Net zwanger
dinsdag 29 september 2015 om 09:06
TO begint:
Eergisteren positief getest, vaag streepje, maar ook kramp en bloedverlies. Durfde dus nog niet echt positief te zijn. Vanochtend weer getest: weer positief
Maar ook nog steeds kramp en beetje bloed
Blij zijn vind ik eng, wat nu als? Tegelijkertijd: woehoe zwanger! Oh, wat is dit spannend. En wat onwerkelijk.
Het gekke is: ik voel niks anders dan anders. Alles gaat ook gewoon door... Ik wil wel uitroepen 'hallo, ik ben zwanger!' Maar dat kan nog niet. Daarom wil ik het graag hier delen
Eergisteren positief getest, vaag streepje, maar ook kramp en bloedverlies. Durfde dus nog niet echt positief te zijn. Vanochtend weer getest: weer positief
Maar ook nog steeds kramp en beetje bloed
Blij zijn vind ik eng, wat nu als? Tegelijkertijd: woehoe zwanger! Oh, wat is dit spannend. En wat onwerkelijk.
Het gekke is: ik voel niks anders dan anders. Alles gaat ook gewoon door... Ik wil wel uitroepen 'hallo, ik ben zwanger!' Maar dat kan nog niet. Daarom wil ik het graag hier delen
dinsdag 29 september 2015 om 09:09
@ippy kramp en bloedverlies klinkt niet goed, ook al wil ik je met alle liefde feliciteren. Heb je vroeg getest? Of op nod. Het kan zijn dat het mis is gegaan en je nog hcg in de lijf hebt. Maar kan ook nog goed zitten. Maar ik zou nog maar niet juichen helemaal niet de combinatie kramp en bloedverlies. Hoeveel is het? Wat voor kleur is het? Hoeveel dagen heb je het al? Kramp als menstruatie? Knuffeltje voor jou!
dinsdag 29 september 2015 om 09:46
quote:gumball80 schreef op 29 september 2015 @ 09:41:
Hoort die innestelings bloeding er tegenwoordig bij?? Ik heb dat nooit gehad namelijk.
K heb t ook nooit gehad ( tenzij t mis was) maar de innesteling is rond 6-10 dagen na de eisprong dus een bloeding 14-15 dagen later lijkt me geen innesteling meer tenzij t oud bruin is. Ik geloof er dus niet zo in.
T kan beide kanten op gaan, succes!
Hoort die innestelings bloeding er tegenwoordig bij?? Ik heb dat nooit gehad namelijk.
K heb t ook nooit gehad ( tenzij t mis was) maar de innesteling is rond 6-10 dagen na de eisprong dus een bloeding 14-15 dagen later lijkt me geen innesteling meer tenzij t oud bruin is. Ik geloof er dus niet zo in.
T kan beide kanten op gaan, succes!
dinsdag 29 september 2015 om 09:52
quote:Weekend schreef op 29 september 2015 @ 09:46:
[...]
T kan beide kanten op gaan, succes!Bij de eerste kwam ik er pas achter toen ik 18 weken was en geen innestelings bloeding of wat dan ook.
[...]
T kan beide kanten op gaan, succes!Bij de eerste kwam ik er pas achter toen ik 18 weken was en geen innestelings bloeding of wat dan ook.
dinsdag 29 september 2015 om 09:58
Ja! Helemaal iets voor mij dit! Omdat ik al twee weken mijn mond moet houden, ik mijn vriend de oren van zijn kop klets, alle gesprekken en bezoekjes heb moeten 'liegen' de laatste twee weken, en donderdag éindelijk 'mag' vertellen tegen de eerste mensen dat we zwanger zijn..
Ik vind het geweldig, het zwanger worden was ook helemaal de bedoeling, maar het ging ook wel mega snel (tweede ronde!) en ik vind het stiekem doodeng!!
Ik vind het geweldig, het zwanger worden was ook helemaal de bedoeling, maar het ging ook wel mega snel (tweede ronde!) en ik vind het stiekem doodeng!!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
dinsdag 29 september 2015 om 09:59
dinsdag 29 september 2015 om 10:11
dinsdag 29 september 2015 om 10:12
quote:isabellaxxx schreef op 29 september 2015 @ 09:59:
Kramp en bloedverlies rond je NOD klinkt inderdaad niet helemaal positief..
Zit je voor je NOD?
Hoop natuurlijk dat het gewoon goed zit:)
Innesteling is inderdaad al eerder waar dan bloed bij kan komen kijken,je hoort ook wel eens dat je later bloedverlies kunt hebben van een diepere innesteling?!Dat zou dan rond 8/9 weken zijn als de placenta t gaat overnemen.
Kramp en bloedverlies rond je NOD klinkt inderdaad niet helemaal positief..
Zit je voor je NOD?
Hoop natuurlijk dat het gewoon goed zit:)
Innesteling is inderdaad al eerder waar dan bloed bij kan komen kijken,je hoort ook wel eens dat je later bloedverlies kunt hebben van een diepere innesteling?!Dat zou dan rond 8/9 weken zijn als de placenta t gaat overnemen.
dinsdag 29 september 2015 om 10:12
Hier ook net zwanger net 6 week,in februari een miskraam gehad en daarna weer geprobeerd zwanger te worden.
Nu best onzeker,aan de ene kant blij aan de andere kant onzeker.
Net verloskundige gebeld en 13 oktober eerste afspraak en eerste echo.
Ben 38 heb al 2 kinderen van 13 en 10 en gescheiden.
Nu met mijn vriend nog samen een kindje.
Nu best onzeker,aan de ene kant blij aan de andere kant onzeker.
Net verloskundige gebeld en 13 oktober eerste afspraak en eerste echo.
Ben 38 heb al 2 kinderen van 13 en 10 en gescheiden.
Nu met mijn vriend nog samen een kindje.
dinsdag 29 september 2015 om 10:35
dinsdag 29 september 2015 om 10:46
Misschien kan je hier een topic van maken met meerdere mensen die net zwanger zijn (of aan het proberen zijn zwanger te worden) om alle ervaringen te delen. Een tabel bovenin met hoever iedereen is.
Zelf schreef ik mee in het zwanger vanaf najaar 2014 groepje en inmiddels zijn de eerste dames bevallen. Erg leuk en we leven ontzettend met elkaar mee (inmiddels in een besloten Facebook groep).
Het is bijzonder om over dit onderwerk met elkaar veel te delen.
Een fijne zwangerschap gewenst!
Zelf schreef ik mee in het zwanger vanaf najaar 2014 groepje en inmiddels zijn de eerste dames bevallen. Erg leuk en we leven ontzettend met elkaar mee (inmiddels in een besloten Facebook groep).
Het is bijzonder om over dit onderwerk met elkaar veel te delen.
Een fijne zwangerschap gewenst!
dinsdag 29 september 2015 om 10:48
Lieve viva-dames, ik was natuurlijk al volledig in de stress geschoten
Maar Google leverde een ander viva topic op waarin bijna alle dames last hadden gehad van ongesteld-achtige krampen. Verder is het bloedverlies 'oud' bloed. Dat schijnt ook positief te zijn. Ik ga dus weer in de ontkenning
De tweede test was trouwens een digitale: 2-3 weken gaf hij aan.
Nu eigenlijk alleen nog een stekende pijn rechtsonder. Alsof iemand hard prikt met een vinger in je buik.
Maar Google leverde een ander viva topic op waarin bijna alle dames last hadden gehad van ongesteld-achtige krampen. Verder is het bloedverlies 'oud' bloed. Dat schijnt ook positief te zijn. Ik ga dus weer in de ontkenning
De tweede test was trouwens een digitale: 2-3 weken gaf hij aan.
Nu eigenlijk alleen nog een stekende pijn rechtsonder. Alsof iemand hard prikt met een vinger in je buik.
dinsdag 29 september 2015 om 10:52
dinsdag 29 september 2015 om 11:55
quote:ippy schreef op 29 september 2015 @ 10:52:
Maar meer on-topic: ik vind het zo raar dat je zomaar zwanger kunt zijn
Man vond het vanochtend na 10 minuten ook wel weer goed en wilde rustig zijn ontbijt opeten ipv alle mogelijke babynamen te bespreken
En mijn klacht: waar blijven die enorme borsten??!?
Gefeliciteerd!!
Niet te veel klagen over die borsten hoor! Ik zei 1x tegen vriend: Nu krijg straks van die mooie dikke tieten.
Nou ik heb het geweten haha.
Potdulleme wat een pijn, sinds een week of 2 zijn ze wat minder gevoellig.
Toen zelfs de bh's met cup E te strak gingen zitten ben ik opgehouden met kopen. Ik zit dus nu zeker minimaal op F!
En ik kwam van C/D.
En jaja na de bevalling zouden nog een 1 a 2 cup kunnen groeien volgens de vk.
Ik voel me nu al Pamela Anderson, straks ben ik Lola Ferrari.
25 weken vandaag.
Maar meer on-topic: ik vind het zo raar dat je zomaar zwanger kunt zijn
Man vond het vanochtend na 10 minuten ook wel weer goed en wilde rustig zijn ontbijt opeten ipv alle mogelijke babynamen te bespreken
En mijn klacht: waar blijven die enorme borsten??!?
Gefeliciteerd!!
Niet te veel klagen over die borsten hoor! Ik zei 1x tegen vriend: Nu krijg straks van die mooie dikke tieten.
Nou ik heb het geweten haha.
Potdulleme wat een pijn, sinds een week of 2 zijn ze wat minder gevoellig.
Toen zelfs de bh's met cup E te strak gingen zitten ben ik opgehouden met kopen. Ik zit dus nu zeker minimaal op F!
En ik kwam van C/D.
En jaja na de bevalling zouden nog een 1 a 2 cup kunnen groeien volgens de vk.
Ik voel me nu al Pamela Anderson, straks ben ik Lola Ferrari.
25 weken vandaag.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.