Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm
woensdag 16 november 2016 om 00:55
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
naam | leeftijd | probeert zwanger te worden sinds | NOD | bijzonderheden |
AV1992 | 24 / 27 | sinds september 2016 | 9 juli, ronde 12 | |
Camomila | 29 / 30 | sinds februari 2016 | 17 april | |
Emceetje | 36 / 37 | Januari 2015 | 15 maart | onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari |
florence13 | 36 / 36 | mei 2016 | buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017 | |
Foodsandbeats | 34 / 36 | maart 2016 | ||
Labgeek1990 | 26 / 30 | sinds november 2016 | ||
Maur91 | 25 / 24 | maart 2016 | lange cyclussen | |
Missy1983 | 33 / 33 | sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze | 17 maart | bloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni |
Mollebol1 | 34 / 34 | april 2016 | 2 juli | ronde 9 |
Pinquinlove | 29 / 28 | november 2015 | 29 maart | curettage april 2016 mk sept 2016 |
Rosalie | 29 / 30 | januari 2016 | 19 juli | ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen |
Twilight84 | 33 / 35 | Augustus 2015 | 30 april | |
Viva-30 | 30 / 30 | oktober 2015 | 29 maart | |
Yinthe24 | 24 / 31 | mei 2016 | 30 mei, | ronde 11 |
Zonnebloem111 | 28 / 30 | juni 2016 | 19 maart |
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
maandag 3 juli 2017 om 09:48
Oooo wat balen Mollebol. Ik had ook goede hoop voor je! Nu idd maar naar huisarts en helderheid.
Ik moet zo met spoed naar gyn. Vk heeft echo gemaakt en zag nog iets in eileider... kan of nieuw ei zijn of nog rest ei ding van miskraam. Dus dat moet uitgesloten worden. Of eventueel bbm zwangerschap, maar gezien hele vruchtzak die ik heb verloren zou dat heel raar zijn en geen klachten die ik heb.
Pffff stress alom hier.
Ik moet zo met spoed naar gyn. Vk heeft echo gemaakt en zag nog iets in eileider... kan of nieuw ei zijn of nog rest ei ding van miskraam. Dus dat moet uitgesloten worden. Of eventueel bbm zwangerschap, maar gezien hele vruchtzak die ik heb verloren zou dat heel raar zijn en geen klachten die ik heb.
Pffff stress alom hier.

maandag 3 juli 2017 om 16:51
Komende woensdag gaan we verwijzing bij de huisarts vragen. Mijn chart met gegevens over mijn cyclus ligt al klaar. Ik merk dat ik er vrij plotseling ineens helemaal klaar voor (mee) ben.
Ik ben helemaal niet zo heftig ongesteld, ik verlies veel minder rood bloed dan normaal, wel wat kleine zwarte stolsels. Maar ik heb wel veel sterkere krampen dan anders.
Volgens mij is er deze keer echt iets anders gelopen. Ook omdat ik al een dag of 6 lichtere krampen voelde. Ik zal het nooit weten. Maar misschien is het een innesteling die fout is gegaan?
Net de nieuwe cyclus uitgeteld en gelukkig valt de eisprong in de week nadat mijn man net weg is voor zijn werk. Was even bang dat het samenviel en dat we een ronde over moesten slaan. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Yinthe wat een gedoe... Weer afwachten dan maar. Begrijp ik nou goed dat ze niet weten of het een nieuw ei of een bbm is? Heb je ook veel kramp?
Vreemd allemaal hoor.
Foods, wat fijn dat je relatie een beetje beter gaat. Hopelijk kunnen jullie die nieuwe opleving voeden. Zwanger worden komt later misschien weer terug op tafel. Heb je nog meer onderzoeken?
Ik ben helemaal niet zo heftig ongesteld, ik verlies veel minder rood bloed dan normaal, wel wat kleine zwarte stolsels. Maar ik heb wel veel sterkere krampen dan anders.
Volgens mij is er deze keer echt iets anders gelopen. Ook omdat ik al een dag of 6 lichtere krampen voelde. Ik zal het nooit weten. Maar misschien is het een innesteling die fout is gegaan?
Net de nieuwe cyclus uitgeteld en gelukkig valt de eisprong in de week nadat mijn man net weg is voor zijn werk. Was even bang dat het samenviel en dat we een ronde over moesten slaan. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Yinthe wat een gedoe... Weer afwachten dan maar. Begrijp ik nou goed dat ze niet weten of het een nieuw ei of een bbm is? Heb je ook veel kramp?
Vreemd allemaal hoor.
Foods, wat fijn dat je relatie een beetje beter gaat. Hopelijk kunnen jullie die nieuwe opleving voeden. Zwanger worden komt later misschien weer terug op tafel. Heb je nog meer onderzoeken?
maandag 3 juli 2017 om 17:50
Yinthe, Jeej wat een gedoe. Ik hoop voor je dat het geen bbz is!
Mollebol, bleh wat balen weer. We hebben dus allebei woensdag een afspraak bij de ha, ben benieuwd of het een beetje overeenkomt hoe dat gaat!
Foods, fijn dat het weer wat beter gaat!
Verder nog niet veel nieuws hier, tel de dagen af op het wachtbankje...
Mollebol, bleh wat balen weer. We hebben dus allebei woensdag een afspraak bij de ha, ben benieuwd of het een beetje overeenkomt hoe dat gaat!
Foods, fijn dat het weer wat beter gaat!
Verder nog niet veel nieuws hier, tel de dagen af op het wachtbankje...

maandag 3 juli 2017 om 19:14
Yinthe lijkt me dat je nu inderdaad een beetje lief voor jezelf moet zijn. Goed gedaan. Hoe voel je je nu?
Zonnebloem grappig dat we dezelfde dag starten. Ik ga verslag doen hier.
Yinthe ik denk niet dat ik nog zwanger kan zijn hoor. Ik bloed dus maar een beetje, maar teveel denk ik, en ik heb goeie krampen al de hele dag.
Net even junkfood met ben&jerries gegeten. Heel fout, maar ik voel me in elk geval emotioneel stukken beter nu
Zonnebloem grappig dat we dezelfde dag starten. Ik ga verslag doen hier.
Yinthe ik denk niet dat ik nog zwanger kan zijn hoor. Ik bloed dus maar een beetje, maar teveel denk ik, en ik heb goeie krampen al de hele dag.
Net even junkfood met ben&jerries gegeten. Heel fout, maar ik voel me in elk geval emotioneel stukken beter nu

maandag 3 juli 2017 om 19:20
Ahhh balen Mollebol!! Geniet er maar lekker van, heerlijk af en toe junkfood!
Zonnebloem en Mollebol succes bij de huisarts. Allebei de eerste stap nu dus?
Yinthe wat spannend allemaal zeg!
Hier verwacht ik morgen of woensdag nod. Ik denk dat ik gewoon ongesteld word. Gebaseerd op omdat dat al 2 jaar zo is...
Zonnebloem en Mollebol succes bij de huisarts. Allebei de eerste stap nu dus?
Yinthe wat spannend allemaal zeg!
Hier verwacht ik morgen of woensdag nod. Ik denk dat ik gewoon ongesteld word. Gebaseerd op omdat dat al 2 jaar zo is...
dinsdag 4 juli 2017 om 08:50

dinsdag 4 juli 2017 om 12:33
Hé wat jammer Mollebol, had 't zo voor jullie gehoopt. Morgen dus jullie eerste stap naar de huisarts.
& jij dus ook woensdag Zonnebloem. Pff vind het eigenlijk best 'erg' dat dus heel veel uit dit topic uiteindelijk toch de weg naar huisarts (moeten) willen nemen.
Ik had vooral op een punt dat je het gevoel hebt, stil te staan in dit proces, en ik vond 't bezoek daarom ook heel fijn, het gevoel dat er weer iets gebeurd en gaat gebeuren. Hoop dat dit voor jullie ook is.
Foods, fijn te horen dat het beter gaat & de hsg goed is gegaan.
Florence, voor jou jammer dat je menstruatie zich aangediend heeft, maar ook wel weer fijn dat 't nu een normale cyclus lijkt.
Twilight ik ga toch keihard voor je duimen! Je hoort nog best vaak dat als je uiteindelijk t medische traject in gaat het toch op de natuurlijke manier zonder hulp lukt. duimduimduimduim
Ik heb inmiddels de bloeduitslagen, (bijna) alles was goed, 1 uitslag was dubieus (iets met stolling) dus deze moet nog een keer geprikt & dat doen ze op cyclusdag 21, dan gaan ze ook mijn vruchtbaarheid monitoren.
Zondag ongesteld geworden, dus over 3 weken richting het ziekenhuis om bloed af te laten nemen.
& jij dus ook woensdag Zonnebloem. Pff vind het eigenlijk best 'erg' dat dus heel veel uit dit topic uiteindelijk toch de weg naar huisarts (moeten) willen nemen.
Ik had vooral op een punt dat je het gevoel hebt, stil te staan in dit proces, en ik vond 't bezoek daarom ook heel fijn, het gevoel dat er weer iets gebeurd en gaat gebeuren. Hoop dat dit voor jullie ook is.
Foods, fijn te horen dat het beter gaat & de hsg goed is gegaan.
Florence, voor jou jammer dat je menstruatie zich aangediend heeft, maar ook wel weer fijn dat 't nu een normale cyclus lijkt.
Twilight ik ga toch keihard voor je duimen! Je hoort nog best vaak dat als je uiteindelijk t medische traject in gaat het toch op de natuurlijke manier zonder hulp lukt. duimduimduimduim
Ik heb inmiddels de bloeduitslagen, (bijna) alles was goed, 1 uitslag was dubieus (iets met stolling) dus deze moet nog een keer geprikt & dat doen ze op cyclusdag 21, dan gaan ze ook mijn vruchtbaarheid monitoren.
Zondag ongesteld geworden, dus over 3 weken richting het ziekenhuis om bloed af te laten nemen.

dinsdag 4 juli 2017 om 13:55
Pinguin, inderdaad precies wat jij zegt: ik heb inmiddels het gevoel dat meer tijd niks gaat veranderen. Het voelt als stilstand. En ik weet dat medische hulp lang niet altijd tot een zwangerschap leidt, maar in elk geval ben je weer wat aan het probleem aan het doen. Iets dat mogelijk een andere uitkomst gaat brengen.
Fijn dat de meeste uitslagen goed waren. Was de stollingstest gewoon niet goed gegaan? Of was daar een slechte uitkomst die ze nog een keer willen staven? Wat gaan ze aan monitoring doen?
Yinte, dit is mijn 11 ronde. Maar ik ben al bijna 15 maanden bezig. Dat komt door soms lange cyclussen.
Fijn dat de meeste uitslagen goed waren. Was de stollingstest gewoon niet goed gegaan? Of was daar een slechte uitkomst die ze nog een keer willen staven? Wat gaan ze aan monitoring doen?
Yinte, dit is mijn 11 ronde. Maar ik ben al bijna 15 maanden bezig. Dat komt door soms lange cyclussen.