MC Kinderwens Leiderdorp ervaringen
zondag 20 december 2015 om 11:32
Klopt helemaal. Het is niet ziekenhuis-achtig. De wachtkamer is zo ingericht dat je elkaar niet in een kring zit aan te kijken (sowieso nooit een volle wachtkamer gezien daar), maar dat je je een beetje kan afzonderen. Ik vond het ook heel fijn dat er nooit zwangere vrouwen zijn (je wordt er uitgegooid zodra je zwanger bent
) Arts voor bespreken van het traject is altijd dezelfde. Voor de behandelingen niet, dat kan niet doordat die zo afhankelijk zijn van de cyclus.
Ik vond het een geweldige kliniek. Alle artsen en verpleegsters zijn professioneel en begripvol. Succes!
Ik vond het een geweldige kliniek. Alle artsen en verpleegsters zijn professioneel en begripvol. Succes!
zondag 20 december 2015 om 17:38
Ik ben ook positief. Geen Ziekenhuis sfeer maar ook niet huiskamer. Ze doen hun best. Drie keer geweest. Eerste keer in drie keer zwanger, zoon van nu drie. Tweede keer in twee keer zwanger. Missed abortion van een tweeling. Derde keer in één keer zwanger nu een zoon van zeven weken. Ik ben zwanger geworden met kid. iui met donorzaad omdat vriend onvruchtbaar is. Dus ook gedprek met psycholoog gehad. Wij hadden maar 1 arts die wij minder vonden en dat was omdat zij onze humor niet snapte. Was soms ongemakkelijk.
Een mindere ervaring was dat ik een kopie kreeg van de bevestigingsbrief aan mijn huisarts over mijn zwangerschap toen het was misgegaan. Weer waren zelfs al op gesprek geweest daarover. Dat was wel stom.
Een mindere ervaring was dat ik een kopie kreeg van de bevestigingsbrief aan mijn huisarts over mijn zwangerschap toen het was misgegaan. Weer waren zelfs al op gesprek geweest daarover. Dat was wel stom.