snel zwanger?
maandag 24 november 2014 om 20:47
maandag 24 november 2014 om 21:36
dinsdag 25 november 2014 om 09:36
quote:nieuwsbrief schreef op 24 november 2014 @ 21:36:
Ik was meteen na het stoppen met de pil zwanger... Erg snel gegaan dus.
Ik weet dat m'n moeder en m'n tante allebei 4x in de eerste maand na het stoppen met de pil zwanger is geworden dus misschien zit het hier ook wel een beetje in de genen.Dit hoeft echt niets te zeggen. Hier ook heel de familie van mijn moeder binnen een maand zwanger. Ik heb er meer dan 3 jaar over gedaan. Nu blijk ik wel makkelijk zwanger te worden dmv IVF.
Ik was meteen na het stoppen met de pil zwanger... Erg snel gegaan dus.
Ik weet dat m'n moeder en m'n tante allebei 4x in de eerste maand na het stoppen met de pil zwanger is geworden dus misschien zit het hier ook wel een beetje in de genen.Dit hoeft echt niets te zeggen. Hier ook heel de familie van mijn moeder binnen een maand zwanger. Ik heb er meer dan 3 jaar over gedaan. Nu blijk ik wel makkelijk zwanger te worden dmv IVF.
dinsdag 25 november 2014 om 10:04
de eerste keer na 1 cyclus zwanger, dit werd een miskraam.
daarna door complicaties miskraam, na lang oefenen uiteindelijk ook in de mmm terecht gekomen...
na 1 ivf behandeling direct zwanger, helaas weer een miskraam.
Dus na bijna 3 jaar nog steeds met legen handen.....
Ik zou het zoveel mogelijk loslaten en gewoon niet mee bezig zijn. De natuur zijn werk laten doen....
daarna door complicaties miskraam, na lang oefenen uiteindelijk ook in de mmm terecht gekomen...
na 1 ivf behandeling direct zwanger, helaas weer een miskraam.
Dus na bijna 3 jaar nog steeds met legen handen.....
Ik zou het zoveel mogelijk loslaten en gewoon niet mee bezig zijn. De natuur zijn werk laten doen....