Lou, Miq (Mic, Mik) of iets anders...?
zaterdag 29 december 2018 om 17:06
zaterdag 29 december 2018 om 18:59
Is dat gek? Toen wisten we niet wat we kregen.StellaMara schreef: ↑29-12-2018 18:46Wel een beetje gek dat je twee weken geleden een topic opende omdat je een meisje meisje kreeg waarbij je ook over de naam Lou twijfelde...![]()
Namen topics horen overigens op de kinder-pijler thuis, mocht je doorgaan met namen topics openen.
Maar klaar met mijn zure gedoe, gefeliciteerd! Ik vind Vik erg leuk als korte, krachtige jongensnaam.
Succes met kiezen!
En nu sinds 2 dagen wel.
Lou wordt zowel voor een jongen als een meisje gebruikt.
En wij vinden het nou eenmaal een leuke naam.
Ik ga helemaal ‘niet door’ met topics openen.
Dat vind ik een vrij flauwe opmerking.
Dit is het tweede topic, omdat we nu gerichter zoeken naar een jongensnaam.
Daar is toch niks mis mee?
Gekukkig zijn er veel mensen die hun mening geven.
Uiteraard niet altijd positief over de namen, dat geeft ook niks.
Maar in ieder geval reageren ze met respect.
zaterdag 29 december 2018 om 19:07
Ja misschien zijn we iets te gefocust op 1 lettergreep namen en moeten we ook iets breder kijken.Anoniem123456123456 schreef: ↑29-12-2018 18:31Hou je er ook rekening mee dat al deze 3 namen achter elkaar op een mislukt woord lijken als je kiest voor weer 3 letters?
Sepjurmik
Sepjurlen
'Hoe heten je drie kinderen? Sepjurlen '
zaterdag 29 december 2018 om 19:09
Toon past bij alles
Wat ik ook mooi vind:
Sep, Jur en Thieu
Sep, Jur en Noud
Mick vind ik redelijk (mits zo gespeld) Lou vind ik gewoon niet mooi.....ik zou het uitspreken als loe, als je lauw wilt horen zou ik Lau schrijven.
Geniet nog van je zwangerschap en succes bij je bevalling!
zaterdag 29 december 2018 om 19:16
Dank je wel!biekoe schreef: ↑29-12-2018 19:09Toon past bij alles![]()
Wat ik ook mooi vind:
Sep, Jur en Thieu
Sep, Jur en Noud
Mick vind ik redelijk (mits zo gespeld) Lou vind ik gewoon niet mooi.....ik zou het uitspreken als loe, als je lauw wilt horen zou ik Lau schrijven.
Geniet nog van je zwangerschap en succes bij je bevalling!![]()
zaterdag 29 december 2018 om 19:23
Twee weken geleden zei je dat je een meisje kreeg dus ik was wel een beetje verbaasd om dit topic. Maar zo onrespectvol is dat toch niet om daar een opmerking over te maken?Sepp81 schreef: ↑29-12-2018 18:59Is dat gek? Toen wisten we niet wat we kregen.
En nu sinds 2 dagen wel.
Lou wordt zowel voor een jongen als een meisje gebruikt.
En wij vinden het nou eenmaal een leuke naam.
Ik ga helemaal ‘niet door’ met topics openen.
Dat vind ik een vrij flauwe opmerking.
Dit is het tweede topic, omdat we nu gerichter zoeken naar een jongensnaam.
Daar is toch niks mis mee?
Gekukkig zijn er veel mensen die hun mening geven.
Uiteraard niet altijd positief over de namen, dat geeft ook niks.
Maar in ieder geval reageren ze met respect.
Je topic viel me toen op omdat ik zelf ook een meisje krijg en wat suggesties van dat topic op mijn eigen lijstje erbij heb gezet. Dat is toch leuk?
Anyway, ik zal me hier terugtrekken. Succes met kiezen, ik zie heel veel leuke namen voorbij komen!
zaterdag 29 december 2018 om 19:32
Haha, zo heb ik er nog nooit over nagedacht. Ken een leuk jochie dat Mas heet vandaar misschien dat ik die associatie niet hebwatdachtjehiervan schreef: ↑29-12-2018 19:08Dat is toch geen naam?!
Doet me denken aan mastruberen.
zaterdag 29 december 2018 om 19:45
Even een correctie, ik heb in het vorige topic nooit gezegd dat we een meisje kregen.StellaMara schreef: ↑29-12-2018 19:23Twee weken geleden zei je dat je een meisje kreeg dus ik was wel een beetje verbaasd om dit topic. Maar zo onrespectvol is dat toch niet om daar een opmerking over te maken?
Je topic viel me toen op omdat ik zelf ook een meisje krijg en wat suggesties van dat topic op mijn eigen lijstje erbij heb gezet. Dat is toch leuk?
Anyway, ik zal me hier terugtrekken. Succes met kiezen, ik zie heel veel leuke namen voorbij komen!
Dat wisten we namelijk helemaal niet.
Ik gaf aan dat we voor een meisjesnaam erg twijfelde.
Er stond namelijk ook in dat topic dat we voor een jongen ‘miq’ leuk vonden.
Dat weet ik nog erg goed omdat iemand anders het zo leuk vond om te reageren met; ‘als je dan om een baby vraagt, krijg je dan een zak borrelnootjes naar je toe gegooid??’
En ‘hoe spreek je dat in godsnaam uit???’
En je begrijpt me verkeerd, ik vind helemaal niet dat je nu respectloos reageert, ik vond de reacties in het vorige topic respectloos.
En ja, nu open ik een ander topic omdat we inderdaad Miq erg leuk vonden/vinden maar omdat ik toch wel twijfel en er zo veel leuke namen zijn.
En soms kan je in een forum hele leuke suggesties opdoen, suggesties waar we zelf niet zo snel aan denken.
zaterdag 29 december 2018 om 20:01
Thanx, Loet vond mijn man ook leuk
zaterdag 29 december 2018 om 20:35
On serieus?
Dat heb ik hier echt nog nooit gehoord Toon.
Grappig dat dat ook wat regio afhankelijk is..
Blijft wel een beetje hangen ‘Toon’.