Laatste loodjes.....
vrijdag 26 juni 2015 om 12:30
vrijdag 3 juli 2015 om 20:27
Haha hier vandaag ook de deur niet uit geweest. Alhoewel dat meer door zoontje kwam, want hij had nergens zin in.
Inmiddels een slobber sport broek van vriend ingepikt en gebombardeerd tot huisbroek voor mij, met een van zijn grootste t shirts die hij toch nooit aan heeft.
En dan nu echt me time op de bank met de airco aan.
Inmiddels een slobber sport broek van vriend ingepikt en gebombardeerd tot huisbroek voor mij, met een van zijn grootste t shirts die hij toch nooit aan heeft.
En dan nu echt me time op de bank met de airco aan.
vrijdag 3 juli 2015 om 21:05
@flutterscots:
ik ken dat als mensen zich opeens gaan uitspreken over hoe dingen zouden moeten enz.. dan voel ik me soms echt naar.. omdat ik er dan anders over denk en dan weer een opmerking naar mn hoofd krijg..
een van de aanstaande oma's wil graag haar mening uitspreken over van alles * ook als daar andere mensen bij zijn... en dan voel ik me soms best lullig.. het is onze eerste en wij denken het op onze manier goed te doen..
dan word je soms toch wel onzeker...
Jammer vind ik dat aangezien we het allemaal nog moeten leren en ondervinden hoe het gaat... en als het niet de goede manier is komen we daar vanzelf achter denk ik dan maar..
ik ken dat als mensen zich opeens gaan uitspreken over hoe dingen zouden moeten enz.. dan voel ik me soms echt naar.. omdat ik er dan anders over denk en dan weer een opmerking naar mn hoofd krijg..
een van de aanstaande oma's wil graag haar mening uitspreken over van alles * ook als daar andere mensen bij zijn... en dan voel ik me soms best lullig.. het is onze eerste en wij denken het op onze manier goed te doen..
dan word je soms toch wel onzeker...
Jammer vind ik dat aangezien we het allemaal nog moeten leren en ondervinden hoe het gaat... en als het niet de goede manier is komen we daar vanzelf achter denk ik dan maar..
vrijdag 3 juli 2015 om 23:08
Ah ja zo'n schoonmoeder heb ik ook... Vast lief bedoeld maar die heeft ook over alles de mening klaar... Toen ik net vertelde zwanger te zijn kreeg ik al een hele preek over borstvoeding en nu over dat ik geen magnetron mag gebruiken vanwege straling?! Nou ik laat haar maar lekker kletsen, tis óns kind.
Ik liep hier vanmiddag ook in m'n ondergoed door het huis haha, zoooo warm. En heb de sportbroek van vriend toegeëigend, wat een fijn ding!
We hebben zojuist het bed op klossen gezet, wow, is wel echt hoog hoor!
Net weer wat last van voorweeen... En elke keer als ik naar de wc ga vast even kijken of ik de slijmprop nog niet verloren ben...
Ik liep hier vanmiddag ook in m'n ondergoed door het huis haha, zoooo warm. En heb de sportbroek van vriend toegeëigend, wat een fijn ding!
We hebben zojuist het bed op klossen gezet, wow, is wel echt hoog hoor!
Net weer wat last van voorweeen... En elke keer als ik naar de wc ga vast even kijken of ik de slijmprop nog niet verloren ben...
vrijdag 3 juli 2015 om 23:18
Ohw zon schoonmoeder is echt vervelend. Die van mij vond in het begin dat ik thuis "moest" bevallen & dat ik sowieso borstvoeding "moest" proberen. Maar even heel gauw duidelijk gemaakt dat ik zwanger ben en het ons kind is dus dat zij niet bepaald... nooit meer last gehad
Hier ook zo min mogelijk aan en gordijnen dicht, heeeerlijk!!!
Spannend sofietje, hopelijk blijft die nog even zitten
.
Hier ook zo min mogelijk aan en gordijnen dicht, heeeerlijk!!!
Spannend sofietje, hopelijk blijft die nog even zitten
vrijdag 3 juli 2015 om 23:34
Het is wat met de schoonmoeders. Die van mij heeft de eerste helft het er elke keer over dat ze zelf een miskraam heeft gehad met 13 weken. En vlak voor de 20 weken echo vroeg ze of we het er over hadden gehad wat we zouden doen als er iets niet goed was. Ze begint nu pas te vragen hoe het met me gaat af en toe. Ik heb niet het idee dat ze in het begin blij kon zijn voor ons en daar heb ik het heel moeilijk mee gehad.
Ik heb hier vandaag ook heel de dag binnen gezeten. Ik heb zoveel last van mijn olifanten voeten dat lopen zeer doet. Ik ben blij als de temperatuur weer wat minder is.
Ik heb hier vandaag ook heel de dag binnen gezeten. Ik heb zoveel last van mijn olifanten voeten dat lopen zeer doet. Ik ben blij als de temperatuur weer wat minder is.
vrijdag 3 juli 2015 om 23:50
Oh das helemaal naar zeg ivyblue! Hopelijk kun je dat een beetje van je afzetten dat soort opmerkingen!
Hier heb ik in week 11 ineens bloed verloren, bleek niets te zijn verder. Toen kreeg ik elke dag berichtjes of het nog wel goed ging, werd er echt zenuwachtig van.... En als ze vraagt hoe gaat het en ik zeg goed, zegt ze jaaaaaa maar ik bedoel met de baby... Heb man al geinstrueerd dat ze straks niet élke dag langs mag komen haha... Nou, klaagmodus maar weer uit haha.
Ben ook echt toe aan wat koelte, nog éven volhouden dames!
Hier heb ik in week 11 ineens bloed verloren, bleek niets te zijn verder. Toen kreeg ik elke dag berichtjes of het nog wel goed ging, werd er echt zenuwachtig van.... En als ze vraagt hoe gaat het en ik zeg goed, zegt ze jaaaaaa maar ik bedoel met de baby... Heb man al geinstrueerd dat ze straks niet élke dag langs mag komen haha... Nou, klaagmodus maar weer uit haha.
Ben ook echt toe aan wat koelte, nog éven volhouden dames!
zaterdag 4 juli 2015 om 11:44
Sterkte konijnhangoor! Hopelijk gaat het snel beter met haar!
Hier weinig opmerkingen dit keer. Maar heb er genoeg geboord bij de eerste. Voed je nu nog? Gaat hij al zo vroeg slapen? Etc.
Altijd vriendelijk afgekapt en ze snappen nu toch wel dat wij ons eigen plan trekken.
Vanochtend stond ik met zoon om 8:30 al in de speeltuin, daarna in een bar wat met hem gedronken, even door het centrum geslenterd en nu thuis met de airco aan. Gestofzuigd. Heb nu even een hekel aan onze kat, die haart enorm en daardoor moeten wij dus iedere dag zuigen. Pffff.
Hier weinig opmerkingen dit keer. Maar heb er genoeg geboord bij de eerste. Voed je nu nog? Gaat hij al zo vroeg slapen? Etc.
Altijd vriendelijk afgekapt en ze snappen nu toch wel dat wij ons eigen plan trekken.
Vanochtend stond ik met zoon om 8:30 al in de speeltuin, daarna in een bar wat met hem gedronken, even door het centrum geslenterd en nu thuis met de airco aan. Gestofzuigd. Heb nu even een hekel aan onze kat, die haart enorm en daardoor moeten wij dus iedere dag zuigen. Pffff.
zaterdag 4 juli 2015 om 12:34
Jeetje konijnhangoor dat is niet leuk! Sterkte hopelijk gaat het gauw beter en mogen jullie weer naar huis!
Italiagirl herkenbaar dat stofzuigen, hier een hond die momenteel echt een haarbal is!
Nog alles rustig bij iedereen in de buik?
Italiagirl herkenbaar dat stofzuigen, hier een hond die momenteel echt een haarbal is!
Nog alles rustig bij iedereen in de buik?
anoniem_158213 wijzigde dit bericht op 04-07-2015 12:35
Reden: Irritant die Enter
Reden: Irritant die Enter
% gewijzigd
zaterdag 4 juli 2015 om 15:08
Ach, konijnhangoor wat een vervelend bericht.. Weten jullie inmiddels al waardoor het komt? Of zijn ze het nog aan het onderzoeken?
Hopelijk mag de kleine gauw mee naar huis!!
Hier alles nog rustig. Lig met een boxer en hempje aan op de bank, ventilator in de buurt en een fles water binnen handbereik de Tour te kijken (je moet tenslotte iets ). Echt waardeloos geslapen vannacht, slapende handen en t was gewoon warm . Hopelijk vannacht beter!
@italiagirl fijn dat je een betere dag hebt! Wel balen dat het komende week nóg warmer wordt.... Zie je er tegenop?
Hopelijk mag de kleine gauw mee naar huis!!
Hier alles nog rustig. Lig met een boxer en hempje aan op de bank, ventilator in de buurt en een fles water binnen handbereik de Tour te kijken (je moet tenslotte iets ). Echt waardeloos geslapen vannacht, slapende handen en t was gewoon warm . Hopelijk vannacht beter!
@italiagirl fijn dat je een betere dag hebt! Wel balen dat het komende week nóg warmer wordt.... Zie je er tegenop?
zaterdag 4 juli 2015 om 17:17
He bah konijnhangoor, wat balen zeg!! Hopelijk knapt jullie meisje snel op en mogen jullie haar weer lekker mee naar huis nemen!
Sterkte met de hitte italiagirl! Hoe warm is/wordt het bij jullie?
Ik heb heerlijk in t zwembad van mijn broer vertoefd vanmiddag. Was erg fijn! Nu op de bank nog ff een stukje tour kijken.
Sterkte met de hitte italiagirl! Hoe warm is/wordt het bij jullie?
Ik heb heerlijk in t zwembad van mijn broer vertoefd vanmiddag. Was erg fijn! Nu op de bank nog ff een stukje tour kijken.
zaterdag 4 juli 2015 om 20:17
sterktre konijnhangoor.. dat ze maar snel beter word!
hier vandaag veel last van onderrug en liezen en een en baby die zich steeds afzet en dan allemaal bobbels op mn buik heb haha.. voelt niet heel prettig allemaal tegelijk en dan ook nog die schijt warmte...
ben der wel klaar mee eigelijk... mag van mij afkoelen en snel 29-7 zijn!
hier vandaag veel last van onderrug en liezen en een en baby die zich steeds afzet en dan allemaal bobbels op mn buik heb haha.. voelt niet heel prettig allemaal tegelijk en dan ook nog die schijt warmte...
ben der wel klaar mee eigelijk... mag van mij afkoelen en snel 29-7 zijn!
dinsdag 7 juli 2015 om 11:13
Oh ik ben er echt helemaal klaar mee!!!! Het is hier nog steeds bloedheet, weet inmiddels niet meer hoe ik peuter zoon moet vermaken. Slaap slecht, veel te warm in huis ondanks de airco. De glicemie waarden zijn steeds moeilijker onder controle te houden en die buik zit in de weg. Heb wel steeds vaker menstruatie pijn, maar nog niets in vergelijking met toen het de eerste keer begon. Bah ben het zwanger zijn helemaal zat nu. Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen als ze er vrijdag nog niet is.
dinsdag 7 juli 2015 om 11:28
Sterkte met de hitte italiagirl! Hoe ver ben je nu precies?
Hier gelukkig wel weer wat koeler, alhoewel vandaag nog weer een wat warmere dag is.
Ik heb sinds gisteren heel fijn (not!) een schimmelinfectie. Dus zo gelijk maar even langs de apotheek. Hopelijk is t snel over en laat de bevalling nog even op zich wachten, anders natuurlijk grote kans op spruw bij het kindje.
Hier gelukkig wel weer wat koeler, alhoewel vandaag nog weer een wat warmere dag is.
Ik heb sinds gisteren heel fijn (not!) een schimmelinfectie. Dus zo gelijk maar even langs de apotheek. Hopelijk is t snel over en laat de bevalling nog even op zich wachten, anders natuurlijk grote kans op spruw bij het kindje.
dinsdag 7 juli 2015 om 11:38
Hier ook uitwerking van de warmte op mn huid. Heb nu smetplekken onder mn borsten. Ik voelde me al een tientonner, wordt me vrolijk verteld dat dat vaak voorkomt bij mensen met overgewicht. Nu dus maar talkpoederen om het goed droog te houden. En veel de voetjes omhoog, want die zuigen zich elke dag vol tot klompformaat. Het zijn niet de laatste loodjes, het is je nog even een paar weken en dagen zo zwaar als lood voelen!
dinsdag 7 juli 2015 om 12:29
Vervelend Ri88, heb je daar vaker last van gehad? Sterkte in elk geval!
@konijnhangoor hoe gaat het bij jullie? Hoop dat jullie inmiddels weer thuis zijn
@italiagirl dan lopen we gelijk! Ben vrijdag 40 weken. Gaan ze je denk je vrijdag strippen of al inleiden? Wat zijn de richtlijnen in Italië hiervoor?
Die temperaturen bij jullie, pffff en dan "klagen" wij hier al over de hitte .
@flutterscotch balen van die smetvlekken. Is talkpoeder enige wat je er tegen kunt doen?
@hier slapen gaat opzich goed maar in slaap komen duurt soms wel 2 uur . moet er nu wel vaker uit om te plassen omdat ik ook S nachts water drink, maar wel minder last van slapende handen
. Dat voordeel weegt op tegen het andere nadeel.
Ben benieuwd wat VK gaat zeggen donderdag. In elk geval uitleg krijgen over strippen. Hoe staan jullie hier tegenover? Heb er zelf nog niet echt een goed beeld van.
@konijnhangoor hoe gaat het bij jullie? Hoop dat jullie inmiddels weer thuis zijn
@italiagirl dan lopen we gelijk! Ben vrijdag 40 weken. Gaan ze je denk je vrijdag strippen of al inleiden? Wat zijn de richtlijnen in Italië hiervoor?
Die temperaturen bij jullie, pffff en dan "klagen" wij hier al over de hitte .
@flutterscotch balen van die smetvlekken. Is talkpoeder enige wat je er tegen kunt doen?
@hier slapen gaat opzich goed maar in slaap komen duurt soms wel 2 uur . moet er nu wel vaker uit om te plassen omdat ik ook S nachts water drink, maar wel minder last van slapende handen
Ben benieuwd wat VK gaat zeggen donderdag. In elk geval uitleg krijgen over strippen. Hoe staan jullie hier tegenover? Heb er zelf nog niet echt een goed beeld van.
dinsdag 7 juli 2015 om 13:03
Wat naar van die smetvlekken Flutterscotch! Doet het ook pijn?
Voor jullie ook echt de laatste fase nu italiagirl en calimero! Spannend hoor. Hopelijk komen de kindjes snel!
Heb me eigenlijk nog niet zo verdiept in het strippen. Maar als ze daarmee de kans vergroten dat hij sneller komt dan gaan ze hun gang maar Weet niet vanaf wanneer ze dat hier doen eigenlijk.
En inderdaad wel eens vaker een schimmelinfectie gehad, ben er helaas wel gevoelig voor dus. Tweede keer nu tijdens de zwangerschap. Maar ben er met een tablet eigenlijk altijd gelijk weer van af, dus dat hopen we nu dan ook maar!
Voor jullie ook echt de laatste fase nu italiagirl en calimero! Spannend hoor. Hopelijk komen de kindjes snel!
Heb me eigenlijk nog niet zo verdiept in het strippen. Maar als ze daarmee de kans vergroten dat hij sneller komt dan gaan ze hun gang maar Weet niet vanaf wanneer ze dat hier doen eigenlijk.
En inderdaad wel eens vaker een schimmelinfectie gehad, ben er helaas wel gevoelig voor dus. Tweede keer nu tijdens de zwangerschap. Maar ben er met een tablet eigenlijk altijd gelijk weer van af, dus dat hopen we nu dan ook maar!
dinsdag 7 juli 2015 om 18:41
Wat vervelend flutterscotch. Hopelijk helpt de talkpoeder en heb je er geen pijn aan.
Ik heb me nog niet verdiept in strippen, maar met 38 weken is dat ook nog niet van toepassing. Al zou ik het wel een goed idee vinden straks als het helpt.
Ik heb 2 erg vermoeiende dagen achter de rug. We zijn er achter gekomen dat mijn zoontje keelontsteking heeft. Hij dronk al een paar dagen heel erg weinig en had koorts. Gisteren op de huisartsenpost beland en daar is keelontsteking geconstateerd. Vanmiddag weer naar de huisarts geweest. Hij was zo in paniek en had heel de dag nog niks gedronken. Nu antibiotica gekregen en hopelijk slaat het snel aan. Het is zo zielig om te zien een mannetje dat niet weet wat hij met zichzelf aan moet en alleen maar pijn heeft. Alleen daardoor ben ik ondertussen wel helemaal uitgeput. Dus vanavond maar op tijd naar bed.
Ik heb me nog niet verdiept in strippen, maar met 38 weken is dat ook nog niet van toepassing. Al zou ik het wel een goed idee vinden straks als het helpt.
Ik heb 2 erg vermoeiende dagen achter de rug. We zijn er achter gekomen dat mijn zoontje keelontsteking heeft. Hij dronk al een paar dagen heel erg weinig en had koorts. Gisteren op de huisartsenpost beland en daar is keelontsteking geconstateerd. Vanmiddag weer naar de huisarts geweest. Hij was zo in paniek en had heel de dag nog niks gedronken. Nu antibiotica gekregen en hopelijk slaat het snel aan. Het is zo zielig om te zien een mannetje dat niet weet wat hij met zichzelf aan moet en alleen maar pijn heeft. Alleen daardoor ben ik ondertussen wel helemaal uitgeput. Dus vanavond maar op tijd naar bed.
dinsdag 7 juli 2015 om 21:27
Calimero. De gyn had het over inleiden ivm zwangerschapsdiabetes. Ach ik laat het wel op mij afkomen. Normaal gesproken laten ze je hier max tot 41+3 doorlopen en dan gaan ze inleiden met infuus. Maar ivm de diabetes wil de gyn dus niet zo lang wachten. Ik vermoed tot vlak na het weekend eigenlijk Bij de laatste controle van vorige week zat alles nog dicht, dus als daar geen verandering in is gekomen valt er niets te strippen. Anders zou ik dat zeker laten doen.
Ivy beterschap met je zoontje. Keelontsteking kunnen ze flink beroerd van zijn.
Flutterscotch sterkte met die smetvlekken. Klinkt niet fijn!
Ivy beterschap met je zoontje. Keelontsteking kunnen ze flink beroerd van zijn.
Flutterscotch sterkte met die smetvlekken. Klinkt niet fijn!
donderdag 9 juli 2015 om 16:54
Hier even een kleine update. Vandaag een afspraak gehad in het ziekenhuis en ze gaan mij dinsdag inleiden. Ik had de keuze zo doorlopen tot 41 weken, een nachtje daar slapen om bij te komen of inleiden. Ik heb voor inleiden gekozen. Ik ben er zo klaar mee. Ik loop al weken met klachten en er is niks aan te doen. Slapen gaat ook al weken slecht. Ik vind het een heerlijk idee om te weten volgende week ons kleine meisje in mijn handen te hebben.
donderdag 9 juli 2015 om 20:20
Italiagirl en Ivyblue jullie hebben bijna je kindje! Wat spannend!!
Ik voel me vandaag echt zoooo zwanger. Precies 38 weken en ben er klaar mee, hup zo ineens! Gisteravond steeds krampen en vanmorgen was het weer weg. Ik wil gewoon bevallen haha. Merk dat ik ook gewoon ff geen zin heb in andere mensen... Het verliezen van die stomme slijmprop heeft ook al niks gedaan. Sorry hoor voor mijn geklaag, hopelijk is m'n bui morgen anders
Ik voel me vandaag echt zoooo zwanger. Precies 38 weken en ben er klaar mee, hup zo ineens! Gisteravond steeds krampen en vanmorgen was het weer weg. Ik wil gewoon bevallen haha. Merk dat ik ook gewoon ff geen zin heb in andere mensen... Het verliezen van die stomme slijmprop heeft ook al niks gedaan. Sorry hoor voor mijn geklaag, hopelijk is m'n bui morgen anders