Positiejurken

09-12-2018 13:57 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Waar hebben ze leuke positiejurken? Heb heel google afgezocht maar vind de jurken veelal met kant. Hier hou ik zelf niet zo van.

Waar bestellen jullie ze? Wellicht zijn er website/facebook sites die google nog niet vindt :-)
Noppes bijvoorbeeld? Esprit? Zit er geen positiekleding winkel bij je in de buurt? Daar vind je wellicht wat.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Noppies?
Belle73 schreef:
09-12-2018 13:58
Noppes bijvoorbeeld? Esprit? Zit er geen positiekleding winkel bij je in de buurt? Daar vind je wellicht wat.
Beiden al gekeken maar niet mijn smaak. Nee helaas niet ..
Ik heb er 2 online gekocht van een positiekleding merk dat heel bekend is, maar deze jurkjes heb ik nog niet in de winkels zien hangen. Daarnaast nog 1 van een wat onbekender merk, maar ik weet niet of ik die hier mag noemen (zwart velvet voor de feestdagen). Allemaal wel via internet gevonden.

Verder heb ik gewoon jurkjes gekocht die qua model wat ruimer vallen en niet als positiekleding worden verkocht. Die hebben ze bij elk merk/winkel wel. Blijft wel zoeken vind ik hoor, wil niet zo graag lopen in kleding die iedere zwangere vrouw heeft 😂
Zalando.
Maar wat is dan wel jouw smaak?
Noppies en esprit hebben echt niet alleen kanten jurken.
NewLook en Asos.
Wat mijn smaak is; strakke jurkjes, kort dus niet enorm lang. Effen, hoge coll etc. Etc.
Voor kerst iets met glitter.
Ik vond topshop positielijn leuk, bij zalando
Ik heb tijdens mijn zwangerschap veel King Louie gedragen (en die hebben echt niet alleen jurken met hysterische print hoor ;-)). Dat zijn officieel geen positiejurken maar ze rekken goed mee, en ik had geen kleine buik of zo.

Bellyfashion heeft ook vast wat moois: https://www.bellyfashion.nl/

Anders asos maternity? https://www.asos.com/nl/dames/zwangersc ... +collectie
Bij boohoo?
Ik heb voor kerst een jurk bij Costes gekocht. Geen positie kleding maar prima rekbare stof. Ik hou er ook van als jurkjes straks zitten. En dan koop ik dus gewone jurkjes, die kunnen rekken en een of twee maten groter.
Fragile?
Een gewone jurk met veel stretch, ik ben nu 40+ weken zwanger en dat rekt nog prima mee. Zou ze niet te kort kopen want je buik trekt het straks nog wat hoger en op een gegeven moment kan je alleen nog maar fijn zitten met je benen wijd...
Haha idd niet te kort kopen :hihi:
Zalando, Bonprix, Asos.
Teckeltje88 schreef:
09-12-2018 15:07
Haha idd niet te kort kopen :hihi:
Oh inderdaad.... Een jurk tot op de knie was bij 30+ weken een minirok geworden. o_o

Heel ongeschikt voor op het werk, en dan moet je nog een paar weken...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
09-12-2018 15:16
Oh inderdaad.... Een jurk tot op de knie was bij 30+ weken een minirok geworden. o_o

Heel ongeschikt voor op het werk, en dan moet je nog een paar weken...
:HA:
Wehkamp heeft veel. Mamalicious heeft wel mooie jurkjes vind ik bijvoorbeeld.
Ik droeg idd veel normale stretch jurkjes, ook ideaal voor na de bevalling. Ben nu 4 weken geleden bevallen en heb nog best last van m'n knip dus dan is een jurkje + legging echt ideaal. Zeker omdat je buik ook nog wel wat ruimte nodig heeft, iig de week na de bevalling.
Verder een kon ik prima bij de h&m slagen, en van mamalicious heb ik wat duurdere jurkjes gekocht voor bijv. een bruiloft en andere feestjes.

En zoals hierboven staat, je jurkjes idd niet te kort kopen. Anders kun je ze aan t einde alleen maar aan als shirt.
Kijk ook eens op marktplaats.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven