januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Nuo, ik zal voor je duimden dat ze het goed kunnen zien.

Voor de nieuwschierigen, onze envelop met het geslacht is nog steeds dicht.
Je had toch al gezegd dat het een meisje is in een ander topic?
Hier ook een beetje spanning, we vliegen vanavond naar huis!

Had laatst een verloskundige gebeld thuis, hoe en wat. Hier de verloskundige gebeld, ook met de daag of er nog mogelijkheid was voor een extra echo, zodat ik met een gerust hart kan vliegen. Geen probleem, ben er vanmorgen geweest. Alles was goed op het gaatje in het hart na, wat wel een goed teken is van het hart; het klopt regelmatig en krachtig. Is wel een sterk hartje dus.
Ik heb nog niets verklapt, weet het zelf dus nog niet. Denk dat je mij verward met iemand anders kiki
Spannend nuo... hoelaat gaan jullie?

Yadan je sprak laatst over haar hier.. ik dacht eigenlijk ook dat je stiekem gespiekt had maar nog verassing dus!! Vanavond dus vliegen.. hoe is neefje eronder? Toch wel spannend allemaal. . Je blijft toch wel schrijven hier?
Kiki hoe is het met jou nu.. wat een wirwar zal deze week voor jullie geweest zijn..
Ja zeker een hele wirwar, hoe het met mij gaat is nu ook echt een vraag die ik niet eens kan beantwoorden.

Ik wist niet eens dat je zorgen maken je letterlijk lichamelijk pijn kan doen.
Pixeltje, wat leuk! Heerlijk dat shoppen he?!

Yadan, leuk een kat! Lief van je vriend dat hij dat als verrassing geregeld heeft/gaat regelen.

Hier net de sundvik serie bij de Ikea gehaald voor de babykamer. Helaas hadden ze het ledikantje niet meer op voorraad. Vind het zo leuk als alles staat, maar nog even geduld dus!

Mv38, fijn dat alles goed was bij de controle, wel even schrikken van het hartje dat dus lager bleek te zitten.
Nuo, succes vanavond! Ben benieuwd of het idd een jongetje is!
We waren laatst in Amsterdam, we zijn bij Schiphol geweest, hebben neefje de vliegtuigen laten zien en uitgelegd hoe het werkt. We hadden dit al gedaan als voorbereiding. Dat hij wel een beetje een idee hoe en wat en waarom heeft voor zover hij dat kan snappen.

Hij vind het echt vet cool dat we met zo'n groot vliegtuig gaan!

Hij is heel meegaand en rustig zolang we maar vertellen wat er gaat gebeuren en hoe het gaat gebeuren. Hij wil overal mee helpen, en ik laat hem ook helpen. Gewoon om hem bezig te houden, hij vind het nu wel echt spannend worden. Denk dat het meer is dat hij onze spanning voelt, dat hij weet dat er iets spannends gaat gebeuren.

We hebben aan de hand van foto's verteld wie wie is in de familie. We hebben hem verteld over thuis, hij heeft een mooie tekening voor de kat gemaakt.

Wou voor in het vliegtuig hem een traningspak aan doen, zijn training pak bleek dus te klein te zijn. We zijn in de stad geweest, hij heeft geholpen een trainingspak uit te kiezen. En hij vertelde mij zelf dat die voor in het vliegtuig is als we naar Amerika gaan. We hebben nog een paar mooie leesboeken met allemaal verhalen gekocht. Heb wat films voor hem op de iPad gezet, hij wou Cars nu al zien, maar dat mocht niet want was voor in het vliegtuig. En ik heb moeten beloven dat we zolang gaan vliegen dat hij de hele film kan zien, zal het knap vinden als de piloot binnen anderhalf uur in New York landt.

Hij mocht snoepjes uitkiezen, maar hij is geen snoeper en wou geen snoep. Vriend heeft dankbaar gebruik gemaakt van het aanbod. En ik betwijfel of er iets ut de 3 snoepzakken iets vanavond haalt. Vanavond maar weer op Schiphol proberen. Iemand met een andere oplossing voor het snoepje tijdens het opstijgen en landen tegen de druk?

Zal vast allemaal wel mee vallen, en ik zal mij er wel weer veel te druk om maken.
Hij zat er vanmorgen wel even over of dat we de sterretjes wel meenamen. Want mama was immers een sterretje en dat sterretje moest wel mee. Heb hem verteld dat de sterretjes gewoon mee verhuizen. Maar als het sterretje niet in de koffer zit, hoe gaat die dan mee? Hele discussie gehad over hoe dat sterretje mee gaat.

Vriend is zo slim geweest 2 sterretjes te kopen, die samen met neefje in de koffer hebben gedaan. Nu is hij er wel gerust op dat de sterretjes mee gaan, want die zitten immers in de koffer. Wij dachten gebruik te kunnen maken van de gedachte 'zit het. Iet in de koffer? Dan gaat het niet mee.' We hebben hem verteld dat het monster en de mensen die hij S'nacht ziet niet in de koffer gaan, dus niet mee. Die zijn er straks dus niet meer. Hij wou dan sommigen knuffels niet mee want dat waren monsters. We hebben ze zichtbaar voor hem er uitgehaald, in zijngedachte gaan ze dus niet mee. Maar we hebben ze in een andere koffer gedaan dat wil hij ze straks toch hebben ze er toch zijn. En mijn ouders bewaren het speelgoed waar hij niet te oud voor is.
even snel want even haasten/vliegen hier vanmiddag pff als ie geen snoeper is je neefje dan anders wat laten drinken met stijgen/landen, wellicht in zon bidon beker of waterflesje met zon tuitje...

succes met jullie vlucht, klinkt allemaal als goed voorbereid ook voor jullie neefje... op naar een nieuwe toekomst voor jullie nu met zijn drietjes en straks met jullie kleintje erbij..

tot later xx
Even een berichtje van een meelezer.

Yadan, ik heb zo veel bewondering hoe je met alles omgaat. Het klinkt zo goed en bedachtzaam hoe jullie neefje begeleiden. En dan zelf zwanger zijn, en helaas met een complicatie, dat is allemaal niet niets. En wat een veranderingen in je leven, eerst alleen jezelf en man om voor te zorgen en straks neefje, kindje en kat :-).

Ook zoals je alles met het vliegtuig doen, klinkt echt super. En qua snoep, een lollie zou kunnen, en anders maakt het eigenlijk niet uit, zolang je maar iets eet (druiven of rozijntjes kan natuurlijk ook).

Ik wens je heel veel sterkte en liefde met z'n vieren in de VS. Zal niet altijd even makkelijk worden, maar jullie hebben elkaar.
En weten jullie het Nuo? Een jongentje.. of.. ?
Daddycool, wauw. Wat romantisch.

Yadan, goede reis. En wat mag neefje blij zijn met jullie!

Nuo???

Vannacht dienst gehad. Niet fijn. Merk dat mijn lijf dat minder oef trekt. Nu ff uurtje slapen.

Krijg trouwens meer last van maagzuur. Vervelend is dat
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Hier al een tijdje last van maagzuur slaap nu met twee hoofdkussens helpt wel iets echter heb het ook regelmatig overdags nadat ik iets gegeten heb.. zorgt er wel voor dat ik niet teveel snoep dan heb ik er eerder last van.

Slaap ze.. goed rusten hoor!!
Late reactie, had wat internet problemen. We weten het nu 99% zeker: het is een jongen! Zo leuk! Heb meteen even een outfit gekocht en toen we er toch waren hebben we gekeken welke kinderwagen we willen aanschaffen. Ik ben erg blij dat we nu niet meer hoeven te raden. Mocht het evengoed nog een meisje worden dan is dat ook prima, maar na het zien van de laatste echo denk ik van niet. Joepie! Shoppen haha! En woensdag vertellen aan familie en misschien ook aan vrienden.

@yadan hoe ging je vlucht?

@mv: lastig maagzuur :( geen tips op wat je al doet na.
gefeliciteerd Nuo... leuk een jongentje.. dus toch goed.

nog een paar daagjes tot maandag, begin beetje de zenuwen te krijgen (20wk echo) vind het toch wel iets pff vooral na de uitslag van Yadan en Kiki hier gelezen te hebben.

Ondertussen nog even ons 10j jubileum aant regelen 3 sept. as 10j getrouwd en gezien we volgend weekend in Limburg zijn een etentje geregeld voor de familie daar in de locatie waar we getrouwd zijn... wel zo leuk en gelijk mooi combineren met babyshoppen dat weekend.. ook nog een reden om naar maandag uit te zien gezien ik een roze maxi-cosi buggy etc besteld heb en dan ga ophalen wil ik graag nog even bevestigd hebben dat het echt een meisje is.. anders even omschakelen.
Sealight even gespiekt naar jullie kamertje van Ikea... leuk hoor!! ik zie dat er een hele serie van is ook peuterbedje etc... handig.. Al met kamertje begonnen?

hier nog een bende, geen idee ook wanneer te beginnen, manlief heeft het voorlopig nog druk met zijn bedrijf en zeker tot eind okt. dus daar hoef ik voorlopig niet bij aan te kloppen.. denk dat ik iemand ga inhuren om te behangen... (zijn we zelf toch geen held in) de kamers van de jongens moeten ook opnieuw behangen en liefst deels de woonkamer ook (echter of ik manlief zover krijg haha)... alleen even uitzoeken of zon behangservice ook oud behang voor je verwijderd cq de kosten van dit grapje!!
Hoi hoi,

Gister de echo gehad, het is een jongetje!!

Wel wat langer zwanger dan we dachten, ik ben nu 21 weken maar volgens de dokter 23 weken, dus hij zal geboren worden eind december.

Wel heb ik een klein beetje te veel vruchtwater, dus dat kan beteken dat hij of niet goed drinkt of te veel plast.. Ik moet over 3 weken terug komen voor nog een echo.

We moeten ons geen zorgen maken maar dat doen we uiteraard wel natuurlijk. En ik ben gister gaan googlen en dat had ik niet moeten doen want wat ik daar allemaal las, ik was compleet overstuur. Dus nu 16 sept nog een echo en hopen dat het vruchtwater gewoon normaal is.

Ik kan niks aan mijn leefstijl veranderen om dit te verhelpen en het komt ook niet door mijn leefstijl zegt de dokter. Dus ja.. Afwachten.

Nu ga ik slapen! Fijne avond en fijn weekend!!

Liefs Zoé
Jongentjes in de meerderheid hier geloof ik.. gefeliciteerd met jullie zoon Zoe.. Maar teveel vruchtwater en 3 wk eerder uitgerekend waar baseren ze dat dan op? Groeit je kindje zo hard? Er staat me iets bij dat de arts bij je in het begin dacht te weinig vruchtwater echter vergis ik me?

Duim voor je dat het allemaal meevalt..
Ja ik snap het ook allemaal niet :( het was ook een super stomme dokter. Hij was geen Portugees( wij denken een Tsjech) dus sprak mega slecht Portugees, mijn vriend verstond hem slecht en het Engels was al helemaal niet te doen. En we hebben 2uur moeten wachten dus alle vrouwen waren mega boos dus de dokter werd daardoor weer mega chago. Dus de echo waar ik weken zo vreselijk naar uitkeek was niet zo leuk meer opeens. En de assistent werd ook een beetje boos op de dokter omdat hij ons echt een beetje bang aan het maken was.

Ja hoe groot de baby nu is is me ook niet helemaal duidelijk. Dus of hij snel groeit ik wet het niet.

Morgen bel ik mijn huisarts in Nederland met dit hele verhaal en alle details, en we hebben 15 sept een afspraak bij de verloskundige en min huisarts hier dus zal het daar ook bespreken.

Maar nu ga ik er gewoon vanuit dat alles oke is met mijn kleine mannetje, hij beweegt elke dag zo veel en als ik me handen op m'n buik hou zwemt hij echt naar me handen.

Ik hou jullie wel op de hoogte.

Liefs
Nuo en Zoe, gefeliciteerd met jullie mannetjes!

Mv, kwam net dit tegen:

Moeders die tijdens hun zwangerschap veel last hebben van brandend maagzuur, zullen vaker een baby krijgen met een weelderige haardos. Hormonen die zorgen voor haargroei bij de foetus, geven ook ontspanning van de sluitspier tussen de slokdarm en de maag: de oorzaak van maagzuur.

haha nou had bij onze jongens ook last van maagzuur echter hadden amper haar dus mmm zal me benieuwen bij deze...

pff morgenochtend de echo...
Hier ook geen volle haardossen hoor, ondanks veel maagzuur. Maar wie weet.

Jammer van je echo Zoë. Hopelijk valt het allemaal mee.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven