Kind in je Uppie (deel 5)
dinsdag 11 juni 2013 om 22:24
Deel 5, een klein jubileum!
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
woensdag 11 september 2013 om 21:24
Joehoe hallo allemaal, ik kruip ook weer eens onder mijn steen vandaan..
Allereerst Lizzy gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Fijn dat de bevalling je is meegevallen en wat klink je gelukkig en liefdevol! Dank dat je ons waarschuwd dat de eerste week wel heftig kan zijn (al die hormonen ook..) maar fijn te horen dat je het nu weer een soort te boven bent. Veel geluk samen met je mannetje, geniet ervan!
Leuk ook om de verhalen van de andere moeders te lezen! Zo hebben wij een kijkje in de toekomst en weten we waar we het allemaal voor doen. En deel zeker ook de mindere ervaringen, zo kunnen we ons misschien een beetje voorbereiden...
E123 voor jou begint het nu ook al op te schieten! Jammer dat het lichamelijk wat minder gaat.. Heb jij backup geregeld voor de eerste dagen en vooral nachten?
Ik wil in het kraamhotel bevallen en daar misschien ook een paar nachtjes blijven. Iemand regelen voor snachts bij mij thuis vind ik lastig en daar is natuurlijk altijd iemand beschikbaar mocht het nodig zijn.
Gavia fijn dat de emesafene je helpt! Je wilde al graag de enveloppen hebben voor de adressen, zijn stickers geen idee?
Emma heb je de 20-weken echo al gehad? Lijkt mij ook spannend hoor! Veel mensen doen alsof het leuk kindje-kijken is maar dat is natuurlijk niet de reden dat het aan wordt geboden.. En zo gaaf dat je de baby voelt!!
Oceana over de bevalling denk ik een beetje hetzelfde. Ik heb ook niet iemand die ik bij mijn bevalling wil. Maar het echt alleen doen lijkt me ook weer niks. En al veel positieve verhalen over doula's gelezen. Dus nee, nog geen ervaring in, maar dat gaat zeker komen!
Sunshine op internet zijn verschillende sites te vinden waar je kan berekenen wat kinderopvang je kost en wat je aan toeslagen via de belastingdienst kunt krijgen. Ik heb dit ooit al eens helemaal voor mijzelf uitgeplozen, je wilt toch ook weten wat de financiele consequenties zijn voor je er echt aan begint!
Ik verdien modaal, heb een eigen huis en wil ook nog geld over houden om leuke dingen te kunnen ondernemen. Waarschijnlijk blijf ik 4 dagen werken en gaat mijn kind dan naar een gastouder. En mocht het financieel meevallen dan ga ik later wellicht nog iets minder werken, moet het nog even precies laten narekenen.
Sillie erg boffen dat je ouders 3 dagen opvangen! Dat scheelt natuurlijk ook erg in de kosten...
Tammy geniet van de griekse zon! Ik hoop dat je bezoek je brengt waar je op hoopt.
Hier gaat het prima. Nog steeds veel misselijk maar ik hou mijn eten meestal wel binnen. Ik drink wel (te) weinig dus twijfel toch of ik niet ook om emesafene moet vragen. Maar eigenlijk hoop ik dat het binnenkort beter gaat... Ook veel moe waardoor ik steeds de puf niet heb om hier wat te schrijven. Als ik vrij heb en ik zet geen wekker word ik gewoon pas na 10 uur wakker!
Heb de 12-weken echo gehad en die was prachtig! Een volop beweeglijk kindje, heb zelfs vingertjes kunnen tellen, zo mooi!
Ben iets vooruit gezet (wist ik al wel) en daardoor inmiddels al 13 weken! Voor mijn gevoel uit de gevaren-zone dus iedereen mag het nu weten.. Veel leuke en lieve reacties!
Ben nu wat aan het rondkijken voor spullen (online) nog niks gekocht maar orienteren. Nooit geweten dat er zoveel verschillende kinderwagens zijn en de een nog lelijker dan de ander . En achterlijk duur maar lang leve MP natuurlijk!
Ik ga weer verder rondneuzen...
Tessado en houston, blijf zitten op dat bankje! Iemand schreef hier al, tis al weer veel te lang geleden.....
Allereerst Lizzy gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Fijn dat de bevalling je is meegevallen en wat klink je gelukkig en liefdevol! Dank dat je ons waarschuwd dat de eerste week wel heftig kan zijn (al die hormonen ook..) maar fijn te horen dat je het nu weer een soort te boven bent. Veel geluk samen met je mannetje, geniet ervan!
Leuk ook om de verhalen van de andere moeders te lezen! Zo hebben wij een kijkje in de toekomst en weten we waar we het allemaal voor doen. En deel zeker ook de mindere ervaringen, zo kunnen we ons misschien een beetje voorbereiden...
E123 voor jou begint het nu ook al op te schieten! Jammer dat het lichamelijk wat minder gaat.. Heb jij backup geregeld voor de eerste dagen en vooral nachten?
Ik wil in het kraamhotel bevallen en daar misschien ook een paar nachtjes blijven. Iemand regelen voor snachts bij mij thuis vind ik lastig en daar is natuurlijk altijd iemand beschikbaar mocht het nodig zijn.
Gavia fijn dat de emesafene je helpt! Je wilde al graag de enveloppen hebben voor de adressen, zijn stickers geen idee?
Emma heb je de 20-weken echo al gehad? Lijkt mij ook spannend hoor! Veel mensen doen alsof het leuk kindje-kijken is maar dat is natuurlijk niet de reden dat het aan wordt geboden.. En zo gaaf dat je de baby voelt!!
Oceana over de bevalling denk ik een beetje hetzelfde. Ik heb ook niet iemand die ik bij mijn bevalling wil. Maar het echt alleen doen lijkt me ook weer niks. En al veel positieve verhalen over doula's gelezen. Dus nee, nog geen ervaring in, maar dat gaat zeker komen!
Sunshine op internet zijn verschillende sites te vinden waar je kan berekenen wat kinderopvang je kost en wat je aan toeslagen via de belastingdienst kunt krijgen. Ik heb dit ooit al eens helemaal voor mijzelf uitgeplozen, je wilt toch ook weten wat de financiele consequenties zijn voor je er echt aan begint!
Ik verdien modaal, heb een eigen huis en wil ook nog geld over houden om leuke dingen te kunnen ondernemen. Waarschijnlijk blijf ik 4 dagen werken en gaat mijn kind dan naar een gastouder. En mocht het financieel meevallen dan ga ik later wellicht nog iets minder werken, moet het nog even precies laten narekenen.
Sillie erg boffen dat je ouders 3 dagen opvangen! Dat scheelt natuurlijk ook erg in de kosten...
Tammy geniet van de griekse zon! Ik hoop dat je bezoek je brengt waar je op hoopt.
Hier gaat het prima. Nog steeds veel misselijk maar ik hou mijn eten meestal wel binnen. Ik drink wel (te) weinig dus twijfel toch of ik niet ook om emesafene moet vragen. Maar eigenlijk hoop ik dat het binnenkort beter gaat... Ook veel moe waardoor ik steeds de puf niet heb om hier wat te schrijven. Als ik vrij heb en ik zet geen wekker word ik gewoon pas na 10 uur wakker!
Heb de 12-weken echo gehad en die was prachtig! Een volop beweeglijk kindje, heb zelfs vingertjes kunnen tellen, zo mooi!
Ben iets vooruit gezet (wist ik al wel) en daardoor inmiddels al 13 weken! Voor mijn gevoel uit de gevaren-zone dus iedereen mag het nu weten.. Veel leuke en lieve reacties!
Ben nu wat aan het rondkijken voor spullen (online) nog niks gekocht maar orienteren. Nooit geweten dat er zoveel verschillende kinderwagens zijn en de een nog lelijker dan de ander . En achterlijk duur maar lang leve MP natuurlijk!
Ik ga weer verder rondneuzen...
Tessado en houston, blijf zitten op dat bankje! Iemand schreef hier al, tis al weer veel te lang geleden.....
donderdag 12 september 2013 om 18:17
@Tammy: Bij welke bank heb jij besteld, ESB of Cryos? Ik vind het wel lastig dat veel dingen in het Engels moeten (bestellen en betalen) en voor beide heb je een creditcard nodig (en die heb ik nog niet, dus extra kosten, extra wachttijd en nog wat onzeker over hoe hiermee in het Engels te betalen). Algemene vragen kun je bij Cryos gelukkig wel in het Nederlands stellen en ze geven binnen een dag antwoord.
donderdag 12 september 2013 om 22:46
Hi Madiwodo, het ligt meestal aan het ziekenhuis of kliniek bij welke bank je terechtkomt. Het MCK werkt met ESB. Zij hebben daar een contract mee. Bij ESB kun je het geld ook overmaken via je bankrekening in Nederland. Creditcard is wel handig. Als je bestelt en betaald hebt duurt het ongeveer een week voor het in het lab klaarligt voor behandeling. Bij het MCK kreeg ik een mailbericht dat het binnen gekomen was en goedgekeurd. Bestellen gaat het handigst via de website. Misschien kun je dat doen met iemand die goed Engels spreekt en leest. Is in ieder geval handig ook met het selecteren. Voor 100 euro krijg je een maand toegang tot hun database en kun je van alles bekijken, downloaden en uiteindelijk je keuze maken. Ik bestelde altijd 3 units tegelijk dat vond ik een mooi aantal. Dat scheelde in de kosten en als ik van de eerste of de tweede keer zwanger zou raken, ben ik er niet zo ziek van dat er nog 1 of twee liggen. O ja nog een tip probeer er een te selecteren die nog heel veel units heeft anders moet je misschien het proces over een korte tijd weer herhalen. Heel veel succes.
vrijdag 13 september 2013 om 20:12
quote:zuster123 schreef op 13 september 2013 @ 16:56:
@Missbella en @Gavia
Ik heb jullie een berichtje gestuurd... Priveberichtjes hier sturen loopt niet helemaal gesmeerd geloof ik, of ik snap er niks van!
Ja ik weet het! Heb een bericht gekregen, maar kan het hier nergens terug vinden.
Mail anders even naar gavia.gavia@gmail.com
@Missbella en @Gavia
Ik heb jullie een berichtje gestuurd... Priveberichtjes hier sturen loopt niet helemaal gesmeerd geloof ik, of ik snap er niks van!
Ja ik weet het! Heb een bericht gekregen, maar kan het hier nergens terug vinden.
Mail anders even naar gavia.gavia@gmail.com
vrijdag 13 september 2013 om 21:57
@zuster123
Helaas geen berichtje in m'n inbox
@gavia ik had nog geen tijd om op je vraag te reageren maar
Ik sta nu 7 maand op de wachtlijst, dit is vanaf de 1e afspraak gerekend. ook niet verkeerd hoor kan ik nog wat dingen uitzoeken.
De wachtlijsten lopen zeker wel op, in Utrecht moet je
Volgens mij zowiezo nu een jaar wachten ongeacht
Of je cmv positief of negatief bent. En wat betreft de wachtlijst vh UMCG daar was de wachtlijst vorig jaar september vier jaar, wie weet nu nog wel langer. Als je je eigen donor mee brengt ben je eerder aan de beurt!
@Tammywynet wat vervelend dat alles in de war is en stil lag. Hopenlijk kun je gauw weer verder!
@houston en tessado hoe is het daar op het wachtbankje?
Heeft iemand enig idee hoe het werkt als ik iemand voogd van mijn kind (die ik nu nog niet heb) wil maken?
Helaas geen berichtje in m'n inbox
@gavia ik had nog geen tijd om op je vraag te reageren maar
Ik sta nu 7 maand op de wachtlijst, dit is vanaf de 1e afspraak gerekend. ook niet verkeerd hoor kan ik nog wat dingen uitzoeken.
De wachtlijsten lopen zeker wel op, in Utrecht moet je
Volgens mij zowiezo nu een jaar wachten ongeacht
Of je cmv positief of negatief bent. En wat betreft de wachtlijst vh UMCG daar was de wachtlijst vorig jaar september vier jaar, wie weet nu nog wel langer. Als je je eigen donor mee brengt ben je eerder aan de beurt!
@Tammywynet wat vervelend dat alles in de war is en stil lag. Hopenlijk kun je gauw weer verder!
@houston en tessado hoe is het daar op het wachtbankje?
Heeft iemand enig idee hoe het werkt als ik iemand voogd van mijn kind (die ik nu nog niet heb) wil maken?

vrijdag 13 september 2013 om 22:24
Ik lees en leef nog mee maar was 10 dagen op vakantie (naar Canada, zo vreselijk TOF!) en ik heb nog niet zo veel te melden. Bevestiging binnen dat ik in Arnhem op de wachtlijst sta, en nog opzoek naar een wensvader. 1 contact wat niks werd, paste niet bij elkaar. 1 contact wat veelbelovend leek maar hij stopte met mailen. Nu met een 3e contact een afspraak aan het plannen om kennis te maken.
Nu keihard aan de slag met weer aan het werk gaan!
Succes op het wachtbankje dames, en leuk om de zwangeren te lezen!
Nu keihard aan de slag met weer aan het werk gaan!
Succes op het wachtbankje dames, en leuk om de zwangeren te lezen!

zondag 15 september 2013 om 09:07
zondag 15 september 2013 om 10:36
Ja, ervanaf, maar gezien 0 symptomen niet anders verwacht.
Nu 27e HSG en dan de volgende dag of de dag erna inseminatie.
Ik heb al een mooie voorraad kleertjes en babyspullen nu. Kan ik het niet gebruiken omdat ik geen moeder mag worden, kan ik in ieder geval een ander blij maken. Via mijn vrijwilligerswerk kan ik het schenken aan een vluchtelingenorganisatie.
Nu 27e HSG en dan de volgende dag of de dag erna inseminatie.
Ik heb al een mooie voorraad kleertjes en babyspullen nu. Kan ik het niet gebruiken omdat ik geen moeder mag worden, kan ik in ieder geval een ander blij maken. Via mijn vrijwilligerswerk kan ik het schenken aan een vluchtelingenorganisatie.
Waar zit de any-key?
zondag 15 september 2013 om 10:41
zondag 15 september 2013 om 12:37
Houston dikke voor jou!
Gavia een Hsg is om te kijken of alles er goed uit ziet en mooi doorgankelijk is. Met als prettige bijkomstigheid dat de boel een soort van doorgepoten wordt.
Ik hoop dat er niks geks uitkomt en dat het je helpt Houston!
(en vraag me stiekum ook af waar je zulke koopjes scoort)
Gavia een Hsg is om te kijken of alles er goed uit ziet en mooi doorgankelijk is. Met als prettige bijkomstigheid dat de boel een soort van doorgepoten wordt.
Ik hoop dat er niks geks uitkomt en dat het je helpt Houston!
(en vraag me stiekum ook af waar je zulke koopjes scoort)
zondag 15 september 2013 om 13:45
Mila, leuk weer van je te horen. 13+ weken alweer. Fijn dat het er allemaal goed uit zag.
Heerlijk om te shoppen he? Ik ben dikke vrienden geworden met Marktplaats . Tot nu toe allemaal hele goede kwaliteit.
Oh en ga voor de emesafene, wat heb je te verliezen? Het maakt de dagen een stuk fijner om door te komen.
Houston
Op naar de HSG en daarna een zwangerschap. Daar gaan we voor!!
En ik wil ook wel weten waar jij zo lekker geshopt hebt.
Ik heb morgen de 20-wekenecho. Echt wel spannend! Pas als dát goed is ga ik grotere dingen kopen, zoals commode/kledingkast/wandelwagen e.d. Ik weet nog steeds niet voor welke wandelwagen ik moet gaan...
Tessado, zit jij nog stevig op het bankje?
Heerlijk om te shoppen he? Ik ben dikke vrienden geworden met Marktplaats . Tot nu toe allemaal hele goede kwaliteit.
Oh en ga voor de emesafene, wat heb je te verliezen? Het maakt de dagen een stuk fijner om door te komen.
Houston
Op naar de HSG en daarna een zwangerschap. Daar gaan we voor!!
En ik wil ook wel weten waar jij zo lekker geshopt hebt.
Ik heb morgen de 20-wekenecho. Echt wel spannend! Pas als dát goed is ga ik grotere dingen kopen, zoals commode/kledingkast/wandelwagen e.d. Ik weet nog steeds niet voor welke wandelwagen ik moet gaan...
Tessado, zit jij nog stevig op het bankje?
zondag 15 september 2013 om 13:56
zondag 15 september 2013 om 18:07
zondag 15 september 2013 om 18:38
Houston al eens een chocoladeboltaartgebakje geproefd van de Bijenkorf als troost? een aanrader! Hoop zo dat je je super leuke aankopen snel kan gebruiken, zo'n goeie deal heb ik nog niet gescoord.
Heel veel succes met de HSG, was bij mij een eitje, ik hoop bij jou ook.
Tessado ik duim voor je!
Mila het liefst zou ik ook naar een kraamhotel gaan maar helaas is er geen hier in de buurt en daar baal ik best wel van. Vriend wil ook wel helpen met de nachten maar als hij moet werken zal hij pas midden in de nacht hier zijn, ga nu ook een paar vriendinnen vragen voor stel dat het nodig is, familie helaas geen optie. Helaas is de band met mn moeder slecht en heb ik heel veel verdriet op dit moment ervan, denk je dat het goed gaat en dan gebeurd er weer wat
heb zo'n behoefte aan een liefdevolle moeder op dit moment.
Gelukkig zeggen een hoop mensen nu dat ze me willen helpen, alleen ik vind het zo moeilijk dingen uit handen te geven en om hulp te vragen, wil het liefst alles zelf doen.
Emma spannend morgen, neem je iemand mee?
Heel veel succes met de HSG, was bij mij een eitje, ik hoop bij jou ook.
Tessado ik duim voor je!
Mila het liefst zou ik ook naar een kraamhotel gaan maar helaas is er geen hier in de buurt en daar baal ik best wel van. Vriend wil ook wel helpen met de nachten maar als hij moet werken zal hij pas midden in de nacht hier zijn, ga nu ook een paar vriendinnen vragen voor stel dat het nodig is, familie helaas geen optie. Helaas is de band met mn moeder slecht en heb ik heel veel verdriet op dit moment ervan, denk je dat het goed gaat en dan gebeurd er weer wat

Gelukkig zeggen een hoop mensen nu dat ze me willen helpen, alleen ik vind het zo moeilijk dingen uit handen te geven en om hulp te vragen, wil het liefst alles zelf doen.
Emma spannend morgen, neem je iemand mee?