ovulatie testen!!

02-07-2015 13:33 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft hier ervaring mee?

werkt het echt?

ik heb net een pak clearblue ovu testen besteld,wat zijn jullie ervaringen?

liefs!
Ik zou ze niet zo duur kopen haha je hebt er veel van nodig. Als je het in de gaten wil houden per dag... ik zou die van action kopen.
wat bedoel je met werkt het echt?

Tuurlijk meet het je waarde en zal het je vertellen wat je vruchtbare dag kan zijn.

ik heb zelf met goedkope dipsticks gedaan, maar ik was niet consequent en we zijn gewoon lekker zonder stress gaan "oefenen" en na 4/5 rondes was het raak.

Hoe lang ben je al bezig met zwanger worden, en gestopt met anti-conceptie?
ik zit nu in ronde 5 ik bedoel met of het echt zeker aangeeft wanneer je in je vruchtbare periode zit.

ik had een koperspiraal
Ja hoor, werken prima.
Ja ze geven aan wanneer je periode is, geeft nog steeds geen garantie voor zwangerschap natuurlijk. Mocht je het iedere maand doen zou ik je aanraden goedkopere aan te schaffen. Soms ben je maanden bezig. 7 dagen in de maand.
Ik had van die supergevoelige tests nodig (gekocht op internet) anders werd ik er niks wijzer van. Ik heb zeker een supersnel kort piekje ofzo. Verder moet je de theorie erachter een beetje snappen anders heb je er niets aan. Kort gezegd: je meet met de test je LH piek en je ovulatie is 24-48 uur na de START van de LH piek (dus niet na de piek). Zoek het grafiekje maar eens op op wikipedia.

Ik ben trouwens 2x met test zwanger geworden en 3x zonder. Nodig is het dus echt niet. Het leerde mij wel dat mijn ovulatie veel sneller plaatsvindt dan ik altijd dacht.
Werken prima, behalve bij mij. Heb er nooit een eisprong mee vast kunnen stellen. Ik had veel meer aan de Billings-methode: ik wist altijd precies wanneer mijn eisprong was, maar niet dankzij die dingen. Maar ik ben een uitzondering.

Overigens kun je beter dipsticks bestellen dan ClearBlue, hoor: een stuk goedkoper, voor een tientje heb je een paar dozijn.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
ja precies daar heb ik nog niet echt weet van wanneer ik precies ovuleer,dus ik hoop dat ik nu wat wijzer word
Bij mij hebben ze nooit gewerkt. Zelfs als er op de echo een eisprong te zien was, gaf de test negatief aan. Maar ik schijn een uitzondering te zijn, dus koop lekker
Zonder oorzaak geen gevolg
Action
Ik had de Sensi ovulatietesten, maar heb nooit mijn eisprong kunnen vaststellen.
CB dubbele indicator voorbije weekend (voor het eerst) gebruikt. werkte prima voor mij (vrijdag negatief, zaterdag knipperend, zondag positief). maandag en dinsdag getest met gewone CB, gaf maandag nog positief, dinsdag negatief...

lijkt mij prima om de piek vast te stellen en dus de eisprong te berekenen (24u-36u na de positieve test, in mijn geval dus maandagavond/nacht)
quote:polkat schreef op 02 juli 2015 @ 14:00:

Bij mij hebben ze nooit gewerkt. Zelfs als er op de echo een eisprong te zien was, gaf de test negatief aan. Maar ik schijn een uitzondering te zijn, dus koop lekker +1
Hoihoi.

Vandaag even aangemeld.

ik heb een vraagje.

Ik ben heel onregelmatig ongesteld en m'n vriend en ik willen graag een kindje.

Nu ben ik 2x anderhalf maand ongesteld geweest. Laatste keer is het afgelopen op 5 september. En nu sinds 25 september weer ongesteld.

Kan het ook zijn dat je eisprong en menstruatie tegelijk kan komen?

Ik ben aan het testen met ovulatie testen van de kruitvat en krijg bij allebei de rondjes een streepje.

Links lichter dan rechts.

Ik hoop dat iemand het weet

Er is verder niks aan de hand met m'n baarmoeder. Want daar voor ben ik al in het ziekenhuis geweest.
Nee dat kan niet. Je wordt ongesteld doordat je een ovulatie hebt gehad. Ca 2 weken na je eisprong dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven