Laatste loodjes..

01-05-2018 22:04 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond’ ben nu 38,1 week zwanger kan echt niet meer wachten.. geen slaap meer snachts, 24/24 brandend maagzuur, enorm veel pijn in mijn lies, enorm last van de hormonen en om de 10 min naar de wc.. :frusty: iemand die tipjes heeft om het nog even vol te houden..! Morgen voor de laatste keer naar gyn!!
Oeh, er niet vanuit gaan dat het voor de uitgerekende datum gebeurt. Natuurlijk de spullen wel klaar hebben staan, maar er nog niet op gaan zitten wachten, dan duurt het heel lang.
Er vanuit gaan dat het tot 42wkn duurt.. Kan t alleen maar meevallen ;-)
Succes.. Ik vond die laatste weken ook zo kut! Er leek geen einde aan te komen.
Ik heb een hele boel dingen in huis gedaan die ik nooit had gedaan en ook waarschijnlijk bijna nooit meer ga doen. Waterkoker ontkalken, keukenkasten uitruimen, boekenkast/rommellades uitmesten, troep weggeven/ weg gooien/ naar de kringloop, fotoboeken maken. Misschien heb ik je wat ideeen gegeven :P succes met de laatste loodjes!
Plan dingen voor je dagen. Ik verveelde me rot die verlofweken, dus ik was blij dat ik elke dag in elk geval iets op de planning had: even naar de bieb, koffie met een vriendin, een paar boodschappen halen (maar niet te veel want ik kon nauwelijks tillen :) ) et cetera. Dan gaan je dagen wat sneller.
oh zo herkenbaar en ik ben pas 35 weken. Pfffffff mijn hele lichaam kriebelt en zit vol ongemakken.
Haha, dat zei ik precies een jaar geleden ook. En dat wachten duurde uiteindelijk nog vier weken!!
Ik heb het mezelf erg moeilijk gemaakt met ongeduldig zijn. Dus ik gooi er maar even een cliché tegen aan: geniet nog even van de rust, niet bang zijn om lui te zijn! Je gaat de energie nog hard nodig hebben
(En ja ik weet dat je dit niet meer kan horen :P )
Je erbij neerleggen dat het even minder leuk is....(ipv je te verzetten en mopperen) gaf mij veel rust! Nieuwe serie zoeken op Netflix, lekker winkelen....

Oooo herken het zo goed, mijn zwangerschap leek wel 9 jaar te duren! En nu is mijn baby vijf maanden wat voelt als vijf weken zo vliegt het. Nu mopper ik dat ze wat langer klein moet blijven:)

Het gaat voorbij! Succes met de laatste weken!
Ah best herkenbaar hoor. Hier nu 34.6 weken zwanger maar ben er echt klaar mee. Zwangerschap is zooo pittig en ik wil mezelf weer kunnen zijn.
Volgens mij wat er mis kan lopen gaat hier ook mis. Maar verloskundige gedacht vorige week dat ik niet zo heel lang meer rondloop ende kans groot is dat ik eerder beval. Nu hoop ik dus wel dat ik de 37 weken haal maar dan mag ik ook echt wel bevallen.

Nog meer last van de warmte?
Hoe komen jullie de dagen door?
Aftellen en nog even volhouden!!
Op basis waarvan kon de verloskundige dat zeggen?

Ik ben nu met verlof, ben 36 weken en moet zeggen dat ik me nu stukken beter voel dan de afgelopen 2 weken. Nu zie ik de komende weken wel weer zitten. Vandaag lekker op het strand gelegen..

Hebben jullie het zwaar met de warmte?
Ben 37 weken, compleet immobiel en die hitte, bah!

Vriendinnen zien me ook niet meer staan, niemand die even appt, belt of langskomt. Eenzaam en vervelend!

Sterkte allemaal :redrose:
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Ze voelde dat aan mn buik ect. Maar moet zeggen zo voel ik me ook al 2 weken ofzo dat ik echt op het einde loop. Ze zei ik schat je eerder 37 weken in. Kindje is ook heel groot en heb veel te veel vruchtwater. Dus nu naar de gynocoloog.
Heb enorme druk van onder alles opgezet enzo. Ze zei dat ik niet moest schrikken als mn vruchtwater breekt. Maar kan nu ook echt niks meer en met een meisje van 1.5jaar die rondloopt echt pittig.

Restera jeetje wat vervelend zeg.
Niet leuk! Hier gelukkig wel. Mn moeder en schoonmoeder hebben me vorige week verrast dagje weg. Hop in de rolstoel haha. En ik heb het idee dat ik zondag een babyshower heb maar weet ik niet zeker haha.

Elza84 fijn dat jij je beter voelt nu. Ik werk al heeel lang niet meer helaas.
Dus vrees dat het er ook niet beter op word haha.

Sterkte allemaal!!
Restera, jemig dat klinkt verdrietig. Waarom zien ze je niet staan?

Najaar, dus je meisje is ook al voor op groei, is dat het?
Ik heb ook het idee dat het allemaal heel erg opgezet is van onder, dat herken ik niet van mijn eerste zwangerschap. Ga eens vragen wat mijn vk zegt daarover.
Ben benieuwd of ze gelijk heeft bij jou..
anoniem_354921 wijzigde dit bericht op 07-05-2018 22:02
0.61% gewijzigd
Najaar2016 schreef:
07-05-2018 20:05
Ze voelde dat aan mn buik ect. Maar moet zeggen zo voel ik me ook al 2 weken ofzo dat ik echt op het einde loop. Ze zei ik schat je eerder 37 weken in. Kindje is ook heel groot en heb veel te veel vruchtwater. Dus nu naar de gynocoloog.
Heb enorme druk van onder alles opgezet enzo. Ze zei dat ik niet moest schrikken als mn vruchtwater breekt. Maar kan nu ook echt niks meer en met een meisje van 1.5jaar die rondloopt echt pittig.

Restera jeetje wat vervelend zeg.
Niet leuk! Hier gelukkig wel. Mn moeder en schoonmoeder hebben me vorige week verrast dagje weg. Hop in de rolstoel haha. En ik heb het idee dat ik zondag een babyshower heb maar weet ik niet zeker haha.

Elza84 fijn dat jij je beter voelt nu. Ik werk al heeel lang niet meer helaas.
Dus vrees dat het er ook niet beter op word haha.

Sterkte allemaal!!
Wat lief van ze! Ik heb al een babyshower gehad, paar weken geleden. Maar nu denken ze (denk ik) dat ik moe ben of geen zin heb in contact ofzo.

Na de bevalling zien we ze wel weer!
Elza84 ik ben nu zwanger van een jongen maar hij loopt zeker voor. Was met 34 weken al 2686 gram terwijl gemiddeld zn beetje dan 2200 gram is. Hij word 8.5 a 9 pond verwacht met 40 weken. Dus zwaar! Ze zei al als het nodig is gsan we inleiden maar ik verwacht dat niet. En ik ook niet haaha. Ons dochtertje is met 38 weken geboren dus verwacht nu ook zo iets als ik dat haal.

Kan je niet zien of het niet is opgezet? Hier echt heel erg. Herken ik ook niet van de eerste maar is echt heel erg. Maar komt gewoon door de druk wat erop staat. Heb ook continu het gevoel dat er zoveel druk op staat dat het elk moment kan knappen haha. Maar ze kunnen er helaas niks aan doen. Is vooral heel vervelend!

Restera vervelend hoor. Juist nu is aandacht wel fijn. Al moet ik zeggen vind het sons ook heerlijk om even niks om me heen te hebben en me af te zonderen haha.
Restera schreef:
07-05-2018 20:18
Wat lief van ze! Ik heb al een babyshower gehad, paar weken geleden. Maar nu denken ze (denk ik) dat ik moe ben of geen zin heb in contact ofzo.

Na de bevalling zien we ze wel weer!
Meelezer hier, want geen ervaring. Maar waarom app of bel je ze niet? Vraag ze op de koffie/thee/rosé/fris met dit mooie weer. Ik zou het heel graag horen van mijn vriendinnen als zij zich eenzaam of rottig voelen, zodat ik eventueel ruimte heb om daar iets aan te doen als dat mogelijk is!

Hou je haaks, meid! Hopelijk kom je de laatste paar weken goed door!

En TO; afleiding, nog een keer de kleertjes wassen, knutselen, recepten voor traktatie zoeken, taartjes bakken, nagels lakken, muzieklijstje maken voor de bevalling, bedenken hoe je de geboorte gaat bekend maken (kaartje ofzo) pinterest afstruinen, massage, maskertjes, badje in de tuin zetten, bullet journal maken voor straks na de bevalling... euhm... forummen, spelletjes op internet, films kijken, veel ananasharten eten vanaf week 37, seks/orgasmes om de weeën op te wekken, euhm (ken ik nog meer onzinnige tips/trucs?)... nee, dit was het zo even.. sterkte TO en alle anderen!!
Marte007 schreef:
07-05-2018 21:11
Meelezer hier, want geen ervaring. Maar waarom app of bel je ze niet? Vraag ze op de koffie/thee/rosé/fris met dit mooie weer. Ik zou het heel graag horen van mijn vriendinnen als zij zich eenzaam of rottig voelen, zodat ik eventueel ruimte heb om daar iets aan te doen als dat mogelijk is!

Hou je haaks, meid! Hopelijk kom je de laatste paar weken goed door!

En TO; afleiding, nog een keer de kleertjes wassen, knutselen, recepten voor traktatie zoeken, taartjes bakken, nagels lakken, muzieklijstje maken voor de bevalling, bedenken hoe je de geboorte gaat bekend maken (kaartje ofzo) pinterest afstruinen, massage, maskertjes, badje in de tuin zetten, bullet journal maken voor straks na de bevalling... euhm... forummen, spelletjes op internet, films kijken, veel ananasharten eten vanaf week 37, seks/orgasmes om de weeën op te wekken, euhm (ken ik nog meer onzinnige tips/trucs?)... nee, dit was het zo even.. sterkte TO en alle anderen!!
Ja, dat doe ik elke week & dan zie ik ze en is het heel gezellig, maar word er nu wel een beetje gek van dat het steeds vanuit mij moet komen. Ze zien dat ik nog energiek & vrolijk genoeg ben. Heb me er maar in berust voor het moment.

Verder leuke tips :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven