Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87

naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Spannend Foods, ik hoop dat de timing goed is!
Jakkie bah vandaag dag 25 en ongesteld. Dat is wel heel kort. Klein geluk dat het dan snel volgende maand is maar ik had toch op een andere uitslag gehoopt deze maand. Enige wat klopt is dat ik er dan wel vanuit kan gaan dat ik inderdaad een vroege eisprong had op dag 14 en dan 11 dagen erna dus m'n WOD. Nouja nu weer twee weekjes rust ook wel weer lekker.
Ahhh :(
Ah bah Rosalie, echt balen weer
Ja en het is weer lekker verwarrend want vanmorgen was het bloeden ineens gestopt, gisteravond eigenlijk al dus ik weer hoop. Maar nu net weer gekeken en nu zit er toch weer wat in. Temperatuur was ook al laag dus moet van mezelf geloven dat ik ongesteld ben maar blijft moeilijk omdat ik al een jaar rond de 28 dagen zit dus blijf hopen op een innestelingsbloeding, tegen beter weten in
Toch nog een sprankje hoop Rosalie, ik ga toch een klein beetje voor je duimen.

Hier zijn de ovulatietesten weer spierwit dus niks geen knalstreep. Vaagheid.

Gisteren toch maar proberen ondanks dat we er niets meer van snappen, we zien wel ofzo.
Lastig Florence June. Hopelijk ga je je ei nog vinden.

Oh ik vind het echt niet normaal spannend meer. Nog steeds geen bloed nu al een aantal uur. Maarja we zitten natuurlijk ook nog 3 dagen voor NOD. Maar wat was de bloeding dan gister en na het plassen heb ik toch ook wat bloedverlies. Nouja zit niks anders op dan weer afwachten. Tussen hoop en vrees zoals iedere maand.
Rosalie, ik heb een paar rondes terug hetzelfde gehad. Had altijd een cyclus van 27 dagen waarvan ik hooguit de dag ervoor al een beetje roze afscheiding had. Toen opeens op dag 22 al, dag 23 een klein beetje rood, daarna weer niet, ik dacht echt dat het een innestellingsbloeding was. Helaas was het bij mij uiteindelijk een korte cyclus die op dag 25 echt begon. Ik hoop dat het bij jou iets anders is!

Florence-June wat vervelend dat het allemaal zo vaag is. Ik denk dat ik idd hetzelfde had gedaan en maar het zekere voor het onzekere nemen.
Rosalie ik heb nu al 3x achter elkaar zo'n menstrategie gehad. Ik ben sowieso maar 1 dag ongesteld. Wie weet is het inderdaad je innesteling, maar zo'n bloeding komt nie vaak voor. Ik heb ook elke keer gehoopt dat dat het was.

Het kan bij jou natuurlijk anders zijn.
Pffff ik had ook wat. Ik dacht vanochtend toen ik naar de wc ging en doorspoelde ineens dat ik ongesteld was. Ohhneeee ik heb gisteren rode bietjes gegeten. Rode plas haha Te dom!!

FlorenceJune welke testen gebruik jij ook alweer? Lastig dat je geen knalstreep vindt.
twilight !! Dat was vast even gek, aangezien je je eisprong nog verwacht komende week!

Hier definitief geen eisprong geweest. Daar baal ik echt van, het voelde als onze laatste kans. Nu maar wachten op de menstruatie en dan gaan we met de iui beginnen.
De tweede dag met een licht vaag aankleurende ovulatietest. Verder heb ik heel veel waterige afscheiding. Mijn man is weer thuis. Maar ook ziek, dus waarschijnlijk gaan we er geen gebruik van maken :(

Emceetje wat naar!!! Maar bedenk wel dat je al een plan op de plank hebt.

Rosalie sterkte met afwachten
Nou nu toch echt ongesteld. Weer opnieuw proberen zwanger te worden komende maand.

Grappig twilight heb het nog nooit gehad na bietjes zal eens opletten

Lastig van de vage ovulatietesten. Jammer dat je geen eisprong hebt gehad emceetje. Heb je vaker geen eisprong? Vervelend dat je nu die laatste kans mist. Hopelijk slaat de iui wel aan.
Jammer rosalie, maar op naar volgende ronde
Rosalie, wat een baal-zooi weer! Reep chocolade en morgen weer een nieuwe dag. Dikke knuffel voor jou!

Foodsandbeats, beterschap aan je man. Klinkt wel alsof je nu ongeveer je eisprong hebt.

Emceetje, wat naar dat je geen eisprong hebt gehad. Hopelijk gaat IUI je helpen!

Twilight - rode plas van rode bietjes? Wauw, dat heb ik nog nooit gehad. Zou ik echt enorm van schrikken!

Florence-June, ben je nog wijzer geworden van je ovulatietesten?

Zonnebloem, hou je het nog vol om jezelf niet gek te maken?

Maur, hoe gaat het met afvallen? Het is voor een goed doel, geef niet op! Ook na een slechte dag is er morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!

hier: is het inmiddels wel een beetje geland, er is een plan, er komt hulp en ik ga zwanger worden. M'n lichaam kan het, nu dat laatste zetje om alles goed te laten gaan. Ik heb er vertrouwen in!
Ik heb nu toch ook gebeld voor de verwijzing. Ben klaar met de onzekerheid. Wil weten waar ik aantoe ben.
Goedzo Rosalie, die onzekerheid is slopend. Hopelijk kan je snel terecht en krijg je duidelijkheid!
Dat kan ik me goed voorstellen Rosalie. Dan kun je met de nieuwe informatie ook verder.

Bjorg wat heerlijk dat je er zo'n vertrouwen in hebt!

Hoe is het inmiddels met de andere dames?
Hoi dames,

Emceetje: wat balen dat je geen eisprong heb gehad! Heb je ook getemperatuurd? Het kan namelijk dat je hem met je ovulatietesen mis loopt, maar dat hij wel uit je temperatuurcurve blijkt (mits je elke dag om hetzelfde tijdstip voordat je je bed uit gaat temperatuurd..).

Bjorg: Wat spannend!

Rosalie: Een doorverwijzing naar de gynaecoloog bedoel je?

Dames die hun WOD weer gehad hebben, balen!

Hier gaat het goed. Nou ja, het gaat goed als ik zwanger ben... Maar ik ben in de eerste week van mijn cyclus en ben er goed onder. Veel beter dan vorige maand (toen had ik het zwaar want de huisarts werkte niet mee, en twee vrienden die onverwacht toch zwanger bleken). Wel hebben mijn man en ik afgesproken dat we deze maand echt alles op alles zetten, dus: temperaturen (net als vorige maand), ovulatietesten, granaatappelsap vanaf de eisprong en we roken en drinken allebei niet (roken nooit gedaan, drinken al een aantal maanden niet meer). Mocht het deze maand weer niet raak zijn, gaan we een tweede gesprek met mijn huisarts aan dat we toch echt doorgestuurd willen worden (hij wil het eerst 2 jaar aankijken).
@bjorg volgens de weegschaal ben ik nu 1.3 kg kwijt, woehoe!!! En ik ben gestopt met roken dat helpt hopelijk ook alhoewel ik dat moeilijker vind dan diëten. Vandaag toch weer 2 sigaretten gerookt terwijl ik 48 uur gestopt was, dom dom dom natuurlijk.

@emceetje gebruik je ovulatietesten? Want ik zit nu op dag 45 en nog geen dikker streepje. De moed begint mij ook in de schoenen te zakken. Had hoop begin deze maand dat we hem zouden vinden maar tot nog toe nog niet.
@maur en dennen nee ik gebruik geen ovulatietesten en ik temperatuur niet. Ik ben heel regelmatig en voel mijn eisprong altijd. Deze maand niet, en ook geen slijm gehad.

Frustrerend Maur, almaar geen streepje. Er valt zo geen peil op te trekken he!

@dennen succes deze maand! En anders inderdaad naar de ha, en je niet laten wegsturen. 2 jaar is echt lang!

@bjorg waarom zou je kiezen voor gewone inseminatie? Dat is dan toch hetzelfde als seks? Of is het anders omdat ze het doen op het juiste moment? En ben je dan ook aan de hormonen?

@Rosalie heb je al een afspraak bij de gyn?
Als je geen eisprong hebt, ga je ook geen menstruatie krijgen. Heb ik me laten vertellen door de HA. Dus als je toch ongesteld wordt op het normale moment heb je wel een eisprong gehad Emceetje.

Ik gebruikte de ovulatietesten van de kruidvat, maar heb niets meer gezien qua streep. Dus het zal me benieuwen of het gelukt is deze maand, want dan zouden we weer te laat geweest zijn met proberen.

Wat een gedoe man...

Je niet weer weg laten sturen hoor dennen, desnoods een andere huisarts of op een andere manier een second opinion want er is bij jou echt wel reden tot actie met je super lange cyclus.

Lekker bezig Maur! Niet te streng zijn voor jezelf meteen, stoppen met roken en dieet tegelijk is super zwaar. Ik zou denk ik eerst proberen te stoppen met roken. Omdat van de stoffen in sigaretten bekend is dat ze je vruchtbaarheid kunnen onderdrukken. (heb ik gelezen)
Ik vind die testen echt superfijn, het geeft me inzicht. Mijn man lijkt het allemaal prima te vinden, heeft helemaal geen last van druk
Ik zou willen dat het met inzicht gaf florence, maar omdat ze geen duidelijke uitslag geven wordt het er eigenlijk alleen maar vager van...
Ik weet het florence-june. Wel zou ik een doorbraakbloeding kunnen krijgen rond de tijd van menstruatie. Of ik heb de eisprong niet gemerkt doordat ik al een week geveld ben met griep.

Stiekem hoop ik dat het komt doordat ik gewoon al zwanger ben maar dat lijkt me echt niet mogelijk. En deze ronde ook niet. We zullen het dus echt met de iui moeten gaan doen.

Dan heb ik ook geen ovulatietesten meer nodig.

Misschien zijn de action testen wat voor jou? Ik zag bij de kruidvat testen ook altijd maar een tuurstreepje. Van de action hoor ik betere verhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven