Laat in veel dingen

01-05-2015 21:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Laten we beginnen dat tweede serieuze realtie die ik kreeg begon toen ik 40 was. 10 jaar geleden.

De voorgaande was knipperlichtje in jonge jonge jaren.

Voor die tijd was het eerst lang leven de lol (met meer dan een gemiddeld aantal scharrels) en daarna werken, werken, werken.

Paar jaar geleden al stond ik er voor open. Ik was en ben er ook aan toe. En oh ... wat ben ik blij :-)

Nee het is niet een lang gekoesterde wens maar oh oh oh wat leuk.

Enne nu ... ?? haha Geen idee maar buiten slapeloze nachten, zorgen enz enz denk ik veel heeeeeeel veel plezier.

Kijk er nu al naar uit dat hij/zij zijn middelbare school diploma haalt en mag gaan auto rijden hihihi.

dat is enige dat ik jammer vind van 50 zijn.

Opkapbed overgrootvader worden zal me niet lukken

Opa vast wel ... daar ga ik voor :-)
Je schrijft vrij onduidelijk en onsamenhangend, maar volgens mij probeer je te zeggen dat je vader wordt binnenkort.

Gefeliciteerd!!!
Wat een warrig geschreven OP. Ik heb hem drie keer moeten lezen, maar je bent 50 en wordt voor het eerst vader, of heb ik het dan alsnog verkeerd begrepen?

En je kijkt er al naar uit dat je kind groot is en je hoopt ooit nog opa te worden?

Wat is trouwens een opkapbed?
Volgens mij ben jij een ongelooflijk blij ei! Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd
Haha ..... Ja is half bewust maar niet helemaal om warrig te schrijven.

Is zo moeilijk om soms to the point je gevoelens te uiten.

Vooral met schrijven is dit lastig

Maar ja .... ik hoop over klein half jaar vader te worden.

Wat ik wil zeggen .... Ik ben eerst tot ca 26 jaar een "player" geweest.

Toen een relatie van ca een jaar met knipperlicht meis van tijd ervoor die ik echt leuk vond.

Maar tjonge dat viel tegen want werd claimen en mij vertellen wat wel en niet.

Toen ff de meiden zat v.w.b. relatie en (oei oei fout fout) carrierre tijger met veeeeel te veel werken.

En toen tja dat heb ik verteld.

Mijn droom meis/vrouw kwam op mijn pad en kets/klaboem vlam vlam

Eerst hebben we genoten van alles !!!

En nu dus van ....

Sorry als ik warrig schrijf.

Ik spreek zo ook maar dan met bepaalde intonatie zodat het niet warrig is
quote:mendy schreef op 01 mei 2015 @ 21:21:

Wat een warrig geschreven OP. Ik heb hem drie keer moeten lezen, maar je bent 50 en wordt voor het eerst vader, of heb ik het dan alsnog verkeerd begrepen?

En je kijkt er al naar uit dat je kind groot is en je hoopt ooit nog opa te worden?

Wat is trouwens een opkapbed?Opkapbedovergrootvader is grapje. Je hebt grootvader (opa) overgrootvader (zijn vader) en bedovergrootvader (daar weer vader van) dus ik dacht .... daarvoor is dus stapelbed of opkapbd overgrootvader :-) << een opklapbed is tja bed wat je kunt opklappen bij kleine ruimet dus voor als je niet slaapt >>
quote:etienne@2007 schreef op 01 mei 2015 @ 21:36:

bedovergrootvader beTovergrootvader

Gefeliciteerd! Ik hoop wel dat je gedachten/dagelijks leven iets rustiger lopen dan je geschrijf hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven