Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
@mrskrijgsman, dank je voor je knuffel. Wat fijn ook dat je weer terug mag naar je vk.

@Jomi, dank je meid. Ik kan as donderdag al terecht, dus daar ben ik wel heel bij mee. Op de verwijsbrief van mijn huisarts stond PCOS? Dus ze denken hetzelfde als ik..

Gisteravond had ik het ook even helemaal gehad.. Manlief leeft gelukkig heel goed met mij mee en steunt me enorm. Hij is erg lief voor mij en gaat ook mee naar de gyn.

Dat lijkt me inderdaad wel heel erg bijzonder om dat mee te maken! Snap dat je het leren zat begint te worden, maar nog eventjes dus

@Boekenlegger, ik ben vanaf mijn 15e aan de pil en ben nu 23. Daarvoor was mijn cyclus altijd regelmatig wat ik me ervan kan herinneren.. Snap dat jij je dan rot voelt! Vervelend zeg. Je moet er financieel natuurlijk wel redelijk mooi voor staan, maar dat is niet het enige. Als jullie het gewoon heel graag willen, mar financieel ietsjes minder, je kan het allemaal zo duur maken als je zelf wilt.

@Twinklin, Precies, dat had ik een verklaring voor alles. Maar helaas.. Leuk dat je aan de foliumzuur bent gegaan!! Dat maakt het wel echter hé!

@Mommy, wat vervelend allemaal zeg van die winkel! Ik denk wel dat ik weet welke winkel je bedoelt. Ik heb daar behalve bij jou dan, altijd wel goede verhalen over gehoord. Wel jammer dat het dan net bij jullie zo moet lopen. Maar alles is nu in orde, fijn! Hoe was de voorlichting?

@Italia, pff 9 buisjes!! Dat is echt megaveel. Snap dat je je daarna wat gammel voelde. Wat onzettend lief van italiaman dat hij zeI dat hij straks mooi kan mee wielrennen!

Fijn weekend dames!!
Meiden ik ben vandaag echt super moe, dus ik hou het even kort.

@lovely. Een dikke voor jou!!! Kan mij goed voorstellen dat je flink baalt! Mocht het pcos zijn, kan de gyn je wel goed helpen. Daar zijn tegenwoordig medicijnen voor om de boel op gang te helpen. Ook fijn dat de huisarts je niet een jaar lang laat door sukkelen hiermee. Sterkte!!!!

@ twinklin. Hoe is de toets gegaan??? Nog eenpaar weken en dan gaan jullie beginnen!

@ boekenlegger. Wat vervelend dat je zo in twee strijd zit.:hug:
@ lovely: hopen dat je snel meer weet!!

@boekenlegger: lastig he, kiezen tussen hart en verstand :D

@italia, mijn toets ging volgens mij wel aardig goed. Kan tot 3 weken duren voor ik de uitslag heb en tegen die tijd heb ik alweer de volgende toets... afwachten dus maar en blokken voor de volgende toets..Balen dat je zo moe bent...! Nog even volhouden!

Nog 11 pillen en dan is het klaar met de AC! gaat echt opschieten, zo spannend!!

Nou moet ik bekennen dat we het beide heel druk hebben met de opleiding en erg moe zijn, dus hopen dat er genoeg energie is op de vruchtbare dagen hahaa
Bedankt meiden! Echt even moeilijke periode. Het gaat met partner beter. Hij werkt weer gedeeltelijk.

@twinklinstar

Je bent al aan het aftellen merk ik. Heerlijk!

Ik schiet echt alle kanten op met mijn gedachten.
Ha dames, daar ben ik weer eens...

@lovely: wat naar dat je 2 cyclussen hebt overgeslagen. Wel fijn dat je donderdag al terecht kunt bij de gyn. Hopelijk komt er snel duidelijkheid. voor jou! Succes bij de gyn alvast!

De voorlichting over borstvoeding was erg nuttig!

@jomi: kan me voorstellen dat je het leren zat begint te worden. Wanneer heb je je laatste toets?

Wat betreft de viva app: die heb ik niet, dus ik kan je helaas niet helpen daarmee.

@twinklin: nu nog 8 pillen in je strip?? Hoop voor je dat je de toets hebt gehaald!

@boekenlegger: wat lastig dat je in een moeilijke periode zit! Hart en hoofd kunnen dan zo verschillend zijn! Fijn dat het met je partner beter gaat.

@italia: 37 weken al vandaag! Begint spannend te worden he!

@zeelinde, muisje en souffle: hoe is het met jullie en de kleine spruiten? Lekker aan het genieten?

@hier: eerste verlofweekje zit erop. Van alles en nog wat gedaan. Mijn moeder is twee keer komen poetsen, dus het huis kan er tegen. Man heeft afgelopen weekend de tekening in de babykamer gemaakt, dus kamertje is nu helemaal klaar. Zo blij mee zoals het geworden is!

Vanochtend mam en tante op de koffie gehad, zometeen ff een boodschap doen en vanavond yoga.

Het rommelt hier nog totaal niet qua voorwerk ofzo. Denk dat de kleine nog wel even blijft zitten. Ga woensdag nog ruim een uur rijden van huis af, maar daarna blijf ik voor de zekerheid toch maar wat dichterbij...
@boekenlegger: wat vervelend dat je zo in dubio zit! Ik zie in de tabel dat jullie plan was om in mei te starten, is dat nog steeds zo? Want dan zijn je rammels wel heel vervelend, maar mei is al hartstikke dichtbij! Ik wil je gevoel niet bagatelliseren, maar wat zijn pakweg 20 weken op een heel mensenleven als je met meer rust een zwangerschap en nieuwe fase in je leven ingaat? Ben je nu tegen de zomer klaar met je opleiding? En heb je dan ook een baan?

En wat was ook alweer het verhaal over je man? Kan het even niet terugvinden..

Sorry ik stel veel vragen maar met het plaatje compleet snap ik je beter. Ik snap ook hoe je je voelt, je word gewoon verscheurd door gevoel en verstand. Die stomme eierstokken ook! Een dikke knuffel voor jou!

@mommy: 37 weken vandaag toch? Weer een mijlpaal! Vanaf nu mag je bevallen! Meestal komen eerste kindjes na de uitgerekende datum, maar het zo maar beginnen natuurlijk. Wat fijn dat het kamertje klaar en naar je zin is!

@twinklin: wat duurt het lang voor je de uitslag krijgt van je toets! En nu dus alweer blokken voor de volgende, ze houden het tempo erin! Hoeveel toetsen moet je in totaal maken? En hoeveel pillen nog?

@italia: jij bent natuurlijk ook 37 weken! Vandaag toevallig een italiaanse patient verpleegd, dan denk ik toch automatisch aan jou! :-) gaat het goed met al je afspraken etc?

@lovely: het klinkt als een symptoom van pcos ja. Gelukkig is dat heel goed te behandelen. Hopelijk vind de gynaecoloog snel de oorzaak en kun je starten met de behandeling!

@mrskrijgsman: hoe is het met jou? Het begint op de schieten he!

@hier: laatste toets gemaakt, hij was pittig maar ging wel goed denk ik. Hopelijk krijg ik voor volgende week de uitslag. Binnenkort moet ik 2x een presentatie houden (dezelfde) en dan nog mn onderzoek afmaken. Nog 20 weekjes en dan hoop ik mn diploma in ontvangst te nemen!

Ik wil eigenlijk om een startdatum vragen aan jomiman, zodat ik daar naartoe kan groeien om te voelen hoe ik me daarbij voel. Maar ik durf niet zo goed, hij hoort mn kinderbabbels al zo lang aan..
@jomi

Vragen staat vrij. Mei 2013 is waarschijnlijk niet haalbaar. Mijn partner is veel ziek en ondernemer. Hierdoor heeft hij geen recht op een uitkering. Het gaat nu iets beter met nieuwe medicijnen. Hij werkt nu halve dagen en rustige opdrachten. Toch blijkt zijn gzondheid onzeker en daarmee ook zijn inkomen. Mijn studie is klaar in juni 2013. Er is de mogelijkheid om stage te lopen. Een stagebedrijf biedt baangarantie en interne opleiding. Daar heb ik mijn zinnen op gezet, maar er is nog niks zeker. Daarbij ben ik chronisch pijnpatient waardoor ik in ieder geval nu niet fulltime kan werken. Alles is dus onzeker en dat vind ik moeilijk. We denken er nu over om streefdatum een half jaar op te schuiven en miaschien nog wel verder.

Jij hebt geen richtdatum begrijp ik. Heb je wel nagedacht welke streefdatum je zou willen?
@boekenlegger: dat is inderdaad een boel tegenslag! Is je vriend niet verzekerd tegen arbeidsongeschiktheid? (Dat is geloof ik erg duur voor zelfstandigen) Wat balen dat jullie beiden zo tobben met jullie gezondheid! Wel fijn dat je een goed vooruitzicht hebt op een baan! Das alvast iets heel goeds! Ik kan weinig anders dan je een hart onder de riem steken, je bent verstandig aan het nadenken. Maar dat gevoel he.. Kon je het maar even uitzetten.. Sterkte meid, maar zet door, het komt goed!
@ Mommy & Jomi: inderdaad nog maar 8 pillen! Volgende week neem ik de laatste (eindelijk)!

Ik krijg nu 3 toetsen redelijk kort achter elkaar, daarna komen er geloof ik nog maar 2 en de rest is veel praktijkwerk of voorbereidwerk voor school...

Mommy: wat fijn dat je zo lekker aan kan rommelen!! Lijkt me echt heerlijk. Fijn ook dat het kamertje er helemaal klaar voor is..Jullie zelf ook al?? :D

Jomi: bij jou komt de toetsuitslag sneller ja!! Ik heb toen ook de startdatum redelijk voorzichig ter sprake gebracht, maar vind het wel fijn, want nu weet je tenminste wel beide echt waar je aan toe ben...

@ Boekenlegger: wat vervelend dat jullie allebei tobben met gezondheid. Kan me voorstellen dat zo'n onzekerheid een belangrijke beslissing als dit in de weg kan staan!!! Sterkte!
@jomi en Twinklinstar: Bedankt voor jullie lieve woorden dat doet me echt goed. Ik probeer rationeel na te blijven denken. Als iets niet verstandig is dan moeten we dat voorlopig nog niet doen, maar gevoelsmatig vind ik dat wel moeilijk.

@twinklinstar: Wat bijzonder dat je al bijna aan de laatste pil toe bent! Lijkt me best wel vreemd moment dat je straks eindelijk mag proberen zwanger te raken terwijl je dat eerst probeerde te voorkomen. Ik denk dat ik tegen die tijd dat wij daar aan toe zijn echt het gevoel zou hebben alsof we iets doen wat niet mag.
@ Boekenlegger: keuzes maken tussen die tussen verstand en gevoel gaan zijn nooit makkelijk en (helaas) alleen door jullie zelf te maken. Tuurlijk kan iedereen je advies geven, maar uiteindelijk moeten jullie zelf achter de keuze staan!!

Het lijkt mij inderdaad ook gek, dat je ineens met de pil stopt en wat je zoveel jaren hebt willen voorkomen, nu juist wilt laten gebeuren... Maakt het, vooral de eerste periode, nog wel extra spannend en leuk. Als het lang duurt, hoop ik dat dat nog steeds zo blijft

Ben ook zeker al 10 jaar aan de pil, langer zelfs... dus ook gek dat dat ineens wegvalt. Nu maar hopen dat ik niet zo ernstig en onregelmatig ongesteld wordt als toen... Daar ben ik toch wel bang voor............
@twinklinstar:

Even uit nieuwsgierigheid: waarom ben jij niet al eerder gestopt met de pil om te wennen aan je cyclus?
.
@ boekenlegger, ben niet eerder gestopt, omdat ik echt niet eerder zwanger wil worden ivm de opleiding. Andere AC hadden we weinig zin in. Het hoeft nu ook niet per se meteen raak te zijn, dan zie ik nu vanzelf hoe mijn cyclus is en kunnen we daar op in gaan spelen...
@paddle:

Bedankt voor de spiegel. Je zegt goede dingen. Ik had mezelf helemaal niet gerealiseerd dat ik inderdaad graag nu een beslissing wil nemen terwijl dat rationeel gezien helemaal nog niet hoeft.

@twinklinstar,

Ik snap het. Was geen kritiek hoor, was gewoon benieuwt. Hele logische verklaring, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
@jomi: ik probeer overal rekening mee te houden, maar ik merk wel dat ik toch meer in mijn hoofd zit met dat het nog wel zeker 2 weken duurt tot de bevalling zich aandient. Al kan een eerste kindje natuurlijk ook eerder komen...we zullen zien.

Hoop dat je je laatste toets hebt gehaald!

Misschien kun je het onderwerp 'startdatum' toch weleens rustig ter sprake brengen? Kan me voorstellen dat je wel behoefte hebt aan duidelijkheid. Mij gaf dat in elk geval wel een bepaalde rust.

@boekenlegger: lastige situatie hoor. Ik denk inderdaad dat paddle wel een punt heeft, dat je nu nog niet hoeft te beslissen. Al kan je gevoel daar natuurlijk anders in zijn. Hoe staat jouw vriend er zelf in?

@twinklin: ik denk wel dat we er klaar voor zijn, al krijg ik het soms ook benauwd als ik denk aan de bevalling en aan de slapeloze nachten enzo....maar ik laat het maar gewoon allemaal op me afkomen straks...Ik ben benieuwd naar je cyclus straks. Hopelijk krijg je een vrij regelmatige cyclus!

@paddle: ik vind ook dat mijn zwangerschap snel is gegaan. Al zijn er ook periodes geweest dat ik het lang vond duren. Nu het bijna zover is, denk ik regelmatig: jeetje, ben ik nu al met verlof en gewoon bijna mama??! Haha!

Je zou inderdaad denken dat je rammels het hevigst zijn rondom de vruchtbare dagen. Bij mij was dat wel het geval, maar blijkbaar werkt elk lijf toch ook weer anders.

@mrskrijgsman: hoe is het bij jou?

@italia: nog voorwerk gemerkt?

@hier: alles goed. Neem nu meer rust en merk dat dit goed is voor mijn buik en bekken. En natuurlijk moet ik ook uitgerust zijn voor de bevalling. Vandaag weer lekker wat aanrommelen en nog wat laatste dingetjes kopen en vanavond komt schoonzus op de thee, gezellig!
@mommy,

Hopelijk hoef je niet meer al te lang te wachten voor jullie kindje zich aandient. Willen jullie kindje eerst bij jullie op de kamer laten slapen of meteen in de kinderkamer?

@italiagirl

Voor jou zit de zwangerschap er natuurlijk ook bijna op. Kun je je nog een beetje vermaken tijdens verlof? Vriendin van me verveelde zich heel erg, maar haar kindje was ook twee weken over tijd.

@hier

Vriend is heel nuchter. Als ik nu zwanger zou worden zouden we het heus wel redden. Hij is van mening dat je vanzelf minder geld uitgeeft aan bioscoop en uiteten en dat geld dus aan kindje kan besteden. Hij zegt ook dat de eerste jaren niet heel duur hoeven te zijn. We hoeven geen babykamer van 3000 euro bijvoorbeeld. En waarschijnlijk zouden we zelf te opvang onderling kunnen regelen of weinig opvanguren. Aangezien we een lager inkomen hebben krijgen we ook veel kinderopvang vergoed mocht we dat nodig hebben. Partner merkt wel dat ik onrustig ben over dit onderwerp. Dat vindt hij wel rot om te zien. Eerst diploma halen en dan zou het kunnen als ik dan wil is zijn mening.
@ boekenlegger. Wat een rot situatie zit je in zeg. Zo heen en weer geslingerd te worden tussen gevoel en verstand is niet fijn. Wat paddle zegt is waar, je hoeft nu geen keuze te maken. Dat kan ook volgend jaar. Verder zou je ook kunnen kijken wat verstandelijk gezien voor jullie een ideale situatie zou zijn, en of dag überhaupt wel mogelijk is. Want nu is het het ene wat je tegen houdt en straks kan het wel weer wat anders zijn.

Ik vermaak me hier nog wel hoor, maar lichamelijk wordt het steeds zwaarder en dat ben ik wel behoorlijk zat eigenlijk. Vanmiddag of morgenochtend wil ik appelflappen gaan bakken.

@ mommy. Ja alweer 37 weken. Het gaat nu echt super snel. Alhoewel ik daar vannacht anders over dacht toen ik weer vanaf 3 uur wakker lag. Blegh! Het wordt spannend, in het december topic zijn er veel aan het rommelen. Na zondag geen voorweeen meer gehad. Wel harde buiken, maar die deden geen pijn. Heb alleen echt een enorme luchtbel in mijn darmen en die drukt tegen mijn ribben aan. Dat doet pijn. En ik hoor het daar gewoon borrelen de hele tijd.

@paddle. Fijn dat je je weer wat rustiger voelt qua rammels. En wie weet heb jij wel een vroege eisprong, dat je dan meer rammelt...

@ twinklin. Nog maar een paar pillen en dan kan de lege strip het raam uit. Spannend!!!

@ jorni. Ik zou gewoon eens vragen aan je vriend wat hij in gedachten heeft. Dingen als startdata etc zijn wel onderwerpen waar je gewoon openlijk over moet kunnen praten. Voor jou is het belangrijk!

Alle onderzoeken heb ik afgerond, wacht alleen nog op de uitslag van de kweek. Die krijg ik morgen middag. Hier denken veel mensen dat ik voor de uitgerekende datum ga bevallen. Dit omdat alle vrouwen in mijn familie ook de eerste kindjes voor de datum kregen. We zullen zien. Soms denk ik "het duurt niet lang meer" en soms heb ik het gevoel dat hij rustig blijft zitten. Blijf het ook gek vinden dat ik bijna mama ben...
Sterkte italia en mommy met de laatste loodjes en geniet toch ook nog maar even van de rust en het samen zijn ;)

@ boekenlegger, je vriend heeft hier ook wel gelijk in toch.. Tuurlijk moet je geld uitgeven als je een kind hebt, maar je kan het binnen de perken houden of zo duur maken als dat je zelf wil!

Zoals italia mooi zegt: wordt de situatie ooit optimaal? Niemand weet hoe het loopt, ook als je begin situatie wel ideaal is kan dit veranderen...

Als je na je opleiding wilt beginnen, duurt dat niet heel lang meer toch? Dat is wel fijn en dan kan je er naartoe leven. Al met al gaat dat best snel.
@jomi: ik wilde vanmorgen op je reageren, en dan had er gestaan dat alles goed ging. Maar kom net bij de verloskundige vandaan en die vind mijn bloeddruk te hoog.

130/90 ipv 120/80. Dus nu moet ik vanaf morgen rusten in de middag een week lang. Dus heb net tegen mijn baas gezegd dat ik tot volgende week dinsdag alleen de ochtend nog mag werken. Ben ik niet erg blij mee, maar ja er zijn ergere dingen.

Ga maar wat boeken downloaden anders kom ik de middagen niet door.
@mrskrijgsman: oh dat is niet zo mooi. Je bloeddruk is nu nog mooi, maar dat moet wel zo blijven natuurlijk! Hoe gaat het met lezen, kom je de middagen door? En wanneer wordt je bloeddruk weer gecontroleerd? Hoeveel weken ben je nu? 30? Sterkte maar, laat je man maar voor je lopen :-)

@boekenlegger: fijn dat je vriend zo nuchter is. Het eind van je opleiding is in zicht, dus het in dat opzicht is het fijn dat je niet al te lang meer hoeft te wachten als je dat wilt, maar dat je wel nog een paar maanden de tijd hebt om te ontdekken hoe jullie beiden hier tegenover staan. Of het veilig genoeg voelt, en om dingen uit te zoeken mbt financien. En wat je vriend zegt: de eerste aanschaf kun je zo duur maken als je zelf wilt. Op marktplaats is veel moois te krijgen voor weinig, en misschien dat er ook mensen uit je omgeving nog spullen voor jullie hebben.

@mommy/italia:

Omdat jullie beiden de 37 weken gepasseerd zijn vind ik toch wel dat jullie meldplicht hebben :-) Succes met de laatste loodjes allebei! Ik wens jullie alvast een hele voorspoedige bevalling toe, met daarna een prachtige baby op jullie buik!
Meld! Met baby in de buik en alles rustig!

@boekenlegger: ons kindje komt de eerste weken bij ons op de kamer te liggen in het ledikantje. Mogelijk de eerste dagen in de reiswieg in het ledikantje, mocht kindje het nog te koud hebben. Vind het voor baby een fijn idee dat hij/zij dichtbij ons is, maar ook voor de borstvoeding is het handig.

En wat je vriend zegt is inderdaad waar, je kunt aankopen zo duur maken als je zelf wilt en je gaat ook andere keuzes maken qua uitgaven. Daarnaast kun je niet in de toekomst kijken en kan een situatie (snel) veranderen. voor jouw lastige tweestrijd!

@italia: zeker spannend allemaal. Al lijkt het in het december topic weer even wat rustiger te worden. Maar het kan zomaar beginnen, ook bij ons.....!

@twinklinstar: dank je wel!

@mrskrijgsman: al leuke boeken gevonden? Lukt het om 's middags rust te pakken? Wel echt doen he, verloskundige zegt dat niet voor niets!

@jomi: dank je wel! Ik zal proberen me hier elke dag te melden, maar morgen bijvoorbeeld heb ik een erg vol geplande dag dus ik garandeer niet dat het altijd lukt....

@hier: alles dus rustig. Wel twee slechte nachten gehad, dus ben best moe. Vanmorgen heerlijk in bad geleden en net even een wandeling gemaakt naar de winkel, was heel fijn om lekker buiten te zijn. Al was deze wandeling ook echt wel lang genoeg (15 minuten heen en 15 minuten terug) voor mijn buik en bekken...Nu weer lekker binnen en vanmiddag verder met de DVD-box van Friends en straks ook nog controle bij vk.
Mommy, balen dat je twee mindere nachten hebt gehad..hopen op een betere nachtrust vannacht. Fijn dat je even een frisse neus hebt kunnen halen, dat doet een mens echt goed! En het wordt spannend zeg, zie je op tegen de bevalling? Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen?

Krijgsman, wat vervelend van je bloeddruk, gelukkig houden ze het nu goed in de gaten. Wel lekker je rust nemen he! Daar is het nu ook mooi weer voor, lekker op de bank onder een dekentje:)

Italia, spannend hoor, je wordt bijna mama! En ook al een beetje gerommel! Rond de termijn van mommy en jij ben ik bevallen. Ben wel ingeleid dus dat is wel iets anders..hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten op jullie kindje.

Boekenlegger, zoals anderen ook al zeiden, een perfecte situatie komt natuurlijk niet voor. Al is een goede basis natuurlijk wel prettig, ook voor je eigen gevoel denk ik.

Twinklin, spannend, nog maar een paar pillen. Hopelijk krijg je een regelmatige cyclus!

Paddle, fijn dat je rammels even een beetje geminderd zijn. Wel typisch dat je ze meer hebt rond je menstruatie. Maar dan is het verlangen wellicht extra groot..

Jomi, misschien kun je eens rustig praten met je vriend over alles wat je bezig houdt en ook peilen hoe hij tegen een mogelijke startdatum aankijkt.
Hier gaat alles super!! Ons meisje is inmiddels alweer 8 weken. Ze heeft afgelopen week haar eerste prikjes gehad:( gelukkig heeft ze er geen last van gehad. Ze doet het heel goed, ze groeit goed en we hebben al mogen genieten van haar eerste lachjes, zó leuk en lief! Ze is nu ook wat meer wakker, al slaapt ze echt nog heel veel. S'avonds gaat ze na haar laatste voeding (ergens tussen 21.00 en 22.30uur slapen tot de volgende voeding van ongeveer 7.00uur, heerlijk haha. We zitten inmiddels op vijf voedingen en ik geef nog steeds borstvoeding, dat bevalt ons allebei erg goed.

Hier gaat alles dus heel goed!
@ muisje, leuk van je te horen en als ik het zo lees hebben jullie een voorbeeldig kind, heerlijk!! Fijn als het allemaal zo goed loopt!!

@ mrskrijgsman: balen dat je bloeddruk aan de hoge kant was, hopen dat die niet verder stijgt!!! hou je rustig..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven