NUB theorie

15-09-2015 21:07 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die hier bekend mee zijn en bij wie het ook klopte? Ben nu 14 weken zwanger en wil het zo graag weten!

Dit is een echo van 12 weken. Wie wil even voor me kijken?

[img]http://i59.tinypic.com/331iqnl.jpg[/img]
Oh ik krijg het plaatje er weer niet goed op..
Ook als ik de link kopieer in de adresbalk, zie ik geen plaatje. Klopt de link wel?
[IMG]http://i62.tinypic.com/160ed90.jpg[/IMG]

Overduidelijk een jongetje.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik heb naar de drie linken zitten kijken, maar ik denk een hondje..

Flauw vrouw, ik heb er geen verstand van..

Fijne zwangerschap gewenst en over 6 weken weten jullie het 'zeker'...
Nou ja.. dat dus..
Ik denk een jongentje maar is meer gevoel dan verstand. Nog heel eventjes en je weet wat het word. Fijne zwangerschap!
Nou werk ik geloof ik alweer bijna 10 jaar niet meer als echoscopiste, maar in mijn tijd waren de plaatjes al duidelijker dan deze.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:CanYouNot schreef op 15 september 2015 @ 21:33:

[IMG]http://i62.tinypic.com/160ed90.jpg[/IMG]

Oh bedankt!
quote:mali30 schreef op 15 september 2015 @ 21:35:

Overduidelijk een jongetje.Waaraan zie je dat? Had wel iets gelezen dat het uitsteekseltje naar boven moet wijzen bij een jongetje.
quote:mademoiselle83 schreef op 15 september 2015 @ 21:53:

[...]

Waaraan zie je dat? Had wel iets gelezen dat het uitsteekseltje naar boven moet wijzen bij een jongetje.Gebaseerd op intuïtie, je hebt er concreet dus niks aan
Haha oh! Nou ik zal nog even geduld moeten hebben
Pooquote]mademoiselle83 schreef op 15 september 2015 @ 22:00:

Haha oh! Nou ik zal nog even geduld moeten hebben :)[/quote]

Laat je even weten of mijn intuïtie spot on is?