Net zwanger

29-09-2015 09:01 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben je ook net zwanger, positieve test nog in je handen?

Kom hier:

-Je ronde-dansje doen

-Je vragen stellen

-Even praten omdat je man het inmiddels wel snapt dat je zwanger bent

-Even klagen over wat dan ook
TO begint:

Eergisteren positief getest, vaag streepje, maar ook kramp en bloedverlies. Durfde dus nog niet echt positief te zijn. Vanochtend weer getest: weer positief

Maar ook nog steeds kramp en beetje bloed

Blij zijn vind ik eng, wat nu als? Tegelijkertijd: woehoe zwanger! Oh, wat is dit spannend. En wat onwerkelijk.

Het gekke is: ik voel niks anders dan anders. Alles gaat ook gewoon door... Ik wil wel uitroepen 'hallo, ik ben zwanger!' Maar dat kan nog niet. Daarom wil ik het graag hier delen
@ippy kramp en bloedverlies klinkt niet goed, ook al wil ik je met alle liefde feliciteren. Heb je vroeg getest? Of op nod. Het kan zijn dat het mis is gegaan en je nog hcg in de lijf hebt. Maar kan ook nog goed zitten. Maar ik zou nog maar niet juichen helemaal niet de combinatie kramp en bloedverlies. Hoeveel is het? Wat voor kleur is het? Hoeveel dagen heb je het al? Kramp als menstruatie? Knuffeltje voor jou!
Haha zo herkenbaar! Leuk om te lezen.

Gefeliciteerd!!!

Zal waarschijnlijk innesteling bloed zijn..

Ik ben inmiddels 11 weken maar ook dan is er elke dag nog een vreugde dans je haha.

Lekker van genieten!
Hoort die innestelings bloeding er tegenwoordig bij?? Ik heb dat nooit gehad namelijk.
quote:gumball80 schreef op 29 september 2015 @ 09:41:

Hoort die innestelings bloeding er tegenwoordig bij?? Ik heb dat nooit gehad namelijk.

K heb t ook nooit gehad ( tenzij t mis was) maar de innesteling is rond 6-10 dagen na de eisprong dus een bloeding 14-15 dagen later lijkt me geen innesteling meer tenzij t oud bruin is. Ik geloof er dus niet zo in.

T kan beide kanten op gaan, succes!
quote:Weekend schreef op 29 september 2015 @ 09:46:

[...]

K heb t ook nooit gehad ( tenzij t mis was) maar de innesteling is rond 6-10 dagen na de eisprong dus een bloeding 14-15 dagen later lijkt me geen innesteling meer tenzij t oud bruin is. Ik geloof er dus niet zo in.

T kan beide kanten op gaan, succes!Bij de eerste kwam ik er pas achter toen ik 18 weken was en geen innestelings bloeding of wat dan ook.
Ja! Helemaal iets voor mij dit! Omdat ik al twee weken mijn mond moet houden, ik mijn vriend de oren van zijn kop klets, alle gesprekken en bezoekjes heb moeten 'liegen' de laatste twee weken, en donderdag éindelijk 'mag' vertellen tegen de eerste mensen dat we zwanger zijn..

Ik vind het geweldig, het zwanger worden was ook helemaal de bedoeling, maar het ging ook wel mega snel (tweede ronde!) en ik vind het stiekem doodeng!!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Kramp en bloedverlies rond je NOD klinkt inderdaad niet helemaal positief..

Zit je voor je NOD?

Hoop natuurlijk dat het gewoon goed zit:)

Innesteling is inderdaad al eerder waar dan bloed bij kan komen kijken,je hoort ook wel eens dat je later bloedverlies kunt hebben van een diepere innesteling?!
Nod was tussen 23-26 sep. We zien het wel, ik test rustig door elke zoveel dagen. Het bloed is maar een klein beetje, bij het afvegen. Kan door de onzekerheid wel maar dat schiet ook niet op. Ik ben wel verdrietig als het straks eventueel moet, nu dus voorzichtig een beetje blij
quote:isabellaxxx schreef op 29 september 2015 @ 09:59:

Kramp en bloedverlies rond je NOD klinkt inderdaad niet helemaal positief..

Zit je voor je NOD?

Hoop natuurlijk dat het gewoon goed zit:)

Innesteling is inderdaad al eerder waar dan bloed bij kan komen kijken,je hoort ook wel eens dat je later bloedverlies kunt hebben van een diepere innesteling?!Dat zou dan rond 8/9 weken zijn als de placenta t gaat overnemen.
Hier ook net zwanger net 6 week,in februari een miskraam gehad en daarna weer geprobeerd zwanger te worden.

Nu best onzeker,aan de ene kant blij aan de andere kant onzeker.

Net verloskundige gebeld en 13 oktober eerste afspraak en eerste echo.

Ben 38 heb al 2 kinderen van 13 en 10 en gescheiden.

Nu met mijn vriend nog samen een kindje.
Gefeliciteerd aj1977

Hoe voel je je?
K ben trouwens zelf ook bijna 9 weken zwanger nu! Dus herken t onzekere en blije!
Ippy, was je tweede test donkerder dan de eerste? Ik zou me nog niet te druk maken hoor. Een klein beetjd bloedverlies komt vaak voor in de eerste weken. Is de kramp hevig of zijn het meer vage menstruatieachtige krampjes?
Eens met drika, zolang de krampen niet heftig zijn en bloedverlies een beetje is wil het niet zoveel zeggen volgens mij. Aanhoudende heftige krampen en heftig bloedverlies is foute boel maar klinkt niet alsof TO dat heeft.. Positief blijven, stress is ook niet goed!
Misschien kan je hier een topic van maken met meerdere mensen die net zwanger zijn (of aan het proberen zijn zwanger te worden) om alle ervaringen te delen. Een tabel bovenin met hoever iedereen is.

Zelf schreef ik mee in het zwanger vanaf najaar 2014 groepje en inmiddels zijn de eerste dames bevallen. Erg leuk en we leven ontzettend met elkaar mee (inmiddels in een besloten Facebook groep).

Het is bijzonder om over dit onderwerk met elkaar veel te delen.

Een fijne zwangerschap gewenst!
Lieve viva-dames, ik was natuurlijk al volledig in de stress geschoten

Maar Google leverde een ander viva topic op waarin bijna alle dames last hadden gehad van ongesteld-achtige krampen. Verder is het bloedverlies 'oud' bloed. Dat schijnt ook positief te zijn. Ik ga dus weer in de ontkenning

De tweede test was trouwens een digitale: 2-3 weken gaf hij aan.

Nu eigenlijk alleen nog een stekende pijn rechtsonder. Alsof iemand hard prikt met een vinger in je buik.
Menstruatieachtige krampjes zijn inderdaad heel normaal en oud bloed kan geen kwaad. Ik zeg dus gewoon gefeliciteerd!
Maar meer on-topic: ik vind het zo raar dat je zomaar zwanger kunt zijn

Man vond het vanochtend na 10 minuten ook wel weer goed en wilde rustig zijn ontbijt opeten ipv alle mogelijke babynamen te bespreken

En mijn klacht: waar blijven die enorme borsten??!?
Ippy, ik heb bij mijn eerste ook oud bloed verloren en vreselijke krampen gehad. Gek eigenlijk, als ik er nu aan terugdenk heb ik me helemaal geen zorgen gemaakt toen. Is ook helemaal goed gekomen. Biedt jou geen garantie, maar toch.
En alvast een beetje wat-nu stress. Huisarts bellen? Verloskundige praktijk. En welke dan? Aargh!
Pelikaan

Ik doe dit: alles is vast goed!
quote:ippy schreef op 29 september 2015 @ 10:53:

En alvast een beetje wat-nu stress. Huisarts bellen? Verloskundige praktijk. En welke dan? Aargh! Verloskundige kan je gelijk al bellen, huisarts is wel netjes maar hoeft niet
quote:ippy schreef op 29 september 2015 @ 10:52:

Maar meer on-topic: ik vind het zo raar dat je zomaar zwanger kunt zijn

Man vond het vanochtend na 10 minuten ook wel weer goed en wilde rustig zijn ontbijt opeten ipv alle mogelijke babynamen te bespreken

En mijn klacht: waar blijven die enorme borsten??!?

Gefeliciteerd!!

Niet te veel klagen over die borsten hoor! Ik zei 1x tegen vriend: Nu krijg straks van die mooie dikke tieten.

Nou ik heb het geweten haha.

Potdulleme wat een pijn, sinds een week of 2 zijn ze wat minder gevoellig.

Toen zelfs de bh's met cup E te strak gingen zitten ben ik opgehouden met kopen. Ik zit dus nu zeker minimaal op F!

En ik kwam van C/D.

En jaja na de bevalling zouden nog een 1 a 2 cup kunnen groeien volgens de vk.

Ik voel me nu al Pamela Anderson, straks ben ik Lola Ferrari.

25 weken vandaag.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven