Oh god!

02-01-2015 21:16 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké.... Ik ben echt helemaal happy.

Ik wil al jaren kinderen maar vriend was er nog niet aan toe dus wachtte ik geduldig af.

Tot we gisteren gezellig aan het kletsen waren in bed en hij kwam met: ik vind 2015 wel een mooi jaar om aan kinderen te beginnen.

Ik ben er zo wat van te hyperventileren want had niet gedacht dat dit 'nu al' zou komen!

Nu is het niet zo dat ik à la minute met de pil stop, maar over een maandje of 3 zijn we verhuisd en kunnen we eindelijk aan onze kinderwens beginnen!

Wilde even m'n blijdschap delen !
Wat leuk! Een vruchtbaar jaar toegewenst dan maar
Wat leuk!
Haha ik word vrolijk van je leuke bericht Heerlijk enthousiast en hieperdepieper...zo voel ik me ook al een week Weekje geleden gestart en probeer met 2 benen op de grond te blijven...maar het is lastig ;)
.
Ik zou die pil gelijk weggooien. Waarom 3 maanden wachten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Avis84 schreef op 02 januari 2015 @ 21:23:

Haha ik word vrolijk van je leuke bericht Heerlijk enthousiast en hieperdepieper...zo voel ik me ook al een week Weekje geleden gestart en probeer met 2 benen op de grond te blijven...maar het is lastig ;)Dan doe je t verkeerd. Je moet met beide beentjes in de lucht
quote:Nouschi schreef op 02 januari 2015 @ 21:24:

Ik zou die pil gelijk weggooien. Waarom 3 maanden wachten?Ik ook!
quote:GateKeeper schreef op 02 januari 2015 @ 21:24:

[...]

Dan doe je t verkeerd. Je moet met beide beentjes in de lucht Hahahahahahahahahaaa
Ja hup, de vuilnisbak in met die pillen! Mocht je per ongeluk morgen aan de dag zwanger raken kun je nog steeds prima verhuizen hoor. En als je te misselijk bent om dozen te sjouwen zet je vriend maar een tandje bij .
Super leuk! Welkom bij de club 😊
Haha GateKeeper lol

Eens met de rest...waarom zou je wachten? Kans dat het gelijk raak is is erg klein... maar is er wel natuurlijk...

Aan de andere kant... dozen inpakken met mogelijke 'bijwerkingen' (lees boven de wc hangen) van een zwangerschap is ook weer een ding... maar ik zou het er voor over hebben... ;)
.
Leuk! Succes
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

[...]

Dan doe je t verkeerd. Je moet met beide beentjes in de lucht
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat leuk! En succes
'ik neuk beter dan god'

(Turks Fruit)
Gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie nu op een lijn zitten. Wij beginnen ook eind van de zomer 2015. Ik vond het heel bijzonder om te horen dat hij zover was. We zouden eigenlijk nog een jaar na ons huwelijk wachten, maar opeens was hij om!

En verder eens met de rest, ik zou die pil lekker aan de wilgen hangen! :-)
Leuk!! Gefeliciteerd en veel geluk!
Klinkt als goed nieuws.

Wat verstandig ook dat je eerst de verhuizing afwacht en dan aan de volgende stap gaat beginnen.

Succes :-)

[...]

Dan doe je t verkeerd. Je moet met beide beentjes in de lucht

Hahahaha Gatekeeper! Heerlijk wijf ben je ook!

TO: Succes!!
Kan me je gevoel helemaal voorstellen! Succes!
Whoohooo! Wat leuk!

Ik heb ervaring met net zwanger zijn en verhuizen; ik vond het niet zo'n succes. Bovendien kan je nog geen deur verven. Ik zou ook nog even wachten. Maar ik zou de komende tijd wel al stoppen met de pil en een condoom gebruiken. Dan kan je je cyclus leren kennen en "ontpillen".

Veel succes!
En de pil niet in de prullenbak gooien of romantisch door het toilet spoelen met je geliefde, maar gewoon inleveren bij de apotheek. Kun je meteen foliumzuur halen...
Occam's razor
Foliumzuur is een hele goede tip. Het liefst start je daar mee drie maanden voor conceptie;

http://www.spinabifidainfo.nl/spina_bifida.htm
Ik slik naast foliumzuur geen andere vitaminen. Heeft iemand hier tips over of ervaring mee?

Ik ben verder gezond, nooit ziek en vond het tot op heden niet nodig. Maar vraag me nu af met een mogelijke zwangerschap in het vooruitzicht of jullie dit wel doen?
.
Leuk! Zou wel eerst verhuizen en dan pas zonder de pil met de beentjes in de lucht:) Ben nu 30 weken en met 37 weken gaan wij waarschijnlijk verhuizen. Leuk een mooier en groter huis, maar zwanger zijn en verhuizen is geen goede combi

Succes komende tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven