overtijd maar negatieve test

14-03-2014 11:54 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik weer niet of dit onderwerp al ergens staat. Maar heb een vraag. Ik ben bijna twee weken overtijd. Test nog steeds negatief. Ik heb op 19 tot en met 22 maart innesteling bloed verloren. Heeft iemand dit ook gehad. Word gek van die witte testen. Voel me gewoon zwanger.

Ik hoop op jullie antwoorden

Gr. Danel
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op vrijdag 14 maart 2014 12:09 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "overtijd maar negatieve test"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 14 maart 2014 @ 12:07</a>:</b>

[...]

Huh dat zeg ik toch niet?!</div></blockquote>Dat was een toevoeging van fame op jouw vraag lijkt me Inderdaad.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 14 maart 2014 @ 12:21:

[...]

Inderdaad.Oh zo.. okee
nee joh, je bent niet overtijd, je was gewoon ongesteld

en zo te rekenen Nu rond je ovulatie, neuken maar!
Wow. Wat een veel reacties! Het moet idd februari zijn. Was 1 feb ongi. Dus op 19 feb. Bruin bloedverlies en roze bij afvegen. Echt geen menstruatie. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik ook pas na een week positieve test.
Heeft niemand dit ook meegemaakt?
Ik las net hierboven dat een innestelingsbloeding nooit 3 dagen kan zijn... dat is niet waar... want er zijn mensen met een bloeding van 14 dagen!
Always look on the bright side of live...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven