Miskraam-groep Eind 2017- begin 2018

18-01-2018 16:03 474 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan al veel miskraam groepen , maar die bestaan al langer en sommigen zijn daar alweer zwanger.
Misschien steunend om een nieuw groepje te starten ?
Ik heb in 2017 2 miskramen gehad en 1 zwangerschap afgebroken omdat er zeer ernstige , niet met het leven verenigbare, afwijkingen op de echo werden gezien.

Ik ben bijna 40 jaar en heb best wel angst dat ik geen moeder meer zal worden.
We hebben nu in ieder geval besloten dit nu eerst echt te verwerken, voordat we weer overhaast aan zwanger worden beginnen, als we dat al willen proberen....
Alle reacties Link kopieren
Lief Innerpeace wat je schrijft! Ik vind je ongelooflijk dapper, maar opgeven is ook geen optie, althans dat lijkt mij. Getuigt alleen maar van de kracht die je hebt en ik hoop dat je snel een lief kleintje mag ontvangen na al die ellende. Hoezo weet je nu al dat het niet raak is? Heb je je de vorige keren dat het wel raak was wel direct anders gevoeld? Niet de hoop opgeven hoor. Hoe lang ben je inmiddels bezig?

Smnttt verdrietig dat je ook een miskraam hebt meegemaakt. Hopelijk is het snel raak en een plakkert!

Hier blijf ik maar vloeien, begint wel al bruin te worden. Hb stijgt ook alweer maar gaat langzaam. Maar er is een stijgende lijn. Met manlief afgesproken dat we de komende twee menstruaties maar afwachten, met het lage hb durf ik eigenlijk niet zwanger te worden. Hb daalt toch al tijdens zwangerschap en wil ervan kunnen genieten voor zover dat mogelijk is! We zijn al 1 jaar en 3 maanden bezig, dus wat is 2 maanden pauze (horen jullie mijn sarcasme) 8-)
hoe is het met iedereen!?

ik heb gisteren een echo gehad, 2 weken terug gezet en mn hoop is verloren. wordt ook net wakker en denk dst mn kwaaltjes ook afnemen..
ben bang dat ik me mag voorbereiden op mn 2e miskraam :(

de vrouw die de echo maakte was nog nest positief. gebeurt zo vaak over 2 weken vast n hartje, maar ik geloof er niet meer in.
voel me n opgedroogde oude pruim :cry: sorry voor mn ego post en negatieve mindset
Alle reacties Link kopieren
Aah nee thisisme. :hug: mijn grootste angst volgende week.

Hier vrij obsessief veel testen doen en dan hopen dat die niet afloopt. Volgende week eerste echo op de uitgerekende dag van mijn 2e miskraam
Thisisme, jeetje, wat erg voor je. Ik hoop nog op een mirakel!
ik ook.. dat mens was zo positief maar ik zei tegen dr.. dat is onmogelijk 11 feb positieve ovulatie. zegt ze dat t echt niks zegt en dat ze er oprecht in gelooft.. bahhh 2 weken dezs onzekerheid, ik ben écht in de knoop met mezelf ff
Thisisme, snap ik, ik hoop dat je die twee weken toch dragelijk kan maken!
Ik heb het wel al gehoord hoor, toch een kloppend hartje na twee weken, ookal waren ze zeker dat de ovulatie op die dag was gebeurd. Ik hoop het echt voor je! Sterkte.

Hier staat HCG op 6... Hopelijk volgende week onder de 3 en dan mag ik overgaan naar maandelijks bloedprikken.
Alle reacties Link kopieren
Thisisme, wat vervelend. Hoe ver zou je volgens je eigen berekening zijn?

Ik heb precies hetzelfde gehad maar moest 1 week wachten. Toen wel een kloppend hartje maar 2 dagen daarna alsnog een miskraam.
7.2 maar volgens verloskundige 5.5.. echt veel verschil dus

wat fijn sans, hoe voel je jezelf verder?

angel wat spannend, ik duim zo hard voor je!
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel heel veel verschil inderdaad. o_o
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig weer thisisme! Hopelijk zit het gewoon goed!!

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan want zou ergens rond deze dagen ongesteld moeten worden denk ik.
Durf nog niet blij te zijn maar er stond een heeeel licht streepje op 😳
Over een paar dagen weer even een test doen en hopelijk dan een betere streep.. spannend wel 😬
Alle reacties Link kopieren
En dat is miskraam nummer 4
Spannend Bulbasaur! Ik duim voor je!

Thisisme, gaat het wat met je? Hoe staat het er nu voor? Wanneer opnieuw echo?

Hier doet mijn lijf echt raar! Ik had donderdag en vrijdag echt heeeel lichtroze bloedverlies, echt niet veel, paar druppels. Maar wel hele dag rugpijn, krampen, opgeblazen buik. Ik was blij, want ik dacht dat mijn menstruatie er aan zat te komen. Maar nu is dat allemaal weg...

Ik hoop echt niet dat dat ding terug aan het groeien is, want heb wel allerlei vage kwaaltjes. Zwanger kan ik niet zijn, want we gebruiken condoom. Weet zelf niet 100 procent zeker of ik eisprong gehad heb. Ik word gek, tjonge tjonge!

Dinsdag bloedprikken, hopelijk zit ik onder 3!
Bulbasaur schreef:
26-03-2018 09:30
Wat heftig weer thisisme! Hopelijk zit het gewoon goed!!

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan want zou ergens rond deze dagen ongesteld moeten worden denk ik.
Durf nog niet blij te zijn maar er stond een heeeel licht streepje op 😳
Over een paar dagen weer even een test doen en hopelijk dan een betere streep.. spannend wel 😬


Oehhh spanned!!!!!! Ik duim voor je!!
83angel schreef:
26-03-2018 09:36
En dat is miskraam nummer 4

Ik lees net je berichtje, wat jammer!!!! En dat het telkens zo vroeg misgaat... Ben je al eens geprikt op progesteron?
83angel schreef:
26-03-2018 09:36
En dat is miskraam nummer 4
:cry: sterkte, hoe gaat het met je?
Oh Sanse, wat heftig, ik hoop zo dat je onder de 3 zit en dat het bloed verlies 'niets zeggend is' of in ieder geval onschuldig!!

Hier nog steeds kwaaltjes, misselijk en pijnlijke borsten (al lijkt de pijn in mn borsten af te nemen, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook wel) Nog steeds geen bloed verlies.. Morgen afspraak met de gynaecoloog, ik hoop op een echo! Super spannend dus, ik hoop zo dat het nog goed zit.
83angel schreef:
26-03-2018 09:36
En dat is miskraam nummer 4
Nee toch? Ben je bloed aan t verliezen? Of is er wat met je testen?
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren bloedverlies en nu ook stolsels erbij. Ik voel me kut en leeg. Mijn droom valt uit elkaar.

Bij mijn eerste miskraam is toevallig net na de eisprong progesteron gemeten die was toen 43.
Ah wat kut zeg. Is het een optie voor je om te laten onderzoeken wat er mis gaat?

Wij laten wel wat bloedonderzoek doen, na drie x op rij een miskraam.

Voor nu :hug: en idd geen beslissingen nemen vanuit emotie.
Alle reacties Link kopieren
Onderzoek is vorige keer al gestart maar konden alleen chromosoomonderzoek krijgen.
ohh Angel, wat vreselijk verdrietig, ik lees het met een brok in mijn keel. 3x achter elkaar? Wat moet jij gebroken zijn zeg.. :there: Onderzoek lijkt me inderdaad wel op zijn plaats en wellicht ook wel fijn voor jou? Is 43 'normaal'? Zegt mijn echt niets.

Ik zei toevallig ook tegen mijn man dat ik als deze x mis is, ik kapot zal gaan van verdriet.
Alle reacties Link kopieren
sorry, even afwezig geweest.

@thisisme1980 ik weet het altijd al als het raak is of niet raak is na een week ong. Het is dan of te stil in mijn buik of er gebeurt veel. Ook nu klopte het. Ik ben inderdaad ongesteld geworden. Nog 1 inseminatie en als deze niet lukt ga ik de ronde daarop op voor ICSI. en dankjewel voor je lieve woorden :). Doet mij goed.

Voor de rest moet ik even bijlezen maar ik wens iedereen heel veel kracht toe! En snel een doorgaande zwangerschap.
K*T K*T K*T

Sorry, anders kan ik het even niet verwoorden.. Gatver wat een klote gevoel heb ik. Ik mag me weer voorbereiden op een miskraam. WAAROM!!??

Het vruchtje was te klein voor de termijn. Gynaecoloog was heel duidelijk. Volgens mij baalde hij van het optimisme van de verloskundige. Hij was vrij duidelijk daarover, als je een positieve zwangerschap test heb en ovulatie testen dat kan je niet anders dan minimaal 3,5 weken zwanger zijn bij de test en klopt het dus niet met de groei. Hard, maar wel eerlijk en waar.

Over 10 dagen weer een echo om 200% zeker te zijn en of medicatie te krijgen of te wachten tot het zelf afkomt. Ik hoop dat dat laatste zsm gebeurt. Ik wil ook af van mijn kwaaltjes.

Hij gaf aan dat er waarschijnlijk geen directe oorzaak is. Ik ben gezond, heb al 2 mooie kinderen dus mijn lijf weet wat het moet doen. Alleen mijn leeftijd is ongunstig. Tja, best shit, die kan ik niet veranderen helaas.

Bah bah bah, dat zeg maar. Ik wil me oprollen in mn bed en de hele dag niks meer doen.
Alle reacties Link kopieren
Kom erbij liggen thisisme. Ik lig nu ook op de bank en doe niks.

Zo oneerlijk allemaal. Die kwaaltjes zijn dan ook klote. Die heb je mooi voor niks. Sterkte

Mrs duggar wat voor onderzoeken heb jij gehad
ja hoor ben onderweg ;) Kruip ik naast je haha..

Hoe voel jij je en hoe sta jij er nu in? Hopelijk is je bloeding snel voorbij :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven