Plotselinge onzekerheid.. Wie herkent dit?

02-06-2017 20:43 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden!

Sinds december zijn mijn vriend en ik flink aan de klus om een eerste kindje te mogen krijgen, helaas is het na 6 rondes nog niet gelukt om zwanger te worden.

Heel wat klachten, testen en teleurstellingen verder begin ik er toch onzeker over te worden.. 2 vriendinnen van mij zijn hoog zwanger en op m'n social media wordt haast wekelijks wel een nieuwe geboorte of zwangerschap aangekondigd.. waarom lukt het bij iedereen om mij heen, en niet bij ons.. Voel dan echt een steek jaloezie & dat terwijl ik absoluut oprecht blij ben voor allemaal maakt het mij onzeker. Ik ben gestopt met roken (nu bijna 5 maanden), drink niet, eet gezond, slaap goed, probeer niet te veel te stressen, vriend rookt niet (ook nooit gedaan), eet gezond en drinkt afentoe een drankje maar nooit veel.

Ik weet dat sommige van jullie misschien denken, pfff 6 maanden dat is niets.. Sorry daarvoor echt. Maar ik moest m'n onzekerheid en frustratie even kwijt..

Heeft iemand nog tips om het zwanger worden te laten slagen? Is altijd welkom!

Liefs een onzekere annlucky
Mijn normale action test was ultra licht op 4 dagen voor nod maar de clearblue was gewoon positief.... dus als jouw vroege test een lichte streep geeft zal de cb ook wel gewoon positief zijn? alvast voorzichtig gefeliciteerd!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Vanochtend een digitale cb test gedaan en die geeft ZWANGER aan, nog wel in een heel vroeg stadium dus kan nog van alles gebeuren helaas maar ik heb een vreugde dansje gedaan vanochtend 😊
Gefeliciteerd! Wat super spannend!
Gefeliciteerd! Wat fijn!
Gefeliciteerd!
~ It takes a rad mama to be a father too ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven