Kraamcadeau

26-06-2015 12:09 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zoooooo blij want ik krijg een nichtje erbij :D. Onze lievelings tante krijgt eindelijk een kindje, iets dat ze altijd al zo graag gewild heeft!! We willen daarom ook een leukk cadeau halen voor haar. Nu heb ik jullie mening nodig over wat jullie een leuk kraamcadeau vinden. Ik betaal het met me zusjes en we hadden 2 dingen gevonden die we leuk en orgineel vonden. Welke vinden jullie leuker?

hip babycadeau

fotohanger

Als we voor de klok gaan dan willen we er nog wel wat bij doen, dus als jullie nog leuke ideetjes hebben hoor ik het graaaag!!
Pluk de dag!
http://www.passievoorstickers.nl/c-2775 ... rteborden/

Vind dit soort borden ook altijd leuk!:-) Succes met het vinden van wat leuks, en alvast gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!
Hoorde laatst hier ook ergens op het forum om zo'n 40 weken box te maken.. waar voor elke week een leuk cadeautje in zit. Je kan dan van alles doen. Luiers, rompertjes, speentjes, douchesetje, cadeaubon,knuffeltje, zalfjes noem maar op.. elke week een leuk cadeau om open te maken

De box kunnen ze later gebruiken voor speelgoed in op te bergen oid.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Waarom niet iets geven waar ze tijdens haar zwangerschap al van kan genieten ? Een fijne verwendag ofzo?
een klok heeft ze vast al in haar huis hangen en met zo'n hanger moet je wel heel zeker weten dat het haar smaak is. Ik zou het niet willen krijgen, sorry.

Misschien een bedelarmbandje met van jullie het eerste bedeltje?
Die hanger vindt ik niks, meer iets dat je iemand cadeau geeft die een doodgeboren kindje krijgt (door het engelenthema denk ik).

Ik was heel blij met dingen die niet smaak-afhankelijk waren.

Wij kregen een klok waar je allemaal foto's in kon doen, die hebben we mooi doorgeschoven want het was echt niet onze smaak.

En geef geen knuffels. Echt. Je krijgt er veel te veel en het kind kijkt er toch amper naar om.
quote:Enora schreef op 26 juni 2015 @ 12:16:

Waarom niet iets geven waar ze tijdens haar zwangerschap al van kan genieten ? Een fijne verwendag ofzo?Dit dus, of thuis een lekkere maaltijd maken die je makkelijk mee kunt nemen en die je, bijvoorbeeld, alleen maar in de oven hoeft te schuiven?
verba volant, scripta manent.
Van een verwendag kan ze maar even genieten, we willen graag iets wat ze voor langere tijd naar om kan kijken
Pluk de dag!
quote:Kimberliedje schreef op 26 juni 2015 @ 12:25:

Van een verwendag kan ze maar even genieten, we willen graag iets wat ze voor langere tijd naar om kan kijken

Waarom?

Zodat ze steeds aan jullie moet denken?

Geef iets dat echt fijn voor haar en/of de baby is.

Als het dan perse een blijvende herinnering moet zijn zou ik voor een bedeltje en/of een bedelarmband gaan.

Maar dat is mijn smaak.

Niet mijn smaak maar wellicht wel de jouwe: geef een fotoshoot met babybuik cadeau of zo'n gipsen afgietsel van de buik.
Dan zou je idd voor een mooie bedelarmband kunnen gaan. Neem dan trollbeads ipv pandora, want daar passen wel alle soorten bedels op en dan zit je niet vast aan 1 merk. Mooi, blijvend en in te vullen naar haar eigen smaak. Dat hangertje zou ik ook niet doen. Vind hem nogal luguber.
quote:wished- schreef op 26 juni 2015 @ 12:14:

Hoorde laatst hier ook ergens op het forum om zo'n 40 weken box te maken.. waar voor elke week een leuk cadeautje in zit. Je kan dan van alles doen. Luiers, rompertjes, speentjes, douchesetje, cadeaubon,knuffeltje, zalfjes noem maar op.. elke week een leuk cadeau om open te maken

De box kunnen ze later gebruiken voor speelgoed in op te bergen oid.Zo'n box is een echt leuk idee, we zullen eens kijken of dat uit kan bedankt voor je reactiee
Pluk de dag!
Fotoshoot voor als de baby er is.

Cadeaubon voor bijv. een foto op canvas.

Speelgoedkist met naam er op.
Gefeliciteerd !

Ook ik vind beide cadeaus niet mooi, hoewel de bedoeling heel goed is. Dan is zo'n box met kleine cadeautjes, een fotoshoot of speelgoedkist véél leuker !
anoniem_173334 wijzigde dit bericht op 26-06-2015 13:14
Reden: Een lettertje teveel ...
% gewijzigd
Liever niet mijn berichten quoten, het is slechts mijn mening/ervaring.
Die hanger is bedoeld om een herinnering aan een overledene bij je te dragen
Beide cadeaus niet mijn smaak.

Wat ik wel leuk zou vinden heb ik hierboven al voorbij zien komen. Fotoshoot, stoeltje of speelgoed kist beschilderd in de stijl van het geboorte kaartje, Bedelarmbandje enz..

Zo'n 40 weken doos is een leuk idee, ik weet niet wat jullie budget is, maar je moet er voor uit kijken dat je (omdat het niet te duur mag worden) niet te veel prullen gaat kopen, omdat het anders te duur gaat worden. 40 cadeautjes(prullen) is veel.
quote:pipootje schreef op 26 juni 2015 @ 12:58:

Die hanger is bedoeld om een herinnering aan een overledene bij je te dragenWelnee, het is gewoon een medaillon. Ik heb er ook 1 met twee kleine babyfoto's van mijn kinderen.
quote:riannerianne schreef op 26 juni 2015 @ 13:32:

[...]

Welnee, het is gewoon een medaillon. Ik heb er ook 1 met twee kleine babyfoto's van mijn kinderen.Je beschermengelen altijd om je heen ...Soms bij zonsopgang, wanneer je niet weet of je nu slaapt of wakker bent, of wanneer het schemert en zich schaduwen vormen die je aan je gevoel laten twijfelen, zijn er sporen van een onzichtbare aanwezigheid... Een gefluister, fladderen, een vleugelslag, een gevoel dat iets je wang streelt... Iets, wat je niet kunt definiëren. Dat zijn de engelen, die ons omgeven, die komen en gaan. Zij horen je geheimen, gefluister en kennen je wensen. Als je het geloof in de aanwezigheid van deze engelen door verdriet, verlies of pijn bent verloren, draag dan de Engelsrufer...
quote:WonderGirl2 schreef op 26 juni 2015 @ 13:23:

Beide cadeaus niet mijn smaak.

Wat ik wel leuk zou vinden heb ik hierboven al voorbij zien komen. Fotoshoot, stoeltje of speelgoed kist beschilderd in de stijl van het geboorte kaartje, Bedelarmbandje enz..

Zo'n 40 weken doos is een leuk idee, ik weet niet wat jullie budget is, maar je moet er voor uit kijken dat je (omdat het niet te duur mag worden) niet te veel prullen gaat kopen, omdat het anders te duur gaat worden. 40 cadeautjes(prullen) is veel.

Volledig eens!! Die klok en hanger zijn echt niet mijn smaak. Ik heb ook een soort 40 weken doos/mand gehad. Super leuk!!!

Een speelgoedkist met naam. Een stoeltje met naam (en inmiddels voor haar tweede verjaardag ook een tafeltje met haar naam erop). Een boek met naam is ook keigaaf. Google eens op Lost my name boek.
quote:heelveelblabla schreef op 26 juni 2015 @ 13:56:

[...]

Volledig eens!! Die klok en hanger zijn echt niet mijn smaak. Ik heb ook een soort 40 weken doos/mand gehad. Super leuk!!!

Een speelgoedkist met naam. Een stoeltje met naam (en inmiddels voor haat tweede verjaardag ook een tafeltje met haar naam erop). Een boek met naam is ook keigaaf. Google eens op Lost my name boek.Overigens had ik "slechts" een 15 dagen mand. Dan kan je er iets duurdere cadeautjes in doen in plaats van "prullen". Maar dat ligt aan het budget natuurlijk.
bedankt voor de nuttige tips en jullie mening !!!
Pluk de dag!
quote:heelveelblabla schreef op 26 juni 2015 @ 13:56:

[...]

Een speelgoedkist met naam. Een stoeltje met naam (en inmiddels voor haar tweede verjaardag ook een tafeltje met haar naam erop). Een boek met naam is ook keigaaf. Google eens op Lost my name boek.Nog nooit gehoord van die Lost my name, maar we zijn er enthousiast over dat is echt een cadeau waarvan we zeker weten dat niemand anders het zal geven aan haar
Pluk de dag!
quote:Kimberliedje schreef op 26 juni 2015 @ 14:07:

[...]

Nog nooit gehoord van die Lost my name, maar we zijn er enthousiast over dat is echt een cadeau waarvan we zeker weten dat niemand anders het zal geven aan haarJa geweldig hè?! Echt een uniek cadeau. En de kans is heeeeel klein dat iemand anders hetzelfde geeft. Maar ja, je weet maar nooit. Nadeel is wel dat je het pas kan bestellen als de naam bekend is.
quote:heelveelblabla schreef op 27 juni 2015 @ 10:00:

[...]

Ja geweldig hè?! Echt een uniek cadeau. En de kans is heeeeel klein dat iemand anders hetzelfde geeft. Maar ja, je weet maar nooit. Nadeel is wel dat je het pas kan bestellen als de naam bekend is.Hij komt bij mij wel super vaak langs als reclame op facebook. Dan is de kans natuurlijk nog steeds klein hoor, maar ze zijn dus wel hard bezig zo meer bekendheid te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven