overtijd, negatieve test

19-12-2019 06:25 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Eind oktober ging m'n hormonenspiraal er uit. Na 3 jaar.

Ik kreeg eenmaal m'n regels.

Intussen zit ik al op dag 40 van m'n cyclus (te wachten tot ik m'n regels krijg).

Ik deed een week geleden en afgelopen zaterdag een early test van clear Blue. Beiden negatief.

Begin deze week kreeg ik erg gezwollen borsten (ook wat pijnlijk). Vorige keer kreeg ik dat ook 2dagen voor ik mijn eerste maal regels doorkwamen. Nu loop ik zal 4dagen mee, geen regels..

Ik ben ooit zwanger geweest (maar tijd was toen niet rijp) en had toen veel last van niet naar wc kunnen gaan. Nu lijkt dit ook op te spelen.

Waarschijnlijk ben ik aan het geraken, want kan aan vanalles liggen. Zeker gezien spiraal er nog maar 2 maanden uit is.
Maar wanneer raden jullie een nieuwe test aan? Of stel ik me gewoon te hard aan en moet ik verder wachten op m'n regels?
Mijn huisarts raadde mij aan toen ik zeer onregelmatig was om elke week even te testen vanaf 21 dagen na menstruatie.
Ik zou dat in jouw geval ook doen: dus za of zo opnieuw testen en dan weer afwachten.
Sterkte!
Helaas, het enige wat je kan doen is afwachten! :-D En ik zou zeker niet elke dag gaan testen, kost je alleen heel veel geld! (En mogelijk constante teleurstelling!)

Ik zit op hetzelfde wachtbankje! Maar mijn cyclus is nu nog vrij onregelmatig door het stoppen met de pil, 6 maanden geleden, en een hoop stress dat ik heb gehad (mijn bruiloft). Ik zit ook te wachten op een ongesteldheid nu (dag 28), of nou ja, liever niet natuurlijk :whip: :-D

Je lichaam kan een hoop rare dingen met je doen als je iets heel graag wilt. Twee maanden geleden had ik een hoop symptomen (plus een week over tijd), maar ik was echt helemaal niet zwanger.

En je lichaam kan ook nog gewoon aan het wennen zijn, nu zo zonder spiraal.

Succes in ieder geval!
Ik zou gewoon een goedkope zwangerschapstest halen bij de kruidvat ofzo. Als je zwanger bent dan zul je het dan bijna zeker kunnen zien en dan weet je waar je aan toe bent. Mijn eerste test was eerst ook negatief en paar dagen daarna weer test gedaan om het uit te sluiten en die was ineens toch positief. Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven