Laatste loodjes.....

26-06-2015 12:30 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben 38 weken zwanger en begin toch aardig nieuwsgierig te worden naar die kleine... Heb gelukkig geen last van zwangerschapskwaaltjes, maar hoop toch stiekem dat het volgende week ergens gaat gebeuren...

Wie wacht er ook en vind het leuk om hierover mee te schrijven?
Spannend Ri88!!! Wacht trouwens maar niet te lang met bellen. Bij zoon had ik met dat soort weeën ineens al 4 cm. Heeft de vk je vanochtend niet onderzocht?

Calimero. Wij gaan eigenlijk alleen s ochtends erop uit. En verder thuis met airco aan op 26 graden. Meisje zweet behoorlijk,plak lijfje en hoofdje. Ze drinkt als een malle en heeft voldoende plasluiers. Dus dan zou het niet zo erg moeten zijn. Hier zijn de krampjes ook begonnen. Vannacht tot 1 uur met haar op gezeten. Gisteren controle gehad bij de kinderarts en hij bevestigde idd dat ze veel lucht in haar darmen heeft. Zielig! Ze is wel goed gegroeid. 490 gr in 2 weken.
Is er al baby nieuws?? Ben benieuwd naar ri88, fluterscotch en Sofie!

Hier is ze ook flink gegroeid. 430 gram dus hartstikke trots. Afgelopen nacht ook weer goed geslapen (van 11-5) en van half 6 tot half 9! Wij kunnen er ook weer tegenaan . Merk wel dat ik soms nog teveel doe. Vloei jij ook nog veel italiagirl? En heb je hechtingen?
Ja ik vloei idd ook nog veel. Bij zoon heeft dat trouwens 3 maanden geduurd. Dat hoop ik nu niet zeg. Broeit zo enorm met dat warme weer. De hechtingen beginnen op te lossen. Bij jou Calimero? Meisje slaapt hier ook prima. Helaas spookt zoon weer ontzettend s nachts. Hij is als de dood dat ik weer naar het ziekenhuis moet. Heeft er echt ingehakt bij hem.

Op de laatste dag in het ziekenhuis zei hij ook "mama en zusje's huis is nu hier" en wees naar mijn kamer in het ziekenhuis. Heb toen zelf ook zitten janken.
Hi dames! Ik ben gisteravond op de uitgerekende datum bevallen van een prachtige zoon! Was wel pittig, ontsluiting duurde lang en persweeen kwamen niet goed op gang, na 2 uur persen moesten we toch naar t zkh. Daar hebben ze een knip gezet en toen was hij er

Lees later ff bij hoor! Succes dames die nog moeten! Jullie kunnen het!
Gefeliciteerd! Jammer dat het toch in het zkh moest, maar je hebt de mooiste beloning ooit gekregen. Nu kan het grote genieten beginnen.

Hier gaat alles hartstikke goed. Na de moeilijkheden van de eerste 2 weken doet ons meisje het super. Ze drinkt nu 7 flesjes van 85 en soms zelfs de laatste van 100! Zo mooi om te zien dat ze drinkt en daar tevreden van wordt. Het is wel BV, maar afgekolfd ivm borstontsteking. Het lijkt me mooi haar na het volgende bezoek aan de arts (bevestiging dat het goed gaat) echt aan te leggen. Dat was nooit gelukt ivm haar gebrek aan energie en kracht.

Ze komt snachts rond 2 uur en rond 6 uur en dan op de dag om de 3 uur. Smiddqgs slaap ik nog een uurtje met haar mee, want manlief slaapt snachts dwars door haar geluidjes heen.

Ik vind het fijn om te lezen hoe het hier met de andere meiden gaat! Erg leuk!
Qua vloeien wisselt het hier met de dag. Als ik veel doe, merk ik dat. Ook na het kolven vloei ik nog wat. Daarbuiten nauwelijks. Een inlegkruisje is voldoende. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben! Is inderdaad broeierig.
Sofietje gefeliciteerd!!! Hopelijk herstel je snel van de bevalling en knip! Geniet van je zoontje!

Klinkt goed konijnhangoor!!! En groot gelijk dat je uit rust wanneer dat mogelijk is. Ik hoop ook dat dochter slaapt tijdens de middagdut van zoon, want dan duik ik er ook in namelijk :-)
Lieve meiden. Gistermiddag 24 juli is onze zoon geboren!

Heb de donderdag de hele dag voorweeen gehad. 's Avonds werden ze regelmatig en zijn rond 4u we naar het geboortecentrum gereden met de vk. Helaas bleef ik op 8 a 9 cm hangen, dus moest alsnog door naar het ziekenhuis. Infuus met weeënopwekkers gekregen, waardoor ik een uur lang iedere 10min minstens 4 heftige weeën had (pfoe! Geen pretje..). Het had wel effect want toen had ik 10cm ontsluiting en persweeen. 1,5 uur en een knip later lag onze zoon op mijn buik! Een flinkerd: 4295gram en 53cm. Alles gaat goed en we mochten na een paar uurtjes naar huis. Borstvoeding is ook al goed op gang gekomen, heb hem al steeds iedere 3u kunnen voeden. We zijn echt supertrots op ons mooie mannetje! We genieten zó van hem!

Sofietje: jij ook gefeliciteerd! Geniet er van!
@Sofie en Ri88 van harte meiden!!

Beide een zoon, super!! Klinkt wel allebei als een heftige bevalling.

Sofie ben jij ook alweer thuis?

Geniet van jullie prachtige kinderen en vergeet je niet te laten verwennen door kraamhulp (vond dat zelf lastig en achteraf wel "spijt" dat ik al zo snel zoveel zelf wou doen). Neem de tijd!

@hier steeds minder last van hechtingen en ook vloeien wordt minder (alleen als ik heel veel heb ondernomen).

Vannacht van kwart over 11 tot half 7 geslapen. Kleine is dan overdag wel wat meer wakker. Hoe gaat dat bij jullie?

Hier drinkt ze 7-8 voedingen van 100. Mochten wel wat ophogen van consultatie bureau maar we wachten nog even af omdat ze soms ook 80 drinkt.

Fijn om zo wat dingen te kunnen delen!
Gefeliciteerd RI!!! En idd een flinkerd zeg. Zoon was hier ook groot (4160) en ik vond het herstel bij hem best pittig. Hopelijk valt het jou mee!!!

Calimero. Heerlijke nachten heb jij zeg. Hier vaak maar 4/5 uur slaap per nacht (onderbroken) meisje heeft veel krampen, ze is er dan echt een poep of een scheet aan het uit persen en wordt knalrood. En zoon slaapt ook weer slecht inmiddels.

Ik heb trouwens sinds de bevalling echt een vervelende kwaal. Stink zweet. Gatverdamme, ik douche twee keer per dag, vaak schone kleding aan, Deo etc. Niets lijkt te helpen. Echt zo'n nare zure lucht. Hebben jullie daar ook last van? Tips? Bij zoon had ik dat niet zo, het was toen natuurlijk ook winter, maar ik zweet zelfs binnen met de airco aan.
Gefeliciteerd meiden!! Lekker genieten van jullie mannetjes!
Ri! Gefeliciteerd! Jij hebt gelukkig ook niet zo lang door hoeven lopen... En wat een flinkerd zeg, hadden ze dat ook voorspeld? Geniet, mooi is het he?!
Hoe zijn de eerste dagen/nachten gegaan dames? Kunnen jullie beetje wennen?

@italiagirl onze dame heeft overdag ook last van ontlasting. Kan haar soms echt lange tijd dwars zitten. Heel zielig! Gelukkig S nachts rustig.

Wat vervelend dat je zo zweet. Enige tip; je hebt soort deo die je 's avonds kunt opspuiten en dan zweet je 3 dagen niet. Weet niet of het bij jou hiervoor helpt en of ze het in Italië hebben .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven