overtijd maar negatieve test
vrijdag 14 maart 2014 om 11:54
Hallo
Ik weer niet of dit onderwerp al ergens staat. Maar heb een vraag. Ik ben bijna twee weken overtijd. Test nog steeds negatief. Ik heb op 19 tot en met 22 maart innesteling bloed verloren. Heeft iemand dit ook gehad. Word gek van die witte testen. Voel me gewoon zwanger.
Ik hoop op jullie antwoorden
Gr. Danel
Ik weer niet of dit onderwerp al ergens staat. Maar heb een vraag. Ik ben bijna twee weken overtijd. Test nog steeds negatief. Ik heb op 19 tot en met 22 maart innesteling bloed verloren. Heeft iemand dit ook gehad. Word gek van die witte testen. Voel me gewoon zwanger.
Ik hoop op jullie antwoorden
Gr. Danel
vrijdag 14 maart 2014 om 12:21
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op vrijdag 14 maart 2014 12:09 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "overtijd maar negatieve test"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 14 maart 2014 @ 12:07</a>:</b>
[...]
Huh dat zeg ik toch niet?!</div></blockquote>Dat was een toevoeging van fame op jouw vraag lijkt me Inderdaad.
[...]
Huh dat zeg ik toch niet?!</div></blockquote>Dat was een toevoeging van fame op jouw vraag lijkt me Inderdaad.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!