Klote hormonen

18-06-2014 10:03 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Qua misselijkheid ben ik er grotendeels doorheen geglipt, maar mentaal hebben de hormonen me in hun greep.

In het begin van mijn zwangerschap door angst, de laatste weken vooral door enorme huilbuien om helemaal niks. Een foto van Roy Donders (waarover ik daarvoor nog nog nooit van had gehoord), en net om David Beckham.

Morgen gaat mijn vriend - zonder mij - nog even bijna twee weken op vakantie. Op zich vind ik dat prima, maar nu heb ik het gevoel dat mijn wereld instort. Ik erken de dramatiek daarvan, weet dat het allemaal meevalt, maar de tranen blijven maar komen.

Zijn er meer huilebalken sinds de zwangerschap?
Hej noah,

Hoe gaat het nu? Al aan het aftellen?
Frambloosje, qua afwezigheid vriend gaat het wel nu. Veel afleiding.

Vervelender vind ik dat de angst uit het begin weer een beetje terug is. Dat er alsnog iets met mijn kleintje gebeurt. Omdat mijn lichaam het laat afweten ofzo.
Vijf kinderen gekregen en nooit last gehad van "gierende hormonen".
Is daar aanleiding voor dan? Joe ver ben je nu?

Ik herken wel het gevoel dat je je samen gewoon zo veel sterker voelt. Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en onderneem ook niets meer alleen.

Maar je rots in de branding is er woensdag al weer toch?
Nee, daar is geen reden voor anders dan twee vroege miskramen.

Ik sta wel onder controle van het ziekenhuis, maar dat betreft mij en niet het kindje.

Het is gewoon meer dat ik een onredelijke angst heb dat er iets met dat kindje gebeurt doordat mijn lichaam faalt. Ik hoop dat als ik het kindje ga voelen dat minder wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven