Ik wil zwanger worden praatgroepje IIII

20-05-2014 22:53 2275 berichten
Lieve Dames,

Omdat mijn geliefde Spruit helaas niet meer wil meeschrijven, neem ik graag het stokje van haar over, voor mij blijft zij gewoon een plekje houden in de tabel, waarom ik het stokje overneem is omdat de tabel dan up to date blijft! -

Schroom je niet om mee te lezen en te schrijven! of fantasseer mee!

Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Lotte-joy 28, p36 1e Dec13 16-5 29-5 Spruit 20, p 221e jan 14 21-12-14 Boerderijgeit30, p30 1e okt 12 7-5 21-5 mmm Theo27, p29 1e sept 1331-514-6 Bloempje 25, p30 1e sep 13 me253 26, p27 1e dec 13 ?20-5 Kittywitty 30, p 301e jan 14 Mies8330, p331e dec 13 14-6 Ranonkel25, p32 1eFeb 1427-4 11-5 Ironwill24, p27 1e jan 14 13-12-14 Salsa31, p33 1e sep 13 10-3 24-3 Sokjee 25, p25 1e okt 13 29-5 12-6 Evii21, p25 1e Feb 14 13-6 Missdanii 22, 28 1e Maart 31-5 14-6 Wiennie 22, 24 1e 3-12 30-5 Lion - 1e - 16-4 ? mmm Dance ?? 1e Februari ? ? Missmeijer 21, p29 1e - AnneMaas 24p27 1e . . . *

quote:rossita719 schreef op zondag 16 maart 2014 22:28 Hier weer even een berichtje! Jammer voor de ongestelde dames ;(

Ime: al heel wat kleine spulletjes gekocht dus! Wat leuk!

@hier: ik loop al een paar dagen met pijn in mijn heup/rug rond. Voel me daardoor niet erg prettig helaas ;( mijn spannende week is aangenomen....... Blijft mijn ongesteldheid weg.....? Ik ga duimen!!!!!! Naar van die pijn! Maak een lekker kruikje, dat deed ik ook altijd als ik rugpijn had! Xx
IME ook als je dan "nutteloze" klusjes vervult een paar uur per dag kan het erg in je voordeel werken voor je contractverlenging omdat je daarmee wel inzet en motivatie toont.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op 16 maart 2014 @ 19:41:

@boerderijgeit, zou voor je duimen hopelijk is dat gevoel in je lies een teken van de baby! Ik had het namelijk ook! Ik denk niet dat het raak is, ik kreeg gisterenavond weer flinke kramp in mijn buik.
quote:boerderijgeit028 schreef op maandag 17 maart 2014 08:55 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Ik wil zwanger worden praatgroepje ||"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 16 maart 2014 @ 19:41</a>:</b>

@boerderijgeit, zou voor je duimen hopelijk is dat gevoel in je lies een teken van de baby! Ik had het namelijk ook! </div></blockquote>Ik denk niet dat het raak is, ik kreeg gisterenavond weer flinke kramp in mijn buik. !!!!!
heey meiden,

ik bent hier beetje zat, dag 36 en geen menstruatie te bespeuren, ook geen klachten, pfff gewoon niet te doen.
@ Wiennie ik weet hoe je je voelt! Hier dag 49 en niks te bekennen! Zwaar irritant!

Hoe was het weekend van iedereen?
Mijn weekend was lekker rustig, wel moeten werken maar niet uitzonderlijk hard

Ik heb de resultaten nog niet terug van het onderzoek, ws. eind van deze week.
Wiennie en kittywitty hoelang is jullie cyclus normaal? Nog geen positieve testen? Dat wachten is verschrikkelijk he! Maar hoe langer die menstruatie uitblijft hoe meer hoop? Ik hoop t wel voor jullie!
@ Sokje ik heb geen idee ik ben sinds het stoppen van mijn pil niet meer ongesteld geworden. Ik heb inmiddels al 3 negatieve testen gedaan. We doen het nu even met condoom tot ik ongesteld ben. Ik word gek van de twijfels of mijn cyclus lang is of dat ik misschien toch zwanger ben.

Verder heb ik een heerlijk weekend gehad. Lekker uitgerust en mijn huis is ook weer lekker schoon.
@kitty hoelang ben je al gestopt dan? Anders moet je gewoon even langs je ha gaan. Je werd wel ongesteld in je stopweek?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
quote:kittywitty schreef op 17 maart 2014 @ 10:11:

@ Wiennie ik weet hoe je je voelt! Hier dag 49 en niks te bekennen! Zwaar irritant!

Hoe was het weekend van iedereen?en hoeveel dagen was je cyclus ervoor?
quote:sokjee schreef op 17 maart 2014 @ 11:41:

Wiennie en kittywitty hoelang is jullie cyclus normaal? Nog geen positieve testen? Dat wachten is verschrikkelijk he! Maar hoe langer die menstruatie uitblijft hoe meer hoop? Ik hoop t wel voor jullie!

ik ben 12 december gestopt met de pil, dan een cyclus van 54 dagen, nu zit ik aan dag 36, ik heb wel witverlies, en wa last na het eten precies dat mijn eten in de keel zit vooral bij frieten

ik dag 15/3 mijn menstruatie te hebben want ik had op mijn 19 ste dag een iets donkerdere ovulatietest. maar niet donkerder of de controlestreep. daarna was de ovulatietest weer lichter.

wat zijn julie cyclussen na het stoppen met de pil?
quote:wiennie schreef op 17 maart 2014 @ 13:00:

[...]

ik ben 12 december gestopt met de pil, dan een cyclus van 54 dagen, nu zit ik aan dag 36, ik heb wel witverlies, en wa last na het eten precies dat mijn eten in de keel zit vooral bij frieten

ik dag 15/3 mijn menstruatie te hebben want ik had op mijn 19 ste dag een iets donkerdere ovulatietest. maar niet donkerder of de controlestreep. daarna was de ovulatietest weer lichter.

wat zijn julie cyclussen na het stoppen met de pil?Ik ben ook in december gestopt met de pil. Toevallig ook rond dezelfde data. Ik ben daarna gewoon ongesteld geweest zoals altijd wanneer je stopt met de pil. Toen ben ik 4 weken daarna ongesteld geweest (in de week dat ik ook altijd stopte met de pil) En die keer daarna was het na 5 weken. Dus opzich wel redelijk stabiel deze keer. Nu verwacht ik deze week weer ongesteld te worden. Of tenminste liever niet, maar "officieel" is dit de week
quote:rossita719 schreef op 17 maart 2014 @ 13:39:

[...]

Ik ben ook in december gestopt met de pil. Toevallig ook rond dezelfde data. Ik ben daarna gewoon ongesteld geweest zoals altijd wanneer je stopt met de pil. Toen ben ik 4 weken daarna ongesteld geweest (in de week dat ik ook altijd stopte met de pil) En die keer daarna was het na 5 weken. Dus opzich wel redelijk stabiel deze keer. Nu verwacht ik deze week weer ongesteld te worden. Of tenminste liever niet, maar "officieel" is dit de week dan duim ik voor jou hoor hopelijk 2 strepen, hoop ik ook maarja duurt wa lang he
Ik ben sinds 23 januari gestopt en daarna wel ongesteld geworden in mijn stopwerk van 28 januari tot 1 februari en daarna niet meer ongesteld geweest. Mijn cyclus daarvoor was gewoon 28 dagen door pil. Voordat ik met mijn pil begon was ik wel onregelmatig maar ik werd pas ongesteld op mijn 15de en daarna vrij snel aan de pil gegaan.

Ik denk/hoop dat het gewoon komt omdat ik zo lang de pil heb geslikt. Of vinden jullie dat ik de dokter moet bellen? Maar eigenlijk verwacht ik gewoon dat ze zeggen dat ik moet afwachten en dat het soms wat langer duurt voordat het op gang komt?
quote:kittywitty schreef op 17 maart 2014 @ 13:56:

Ik ben sinds 23 januari gestopt en daarna wel ongesteld geworden in mijn stopwerk van 28 januari tot 1 februari en daarna niet meer ongesteld geweest. Mijn cyclus daarvoor was gewoon 28 dagen door pil. Voordat ik met mijn pil begon was ik wel onregelmatig maar ik werd pas ongesteld op mijn 15de en daarna vrij snel aan de pil gegaan.

Ik denk/hoop dat het gewoon komt omdat ik zo lang de pil heb geslikt. Of vinden jullie dat ik de dokter moet bellen? Maar eigenlijk verwacht ik gewoon dat ze zeggen dat ik moet afwachten en dat het soms wat langer duurt voordat het op gang komt?bij mij na het stoppen duurde het 54 dagen tegen mijn eerste menstruatie ook best lang
@ kity dacht dat ik ergens gezien had dat je na 3 maanden toch sowieso naar de dokter moet gaan. Je kan ook nu gewoon een afspraak maken, zeker omdat je een kinderwens hebt Maar dan is het nog steeds jouw lichaam. Ik hoop voor je dat het snel allemaal een beetje duidelijk word.
Ik zou anders ook binnenkort de huisarts bellen als het zo lang duurt en nog steeds niet ongesteld. Dit is gewoon echt heel vervelend. Bij mij kwam het gelijk met 30 dagen weer op gang. Maar dat is echt uitzonderlijk volgens mij. Overal lees ik dat ontpillen langer duurt.

Ben toch maar doorgegaan met ovulatietesten. Dacht dat hij gister laat op de avond positief was. Maar vandaag weer gedaan en dat is wel echt een knaller. Laatste clear blue digitaal, ook positief. Gisteravond laat nog seks gehad. Hopelijk zit het er vanavond ook nog in. Even zien, gister was ook al zon verplichting. Gaat hier zo geen romantische liefdesbaby worden haha
@IME Jammer dat je zoveel pijn hebt. Wel belangrijk dat je goed naar je lichaam luistert. Je hebt nog wel even te gaan!

@rossita Hopelijk is het raak voor jou! Ik duim voor je
I may be young, but I'm not dumb.
Bij mij duurde het ontpillen 32 dagen. En toen een cyclus van 28 dagen dus verbazend goed. Had ik zelf niet verwacht.
I may be young, but I'm not dumb.
Ja hier en daar lees ik dat dit normaal is eerst 54 dagen. Nu nog afwachtend kzou er elke dag een test tegen aan kunnen gooien maja. Tis toch niks he
Hoi allemaal!! ik was even 10 dagen op vakantie maar nu bei ik er weer! Ik zal zo even alles bijlezen... Wat goed een nieuwe tabel! Ik zie nog geen nieuwe zwangeren? jammer!

Voor in de tabel: vanwege mijn vage menstruatieklachten vorige keer is het een beetje onduidelijk, maar vandaag is de laatste dag dat evt. een eisprong zou kunnen zijn, vorige week goed ons best gedaan, dus ik hoop eerder ( vanaf zaterdag niet meer, dus hopelijk niet vandaag eisprong) maar de laatste mogelijke dag voor mijn NOD is dan 1-4-14 spannend weer...
Fijne vakantie gehad, Lotte_joy?! Naar de warmte geweest, of juist wat meer actief, stad oid? Ik heb ook behoefte aan vakantie, maar dat zit er nog even niet in

@hier: vandaag erg verdrietig, ik hoop dat dat snel over gaat. Nog geen uitslag van de dokter en ik vind het allemaal zo lang duren, ook heb ik nu een eisprong, maar deze maand is het gewoon lastig om het goed te timen, omdat het erg druk is voor ons beiden deze dagen. Dus dan duurt het nog weer langer... En op 1 maand komt het niet, dat weet ik, maar ik wil natuurlijk alle mogelijkheden gebruiken.
Super vakantie gehad! helemaal naar Qatar geweest, mijn eerste keer buiten europa! wat een land!

Waarom ben je naar de dokter geweest Lionlilly? Heb nu teruggelezen tot pagina 3 maar ben het nog niet tegengekomen? Wat rot dat je je verdrietig voelt. Ik snap het gevoel van een 'hele' maand te missen.

@ Boerderijgeit: wat een goed nieuws voor jou! Fijn dat alles normaal is!

@ IME, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! heeft je verloskundige ook gezegd of dit bij het begin van een zwangerschap hoort, of dat het lang kan duren?

@ alle nieuwe: welkom, gezellig!

@ cycluslengte: vervelend he die lange cyclussen! hier een cyclus gehad van 40 en 34-38 ( vreemde cyclus, ergens tussen deze dagen in)
@lotte Hij staat erin hoor! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad

Ben gelukkig al weer bijna ongesteldheid af! Hoe lang zijn jullie gemiddeld ongesteld? Ik heb er zo'n hekel aan, al voordat ik stopte met de pil.. (slikte bijna altijd door) Dus elke keer als ik nu ongesteld word geef ik mijn vriend de schuld :$ Maar hij weet dat ik het niet rot bedoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven