Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
24-11-2018 11:02
Helaas, nog steeds geen baby. Het wordt nu wel zwaar (vermoeidheid...).
Vk heeft me nu ook overgedragen aan de gyn.

Nu aan het ctg, straks een plan maken.
Succes flip.. het einde zit eraan te komen!
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 24-11-2018 20:17
19.05% gewijzigd
Sterkte lieve Flip! Ze komt eraan :flirting:
Succes Flip, strakjes ligt jouw meiske op jouw borst.
Fijn dat je in het ziekenhuis ligt nu. Jullie meisje word in de gaten gehouden door de ctg. Als je het leuk vind vraag of je de uitdraai mee mag, ik heb ze van beide kinderen in het boek.

Succes met de bevalling!
Succes lieve Flip! Ik lig nu heerlijk met mijn baby bij me op de bank, dat mag jij straks eindelijk ook!

Ik vond het inleiden met de ballon echt peanuts, zeker vergeleken met alle behandelingen ;-) maar ik hoop dat dat helemaal niet nodig is en het vanzelf op gang gaat komen nu. Zet ‘m op topper!!
Succes lieve Flipje. Ik hoop zo dat jullie vandaag nog jullie mooie lieve dochtertje in je armen mag houden. Heel veel sterkte en succes. Je kan het.
Heek veel succes! :daisy:
Succes lieve Flip. Ik denk aan jullie! :hug: :daisy:
Zet hem op Flipje! Ik hoop dat jij en Flipman snel jullie dochter in jullie armen mogen hebben!
Zet em op Flip!! :heart:
Spannend!!! Dit zijn de uren die je de rest van je leven bij zullen blijven. Zet ‘m op powervrouw!
Succes Flip (en Flipman)!
het is wat het is
Ik hoop dat je inmiddels bevallen bent. Het moment dat ze op je borst wordt gelegd - het allermooiste :heart:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ik hoop het ook.. genieten van jullie kleine meisje!
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
frambloosje schreef:
24-11-2018 17:50
Spannend!!! Dit zijn de uren die je de rest van je leven bij zullen blijven. Zet ‘m op powervrouw!
Dat is zeker waar, wat een belevenis en die eerste momenten zo bijzonder en ook zo bijzonder om de mensen die dichtbij je staan het nieuws te brengen en daarna vol trots je kindje te laten zien.

Zet hem op!!
Zet 'm op Flipje! :yes:
Ooooh Flipje ik hoop zo dat het moment voor jullie is aangebroken.
Ik hoop ook zo dat alles goed gaat en je misschien al heerlijk aan het knuffelen bent :flirting:

Zet hem op hoor! :redrose:
Stille meelezer die het jullie zo gunt! Er tegenaan en hoop dat alles goed verloopt! :daisy:
Heel veel succes flip, misschien dat je jullie langverwachte kindje dan eindelijk in je armen ligt nu :love:
Ohh, ik ben ook zó benieuwd hoe het gaat. Ik hoop echt voor je dat ze er al is. En anders bij deze nog wat extra power!!!
Ook ik trouwens... :heart:

Flip - de grondlegger van het topic waar ik zo ontzettend veel steun aan heb gehad in de afgelopen 3 jaar ligt hopelijk binnen niet afzienbare tijd te knuffelen met haar ongetwijfeld prachtige dochter.

Zet 'em op lieverd!! :jump: :jump: :jump: Ik hoop snel goed nieuws te lezen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Zet ´m op Flip en Flipman!! :cheer2: :cheer2:
Tulpje78 schreef:
24-11-2018 19:41
Dat is zeker waar, wat een belevenis en die eerste momenten zo bijzonder en ook zo bijzonder om de mensen die dichtbij je staan het nieuws te brengen en daarna vol trots je kindje te laten zien.

Zet hem op!!
Ik word hier gewoon helemaal emotioneel van. Ik vond dit allemaal al zo bijzonder, en ik kan me voorstellen dat als zwanger worden/blijven moeilijk is geweest heg nóg mooier is.

Go flip!
Flipje, mocht je nog niet aan het bevallen zijn:
https://wijalamama.nl/wat-zeg-je-tegen- ... -bevallen/

Maar hopelijk is jullie kleintje er al en is het allemaal goed verlopen. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven