Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Miss!!! Oh my gosh!!

Wat gebeurd hier op het forum??

Gefeliciteerd want ik zie ook toch echt een streepje. Ik zou over drie dagen nog even een test doen.

Hoop voor al die andere meiden dat de tabel gauw leeg loopt!! Dit is ongelofelijk. 2016 wordt ons jaar dames!!

Xx

Minilove
Oehhh dat is een spannende Miss! Als ik wat afstand neem van mijn beeldscherm zie ik hem ook. Over twee dagen nog eens testen! Ik had goedkope van de kruidvat (met een plusje) en die vond ik erg duidelijk! Ik duim als een gek!
Wauw Miss, dat zou echt te gek zijn! Ik duim ook voor jou!

Ook voor jou flipje, fijn dat de streep al donkerder is..

Gadget: go go go!!
Happiness is only real when shared
:-) Dat had MiniLove goed uitgedrukt: wat gebeurt hier?? :-) :-)

Miss, spannend! Het is je zo gegund na al die negativiteit! Alvast een voorzichtige felicitatie. Hoeveelste cyclus met clomid was dat bij jou? Ik ben in mijn eerste!

Gadget, we denken allemaal aan jou!

Ik sluit me nogmaals bij MiniLove aan: 2016 wordt ons jaar!!
@meivo

Ik was niet meer aan de clomid. Al een tijdje niet omdat ik cystes krijg van de hormonen. In totaal heb ik denk ik 2maand niets gehad en een eisprong uit mezelf gehad. En het lijkt er nu dus een beetje op dat dat eitje bevrucht is en ingenesteld.

Als ik niet zwanger blijk moet ik maandag weer heen om te bespreken of we injecties moeten proberen of ivf.
@Miss dan duim ik nu als een zot voor je!
Ooo YEAH!! Dit is zooo leuk om te lezen als je het forum open whiehoeee Miss94 die gaat hopelijk gewoon donkerder worden

Goed zo Flipje dat is een goed teken dat ie donker word

Hoe is het met Gadget gegaan vandaag?
hallo dames,

ben er even tussenuit geweest, had vorige week een weekje vrij van het werk

en heb afgelopen weekend voor het eerst op de skies gestaan,

wat een bijzonder weekend, wat vooral ik vooral fijn vond is dat ik alles wat het zwanger willen worden

even goed vergeten was, gaf best wel even rust

de dagen erna heb ik er nog even van nagenoten,

maar was nu toch wel weer nieuwsgierig naar hoe het met jullie allemaal is

er is in ieder geval genoeg geschreven,

ylva wat balen, ik las over het pillen slikken om een potentiele vierling te voorkomen

en de reactie van je lichaam op de lichte dosering hormonen.

en dan ook nog dat je moet wachten tot de maand mei

en daarna het verhaal over je keuze die je gemaakt hebt

(de twijfel dat het na al die maanden spot on seks niets uit heeft gemaakt en

dat dan de 5 dagen voor je eisprong wel iets zou doen en dan ook

nog eens een vierling... )

jeetje wat een verhaal...

hoe is het nu met je?

dikke knuffel voor jou

oh gurli, wat goed!!

gefeliciteerd

en flipje ook gefeliciteerd!!

knuffel proeliewoelie...

gadget hoe is het vandaag gegaan?

miss ik duim voor jou heel erg hard...

hier eigenlijk weinig nieuws

de eipsrong verwacht ik wee dit weekend.

liefs aan jullie allemaal..
@Flipje hoelaat moet je prikken?? Zo spannendddd! De duimen draaien nog steeds!

@gadget hoe gaat het meis? Heb je veel pijn? ben je eigenlijk alweer thuis of moet je nachtje(s) blijven?

@Praatje wat fijn dat je even onbezorgd kon genieten van je ski-vakantie! Moet een heerlijk gevoel zijn geweest, even loslaten! Nu volop gebruik maken van je eisprong!
Life is a party to be thrown
Hoi meiden,

Miss dat is een streep! En een streep is een streep, je kunt niet 'een beetje' zwanger zijn. gefeliciteerd! Als je eisprong gisteren ongeveer 14 dagen geleden was, dan zitten we maar 1 dag van elkaar haha!

Ik heb gisteren bloed geprikt, de waarde was 194 IU/L, dus de dokters waren zeer tevreden (en ik ook)! De telefoniste zei dat ik 'duidelijk zwanger' ben en dat deze waarde goed past bij de termijn.

En mijn testen zijn trouwens nog steeds vrij licht, dat zegt dus helemaal niks.

Ik ben vandaag 4w2d, dus begin nu ook officieel overtijd te raken, hoewel ik geen cyclus heb gehad door de behandeling. Tot nu toe progesteron gebruikt om innesteling te helpen en ongi tegen te houden, daar moet ik nog een week mee doorgaan voor de zekerheid en dan zou mijn lijf het zelf normaal moeten kunnen voortzetten.

Op 1 april is de eerste echo!

Praatje, succes met klussen deze dagen?

Gadget hoe is het gegaan?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Joepie flipje! Wat een succesverhalen hier op het forum, word ik zowaar helemaal blij van, zeker op een vrijdag! Nu de rest nog, je ziet het, het kan allemaal! Ik duim voor jullie, allemaal topbaby's/zwangerschappen in 2016!
Oowww Flipje wat ben ik ontzettend onbeschrijfelijk blij voor jullie ! Wat een succes verhaal en hopelijk is dit een mooie moed gevende bron voor de meiden die net beginnen met ICSI/IVF/IUI!

Hoe voel je je? Helemaal door het dolle of nog heel voorzichtig? Ik wou dat ik je een echte dikke knuffel kon geven

En zo mooi om te zien dat de bovenste tabel steeds leger word!! Heerlijk!
Life is a party to be thrown
Flipje wat een geweldig nieuws!! Ben zo blij voor jullie!

Zo te lezen heb je echt kunnen genieten Praatje! Nu ga ik als een gek voor jou duimen!

Hoe is het met Miss94? Word de streep al donkerder?

Voor Gadget Ben benieuwd hoe het met je is
Flipje, wat goooeeeeedddd!! Nogmaals gefeliciteerd!!! :-) :-) :-)
Flipje, fijn zeg! Wauw, eerste poging gelukt.. Al zijn het nog wel even spannende weken natuurlijk. Kun je het al beseffen?

Miss, nog getest?
Ik heb vanochtend weer getest ja. Ongeduldig he! Hij lijkt wel iets donkerder maar niet veel verschil.

Heb maar wel even naar de gynaecoloog gebeld ivm die ontzettende krampen. Ze gaf aan dat zolang ik geen bloedverlies heb dit geen kwaad kan. En ze heeft een echo afspraak gepland 11april want ze ging er vanuit dat ik inderdaad zwanger ben!
Pff!!! Het is dat ik zwanger ben maar anders had ik hier even flink op geproost! Dit is ongelofelijk!!!

Gefeliciteerd zwangere dames.. Als we zo doorgaan dan loopt die tabel mooi leeg. Trots op alle dames hier, in welke periode ze ook zitten! Xx

Kleine update van hier ; vanmorgen weer naar de verloskundige geweest. Ons kleine poppie zijn/haar hartje gehoord. Ben nu bijna 14 week.. Gaat echt absurd hard! Begin al een mooi bolletje te krijgen 😃
Oké Miss, waarschijnlijk zal hij langzaam oplopen... Spannend zeg!

Minilove fijn dat alles goed gaat!
Flipje! Goed nieuws zeg! Geniet ervan. Van het overtijd zijn!!

Miss94. Gefeliciteerd met jouw positieve test. Super.

@hier. Was best een spannende dag gister. Operatie is goed gegaan. De eileiders zijn doorgespoten en zagen er goed uit. Er zaten inderdaad plekjes endometriose en die hebben ze weggebrand. Over 6 weken ongeveer een nieuwe afspraak bij de gyn.

De pijn gister was echt behoorlijk. Vandaag ook eigenlijk nog wel. Valt beetje tegen. Vooral stil blijven liggen dan gaat het wel.

Nu weer paar maanden zelf proberen. Ze hebben goede hoop.
@ Gadget, wat fijn dat de operatie geslaagd is en ze ook iets hebben kunnen doen. Lijkt me ook fijn dat ze uitspreken goede hoop te hebben. Hoe is dat voor jou? En balen dat de pijn tegenvalt, heftig als je vooral stil moet blijven liggen!! Ik hoop dat dat snel weer wat bijtrekt!! !!

En Wauw @ al het bijzondere positieve nieuws. Wat ontzettend mooi voor jullie!! Lijkt me zoooooo bijzonder om dan ineens naar zo'n test te kijken die wél een (zelfs al is het eerst nog maar licht, dat is toch al heel anders dan dat onverbiddelijk stomme wit) streepje laat zien!! Wat deden jullie op dat moment?? En hoeveel testen hebben jullie inmiddels al gedaan?? En doen jullie er dan nu elke ochtend eentje (ik kan me zelf zo voorstellen dat ik dat zou doen, haha).. En hebben jullie het verder al aan mensen verteld of alleen hier op het forum??

@ hier: Ik heb dinsdag de HSG. Zie er nog steeds erg tegenop en volgens mij blijf ik tot op het laatst twijfelen of ik het wel wil, daar heb ik me nu maar alvast bij neergelegd ;) Ik merk namelijk ook dat het gevoel van de kinderwens op dit moment een beetje naar de achtergrond is verdwenen (ofwel: ik voel het eigenlijk niet meer echt) terwijl ik rationeel nog wel kan bedenken dat ik heel graag een kindje zou willen krijgen en mogen opvoeden samen met mijn vriend. Het is net alsof ik die gedachte eigenlijk niet meer durf te geloven en daarom ook het gevoel bij die wens een beetje onbereikbaar is op dit moment. Ik probeer het nu maar vooral een beetje te laten komen zoals het komt en de "controle" (die ik dus niet heb) over dit proces (of die ik dacht te hebben over de uitkomst) maar los te laten en te genieten van de "tussentijd", want zo voelt het dus soms wel, haha! Lekker in de tussentijd leven en nu denk ik ook: laat die HSG nu maar komen dan heb ik dat in ieder geval ook weer gehad!!

Fijn weekend allemaal!!
@newskies

Ik heb nu drie ochtenden getest en ik denk dat ik dat nog wel een paar dagen ga doen. Kan het me nog steeds niet voorstellen dat het echt zo is!

Deze is van vanochtend:

http://i68.tinypic.com/10x62rn.jpg
Wauw, die is wel heel duidelijk hè!! Daar word je toch blij van
Whoehoe missje!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Jaaa hoor Miss!! Dat is gewoon een streep!
Gefeliciteerd Flipje!! Gewoon de eerste poging raak super fijn meid!

Woehoee Miss94 ook al! Idd duidelijk een streepje op de 2e foto, je bent gewoon hartstikke zwanger meis snap dat het onwerkelijk is, idd gewoon lekker door testen dan als je het fijn vind om die extra bevestigingen te krijgen hihi!

Gefeliciteerd!

Het gaat hier wel heel lekker zo idd! Op deze manier is die tabel zo leeg!

Fijn dat bij jou ook alles goed gaat Minilove!

En bij Gadget fijn dat de operatie goed is gegaan! Wel vervelend van die pijn. Hoop echt voor jullie dat het nu gewoon ineens raak gaat zijn, lijkt me ook fijn om te weten dat ze daar nu goede hoop op hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven