Hoe kan dit? (termijnecho)

29-11-2011 12:40 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik zal jullie het volgende voorleggen.

21 november een inwendige echo gehad, ik zou toen 7 weken zijn.

Bleek dat het was blijven "hangen" op 6 weken...zag er niet zo goed uit ...

Gyneacoloog zei dat het waarschijnlijk niet goed zou gaan.

Moest 28 november terugkomen om nogmaals te kijken.

En nu blijkt dat het hartje klopte!!! Ik blijk 7 weken zwanger te zijn, ipv de 8 weken die ik dacht. Het vruchtje was precies 1 week gegroeid, dus ik blijk gewoon korter zwanger te zijn dan ik dacht.

Heel mooi allemaal maar..... we hebben voor het laatst sex gehad op 12 en 14 oktober en ik heb al positief heb getest op 26 oktober!

Dit kan dan toch helemaal niet????

De gyneacoloog zei dat alles mogelijk is en dat hij soms versteld staat van patiënten en hun onverklaarbare cases.

Ik blijf verbaasd....

Iemand hier ervaring mee? Of een idee over?
Helene en bijenrompje, dankje! Ja, het gaat alweer een stuk beter hoor, die weken van onzekerheid zijn het ergste, vind ik. Ook omdat je dan nog die hormonen in je lijf hebt. Zolang ik nog kan duimen voor een wonder voor jou, blijf ik dat nog maar doen helene, succes donderdag!!
Computer says nooooo
Ik ben ook wat korter zwanger dan ik had gedacht. Op het moment van de test ben ik gewoon van 4, min 3,5 week uitgegaan omdat ik geen idee meer had wanneer de laatste menstruatie was geweest. Ik kwam zelf ergens op 20 april als UD uit, en uit de termijn echo kwam uit op 4 mei.

Toen ik zwanger van de eerste klopte de termijnecho wel ongeveer. Bij latere echo's werd steeds gevraagd of ik niet langer zwanger kon zijn omdat alles zo'n 3 weken leek voor te lopen. Uiteindelijk bleef hij nog 2 weken langer zitten ook.
Apart dat dit kan.. Mij is het ook gebeurd. Bij het maken van de echo was ik gewoon minder ver dan ik dacht... Zo onzeker wordt je daarvan, maar een gynaecologe heeft t bij mij niet over diapauze ofzo gehad.. Zo jammer, maar goed zo iemand moet denk toch zakelijk en kort blijven. Mijn gynaecologe zei dat het alle kanten op kan gaan.. spannend
Hoi TS ik was even benieuwd hoe t met je gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven