September 2011 (2): laat ze maar komen!

13-08-2011 15:05 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ze zijn er allemaal! 14 jongens en 11 meiden en wat zijn we er blij mee!

Ik heb wat mensen uit de tabel gehaald, wil je er toch weer in, laat het dan even weten.

Als informatie niet klopt of nog niet compleet is, dan hoor ik het graag! Als je het dik maakt dan kan ik het makkelijker vinden.

NaamLeeftijdDatumKindBijzonderhedenCookie803001-92e geboren 04-09Lizi-27 2803-91e geboren 29-08Juffie8724 05-91e geboren 25-08Crazydesi3209-93e geboren 15-09Loveland339-91e geboren 23-08margriett2412-91e geboren 11-09Lyt2613-92e geboren 21-09anne_ananasje2513-91e geboren 09-09?Weekend2216-91e geboren 02-09c773416-93e geboren 07-09haarspeldjes3016-92e geboren 22-09Zonnebloem822918-91e geboren 30-09Navimo3218-92e geboren 17-09Peetje74 3719-93e geboren 18-09anaiteb223419-93e geboren 20-09Meisjegroningen 2620-91e geboren 24-097up2620-91e geboren 21-09deborahs1ste2020-91e geboren 30-09m2b 2721-91e geboren 19-09Gympy77 3323-92e geboren 20-09xxxjes3324-91e geboren 10-08dinges812925-91e geboren 29-09Sofi2010 3426-94e geboren 27-09Deernie3028-91e geboren 07-10Nientje82 283-101e geboren 16-09

Het oude september topic!
@ deernie, wat toevallig van die namen,hihi...zal wel een familieding zijn met naamkeuzes...

Trouwens wel een rotsituatie van je broer en zijn vriendin met haar rare acties...hopelijk komt daar gauw rust in de tent...op wat voor wijze dan ook...zielig vr die kinderen...

@m2b, lekker gewandeld...wij ook..hihi en wat klink je als een heerlijk verliefde moeder!

@ sofi, ik wil je voor morgen veel succes wensen...hopelijk zet het inleiden de bevalling snel in gang...zeker ook wel een geregel met je drie kindjes,die toch opgevangen moeten worden...en wat ben jij een druk en bezig bijtje...hopelijk pak je na de bevalling wel je rust...maar zoals ik je nu ken van je posts denk ik dat je snel je gezinnetje weer zult draaien...hihi...

@lyt, maakt toch niks uit dat je nu 'minder' post...we turven niet hoeveel berichtjes iedereen plaatst,hoor...hihi...

Snap dat t drukkig is...ik post ook alleen tijdens de voedingen...

@ deborah, ja die hormonen...wat doe je eraan...en zelfs na je bevalling heb je er nog last van...jammer dan voor die mannen...ze krijgen er een prachtbeeb voor terug...die jij 9 mnd bij je gedragen hebt...

@ zonnebloem, deernie, deborah, sofi, dinges...september is bijna afgelopen...dus ook bijna jullie wachttijd vr jullie kindjes...sterkte met die laatste loodjes...denk aan jullie! Toi,toi,toi meiden... (of zeg je dat echt alleen tegen acteurs voor een voorstelling...hihi)
Zooo hier nu ff eventjes rust! Weekje is volgens mij een beste huilbaby :p ze huilt zoiezo standaard tegenwoordig van 6 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts, dan slaapt ze lief. En nu begon t vanochtend om 9 uur al tot nu, dus hoop dat we het gehad hebben en ze te moe is om vanavond de hele boel bij elkaar te schreeuwen. Niets helpt dan, knuffelen, laten boeren, laten liggen, speentje erin, alles is fout :( lastig hoor :(

Ze is beetje verkouden dus dat zit ookal niet mee. Ik ben nogal van het geen rotzooi aan een baby geven en dat ik nu al cinababy geef is al een wonder, maar nu zit weekje ook aan de neusspray!

O ze huilt weer :(

Gefeliciteerd nog dames die bevallen zijn! Ben ff te moe om te herinneren wie het waren :( sofi succes morgen
MG en Haarspeldjes, gefeliciteerd met jullie kindjes! Leuk om alle baby's ook op hyves te bewonderen hoor. Ik heb er idd ook 2 geplaatst van onze dochter.

O, even voeden, kom zo terug.
MG van harte gefeliciteerd met je dochter. De rest die tussentijds bevallen is, toen ik in het ziekenhuis lag, natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie kindjes.

De bevalling is op zich meegevallen, maar verliep natuurlijk weer niet zoals het zou moeten. Deze keer zou de bevalling met een ruggenprik gebeuren en zo is het ook gegaan. Alleen de ruggenprik is te veel omhoog geschoten, waardoor ik het gevoel had niet te kunnen ademen. Direct nadat mijn zoon eruit is gehaald, ben ik om die reden dan ook in slaap gemaakt, zodat het nare gevoel van stikken voorbij was. Mijn zoon heb ik nu dus na 1,5 uur gezien, maar dat is al een hele verbetering dan bij de eerste die ik pas na ruim 1,5 dag voor het eerst gezien heb.

Ik ben net ook voor het eerst even naar buiten geweest met zoon. Het is zulk lekker weer dat het zonde is om niet even naar buiten te gaan voor een frisse neus. Nog wel even aan de kraamverzorgerster gevraagd of het mocht, maar die gaf aan dat hij zich goed op temperatuur houdt en dat het dan geen probleem is om naar buiten te gaan. Vroeger moesten ze dus eerst op geboortegewicht zijn en dat is hij nog niet, want hij woog vanmorgen 3330 gram.
Zo komt me schoonmoeder, krijg ik weer heel veel goedbedoelde adviezen en het ergste is dat ze weekje dinsdagavond/nacht voor de leuk bij haar wil laten logeren, nou weekje moet eerst even aan papa en mama wennen hoor.
Deernie, dus jij schakelt straks gewoon je zus in voor bewerkte, kekke foto's? Doe je goed!:-D

Lyt, haha... sorry hoor, dit wordt een inkoppertje: de borstvoeding van Lyt loopt als een tiet;-) Als je een paar woorden uit een zin uit je bericht weglaat, lees je zo ongeveer dit. Lytje doet het dus goed? Wat fijn. En hebben jullie veel visite?

M2b is alweer aan de wandel geweest. Lekker joh. Hield je dat een beetje vol zelf?

Deborah,mooi gesproken: Je moet de natuur zijn gang laten gaam, als het maar wel een beetje opschiet;-) hihi...

Weekje is wel een pittig ding volgens mij of niet? Hoop dat ze zich straks weer netjes gedraagt en papa en mama wat rust gunt! En nu al uit logeren? Kan me voorstellen dat je je dat misschien nog wat vroeg vindt.

Gympy, jeetje, wat een pech. Dat lijkt me een heel naar gevoel als die verdoving te hoog zit. Voor je partner lijkt me dat ook behoorlijk heftig of niet?

Net een emomomentje gehad. Dingesman en ik keken/luisterden het laatste stukje van The Voice terug (True Colors). Nu vind ik de versie van Phil Collins altijd al te gek, maar kreeg het nu even te kwaad... Eerste huilbui sinds BIB... mocht ook weleens he?!
Eerste mijlpaal is hier bereikt!! R lacht bewust!

Zo schattig! Als ik in zn nekje 'hap' (aahhhh hap hap hap hap hap!) dan gaat zn mondje heeeeel wijd open en daarna in een lachgrimas Echt heel leuk!

Het verschil met de mama's die nog moeten bevallen wordt nu wel écht heel groot he! Het hele ieniemienie gaat er nu snel af!
quote:Juffie87 schreef op 25 september 2011 @ 08:50:

@ lizi de 6 voedingen houd hij goed vol! Helaas kwam hij de afgelopen nachten weer gewoon om de 4 uur (dus nu 6x4). Als dat de hele week zo blijft gaan we 's avonds ofwel meer voeding aanbieden, of overdag om de 3 uur geven of 's avonds rijstebloem oid door zn fles doen...kijken of dat dan helpt om snachts langer door te slapen..

@ Deernie Zo! Heftig van die vriendin dan!

@ meisjegroningen jeee! Gefeliciteerd met jullie dochter!

Wij zitten nog op 6 voedingen maar wel telkens om de 4 uur. Zijn er tips om de nachten te rekken? Of is het een kwestie van geduld? Hij krijgt 120 cc + 4 schepjes. Maar drinkt het niet altijd op. Meestal minimaal 110 en max de fles leeg!

Fijne dag!

Wij gaan straks lekker wandelen en ergens lunchen Ik breek even in maar een kind van een maand oud mag absoluut nog geen rijstebloem hoor. Voor je zelf iets onderneemt overleg even met je consultatiebureau.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@ juffie, wat leuk dat hij bewust lacht! Dat is wel echt lachen zeker? Foto moment! Haha.

Enne die rijstebloem is niet echt een goed idee hoor ik net. Maar ik zou t niet weten, geen verstand van!

@ di ges, dat emo momentje werd dan wel tijd hoor. Haha. Mag het een keer, na 9 maanden precies. Hahaha.

Hoe is t nou met vriend op voetbal? En met die collega?

@ Weekend, lekkere schoonmoeder heb jij. Haha. Lekker doen wat je zelf wil. Ze is vast jaloers op de logeerpartijtjes bij jou mams. Al zat daar een reden aan.

@ gymp, jij heb altijd beetje gekke bevallingen hè. Wel lekker dat je naar buiten bent geweest! Klinkt logisch van die temo vast houden als reden om maar ff uit te gaan waaien. Lekker hoor.

@ lizi, mijn zus en ik zijn echt totaal anders. Dus ik was nog een soort verbaasd. Maar ja, achteraf wel grappig hoor.

En m'n broer en ik zijn nog meer verschillend dan je zou kunnen verzinnen. Maar dit gun je niemand. Ben blij dat hij op zijn manier nog gelukkig kan zijn.

Gisteren lekker met z'n allen bij m'n zus gegeten. Hoewel hij om 5 uur even wilde overleggen of z'n vriendin thuis zou eten aangezien ze vrij was en naar de kapper was geweest. Bleek ze al bij een nichtje te zitten en daar bleef eten, stappen slapen en van daaruit naar een verjaardag ging vandaag. Oh... Ok. Ik zou t even overleggen of in ieder geval aangeven. Maar goed! Schiet mij maar lek....

Net auto's gewassen en de brommer. Ja het moet niet gekker worden.... Hahaha
ik kom morgen nog wel even..zal toch wel niet zo'n vaart lopen..moet mij om 07:00 uur melden......spannend....

vandaag verjaardag gevierd dus nog niet bijgelezen oid... haha
Puck
Hier komt mijn verhaal:

Vrijdag op zaterdagnacht beetje krampen, behoorlijk vervelend en pijnlijk. Na al dagen steeds weer te denken dat het begonnen was wat steeds niets was dacht ik daarom dat ik krampen had door een blaasontsteking. Tegen de ochtend kwamen ze echter om de 15 minuten en het deed verrekte pijn maar ja mocht de VK pas bellen na 60 minuten weeen van om de 5 minuten. Om 12.00 vanwege de pijn en de vraag of het misschien toch begonnen is de VK gebeld en zij kwam om 14.00. Ze zei telefonisch nog dat ik er niet teveel van moest verwachten. Om 14.30 bleek ik echter al 6cm ontsluiting te hebben en ik mocht naar het ziekenhuis YES. Een uur later waren we in het ziekenhuis en had ik al 8cm. Ze wou mijn vliezen doorprikken deed dit echter moeiteloos met haar vinger omdat het al op springen stond. Meteen volledige ontsluiting, hoofde daalde meteen en meteen persdrang. Na 1 uur en 15min.persen kwam ik niet verder, het werd dus een knip en daar was ze dan; Sofie:)

Placenta liet niet makkelijk los dus moest weer persen bluehh en toen gehecht worden. Die hechtingen deden daarna niet zoveel pijn maar was wel ongemakkelijk. Heb afgelopen nacht echter niet kunnen slapen van de blauwe zwelling bij mijn anus door het verkeerde persen richting anus..Borstvoeding lukt nog niet echt, ze hapt wel maar gaat niet door. Ze is al veel gedaald in geboortegewicht dus ik moet vinger voeden (met een spuit) en kolven.

Verder voelen we ons top en gaat het perfect. Volle bos haar en heerlijk rustig. Klein teer poeppeke.

En als ze krijst, geloof me dan krijst ze haha!!

Ik heb vast nog meer te vertellen maar nu ff chillen, erg moe!
Zo Deernie, hoezo nesteldrang, haha.

Hier gaat alles goed. Ik kan wel merken dat m'n energiepeil echt dramatisch laag is, komt door het bloedverlies en toch wel zware bevalling. Daarbij ben ik nog flink verkouden geworden door de lage weerstand natuurlijk en dan ook nog gebroken nachten. Ach ja, komt wel weer goed.

N. is in ieder geval een schatje en huilt niet veel.

Gisteravond had ik haar om kwart over negen gevoed en vervolgens heb ik haar vanochtend rond half vijf (!) maar eens wakker gemaakt omdat ze nog steeds lekker aan het slapen was... Als dat zo doorgaat mogen we niet klagen.

Maar goed, dat zal wel niet.

Vanmiddag kwam ze om de 2 uur: kwart voor 2, kwart voor 4, kwart voor 6...Daarna is ze als een blok in slaap gevallen. Ik ben benieuwd wanneer ze weer wakker wordt, ander maak ik haar rond tienen maar wakker.

Gisteren zat ze maar op 5 voedingen, vandaag weer als het zo doorgaat...

Nou goed, ze plast en poept heel goed en is ook alert.

Morgen gaat P. weer werken, kraamhulp is morgen voor het laatst helaas... Waarschijnlijk is P. wo en vrij vrij en gaat hij di en do werken, maar dan zijn F. en L. op school/bso en kdv. Dus deze week komen we wel weer door, haha.

Hopelijk voel ik me dan ook weer wat beter en heb ik meer energie.

Ik wil mijn ouders ook niet teveel belasten, bang dat ze weer zeggen: "ja, 't is nou eenmaal druk met 3, en je had 2 gezonde kinderen," blablabla. Ze doen veel hoor, maar mijn moeder kan toch niet laten om dat te zeggen.

Vandaag had ze ook weer zo'n opmerking toen ik haar belde. P's moeder had haar gebeld en die had dat ook gezegd tegen haar dus mijn moeder zei al tegen mij dat ze niet de enige was.

Pfff...nou weet ik het wel.

Maar goed, ze zijn verder wel lief hoor, haha. Ze bedoelen het wel goed.

En N. is zo'n schatje...

Vandaag vroeg een vriendin aan mij of ik, als dit de 1e bevalling was geweest, een volgende zwsch weer thuis zou willen bevallen.

Nou is dit wel echt de laatste keer geweest hoor en hoef ik dat dus ook niet te bedenken, maar misschien zou ik, als ik nog een keer zou bevallen, toch wel kiezen voor een ziekenhuis-bevalling. Ik weet het niet.

Sofi, succes morgen, ik zal aan je denken!
Hé MG, rust maar lekker uit meid. Gaat het kolven goed? Hopelijk heeft ze snel de kracht om uit je borst te drinken.
Ik kreeg vandaag commentaar van mijn vader, omdat ik hem vroeg of hij woensdagochtend nog even kan komen totdat de kraamhulp op negen uur komt (ik heb nog kraamzorg tot donderdagochtend (yeah!!!) om voor zoon te zorgen. Mijn vader zij dat hij dat bij mijn moeder nooit heeft hoeven te doen toen ik werd geboren, maar toen zij mijn moeder dat zij ook geen keizersnee gehad heeft dus dat is dan wel weer lief. Zoon is vanavond weer naar mijn ouders gegaan en blijft deze week 2 nachtjes slapen, zodat ze hem dinsdag naar het dagverblijf kunnen brengen, aangezien vriend maandag - donderdag gaat werken en vanaf vrijdag 2 weken vrij is. Hier hebben we ook de kraamzorg op afgestemd, woensdag nl. een lange dag van 9 - 6.
Gympy en peetje, jammer die opmerkingen van ouders. En dan doen ze het toch weer wel... Gek is dat hè. Mijn ouders hadden meer kinderen gewild als ze dat hadden kunnen betalen. Haha. Maar dat kwam er niet van....

Meisje Groningen, goh wat een verhaal ook weer. En weer een baby met haar! Leuk hoor. Ik hoop dat ze wel gaat ronken want dit is ook niet ideaal toch?! Kom op baby Groningen, doe mama een plezier. Drinken wijffie. Mooie naam hoor.

@ sofi, heeeelleeeeemaaaaal veel succes morgen. Al zal ik t morgen vast nog een keer zeggen! Hihi. Toi toi toi
@peetje: mag dat wel zo lang geen voeding? Ik had dat ook eerst dat ze niet kwam en ik dr liet liggen, kreeg gelijk op me kop omdat de suikerspiegel ofzo van die kleintjes zo daalt. Mja jij zal dr wel verstand van hebben :p ik totaal niet hoor!!

Wat een heftige bevallingsverhalen! Een wereld van verschil! De ene best makkelijk en snel en de andere best heftig. Vind het wel erg leuk om te lezen! Kan me dan helemaal inleven

Weekje is al iets beter aant gedragen :p ze heeft net maar een uur gehuild sinds 4 uur geloof ik, haha dat je daar blij mee kan zijn :o weekje is zeker een driftig pittig ding, maar o zo schattig!! Ga morgen de dokter even bellen of ze misschien naar de kinderarts mag om reflux uit of vast te stellen want ze heeft zo last van omhoog komende voeding, echt zielig! Hij wou ons al doorsturen, maar toen ging t weer goed dus dacht ik laat maar eventjes, kijken hoe het gaat. Zie er wel tegenop hoor, dan word het iets echts ( of niet) maar ze heeft blijkbaar ergens veel last van want babys huilen meestal wel met n reden, en ze is soms helemaal rood en krampig van de pijn, dan zie je d opijn hebben. Aja nu ligt me lieverd lekker op me borst te slapen ( ff uitbuiken na een grote fles haha )

Oja nog een vraagje : de wijkverpleegkundige zei als weekje dr flesjes elke keer leegdrinkt ze met 10cc omhoog mag, maaaar dan heb ik het probleem van 30ccwater+1schepje, moet ik dan 1/3de schepje doen ofzo? Hoe zien ze dat voor zich? Dat bedacht ik me pas toen ze weg was. Of moet ik dan 120cc water maken + 4 schepjes en er wat voeding uitgooien tot 110cc?? Aja ben benieuwd hoe alle moeders dat doen?

Schoonouders overleefd, was bijzonder gezellig, ookal heb ik een moeizame band met hun.m gelijk aan het begin gezegd dat ik t niet zie zitten. Dus dat was duidelijk. Schoonmoeder gaat vrojdag mee naar consultatiebureau dus wel leuk voor dr, ook iets speciaals want ze is best jaloers dat ik zo naar me eigen moeder trek.

Aja hier weer wat positiever!! Ga nu lekker me bedje in! En hoop dat ze een pijnloze nacht heeft en lekker even uitrust!
Weekend beide kan, wat je zelf het prettigste lijkt.

Sophie toi toi toi voor vandaag , je zal zien dat mee valt. Zullen aan je denken.
Goeienacht...

Ook hier een postje tijdens de nachtvoeding...hihi...

@ sofi, nog 3 uurtjes en je mag je mag je melden bij het zh met bib...en je komt (hopelijk spoedig) met bub uit jet zh...

Succes!

@ deernie...haha die namen...tis wat! Enne die nesteldrang van jou heeft t toppunt bereikt...de brommer en auto's wassen! Haha...het kan ook te gek...hihi!

@ hyves, ik heb vanavond effies gespiekt hoor...wat een mooie septemberkindjes allemaal en idd allemaal eigenlijk wel met een volle bos haar...haha...zal het bij de maand horen...een lekkere volle bos haar omdat de herfst in aantocht is...

Al zijn de weergoden ons nu goed gezind met deze daagjes vol nazomerzon!

@ deborah...ik begrijp dat jij na sofi de volgende mama wordt? Hihi,!

Hopelijk mogen deernie,dinges en zonnebloem (hoop dat ik niemand vergeet!) Ook gauw volgen...

@ juffie, ahh...zijn eerste lachje...cute! Hier zijn het nog lachstuipjes...maar wel is ie steeds meer wakker en langer achter elkaar en kijkt dan heel bewust ons aan en om zich heen!

@ weekend, hihi een echte meid, die weekje...met lekker veel pit! Wel idd eventjes langs de arts gaan i.v.m. reflux en het vele huilen...vervelend voor jullie...hopelijk komt er gauw duidelijkheid waarom ze huilt...en wordt het gauw minder...

Gelukkig viel het mee met je schoonouders...maar nu al weekje te logeren hebben...das wel erg vroeg...

Heel herkenbaar --> schoonouders; mijn schoonmoeder belt nu regelmatig...overdag, dus dan is lizivriend er niet en moet ik dus wel opnemen! Ze vergelijkt ons mannetje in alles met hoe lizivriend als beeb was en ik vertelde dat moppie in oktober zijn eerste twee entingen krijgt...zij: ohh, nu al...wat vroeg zeg...ja weet het niet meer precies hoe dat vroeger ging, dat zou ik moeten nazoeken in de boeken van vroeger...ik denk dan...maar het is nu anno 2011, dus nu zal het vast anders gaan...wat voegt dat toe, dat ze het moet 'nazoeken' ! En hij lijkt ook alleen maar op lizivriend van vroeger...terwijl ik al aangaf dat het best moeilijk is dat ik niet aan mijn moeder kan vragen hoe ik als baby was...blijft zij continue vergelijken...wat mij elke keer nog duidelijker met mijn neus op het feit drukt dat mijn eigen mama dit niet mee mag maken en ik dit nooit met mijn eigen moeder kan delen...

Misschien moet ik dr maar nog duidelijker maken dat ik het niet fijn vind...maar stiekem hoop ik dat lizivriend dat tactisch aan haar duidelijk kan maken...

Moppie doet het weer keurig deze nacht, wederom in zn eigen bedje! En keurig strak 4uur tussen de vorige voeding en nu...

Hopelijk slaapt iedereen verder goed...goeienacht nog!
@ weekend, weekje heeft dus goed geluisterd en "maar" een uurtje gehuild! Je houd het goed in de gaten allemaal.

En zo zie je maar weer als jetaamgeeft mbt dat logeren, komt het echt allemaal goed.

@ lizi, dat schoonmaken. Tja, ik dacht misschien wekt het iets op. Maar nee, nog niet. Maar vandag mag het ook niet want ik krijg een nieuwe ketel. Zou lullig zijn zo zonder water etc.

Dat van jou moeder is inderdaad wel heftig ja. De mijne leeft nog gewoon maar die van vriendje niet. Zijn vader trouwens ook niet. En dat realiseer ik me wel te weinig dat het zo gewoon is dat ze er nog zijn. Dan loop ik soms te miepen dat ze nu zo vaak belt en dit wil en dat wil en dan denk ik later ohww sorry schat jou moeder leeft helemaal niet meer en met z'n broer en zus heeft ie ook minimaal comtact. Maar dat vind ie minder erg.

Lijkt me heel raar en ook vreselijk naar zonder moeder. En dan ook nog zwanger zijn.

Begrijp nu gelijk waarom vriendje al 3 nachten prrecies in het midden van ons bedje ligt. Breed zat hoor met z'n 2 meter breed maar hij komt steeds dichterbij. Haha. En zo klef zijn we niet, zeker niet mbt slapen. Hij mist gewoon z'n ouders heel erg nu. Zeker omdat hij zelf na z'n geboorte een jaar lang bij een tante gewoond heeft omdat z'n moeder door de suiker te zien was om voor hem te zorgen. Zijn moeder en hij zijn beide bijna dood gegaan tijdens de bevalling. Maar beide gered. Denk dat ie er onbewust erg mee bezig is. Gekkie.

Gister hebben we voor degrap even een beltest gedaan. Mijn ouders en mijn zus gebekt met de gsm van vriendje. Maar ze namen niet op en zijn dus gezakt. Haha. Belde wel heeeel snel terug. We kwamen niet meer bij! We werden er melig van. Gezegd dat ze gezakt zijn en t nu dus pas horen als de baby er is en niet als er weeën komen. Haha.

Ik ga kijken of ik vriendje kan terugsturen naar z'n eigen helft zodat er ook nog plek is voor deze twee meisjes. Haha. En dan t liefst zonder snurken!
Had ik net een heel verhaal...alles weg! :S

Dus even kort:

@ deernie jeetje heftig hoor voor je vriend! Dit moet een hele spannende tijd voor hem zijn! Mijn moeder is bij mijn geboorte ook bijna overleden en vond het nu ook echt heel erg spannend allemaal..

@ Sofi succes vandaag!

@ weekend nooit rommelen met halve schepjes! Altijd 30 cc en 1 schepje aanhouden en weggieten wat teveel is!

@ peetje ik las ergens max. 6 uur snachts ertussen idd ivm lage bloedsuiker zoals weekend ook al schrijft..maar ergens anders las ik een uur per pond lichaamsgewicht...dus weet het ook niet precies!

@ lizi lastig zeg zo'n schoonmoeder, en helemaal als je eigen moeder er niet meer is. Hoop dat het lukt om duidelijk te maken dat het jou verdriet doet!

Vraagje: oplosbare hechtingen? Hoe snel lossen die op? Ik ben inwendig en uitwendig gehecht...die uitwendige waren binnen 2 weken geloof ik weg...maar inwendig zie ik dus nog een (stuk) draad zitten? Wanneer lost dat op of zou ik het moeten laten doorknippen alsnog?

Ik heb er geen last van verder, maar het is toch wat vreemd..?
@ juffie, datoplosbare draad zou bij jou toch wel weg moeten zijn. Of niet? Ik heb natuurlijk nog geen hechtingen maar toch lijkt het me vreemd....

En voor mijn vriend is het inderdaad wel erg spannend. Hij HAAT ook echt ziekenhuizen. Daarom willen we het thuis gaan proberen, het ziekenhuis is toch op de hoek. En ik mankeer verder niets en zijn moeder was vreselijk ziek en hij is daarom ook eerder gehaald. Z'n broertje is 2 jaar eerder wel overleden dus de schrik zat er goed in. En logisch denk ik. En voor moeders is het bevallen altijd soannend maar voor die van jou dan helemaal zeg!

@ sifi, SUCCES meid!
Sofie, succes vandaag!
@ hulp ouders: wel vervelend als ze die opmerkingen maken lijkt me. Zou mezelf daardoor bezwaard voelen om nog eens iets te vragen.

En dan (schoon)ouders, heb zelf ook niet echt een goede band met schoonouders. Heb toch liever mijn eigen ouders ondanks dat ze heel lief zijn hoor. Maar ze zijn gewoon niet zo eigen als mijn eigemn ouders. Heb Dingesman gezegd dat we er op moeten letten dat we zijn ouders er ook bij betrekken. Vooral omdat zij bij zijn broer niet echt aan bod komen als opa en oma en dat doet ze veel verdriet.

Maar eigenlijk is het een ook rijkdom dat we ze allevier nog hebben.

Anaiteb, lees je nog mee? Ben benieuwd hoe het met jou en de kleine spruit en de rest van de firma is?!

Deernie, haha... dat schoonmaken. Geloof me, heb alles al twee keer schoongemaakt maar dat helpt niet. Hoorde iemand over pannenkoeken eten vlak voordat het op gang kwam: helpt niet... Iemand anders nog goede tips?

Ondanks dat ik nog niet aan de beurt ben volgens de tabel: Ik ben "over de datum". :-D

En Deernie, wat heftig van de moeder van je vriend. Het kan natuurlijk best dat zoiets onbewust misschien wel meespeelt. Mijn vader zei nog dat hij zich bij de bevallingen van zijn kinderen zo vreselijk machteloos voelde. En als het dan ook nog niet goed gaat met moeder en kind... Brrr..

Juffie, over die hechtingen zou ik even bellen met de huisarts. En die schepjes voeding: volgens verandert dat ook zo weer. Net als het zij-, rug en buikslaapverhaal...

En Sofi: waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar succes! Hoop dat het voorspoedig mag gaan!

En die nachtelijke berichten: was al bang dat ik straks loop te puffen tijdens een heel lange nacht en er dan niemand online is, maar volgens mij komt dat goed met al die nachtvoedingen;-)

Vandaag weer naar de VK. Gister wel iets minder gedisco gevoeld van de kleine en meer hoofdpijn. Maar ben zelf ook verkouden, dus daar kan de hoofdpijn ook van komen. Maar eens vragen welke uitpraatprocedure we toe gaaan passen wanneer Dingetje niet meewerkt... :-)

Voor de dames die de deur uitmogen: geniet van het zonnetje!
Goodmorning!

@dinges, ik ben er bij...mocht je 's nachts liveverslag doen van je bevalling!hihi...

Ben benieuwd wat vr procedure er gestart wordt, wanneer dingetje niet meewerkt...hihi... "Over de datum" ...geweldig!

@ kolven en kloven...viel mij op dat het dezelfde letters zijn, alleen in andere volgorde...hihi...maar qua gevoel wel heel anders!

Sorry...flauw...maar vond um geinig...

@ juffie, ik zou toch maar eventjes informeren bij de vk? Hebben jullie ook nog na 6 wkn een afspraak? Hier vragen ze erom, maar het is aan jezelf of je een afspraak maakt...waarderen ze wel!

@ (schoon)ouders erbij betrekken...denk dat we dat allemaal wel proberen te doen...maar kan gewoon niks met opmerkingen van schoonmoeder...dat wordt nog wat...ze gaat straks 1 dag in de week oppassen...ben benieuwd... ;-o
ben er nog met bib..haha...vanaf 7-8 aan ctg gelezen.toen voelen nog geen ontsluiting. toen gel aangebracht en bloed geprikt en naar de kamer gebracht waar ik nu aan internet zit. half 12 weer terug voor controle en weer gel denk ik,. merk alleen og maar beetje menstruatiekrampen.

meldt me straks wel weer. morgen over 20 minuten weer naar andere kamer.
Puck

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven