Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm
woensdag 16 november 2016 om 00:55
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
naam | leeftijd | probeert zwanger te worden sinds | NOD | bijzonderheden |
AV1992 | 24 / 27 | sinds september 2016 | 9 juli, ronde 12 | |
Camomila | 29 / 30 | sinds februari 2016 | 17 april | |
Emceetje | 36 / 37 | Januari 2015 | 15 maart | onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari |
florence13 | 36 / 36 | mei 2016 | buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017 | |
Foodsandbeats | 34 / 36 | maart 2016 | ||
Labgeek1990 | 26 / 30 | sinds november 2016 | ||
Maur91 | 25 / 24 | maart 2016 | lange cyclussen | |
Missy1983 | 33 / 33 | sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze | 17 maart | bloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni |
Mollebol1 | 34 / 34 | april 2016 | 2 juli | ronde 9 |
Pinquinlove | 29 / 28 | november 2015 | 29 maart | curettage april 2016 mk sept 2016 |
Rosalie | 29 / 30 | januari 2016 | 19 juli | ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen |
Twilight84 | 33 / 35 | Augustus 2015 | 30 april | |
Viva-30 | 30 / 30 | oktober 2015 | 29 maart | |
Yinthe24 | 24 / 31 | mei 2016 | 30 mei, | ronde 11 |
Zonnebloem111 | 28 / 30 | juni 2016 | 19 maart |
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
woensdag 18 januari 2017 om 19:47
Jakkie bah vandaag dag 25 en ongesteld. Dat is wel heel kort. Klein geluk dat het dan snel volgende maand is maar ik had toch op een andere uitslag gehoopt deze maand. Enige wat klopt is dat ik er dan wel vanuit kan gaan dat ik inderdaad een vroege eisprong had op dag 14 en dan 11 dagen erna dus m'n WOD. Nouja nu weer twee weekjes rust ook wel weer lekker.
donderdag 19 januari 2017 om 09:45
Ja en het is weer lekker verwarrend want vanmorgen was het bloeden ineens gestopt, gisteravond eigenlijk al dus ik weer hoop. Maar nu net weer gekeken en nu zit er toch weer wat in. Temperatuur was ook al laag dus moet van mezelf geloven dat ik ongesteld ben maar blijft moeilijk omdat ik al een jaar rond de 28 dagen zit dus blijf hopen op een innestelingsbloeding, tegen beter weten in
donderdag 19 januari 2017 om 10:53
donderdag 19 januari 2017 om 13:10
Lastig Florence June. Hopelijk ga je je ei nog vinden.
Oh ik vind het echt niet normaal spannend meer. Nog steeds geen bloed nu al een aantal uur. Maarja we zitten natuurlijk ook nog 3 dagen voor NOD. Maar wat was de bloeding dan gister en na het plassen heb ik toch ook wat bloedverlies. Nouja zit niks anders op dan weer afwachten. Tussen hoop en vrees zoals iedere maand.
Oh ik vind het echt niet normaal spannend meer. Nog steeds geen bloed nu al een aantal uur. Maarja we zitten natuurlijk ook nog 3 dagen voor NOD. Maar wat was de bloeding dan gister en na het plassen heb ik toch ook wat bloedverlies. Nouja zit niks anders op dan weer afwachten. Tussen hoop en vrees zoals iedere maand.
donderdag 19 januari 2017 om 14:11
Rosalie, ik heb een paar rondes terug hetzelfde gehad. Had altijd een cyclus van 27 dagen waarvan ik hooguit de dag ervoor al een beetje roze afscheiding had. Toen opeens op dag 22 al, dag 23 een klein beetje rood, daarna weer niet, ik dacht echt dat het een innestellingsbloeding was. Helaas was het bij mij uiteindelijk een korte cyclus die op dag 25 echt begon. Ik hoop dat het bij jou iets anders is!
Florence-June wat vervelend dat het allemaal zo vaag is. Ik denk dat ik idd hetzelfde had gedaan en maar het zekere voor het onzekere nemen.
Florence-June wat vervelend dat het allemaal zo vaag is. Ik denk dat ik idd hetzelfde had gedaan en maar het zekere voor het onzekere nemen.

donderdag 19 januari 2017 om 15:04
donderdag 19 januari 2017 om 17:38

donderdag 19 januari 2017 om 18:35
De tweede dag met een licht vaag aankleurende ovulatietest. Verder heb ik heel veel waterige afscheiding. Mijn man is weer thuis. Maar ook ziek, dus waarschijnlijk gaan we er geen gebruik van maken 
Emceetje wat naar!!! Maar bedenk wel dat je al een plan op de plank hebt.
Rosalie sterkte met afwachten

Emceetje wat naar!!! Maar bedenk wel dat je al een plan op de plank hebt.
Rosalie sterkte met afwachten
donderdag 19 januari 2017 om 20:01
Nou nu toch echt ongesteld. Weer opnieuw proberen zwanger te worden komende maand.
Grappig twilight heb het nog nooit gehad na bietjes zal eens opletten
Lastig van de vage ovulatietesten. Jammer dat je geen eisprong hebt gehad emceetje. Heb je vaker geen eisprong? Vervelend dat je nu die laatste kans mist. Hopelijk slaat de iui wel aan.
Grappig twilight heb het nog nooit gehad na bietjes zal eens opletten
Lastig van de vage ovulatietesten. Jammer dat je geen eisprong hebt gehad emceetje. Heb je vaker geen eisprong? Vervelend dat je nu die laatste kans mist. Hopelijk slaat de iui wel aan.
vrijdag 20 januari 2017 om 11:26
Rosalie, wat een baal-zooi weer! Reep chocolade en morgen weer een nieuwe dag. Dikke knuffel voor jou!
Foodsandbeats, beterschap aan je man. Klinkt wel alsof je nu ongeveer je eisprong hebt.
Emceetje, wat naar dat je geen eisprong hebt gehad. Hopelijk gaat IUI je helpen!
Twilight - rode plas van rode bietjes? Wauw, dat heb ik nog nooit gehad. Zou ik echt enorm van schrikken!
Florence-June, ben je nog wijzer geworden van je ovulatietesten?
Zonnebloem, hou je het nog vol om jezelf niet gek te maken?
Maur, hoe gaat het met afvallen? Het is voor een goed doel, geef niet op! Ook na een slechte dag is er morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!
hier: is het inmiddels wel een beetje geland, er is een plan, er komt hulp en ik ga zwanger worden. M'n lichaam kan het, nu dat laatste zetje om alles goed te laten gaan. Ik heb er vertrouwen in!
Foodsandbeats, beterschap aan je man. Klinkt wel alsof je nu ongeveer je eisprong hebt.
Emceetje, wat naar dat je geen eisprong hebt gehad. Hopelijk gaat IUI je helpen!
Twilight - rode plas van rode bietjes? Wauw, dat heb ik nog nooit gehad. Zou ik echt enorm van schrikken!
Florence-June, ben je nog wijzer geworden van je ovulatietesten?
Zonnebloem, hou je het nog vol om jezelf niet gek te maken?
Maur, hoe gaat het met afvallen? Het is voor een goed doel, geef niet op! Ook na een slechte dag is er morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!
hier: is het inmiddels wel een beetje geland, er is een plan, er komt hulp en ik ga zwanger worden. M'n lichaam kan het, nu dat laatste zetje om alles goed te laten gaan. Ik heb er vertrouwen in!

vrijdag 20 januari 2017 om 15:59
Hoi dames,
Emceetje: wat balen dat je geen eisprong heb gehad! Heb je ook getemperatuurd? Het kan namelijk dat je hem met je ovulatietesen mis loopt, maar dat hij wel uit je temperatuurcurve blijkt (mits je elke dag om hetzelfde tijdstip voordat je je bed uit gaat temperatuurd..).
Bjorg: Wat spannend!
Rosalie: Een doorverwijzing naar de gynaecoloog bedoel je?
Dames die hun WOD weer gehad hebben, balen!
Hier gaat het goed. Nou ja, het gaat goed als ik zwanger ben... Maar ik ben in de eerste week van mijn cyclus en ben er goed onder. Veel beter dan vorige maand (toen had ik het zwaar want de huisarts werkte niet mee, en twee vrienden die onverwacht toch zwanger bleken). Wel hebben mijn man en ik afgesproken dat we deze maand echt alles op alles zetten, dus: temperaturen (net als vorige maand), ovulatietesten, granaatappelsap vanaf de eisprong en we roken en drinken allebei niet (roken nooit gedaan, drinken al een aantal maanden niet meer). Mocht het deze maand weer niet raak zijn, gaan we een tweede gesprek met mijn huisarts aan dat we toch echt doorgestuurd willen worden (hij wil het eerst 2 jaar aankijken).
Emceetje: wat balen dat je geen eisprong heb gehad! Heb je ook getemperatuurd? Het kan namelijk dat je hem met je ovulatietesen mis loopt, maar dat hij wel uit je temperatuurcurve blijkt (mits je elke dag om hetzelfde tijdstip voordat je je bed uit gaat temperatuurd..).
Bjorg: Wat spannend!
Rosalie: Een doorverwijzing naar de gynaecoloog bedoel je?
Dames die hun WOD weer gehad hebben, balen!
Hier gaat het goed. Nou ja, het gaat goed als ik zwanger ben... Maar ik ben in de eerste week van mijn cyclus en ben er goed onder. Veel beter dan vorige maand (toen had ik het zwaar want de huisarts werkte niet mee, en twee vrienden die onverwacht toch zwanger bleken). Wel hebben mijn man en ik afgesproken dat we deze maand echt alles op alles zetten, dus: temperaturen (net als vorige maand), ovulatietesten, granaatappelsap vanaf de eisprong en we roken en drinken allebei niet (roken nooit gedaan, drinken al een aantal maanden niet meer). Mocht het deze maand weer niet raak zijn, gaan we een tweede gesprek met mijn huisarts aan dat we toch echt doorgestuurd willen worden (hij wil het eerst 2 jaar aankijken).
vrijdag 20 januari 2017 om 19:10
@bjorg volgens de weegschaal ben ik nu 1.3 kg kwijt, woehoe!!! En ik ben gestopt met roken dat helpt hopelijk ook alhoewel ik dat moeilijker vind dan diëten. Vandaag toch weer 2 sigaretten gerookt terwijl ik 48 uur gestopt was, dom dom dom natuurlijk.
@emceetje gebruik je ovulatietesten? Want ik zit nu op dag 45 en nog geen dikker streepje. De moed begint mij ook in de schoenen te zakken. Had hoop begin deze maand dat we hem zouden vinden maar tot nog toe nog niet.
@emceetje gebruik je ovulatietesten? Want ik zit nu op dag 45 en nog geen dikker streepje. De moed begint mij ook in de schoenen te zakken. Had hoop begin deze maand dat we hem zouden vinden maar tot nog toe nog niet.

zaterdag 21 januari 2017 om 08:33
@maur en dennen nee ik gebruik geen ovulatietesten en ik temperatuur niet. Ik ben heel regelmatig en voel mijn eisprong altijd. Deze maand niet, en ook geen slijm gehad.
Frustrerend Maur, almaar geen streepje. Er valt zo geen peil op te trekken he!
@dennen succes deze maand! En anders inderdaad naar de ha, en je niet laten wegsturen. 2 jaar is echt lang!
@bjorg waarom zou je kiezen voor gewone inseminatie? Dat is dan toch hetzelfde als seks? Of is het anders omdat ze het doen op het juiste moment? En ben je dan ook aan de hormonen?
@Rosalie heb je al een afspraak bij de gyn?
Frustrerend Maur, almaar geen streepje. Er valt zo geen peil op te trekken he!
@dennen succes deze maand! En anders inderdaad naar de ha, en je niet laten wegsturen. 2 jaar is echt lang!
@bjorg waarom zou je kiezen voor gewone inseminatie? Dat is dan toch hetzelfde als seks? Of is het anders omdat ze het doen op het juiste moment? En ben je dan ook aan de hormonen?
@Rosalie heb je al een afspraak bij de gyn?
zaterdag 21 januari 2017 om 09:49
Als je geen eisprong hebt, ga je ook geen menstruatie krijgen. Heb ik me laten vertellen door de HA. Dus als je toch ongesteld wordt op het normale moment heb je wel een eisprong gehad Emceetje.
Ik gebruikte de ovulatietesten van de kruidvat, maar heb niets meer gezien qua streep. Dus het zal me benieuwen of het gelukt is deze maand, want dan zouden we weer te laat geweest zijn met proberen.
Wat een gedoe man...
Je niet weer weg laten sturen hoor dennen, desnoods een andere huisarts of op een andere manier een second opinion want er is bij jou echt wel reden tot actie met je super lange cyclus.
Lekker bezig Maur! Niet te streng zijn voor jezelf meteen, stoppen met roken en dieet tegelijk is super zwaar. Ik zou denk ik eerst proberen te stoppen met roken. Omdat van de stoffen in sigaretten bekend is dat ze je vruchtbaarheid kunnen onderdrukken. (heb ik gelezen)
Ik gebruikte de ovulatietesten van de kruidvat, maar heb niets meer gezien qua streep. Dus het zal me benieuwen of het gelukt is deze maand, want dan zouden we weer te laat geweest zijn met proberen.
Wat een gedoe man...
Je niet weer weg laten sturen hoor dennen, desnoods een andere huisarts of op een andere manier een second opinion want er is bij jou echt wel reden tot actie met je super lange cyclus.
Lekker bezig Maur! Niet te streng zijn voor jezelf meteen, stoppen met roken en dieet tegelijk is super zwaar. Ik zou denk ik eerst proberen te stoppen met roken. Omdat van de stoffen in sigaretten bekend is dat ze je vruchtbaarheid kunnen onderdrukken. (heb ik gelezen)

zaterdag 21 januari 2017 om 11:25
Ik weet het florence-june. Wel zou ik een doorbraakbloeding kunnen krijgen rond de tijd van menstruatie. Of ik heb de eisprong niet gemerkt doordat ik al een week geveld ben met griep.
Stiekem hoop ik dat het komt doordat ik gewoon al zwanger ben maar dat lijkt me echt niet mogelijk. En deze ronde ook niet. We zullen het dus echt met de iui moeten gaan doen.
Dan heb ik ook geen ovulatietesten meer nodig.
Misschien zijn de action testen wat voor jou? Ik zag bij de kruidvat testen ook altijd maar een tuurstreepje. Van de action hoor ik betere verhalen.
Stiekem hoop ik dat het komt doordat ik gewoon al zwanger ben maar dat lijkt me echt niet mogelijk. En deze ronde ook niet. We zullen het dus echt met de iui moeten gaan doen.
Dan heb ik ook geen ovulatietesten meer nodig.
Misschien zijn de action testen wat voor jou? Ik zag bij de kruidvat testen ook altijd maar een tuurstreepje. Van de action hoor ik betere verhalen.