Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier ook fingers crossed voor jou gadget!

Test was wit, net afspraak in het ziekenhuis gehad; we gaan starten met IUI. Donderdag afspraak bij de verpleegkundige voor prikinstructies. Geen zin in en ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan "vind", mijn modus is nu dat ik er niet teveel over na ga denken en het op me af laat komen zoals het is.
Hoi meiden,

Hier vanaf het wachtbankje viel ik vanavond in een interessant programma: zorg.nu. Ging over IVF en ICSI in Belgie/Duitsland en het feit dat ze daar zoveel verder zijn met innovatie en dit ook al toepassen in de praktijk ten opzichte van ziekenhuizen in Nederland.

Voor wie het interessant vindt om dit te kijken dan bij deze de link: Link zorg.nu

@newskies, Wat balen dat je test wit was. Ik hoopte zo op ander nieuws voor je.

Vervelend dat IUI nu echt op je pad komt maar probeer wel de positiviteit vast te houden ( moet je mij horen, haha).

Ben benieuwd hoe je echo is en welke en hoeveel medicatie je krijgt. Waar ben je onder behandeling? (als je dat niet wil zeggen, is dat natuurlijk ook goed)

Duimen jullie met mij mij. Vrijdag is mijn NOD. Ik hoop het zoooo.

Liefs
@gadget ik heb het ook gezien. Echt leuk om beelden uit het ivf centrum van vumc te zien, ik zag onze wachtkamer voorbij komen En zo leuk, ook wat beelden uit het lab!

En ik ben heel tevreden in NL hoor! Vond dat stel wel een beetje negatief op dat punt.. In NL worden jaarlijks meer dan 4600 mensen succesvol zwanger (= veilig voorbij de 12 wkn) met IVF of ICSI. Meer dan 12 per dag!

Ik duim voor je gadget!! We zitten samen op de wachtbank, ik moet nog tot maandag.

NewSkies balen zeg.. hopelijk vooral even wennen aan het idee..? Ik hoop dat je er voor je gevoel straks ok mee bent. En misschien is dit de manier voor jullie en zijn jullie komend half jaar zwanger!

Hier vreselijk spannend.... nog 5 dagen. Temp is gelukkig weer omhoog vandaag! Die was de afgelopen dagen griezelig aan het zakken...

www.fertilityfriend.com/home/576de1

S-p-a-n-n-e-n-d
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ziet er goed uit dat je temp omhoog is! Het dalen kan te maken hebben met een innesteling. ik hoop het voor je.

Ik denk dat dat stel echt alle wanhoop nabij was. gekke was natuurlijk wel dat ze letterlijk te horen kregen dat ze beter konden stoppen...

Hoe dan ook, voorlopig blijven we gewoon in NL natuurlijk, maar ik denk wel dat als het hier niet lukt dat ik dan wat sneller naar het buitenland zal gaan ipv hier lang doormodderen zeg maar.
Ego post. sorry.

ineens net ongesteld. niks van aankondiging. geen bruinverlies zoals normaal.direct gewoon ongesteld.

Voel me echt flink k*t.

Morgen maar weer bellen naar het zkh.
quote:gadgetfreak schreef op 06 oktober 2016 @ 00:16:

Ego post. sorry.

ineens net ongesteld. niks van aankondiging. geen bruinverlies zoals normaal.direct gewoon ongesteld.

Voel me echt flink k*t.

Morgen maar weer bellen naar het zkh.
Gadget

Ahhhhh gadget wat supersuperbalen zeg... echt zo stom, en dan ook zo zonder aankondiging, pffff wat een klotezooi.

en heel veel extra liefs voor jou vandaag, want dat kan ik altijd wel gebruiken op zulke dagen! (als dat voor jou ook zo werkt hoop ik ook dat je extra lief bent voor jezelf, ook al is dat soms ook vet moeilijk op zulke dagen vind ik). Ik straal een beetje van de positiviteit die ik eerder van jou kreeg terug!
Thanks lieve meiden. Altijd fijn de steun van jullie.

Zaterdag staat de echo weer gepland. ook even bepalen met hoeveel gonal nu verder.

eerste ronde was 75, toen 87.5 en tijdens de 3e iui ging ik halverwege naar 100.
Hoi meiden, even snel een berichtje van mij. Afgelopen dinsdagochtend ongesteld geworden IUI 6 is dus officieel mislukt en ik ben er nog steeds kapot van. Dinsdag werken was super zwaar want kon eigenlijk de hele dag door huilen maar kon echt geen vrij nemen. Gelukkig met m'n teamleider kunnen regelen dat ik vandaag vrij kon krijgen en ben nu heerlijk thuis. Sorry voor de egopost.

Gadgetfreak

Newskies, succes met de start van IUI!

Flipje, ik hoop op goed nieuws voor jullie

Ik ben benieuwd naar die documentaire over België. Heb daar meer mensen over gehoord. Dank voor de link Gadgetfreak
Oh unicorn wat jammer, je had zo gehoopt dat het deze poging toch nog raak mocht zijn.

Zeer begrijpelijk dat je er even doorheen zit. Godzijdank staat het weekend voor de deur, neem maar even lekker wat tijd voor jezelf.
Ahhh Unicorn ook voor jou weer zo'n teleurstelling, echt megash*t. Echt goed van je dat je even een dagje vrij hebt geregeld voor jezelf vandaag na zo'n zware dinsdag waarin je al je emoties dan moet parkeren!! Dikke voor jou!

@ hier, ik ben nog steeds niet ongesteld maar heb wel het gevoel dat het nu ieder moment gaat komen. Maar omdat ik het nog niet ben heb ik ergens nog stiekem de hoop dat die IUI toch niet door hoeft te gaan en laat ik het ook nog niet echt tot me doordringen dat het mogelijk toch wel echt waarheid gaat worden. Hoewel ik ook wel weer begin te wennen aan het idee. Gisteren prikinstructies gehad, ik begin met 25 eh Gonal-F, de arts wil graag erg laag beginnen omdat ik ook vrij tenger ben en mijn lijf in het algemeen heftig reageert op medicatie. De verpleegster was trouwens erg verbaasd over hoeveel ik al van IUI afwist, dat is natuurlijk met dank aan jullie

Flipje, hoe gaat het met de temperaturen bij jou? Weet je al wanneer je gaat testen? Zooo spannend!
sorry dames voor mijn lange afwezigheid,

ben na de periode dat ik hier aangaf heel moe te zijn en last te hebben van mijn lichaam

ziek geworden

nu drie weken later heb ik er nog de naweeën van,

gelukkig heb ik twee weken vakantie gehad,

(zijn ook even samen er tussenuit geweest, heerlijk)

dus hopelijk ben ik weer een beetje opgeladen

(hierdoor wel weer een ronde misgelopen,

waardoor ik deze dagen menstrueer)

hoe is het met iedereen?

@flipje, vlak voor het ziek worden werd ik gek van mijn klachten

en was ik zeker van plan om eerder naar de huisarts terug te gaan

met deze klachten, dit houd geen mens vol

en het is inderdaad nog geen november

maar nu de griep voorbij is, zijn de klachten ook weer redelijk vol te houden,

nu moet ik ook zeggen dat ik twee weken niet gewerkt heb

vanwege vakantie

misschien dat volgende week als ik weer werken ga

het weer zwaarder voor mijn lichaam gaat worden,

dan laat ik echt wel eerder dan de afgesproken november

mijn bloed weer na kijken

minilove hoe gaat het nu met jou en je kleintje,

ik zag een bericht voorbij komen dat je oververmoeid bent

(dit is absoluut geen klagen hoor, en een schuldgevoel hoeft echt niet)

dit is wel heel erg vervelend,

ik hoop dat het nu iets beter gaat

en je wat kan gaan genieten van je kleintje?

in ieder geval nog mijn felicitaties ..

lisette ook nog mijn felicitaties voor de geboorte va jullie zoon

gaat alles nog goed met jou en de kleine?

gadget

je schreef over accupunctuur.

hoe is je dat bevallen,

het onderwerp is hier al een aantal keren voorbij gekomen,

ik heb het nog niet gedaan,

heb zoveel op moment

schildklier ,vitamine d weer eens tekort en ik loop nog steeds bij de fysio

mijn lichaam werkt nog niet echt mee helaas

hoe is het met je flipje

spannend hoor

is de temperatuur nog steeds hoog?

mijn vingers blijven heel hard duimen voor je.

ah gadgetfreak, balen, ik zit het verhaal van afgelopen weken terug te lezen

en vond het steeds spannender worden,

ik geef je (misschien nog wat laat) toch een dikke knuffel

en ook bij unicorn is die vervelende menstruatie voorbij gekomen.

ook bij jou zat ik met spanning het verhaal terug te lezen,

ook een dikke knuffel aan jou gericht,

jee wat balen zeg

newskies hopelijk is de menstruatie weggebleven?

omdat je schreef dat je hem toch wel ging verwachten??

elliepie gaat met jou en de kleine alles goed?

ik probeer weer iets meer aanwezig te zijn op dit forum

mis de gesprekken best wel

hopelijk gaat het samen met mijn drukke baan en mijn niet

al te fitte lichaam ook lukken

iedereen een fijne zaterdag avond en een gezellige zondag toegewenst

liefs en dikke knuffels
Fijn om weer eens wat van je te lezen praatje! Gelukkig heb je nu wat minder klachten.

Ik heb positief getest!! Nog maar 3w6d nu, maar het voelt goed.

Wauw flipje wat een fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd Flipje!
Everything happens for a reason
Thanks meiden!

Morgen is trouwens mijn nod pas, en ik gebruik geen hormonen bed dus dat is nog wel heel spannend.

Heeft iemand trouwens enig idee hoe het met peach en Da4ntje is? Die heb ik hier ook al heel lang niet gezien....
Gefeliciteerd Flipje!! Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan.
Gadget en Unicorn nog een dikke knuffel omdat jullie ongesteld zijn geworden lieve Unicorn ik snap dat het een flinke domper was, de laatste IUI poging. Heb m'n duimen blauw gedraaid voor je. Nu door naar ivf, toch?

Flipje, mooi nieuws voor jou. gefeliciteerd meid. Het zal ook wel spannend zijn de komende tijd. Je klinkt zo positief, ik vind je echt zó dapper! Wanneer heb je de eerste echo?

Praatje, ik hoop dat je je snel weer topfit voelt. Je bent behoorlijk aan het tobben de afgelopen tijd.

Voor alle andere meiden: dikke kus!
Gefeliciteerd Flipje!! Fijn dat het ook al goed voelt voor jezelf spannend idd nog even. Dat dit maar gewoon een kerngezond kindje mag worden!
Echo nog geen idee, ik ga morgen even het ziekenhuis bellen denk ik.

Ik schrok wel heel erg van het feit dat er in dit topic al meer dan een half jaar geen positief nieuws meer was geweest... tussen Proelie/Meivo en mij zit 6mnd en 9dgn!

Hoop dat de volgende positieve testen echt weer wat sneller voorbij gaan komen.
Flipje wow gefeliciteerd

met dit goede nieuws
ja indd flipje is al lang geleden. Maar ja het forum is ook niet meer zo vol he.

Van daantje, peach en ylva horen we niks meer.

Heb trouwens ook al een tijdje niks van Piano kruk gehoord. Alles goed pianokruk?

Hier weer lekker aan het spuiten. Ben nu ingesteld op 100. wel beetje nerveus of ik nu geen overstimulatie krijg.
Tjeeeeeeee Flipje wat een geweldig nieuws voor jou!! Gefeliciteerd! En wat megabijzonder zeg, dat je nu zwanger bent van een broertje of zusje voor F. uit dezelfde "lichting" eitjes, toch?

Het lijkt me zo ontzettend moeilijk om je dan op op andere dingen te concentreren...!! Hoe gaat dat bij jou?

Ik merk dat ik dat nu al in dit traject vind, dat eigenlijk alleen dit maar als echt belangrijk voelt en ik het echt lastig vind om mijn aandacht op andere dingen te richten. Anderzijds is het ook weer niet fijn om alleen maar hier mee bezig te zijn dus sukkel ik ondertussen een beetje door met van alles en nog wat, werk enzo

Ik ben inmiddels ongesteld geworden, vanavond de eerste spuit (gonal) en 18 oktober uitgangsecho. Ben erg benieuwd.

En Unicorn, ga jij nu idd door met ivf? Of neem je even pauze?

En praatje, fijn om jou ook weer even te lezen! Ik hoop dat je snel verder opknapt!
@NewSkies nou, precies wat hij zegt eigenlijk! Alsof dit het enige is dat telt. Concentreren op werk is niet zo makkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven