radeloos, niet weten welke keuze (Geen OP)

03-10-2019 23:10 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-10-2019 19:08
Reden: Maatregelen genomen ivm verwijderen OP
99.84% gewijzigd
raccoon schreef:
05-10-2019 02:27
Helemaal met je eens. Het is zo gemakkelijk om over een situatie te oordelen als het jezelf niet aan gaat. Gelukkig heb ik dit zelf nooit voor handen gehad, maar ik was waarschijnlijk ook behoorlijk in paniek geweest.

Dank je wel raccoon. Het lijkt af en toe echt even nodig hier.
On topic: Ben je er nog TO?
Laat gerust weten als je verder wilt praten, openlijk of via PB.

:hug:
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
raccoon schreef:
04-10-2019 20:24
Er zijn miljoenen vrouwen die een kind gekregen hebben. Heel zwaar vind ik wel erg overdreven uitgedrukt. Het zal wellicht wat lastiger zijn om een kind alleen op te voeden maar liever alleen dan in slecht gezelschap.
Ik zeg ook niet dat ze het samen met die vent moet doen. Asjeblieft niet zeg. Maar ik ben gewoon eerlijk als ik zeg dat het de eerste maanden gewoon echt aanpoten is. En als je in je eentje 8 keer per dag een voeding moet doen en verschonen en verzorgen en af en toe zelf nog eens moet douchen, eten etc... dan kun je mij niet vertellen dat het makkelijk is om het alleen te doen. Die eerste weken vooral had ik echt niet alleen kunnen doen. Bij 3 maanden had ik het gevoel dat het allemaal goed liep en dat het makkelijker werd. Maar niemand vertelt dat ooit. Het is allemaal maar leuk en lief en schattig en voordat je er middenin zit heb je gewoon echt geen idee hoe het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven