Ovulatietest
donderdag 6 augustus 2015 om 09:13
Ik ben nu vanaf 24 juli gaan testen voor mijn ovulatie met testen van sensitest en tot op de dag van vandaag geen positieve test gehad. Ik test 1 keer per dag. Heb wel iedere dag een lichte verkleuring. Ik zou de 13de ongesteld moeten worden. Heb wel gespannen pijnlijke borsten en ben continu moe. Heb ik nu gewoon mij eisprong gemist en kan ik nu al symptomen van een zwangerschap hebben of zou ik nog een positieve test moeten krijgen...
Carpe Diem
donderdag 6 augustus 2015 om 09:19
Ik zou denken dat je je eisprong gemist hebt, of dat hij nu plaatsvindt en dat je daarom die gespannen borsten hebt. Echte symptomen kun je bijna niet hebben, de eicel is misschien nog niet eens ingenesteld (6-9 dagen na bevruchting). Ik kreeg ook nooit een knaltest op de ovulatietest, lastig is dat. Ik legde ze van elke dag naast elkaar, dan kon ik wel zien hoe het LH opliep en dan wist ik het alsnog.
donderdag 6 augustus 2015 om 09:32
donderdag 6 augustus 2015 om 09:45
Je kwaaltjes kunnen komen door het progesteron. Dat hormoon komt vrij na je eisprong en zorgt voor kwaaltjes die lijken op kwaaltjes van een zwangerschap. Ik heb dat ook altijd gehad. Toen ik in ronde 16 zwanger bleek te zijn had ik het niet eens door want ik had net zoals normaal gespannen borsten en soms een beetje misselijk gevoel.
Door mijn gespannen borsten wist ik alrijd wel dat ik mijn eisprong had gehad.
Succes met wachten!
Door mijn gespannen borsten wist ik alrijd wel dat ik mijn eisprong had gehad.
Succes met wachten!
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
donderdag 6 augustus 2015 om 10:03
Ok, dan ligt het daar niet aan in ieder geval
De klachten die ju nu omschrijft, duiden erop dat je ovulatie al geweest is. Misschien heb je een erg korte LH-piek, dan kan 2 x per dag testen een idee zijn. Alleen kun je beter niet met ochtendurine testen. Of je kan de extra gevoelige testen van Sensitest proberen. Of had je die al?
De klachten die ju nu omschrijft, duiden erop dat je ovulatie al geweest is. Misschien heb je een erg korte LH-piek, dan kan 2 x per dag testen een idee zijn. Alleen kun je beter niet met ochtendurine testen. Of je kan de extra gevoelige testen van Sensitest proberen. Of had je die al?
donderdag 6 augustus 2015 om 10:13
Was ik wel van plan om te kopen. Ik heb om de dag geklust dus hopelijk ben ik zwanger maar reken nergens op. Misschien volgende maand toch maar de extra gevoelige. Ik moet van de dokter juist wel ochtendurine gebruiken omdat ik vanwege mijn nieren 3,5 liter per dag moet drinken ik nooit een positieve test zou krijgen maar zelfs in de ochtend krijg ik nu maar een vaag streepje
Carpe Diem
donderdag 6 augustus 2015 om 10:37
quote:groenebroek schreef op 06 augustus 2015 @ 10:36:
Ben eigenlijk helemaal niet bezig met de hoogte/ligging van mijn baarmoeder. Hoe hou je dat in de gaten?
"nattevingerwerk" :p
voelen hé je merkt als je je eisprong moet hebben dat de bm-mond hoger ligt (je kan er maar moeilijk aan)en zachter aanvoelt, en openstaat. als je niet in die periode zit, dan ligt hij lager, en voelt harder aan
geen idee of die hoger blijft als je zwanger bent. ik vermoed van niet
Ben eigenlijk helemaal niet bezig met de hoogte/ligging van mijn baarmoeder. Hoe hou je dat in de gaten?
"nattevingerwerk" :p
voelen hé je merkt als je je eisprong moet hebben dat de bm-mond hoger ligt (je kan er maar moeilijk aan)en zachter aanvoelt, en openstaat. als je niet in die periode zit, dan ligt hij lager, en voelt harder aan
geen idee of die hoger blijft als je zwanger bent. ik vermoed van niet