Kind in je Uppie (deel 5)
dinsdag 11 juni 2013 om 22:24
Deel 5, een klein jubileum!
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
dinsdag 10 december 2013 om 17:47
Als ik jullie reacties lees vind ik het wel weer vreemd dat het bij mij dus anders loopt.
Aan de andere kant ben ik tevreden met mijn huisarts en vind ik hm fijn werken.
En is dit ook een logische stap van hem om het later te willen bespreken en de verwijsbrief te regelen.
Voor nu kan ik hem niet bereiken, hij heeft vakantie.
Dus in januari ga ik ruim op tijd een afspraak regelen en zorg ik dat ik de gevraagde info op papier bij mij heb.
De huisarts wilde weten naar welke kliniek ik wil gaan, informatie over de poli, de procedure en wanneer ik besloten heb alleen voor een kind te gaan.
En ik moet van hem de zorgverzekering bellen over de vergoedingen.. dat stond ook op mijn eigen to-do lijst.
Aan de andere kant ben ik tevreden met mijn huisarts en vind ik hm fijn werken.
En is dit ook een logische stap van hem om het later te willen bespreken en de verwijsbrief te regelen.
Voor nu kan ik hem niet bereiken, hij heeft vakantie.
Dus in januari ga ik ruim op tijd een afspraak regelen en zorg ik dat ik de gevraagde info op papier bij mij heb.
De huisarts wilde weten naar welke kliniek ik wil gaan, informatie over de poli, de procedure en wanneer ik besloten heb alleen voor een kind te gaan.
En ik moet van hem de zorgverzekering bellen over de vergoedingen.. dat stond ook op mijn eigen to-do lijst.
woensdag 11 december 2013 om 18:01
Spannende stappen voor de nieuwe dames! Heel veel geluk op het (soms lange) babypad!
Houston, dikke knuffel voor jou meid. Het zit niet echt mee he? Als je eens wilt praten/schrijven, dingen wilt weten, laat het me dan maar weten. Succes ik duim dat jouw wens gauw in vervulling mag gaan.
Veronique, van het eigen risico, is dat niet omdat het je eerste medische ding is in 2014? Ik kan me voorstellen dat als je er wat medisch voor krijgt dat dan je eigen risico daar voor wordt gebruikt. Ik was ook direct mijn eigen risico kwijt toen ik in januari aan mijn eerste IVF/ICSI begon en dat zal in 2014 weer hetzelfde zijn.
NoaLyn, wat raar toch van je huisarts. Die hoeven toch geen oordeel te hebben? Het gaat om een kinderwens. Raar ook dat hij zoveel wil weten, welke kliniek etc. Heeft jou huisarts geen vervanger tijdens zijn vakantie? Die kan ook een simpele doorverwijzing schrijven. Misschien een idee? Bij het MCK was het eerst niet maar de verzekeringen willen het voor de vergoeding vandaar dat het nu wel moet.
Houston, dikke knuffel voor jou meid. Het zit niet echt mee he? Als je eens wilt praten/schrijven, dingen wilt weten, laat het me dan maar weten. Succes ik duim dat jouw wens gauw in vervulling mag gaan.
Veronique, van het eigen risico, is dat niet omdat het je eerste medische ding is in 2014? Ik kan me voorstellen dat als je er wat medisch voor krijgt dat dan je eigen risico daar voor wordt gebruikt. Ik was ook direct mijn eigen risico kwijt toen ik in januari aan mijn eerste IVF/ICSI begon en dat zal in 2014 weer hetzelfde zijn.
NoaLyn, wat raar toch van je huisarts. Die hoeven toch geen oordeel te hebben? Het gaat om een kinderwens. Raar ook dat hij zoveel wil weten, welke kliniek etc. Heeft jou huisarts geen vervanger tijdens zijn vakantie? Die kan ook een simpele doorverwijzing schrijven. Misschien een idee? Bij het MCK was het eerst niet maar de verzekeringen willen het voor de vergoeding vandaar dat het nu wel moet.
woensdag 11 december 2013 om 21:40
Noalyn: Ik ben het met de rest eens vwb je huisarts: die heeft hier geen persoonlijke mening over te hebben (mag wel, maar die moet hij voor zich houden). Hij hoeft zelfs niet te beoordelen of je er "klaar" voor bent, daarvoor is namelijk de intakeprocedure in het ziekenhuis. Misschien snapt hij het niet zo goed en kun je het hem uitleggen. In principe mag hij niet weigeren je door te verwijzen hoor. Maar volgens mij heb je niet eens een verwijzing nodig en kun je je zo aanmelden (althans in Arnhem werkt dat zo). Ik zou in ieder geval er goed op letten dat je door hem geen vertraging oploopt..
Ik ben destijds ook naar mijn huisarts gegaan om een verwijzing te vragen. Zij had die vraag ook nog nooit eerder gehoord en begon ook wat te stotteren. Ze heeft aangegeven na het spreekuur te bellen met de gynaecoloog en zou mij toen terugbellen om uit te leggen hoe ik mij kon aanmelden. Zo gezegd, zo gedaan (ik moest bellen met het ziekenhuis, afd. fertiliteit en that's it)
Ik ben destijds ook naar mijn huisarts gegaan om een verwijzing te vragen. Zij had die vraag ook nog nooit eerder gehoord en begon ook wat te stotteren. Ze heeft aangegeven na het spreekuur te bellen met de gynaecoloog en zou mij toen terugbellen om uit te leggen hoe ik mij kon aanmelden. Zo gezegd, zo gedaan (ik moest bellen met het ziekenhuis, afd. fertiliteit en that's it)
donderdag 12 december 2013 om 14:35
Ik denk dat de huisarts het goed bedoeld, maar in Januari ga ik zeker zorgen dat ik die verwijzing mee krijg.
Ik ga de gevraagde informatie voor de huisarts uitwerken, denk dat hij dan wel aardig op de hoogte is van het hele traject.
De huisarts hoeft idd geen oordeel hierover te hebben, daar gaat hij niet over.
Frizz, wat ga je hard!
Veronique, ik denk idd dat het is wat Tammywynet zegt, je neemt zorg af ookal is het maar een intake.
Volgens mij is dat hij de GGZ enzo ook zo.
Ik ga de gevraagde informatie voor de huisarts uitwerken, denk dat hij dan wel aardig op de hoogte is van het hele traject.
De huisarts hoeft idd geen oordeel hierover te hebben, daar gaat hij niet over.
Frizz, wat ga je hard!
Veronique, ik denk idd dat het is wat Tammywynet zegt, je neemt zorg af ookal is het maar een intake.
Volgens mij is dat hij de GGZ enzo ook zo.
vrijdag 13 december 2013 om 20:29
Hoi dames,
Ik hoop dat ik nog steeds welkom ben om mee te schrijven.
Allereerst wil ik de bevallen dames feliciteren met de ongetwijfeld mooie baby's.
En natuurlijk, de zwangeren! Van harte, fijn dat het nu jullie beurt is!!
Hier sinds mei helaas geen pogingen meer gehad wegens ziekte, begin nu eindelijk weer met halve dagen werken en dat gaat redelijk..
Er is zoveel gebeurd dat ik niet meer de puf had (en het liefst de hele wereld buitensloot) om mee te lezen en bezig te zijn met mn kinderwens, waardoor ik op dit moment geen idee heb wat ik moet doen,...
Ik wens jullie allen een fijn weekend!
En nogmaals iedereen gefeliciteerd, echt super!!
Ik hoop dat ik nog steeds welkom ben om mee te schrijven.
Allereerst wil ik de bevallen dames feliciteren met de ongetwijfeld mooie baby's.
En natuurlijk, de zwangeren! Van harte, fijn dat het nu jullie beurt is!!
Hier sinds mei helaas geen pogingen meer gehad wegens ziekte, begin nu eindelijk weer met halve dagen werken en dat gaat redelijk..
Er is zoveel gebeurd dat ik niet meer de puf had (en het liefst de hele wereld buitensloot) om mee te lezen en bezig te zijn met mn kinderwens, waardoor ik op dit moment geen idee heb wat ik moet doen,...
Ik wens jullie allen een fijn weekend!
En nogmaals iedereen gefeliciteerd, echt super!!

vrijdag 13 december 2013 om 21:56

vrijdag 13 december 2013 om 23:05
Mijn huisarts heeft de verwijzing telefonisch afgehandeld en die ik kon ik daarna afhalen. Wel grappig dat er in stond iets in de trant van: 'patiente heeft een kinderwens en wil graag met uw hulp zwanger worden'. Dat las een beetje dubieus
Ik ben even gestopt met het vinden van een mogelijk wensvader. M'n nieuwe baan kost even veel energie en van anderhalfjaar thuis naar in 1 keer full time werken is best weer even wennen. Ik sta nog op de wachtlijst in Arnhem en als er iemand op mijn oproepje reageert dan reageer ik wel. Heb ondertussen ook al een paar keer contact gehad met wat mannen, maar dan merkte ik toch wel dat ik al voor er uberhaupt over zwanger worden gesproken werd ik concessies aan het doen was. En dat beviel me eigenlijk niet.
Zaterdag heb ik een date, zie hem voor de tweede keer, voel me bij hem op me gemak, zelfde dingen vinden we leuk, makkelijk kletsen etc, maar geen instant chemie, dat is wel lastig.
En ik mis m'n ex. heel erg. Nog een maandje dan is het een jaar uit.
Succes morgen Houston!
Ik ben even gestopt met het vinden van een mogelijk wensvader. M'n nieuwe baan kost even veel energie en van anderhalfjaar thuis naar in 1 keer full time werken is best weer even wennen. Ik sta nog op de wachtlijst in Arnhem en als er iemand op mijn oproepje reageert dan reageer ik wel. Heb ondertussen ook al een paar keer contact gehad met wat mannen, maar dan merkte ik toch wel dat ik al voor er uberhaupt over zwanger worden gesproken werd ik concessies aan het doen was. En dat beviel me eigenlijk niet.
Zaterdag heb ik een date, zie hem voor de tweede keer, voel me bij hem op me gemak, zelfde dingen vinden we leuk, makkelijk kletsen etc, maar geen instant chemie, dat is wel lastig.
En ik mis m'n ex. heel erg. Nog een maandje dan is het een jaar uit.
Succes morgen Houston!
zaterdag 14 december 2013 om 11:16
Houston, wat fijn! Heel veel succes morgen! Ik ga aan je denken en zal voor je duimen.
Rosings, misschien heb je wel een hele knappe dokter waar je de hulp van zou willen (?!). Ik stuur je positiviteit voor de komende tijd. Probeer je zinnen te verzetten en alleen maar gezellige dingen te doen met familie en vrienden. Daar is het nu ook de tijd voor.
Hier is de droom alweer over. Voor mij waarschijnlijk geen IVF/ICSI meer. De medicijnen werken te agressief op mijn al dramatische immuunsysteem. Weer over op IUI dus. Volgende week naar DD naar de dokter. Dik balen dus! Gelukkig heb ik nog 1 unit in Gent en ze verwachten me dus kan ik wel direct door als ik een goede eisprong heb.
Rosings, misschien heb je wel een hele knappe dokter waar je de hulp van zou willen (?!). Ik stuur je positiviteit voor de komende tijd. Probeer je zinnen te verzetten en alleen maar gezellige dingen te doen met familie en vrienden. Daar is het nu ook de tijd voor.
Hier is de droom alweer over. Voor mij waarschijnlijk geen IVF/ICSI meer. De medicijnen werken te agressief op mijn al dramatische immuunsysteem. Weer over op IUI dus. Volgende week naar DD naar de dokter. Dik balen dus! Gelukkig heb ik nog 1 unit in Gent en ze verwachten me dus kan ik wel direct door als ik een goede eisprong heb.
zaterdag 14 december 2013 om 22:06
Tammy, wat een teleurstelling weer(!). Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen, als je eigen immuunsysteem de reden lijkt/is dat je nog geen kind hebt. Heb je eigenlijk hulp daarbij, voor het geestelijke/emotionele deel? Misschien een rare of impertinente vraag, maar ik kan me indenken dat het voelt of je eigen lichaam je in de steek laat, en dat het misschien kan helpen om erover te praten met iemand.
Houston, ik duim.
Rosings en MevrouwR, sterkte met alles.
Gavia, ik kan me herinneren dat jij hebt gevraagd naar mijn uiteindelijke ervaring met dragen/rijden van de baby? Ik heb de dag voordat mijn bevalling begon (bleek achteraf) nog even snel via MP een kinderwagen gekocht, want ik kreeg het ineens hormonaal op de heupen. En ook al is het inderdaad een levensgroot onding in mijn woonkamer, ik ben er toch blij mee. Zoon was in de eerste maanden geen onverdeeld fan van dragen, en bijkomend voordeel van met de wagen ergens heen gaan, is dat je ook een bedje mee hebt waar je kind even in kan liggen en evt slapen. Nu ik weer aan het werk ben, gebruik ik de wagen eigenlijk nauwelijks meer. Ik breng zoon lopend in de Marsupi naar het kdv, en doe ook zo boodschappen etc. Maar ik ben dus blij dat ik allebei heb.
Houston, ik duim.
Rosings en MevrouwR, sterkte met alles.
Gavia, ik kan me herinneren dat jij hebt gevraagd naar mijn uiteindelijke ervaring met dragen/rijden van de baby? Ik heb de dag voordat mijn bevalling begon (bleek achteraf) nog even snel via MP een kinderwagen gekocht, want ik kreeg het ineens hormonaal op de heupen. En ook al is het inderdaad een levensgroot onding in mijn woonkamer, ik ben er toch blij mee. Zoon was in de eerste maanden geen onverdeeld fan van dragen, en bijkomend voordeel van met de wagen ergens heen gaan, is dat je ook een bedje mee hebt waar je kind even in kan liggen en evt slapen. Nu ik weer aan het werk ben, gebruik ik de wagen eigenlijk nauwelijks meer. Ik breng zoon lopend in de Marsupi naar het kdv, en doe ook zo boodschappen etc. Maar ik ben dus blij dat ik allebei heb.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
zondag 15 december 2013 om 15:24
@Tammy, Wat vervelend dat het zo tegen zit .
Hopelijk in Gent wat meer geluk.
@Houston, Ik duim voor je!
Hier nog geen nieuws, behalve dat ik nu al een babykamer en complete kinderwagen gekregen heb van vrienden.. hun kindje is er uitgegroeid en gunnen het mij.
Ik heb hm voorlopig in de schuur gezet, ruimte genoeg.
Had het eerst afgezegd omdat ik het gewoon nog veel te vroeg vond.. na overleg met mn ouders en zus toch besloten het wel te doen.
Hopelijk in Gent wat meer geluk.
@Houston, Ik duim voor je!
Hier nog geen nieuws, behalve dat ik nu al een babykamer en complete kinderwagen gekregen heb van vrienden.. hun kindje is er uitgegroeid en gunnen het mij.
Ik heb hm voorlopig in de schuur gezet, ruimte genoeg.
Had het eerst afgezegd omdat ik het gewoon nog veel te vroeg vond.. na overleg met mn ouders en zus toch besloten het wel te doen.
zondag 15 december 2013 om 15:37
Noa_lynn, fijn van die spullen! Tenminste, als je het zelf ook mooi spul vindt. Ik zou wel alle zaken als matrasje en hoesjes en zo van de wagen afhalen als je hem in de schuur zet. Dan voorkom je zo vieze luchtjes/vocht etc. Of is jouw schuur heel schoon en droog?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
zondag 15 december 2013 om 17:05
@Frizz,
Ik heb geen vast contract, wordt wrs per 1 juli beëindigd. Toch weerhoudt het mij er niet van om met dit traject door te gaan. Wachten op een vast contract kan tegenwoordig wel heel lang duren!!
In tijden van nood, is er altijd nog een uitkering.... Het is niet de ideale situatie, maar ja...
Ik heb geen vast contract, wordt wrs per 1 juli beëindigd. Toch weerhoudt het mij er niet van om met dit traject door te gaan. Wachten op een vast contract kan tegenwoordig wel heel lang duren!!
In tijden van nood, is er altijd nog een uitkering.... Het is niet de ideale situatie, maar ja...
zondag 15 december 2013 om 17:17
quote:zuster123 schreef op 15 december 2013 @ 17:05:
@Frizz,
Maar ja, als er één punt is in je leven dat je niet achteruit wil gaan in inkomsten is het wel wanneer je een kind krijgt.
Ik kan ook echt niet op een vast contract wachten. Baal er wel van. Überhaupt trouwens, niet alleen met oog op mijn kinderwens.
@Frizz,
Maar ja, als er één punt is in je leven dat je niet achteruit wil gaan in inkomsten is het wel wanneer je een kind krijgt.
Ik kan ook echt niet op een vast contract wachten. Baal er wel van. Überhaupt trouwens, niet alleen met oog op mijn kinderwens.
•
zondag 15 december 2013 om 17:24
Ik heb een vast contract, ik vind het wel fijn die zekerheid te hebben.
Zoals zuster123 zegt heb je in geval van nood altijd een vangnet.
Of ik mij zou laten weerhouden om met dit traject door te gaan als ik geen vast contract heb weet ik niet.. ik denk dat de kinderwens het wint.
@zuster123, dat is ook geen lekker vooruitzicht dat je weet dat de kans groot is dat je dan zonder baan komt te zitten.
Nu iets anders vinden lukt ook niet zomaar.. jammer genoeg.
Zoals zuster123 zegt heb je in geval van nood altijd een vangnet.
Of ik mij zou laten weerhouden om met dit traject door te gaan als ik geen vast contract heb weet ik niet.. ik denk dat de kinderwens het wint.
@zuster123, dat is ook geen lekker vooruitzicht dat je weet dat de kans groot is dat je dan zonder baan komt te zitten.
Nu iets anders vinden lukt ook niet zomaar.. jammer genoeg.