Schuldsanering,+ tweede kind?

08-04-2015 12:26 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Smile every day, even if it's hard.. it will make you happy!
quote:TheHorseWithNoName schreef op 08 april 2015 @ 13:25:

[...]

En het is een collega, of toch een kennis, maar geen vrienden in ieder geval. En die komen al stinkend op bezoek bij TO. En ze luisteren maar niet naar TO. De stouterds.Stinkend ook nog..
Niet jouw beslissing.
quote:diamond-gloss schreef op 08 april 2015 @ 13:23:

Er klopt iets niet aan het verhaal.

Hij zit al jarenlang in de schuldsanering maar over 2 maanden is er pas een bewindvoerder?

Onzin dan zit hij dus niet al jarenlang in de schuldsanering.!Sinds zij met hem heeft heeft hij al schulden.. dat is nu al bijna 3 jaar. Weet niet of hij al 3 jaar in de schuldsanering zit... denk het dan niet
quote:TheHorseWithNoName schreef op 08 april 2015 @ 13:25:

[...]

En het is een collega, of toch een kennis, maar geen vrienden in ieder geval. En die komen al stinkend op bezoek bij TO. En ze luisteren maar niet naar TO. De stouterds.Whatever zieligerd
quote:diamond-gloss schreef op 08 april 2015 @ 13:26:

[...]

Stinkend ook nog.. Ja stinkend ja, naar dagen oud zweet omdat ze oude kleding om kwam halen want het was te voorschud vond ze om dat aan haar te geven op het werk... jezus zeg wat een stelletje ongelovige zijn een aantal van jullie hier.
quote:SaveTheDay schreef op 08 april 2015 @ 13:24:

[...]

Mij boeiT het ook niet, gewoon een kwestie van algemene ontwikkeling.

Heb je trouwens wat aan mijn tip?Thanks, ja aan jou tip heb ik wel wat gehad.
quote:Spleetoogje schreef op 08 april 2015 @ 13:28:

[...]

Ja stinkend ja, naar dagen oud zweet omdat ze oude kleding om kwam halen want het was te voorschud vond ze om dat aan haar te geven op het werk... jezus zeg wat een stelletje ongelovige zijn een aantal van jullie hier.Dat komt omdat je verhaal niet klopt. Wss is het een geval van bel en klepel en dan gaan mensen doorvragen.
quote:Weekend schreef op 08 april 2015 @ 12:28:

Ik denk dat iedereen hier t zelfde over denkt, maar het is hun leven en hun keuze en als hun t verstandig vinden dan zal t wel, ze zijn volwassen.Ze zijn " volwassen " qua leeftijd en daar is ook letterlijk alles mee gezegd. Wat een domme mensen. Ongelooflijk.

[...]

Ja stinkend ja, naar dagen oud zweet omdat ze oude kleding om kwam halen want het was te voorschud vond ze om dat aan haar te geven op het werk... jezus zeg wat een stelletje ongelovige zijn een aantal van jullie hier.

Kan ze zich thuis niet douchen en/of wassen dan?

Is het water ook afgesloten?
quote:SaveTheDay schreef op 08 april 2015 @ 13:25:

En doe eens even aardig tegen het peerd, het beest heeft ook al geen naam He, ze heeft al door dat ik wijs ben!
quote:Spleetoogje schreef op 08 april 2015 @ 13:27:

[...]

Whatever zieligerd ik snap wel hoe je in contact komt [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2015 14:21
Reden: Onnodig iemand zwartmaken
% gewijzigd
En waar basseer je dat nu weer in godsnaam op? Dus jij vind zulke mensen tokkies? Goed zo doorgaan joh, kom je heel ver mee...
Laat die mensen gewoon links liggen. Het is geen vriendin en je bent ze niks verschuldigt. Je kunt je wel heel druk maken om wat ze doen maar dit soort types verandert toch nooit. Laat ze het maar uitzoeken en verbreek het contact. Dan hoef jij je ook niet meer te ergeren.
quote:minnimouse schreef op 08 april 2015 @ 13:40:

Laat die mensen gewoon links liggen. Het is geen vriendin en je bent ze niks verschuldigt. Je kunt je wel heel druk maken om wat ze doen maar dit soort types verandert toch nooit. Laat ze het maar uitzoeken en verbreek het contact. Dan hoef jij je ook niet meer te ergeren.Goedzo

[...]

Ja stinkend ja, naar dagen oud zweet omdat ze oude kleding om kwam halen want het was te voorschud vond ze om dat aan haar te geven op het werk... jezus zeg wat een stelletje ongelovige zijn een aantal van jullie hier.En wat is jouw spelling beroerd.....
quote:Spleetoogje schreef op 08 april 2015 @ 13:43:

[...]

GoedzoWat goedzo?
quote:Pientjexxxx schreef op 08 april 2015 @ 13:44:

[...]

En wat is jouw spelling beroerd.....Ja ik vindt die echt zuper mooii
quote:minnimouse schreef op 08 april 2015 @ 13:45:

[...]

Wat goedzo?ja
Enorm dom van hun. Maar jij kan er niets mee aangezien zij volwassen zijn en hun zelf beslissen wat ze met hun leven willen en doen. Ik zou echt geen geld geven of luiers/eten/drinken voor ze kopen. Dat dan weer niet.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:Spleetoogje schreef op 08 april 2015 @ 13:37:

En waar basseer je dat nu weer in godsnaam op? Dus jij vind zulke mensen tokkies? Goed zo doorgaan joh, kom je heel ver mee...Nou laat ik het zo zeggen mensen die diep in de schulden zitten en dan ook nog willen gaan trouwen en doodleuk nóg een kind op de wereld willen zetten vind ik nou niet bijster intelligent..
Dus noem je maar tokkie? noem je getinte mensen ook niger dan?
quote:Spleetoogje schreef op 08 april 2015 @ 13:46:

[...]

jaSjongjonge ik schrijf gewoon een goed bedoelde reactie en dan reageer je zo kut. Je hoeft niet zo raar te doen tegen mij, omdat je chaggie bent omdat anderen de pik op je hebben. Dan zoek het lekker uit, mens.
quote:minnimouse schreef op 08 april 2015 @ 13:53:

[...]

Sjongjonge ik schrijf gewoon een goed bedoelde reactie en dan reageer je zo kut. Je hoeft niet zo raar te doen tegen mij, omdat je chaggie bent omdat anderen de pik op je hebben. Dan zoek het lekker uit, mens.Prima,
Wat ik ervan vindt? Ik ben verbaasd dat jij zoveel oordelen en informatie over jouw kennis hier op een openbaar bord zet.

Leven en laten leven. Zij kiest voor dit leven.

Wat wil je ermee bereiken door dit op een openbaar bord te zeggen. Je genoegdoening? Je snapt toch zelf wel dat niemand zou zeggen: goh, die mensen hebben het goed voor elkaar.
quote:Spleetoogje schreef op 08 april 2015 @ 13:52:

Dus noem je maar tokkie? noem je getinte mensen ook niger dan?Niger is een land ten zuiden van de Sahara

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven