KIND IN JE UPPIE - DEEL 7

14-04-2016 22:19 3203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een nieuw algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle)
- Reinier de Graaf (Voorburg)

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam Leeftijd Kliniek Status
Blij_ei32Geertgenwachtlijst sinds augustus 2016
Sensotouch28UMC Utrechtwachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap
Vivadiva8532UMC UtrechtIntake februari 2016
Eeffie138MCK Leiderdorpwachtlijst sinds november 2016
Plien198531nijGeertgenintake januari 2017
Macarinata 34 n.v.t. oriëntatie
Jootje29 ? Rijnstate intake gehad, nu wachtlijst
Maris86 31 Reinier de Graaf, Voorburg Intake gehad, nu onderzoeken
Patroesj31RijnstateWachtlijst voor intake sinds november 2017

Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam Leeftijd Kliniek Gestart
san9224GeertgenIUI september 2015
anniebammer32UMC Utrechtjanuari 2016
Hope198036MCKpoging 6 in januari 2017
Saffronskies38IsalaIVF (Cryos) augustus 2017
Zara8828ZIdecember 2016
Linnie_198333UMC UtrechtIUI november 2016
BiebkeBrabant39Nij Geertgen2 pogingen, nu on hold
Simply_Me3737AMCdecember 2016
Manawa37Rijnstatedecember 2016
Pat3637UMC Utrechtdecember 2016
Uppies8531Nij Geertgenfebruari 2017
Globe8333Nij Geertgenfebruari 2017
Alisa8630UMC UtrechtIUI september 2017
Abrikozenpitjes36UMC Utrechtaugustus 2016
Roosje-8927Nij Geertgenstart iui juni/juli 2017
Innerpeace36Reinier de Graaf Voorburg2 missed abortions, volgende IUI sept 2017
deb87-UMC Utrecht start september 2017 voor 2e kindje
CCB5331Nij Geertgenstart iui augustus 2017
Nausicaa36AMCstart okt 2017
NoraRecaptcha37start okt 2017, 2e kindje
Angelaloes28Reinier de graaf Voorburgstart iui okt/nov 2017

Fase 3: Zwanger!
Naam Leeftijd Kliniek Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Mitakuye Oyasin 33 NijGeertgen Januari 2017 24 oktober 2017 Een jongen!
Jessy010 ? ? ? ?
Wannabe79 37 Isala Mei 2017 03-07 eerste echo

:love: BAMmers die ons voorgingen:
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie.
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.

Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 23-12-2017 21:56
44.33% gewijzigd
Net IUI gehad, daarna echo, eitje was al gesprongen, ben benieuwd
Hopelijk zijn het snelle zwemmers!
Oh spannend beach.

Succes weer met wachten!
Xx
anoniem_317865 wijzigde dit bericht op 24-11-2017 00:17
0.00% gewijzigd
Ja ik dacht dat iui altijd voor de eisprong moest zijn maar arts verzekerde dat dit ook nog gewoon op tijd kan zijn dus daar gaan we dan maar vanuit!
Spannend Beach. Hopelijk kan je de komende 2 weken een beetje ontspannen.

Jessy hoe gaat het met jou? Is je NOD deze week?
Spannend beach!

Succes morgen Linnie!

Ik kreeg vandaag al de factuur van NijGeertgen voor het zaad. Onderaan staat dat ze na betaling het zaad gaan bestellen.. betekent dit dan dat ze al een match hebben?!? Mijn hemel wat gaat dit ineens snel zeg... Ik zou er bijna koudwatervrees van krijgen . Heb meteen betaald dus ben benieuwd hoe snel nu de mail komt dat het binnen is.

Had trouwens verwacht dit weekend voor het eerst ongesteld te worden maar tot op heden nog niks. Twee weken geleden op zaterdag wel heel duidelijk m'n eisprong gevoeld...Ben benieuwd wanneer het komt.
Welkom op het bankje Linnie en Beach....

ik mag zaterdag testen als ik de 16dgb aanhou maar mijn eerste menstruatiedag is zondag of maandag... Ik heb echter nu al vanaf zaterdag het gevoel dat ik ongesteld moet worden... hoopte nog op dat dat de innesteling zou zijn aangzien het zaterdag precies 8 dgn geleden was... kortom ik vlieg nog steeds alle kanten op met mijn twijfels... ene moment overtuigd dat het hem niet is en de andere x denk ik maar het kan nog steeds... we zullen dus gewoon moeten wachten....

ik hoop Stjerna te volgen
Gefeliciteerd Stjerna!!!

Andere dames succes op het wachtbankje

Oh Jessy, dat gevoel is zo rot he. Ik hoop dat je gevoel verkeerd is ;) Ik gun het jullie allemaal zo erg!

Geertgen had mij gebeld en het blijkt dat er iets mis is gegaan met mijn reservering. De 2 rietjes die ik zou hebben zijn nergens geregistreerd dus het is nog maar de vraag of ik nog rietjes heb. Als ik voor het einde van het jaar niks heb gehoord dan moet ik zelf even contact opnemen. Ben benieuwd..
Charade, O nee. Dat zou rot zijn. Hopelijk worden ze snel gevonden... hoe vaak kan je insemineren van 2 rietjes?

Jessy, ik hoop ook dat je mij achter na gaat! Wat duurt 16 dage toch lang..

Mita, kan me voorstellen dat je graag ongesteld wil worden nu. Succes met wachten. Hoop dat het snel komt.

Ik moet nu 5 weken wachten tot de echo. Dat wordt ook een lange spannende zit!
char-ade wat naar zeg. Al iets gehoord intussen? Hoe kan zoiets zomaar zoek raken?

Alle wachten succes!
quote:Stjerna83 schreef op 12 december 2016 @ 18:19:

Ik moet nu 5 weken wachten tot de echo. Dat wordt ook een lange spannende zit!Ja je denkt na die wachtweken dat het klaar is met wachten, maar nu begint het pas!
Rosings hoe gaat het met jou?!
Nog een week tot de eerste echo, ik vind het zo spannend of alles goed zit. mn buik krampt vaak, ook last van mn darmen. Allemaal heel goed verklaarbaar met alles wat de baarmoeder nu doet; maar ik krijg er de zenuwen van
Snap dat je er de zenuwen van krijgt. Gelukkig krijg je volgende week iig iets meer zekerheid... Hoop dat dat wat rust en vertrouwen geeft!
Rosings, ik heb ook buikkrampen: ongesteldheidspijn en steken in m'n liezen. Ik word er ook onzeker van. Maar aan de andere kant, er gebeurt wel wat, misschien is dat juist goed?

Fijn dat je volgende week meer weet. Nog even deze week uitzitten.

Xxx
@ Char-ade, wat een vreemde gang van zaken.. Dat moet geen fijn gevoel geven. Ia er ondertussen al meer bekend?
Rosings en Stjerna als jullie het allebei voelen moet het wel gewoon goed zijn toch? Er gebeurt nu natuurlijk ook heel veel daarbinnen. Spannend allemaal hoor en dat wachten is volgens mij echt het ergste pff
Spannend idd voor jullie beiden, Rosings en Stjerna. Wat Biebke zegt idd. Heb het overigens al heel vaak gelezen in de voorgaande delen van dit topic. Vrouwen die zwanger zijn en de eerste weken veel krampen etc hebben.

Biebke hoe is het met jou? Even afschakelen en dadelijk lekker genieten van de feestdagen? Ben je al bij de jacuzzi ?

Ik moet nog 7 diensten werken (en dan ook nog 7 late diensten ) en dan ben ik 10 dagen vrij. Kijk er wel naar uit... Nog steeds niet ongesteld trouwens...
MitakuyeOyasin dat duurt ook lang dan je menstruatie. Hopelijk niet net met de feestdagen.

Ik ga maandag en ik ben zo aan het aftellen. Lekker een weekje sushi, carpaccio en bubbelen. Dan de feestdagen en op naar de volgende iui. Ik verwacht net voor oud op nieuw ongesteld te worden.
Spannend rosings! Zo leuk dat de echo al bijna is

Ik heb nog geen nieuws. Het was even heel rot dat ik dit te horen kreeg maar ik heb me erbij neergelegd (wat kan ik anders). Ze weten niet waar het is misgegaan en ik ben dan ook heel erg benieuwd wat er gaat volgen. Ik ga de vrijdag voor kerst zelf bellen, mocht ik dan nog niks gehoord hebben.

@stjerna, 2 rietjes zijn 2 kansen
Moet je nu dubbele kosten maken char-ade?
Ja Biebke, het rommelt wel al dagen en vandaag sinds vanmiddag al buikpijn. Maar ik herinnerde me vandaag dat mijn cyclus meestal 28-30 dagen was. Als ik tel vanaf de eerste dag dat de onttrekkingsbloeding echt doorzette dan was dat vandaag precies 30 dagen geleden. Ik ben dus gewoon ongeduldig .

Klinkt wel goed jouw vooruitzicht!

Toen jij de factuur kreeg voor het zaad, hoe lang duurde het daarna voordat het binnen was?

Jeetje Char-ade, wat balen zeg!
MitakuyeOyasin volgens mij was het zaad bij mij binnen 8 weken binnen maar dit schijnt echt heel erg te verschillen bij Nij Geertgen.

Ik heb zaad van de ESB omdat er op dat moment in Dusseldorf geen match beschikbaar was. Ik heb bruin haar bruine ogen en ben 1.65. Ik hoor wel dat het meestal sneller binnen is dan 12 weken. Spannend hopelijk krijg je snel het mailje en kun je lekker beginnen.
Biebke, we gaan dan waarschijnlijk samen op. Ik verwacht net na oud&nieuw ongesteld te worden! Nog ff genieten van alles dat nog mag

Jeetje char-ade, ik vind het knap van je dat je zo rustig bent, ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor! Vind het echt een groffe fout wat ze hebben gemaakt! Hopelijk duiken ze toch nog ergens op..

Hoe gaat het met de dames op het wachtbankje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven