Jongensnaam gezocht!!!!!!!!!
maandag 12 september 2011 om 20:28
maandag 12 september 2011 om 21:06
quote:mieppertjee schreef op 12 september 2011 @ 20:28:
Okay, er is een algemeen topic voor maar ik heb totaaaaaaaal geen idee wat voor naam ons 2e jongetje moet krijgen, en zo krijg ik vast veel meer reacties ...
Leuke jongensnamen gezocht, HELP!
(Eerste zoontje heet Roan, mocht iemand daar nog wat aan hebben.)Waar ben je ze kwijtgeraakt en heb je misschien wat duidelijkere omschrijvingen zodat ik ook weet waar en wanneer ik alert (op) moet zijn?
Okay, er is een algemeen topic voor maar ik heb totaaaaaaaal geen idee wat voor naam ons 2e jongetje moet krijgen, en zo krijg ik vast veel meer reacties ...
Leuke jongensnamen gezocht, HELP!
(Eerste zoontje heet Roan, mocht iemand daar nog wat aan hebben.)Waar ben je ze kwijtgeraakt en heb je misschien wat duidelijkere omschrijvingen zodat ik ook weet waar en wanneer ik alert (op) moet zijn?
maandag 12 september 2011 om 21:07
maandag 12 september 2011 om 21:09
maandag 12 september 2011 om 21:19
Persoonlijk vind ik Roan niet echt in het rijtje van Storm en Wolf passen, maar goed..
Hoe kom ik aan Roan? Tijdens de vorige zwangerschap wist ik het ook al niet zo goed, toen dacht mn moeder mee en die stuurde me een mailtje met namen; daar stond ie tussen,
Ik vond het meteen een stoere krachtige bijzondere naam. Dat zoek ik nu weer.
Wat voor namen vind ik 'wel' leuk? Nick bijvoorbeeld maar dat vind partner niet,
Madhe; kijk jij even bij lost and found?
Hoe kom ik aan Roan? Tijdens de vorige zwangerschap wist ik het ook al niet zo goed, toen dacht mn moeder mee en die stuurde me een mailtje met namen; daar stond ie tussen,
Ik vond het meteen een stoere krachtige bijzondere naam. Dat zoek ik nu weer.
Wat voor namen vind ik 'wel' leuk? Nick bijvoorbeeld maar dat vind partner niet,
Madhe; kijk jij even bij lost and found?
maandag 12 september 2011 om 21:26