Oh god!
vrijdag 2 januari 2015 om 21:16
Oké.... Ik ben echt helemaal happy.
Ik wil al jaren kinderen maar vriend was er nog niet aan toe dus wachtte ik geduldig af.
Tot we gisteren gezellig aan het kletsen waren in bed en hij kwam met: ik vind 2015 wel een mooi jaar om aan kinderen te beginnen.
Ik ben er zo wat van te hyperventileren want had niet gedacht dat dit 'nu al' zou komen!
Nu is het niet zo dat ik à la minute met de pil stop, maar over een maandje of 3 zijn we verhuisd en kunnen we eindelijk aan onze kinderwens beginnen!
Wilde even m'n blijdschap delen !
Ik wil al jaren kinderen maar vriend was er nog niet aan toe dus wachtte ik geduldig af.
Tot we gisteren gezellig aan het kletsen waren in bed en hij kwam met: ik vind 2015 wel een mooi jaar om aan kinderen te beginnen.
Ik ben er zo wat van te hyperventileren want had niet gedacht dat dit 'nu al' zou komen!
Nu is het niet zo dat ik à la minute met de pil stop, maar over een maandje of 3 zijn we verhuisd en kunnen we eindelijk aan onze kinderwens beginnen!
Wilde even m'n blijdschap delen !
maandag 5 januari 2015 om 15:39
Spannend en leuk! Dat had ik ook met mijn vriend. Tot in december 2013 hij vertelde dat hij er klaar voor was. Ik ben dezelfde dag nog met de pil gestopt, voor hij zich kon bedenken Uiteindelijk ben ik in augustus zwanger geworden en verwachten we de kleine meid half mei. Drie maanden wachten is echt niet nodig hoor! Geniet er van!