snel zwanger?

24-11-2014 20:30 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waren jullie snel zwanger? Na hoeveel maanden na het stoppen van de pil?
Dat verschilt per persoon TO.

Maar iets van 90% ofzo is binnen een jaar zwanger.
40 kalender maanden, 46 cyclussen
Bij de eerste was ik zwanger in de eerste maand. Bij de tweede de tweede maand en bIj de derde de zesde maand.
Eerste maand meteen raak maar dat was misschien wel geluk. Je weet het niet en kunt er verder ook niks mee hoe lang het bij andere duurde. Geniet nog even lekker van moment met z'n tweetjes en zoals al gezegd 90 procent is binnen het jaar zwanger
Eerste keer was ik direct na het stoppen met de pil zwanger en binnen zes maanden na de bevalling was ik zwanger van de tweede.
Eerste kindje was de 1e ronde raak. Nu ben ik zwanger van de 2e en weer meteen raak. Maar het verschilt natuurlijk heel erg per persoon
Niet bepaald meteen raak, hier.

Helemaal nog niet raak, voor de duidelijkheid.
Eerste kindje 2e ronde, tweede kindje 2e ronde en huidige zwangerschap 1e ronde. Maar dit is niet de standaard realiseer ik me! Zoals al eerder gezegd geniet ook nog even lekker met zn tweetjes.
Ik was meteen na het stoppen met de pil zwanger... Erg snel gegaan dus.

Ik weet dat m'n moeder en m'n tante allebei 4x in de eerste maand na het stoppen met de pil zwanger is geworden dus misschien zit het hier ook wel een beetje in de genen.
Ik was pas snel zwanger. Ik slikte de pil nog geeneens, dus laat staan dat ik in de gelegenheid was geweest ermee te stoppen, en toch werd ik zwanger.
2e maand was raak, werd een missed abortion. Daarna 3e maand raak.
Van eerste was ik na 27 mnd zwanger, van tweede na 3 mnd.
Bij de 1e was ik na 2 mnd zwanger, bij de 2e na 1 mnd.
Find people who will make you better (M. Obama)
Geen idee welke ronde. Na 2,5 jaar iig.
Oftewel, geen peil op te trekken...
ik ben pas 26 maar het duurde meer dan 3 jaar, ben nu eindelijk 7 weken zwanger
Bij de eerst na meer dan 3 jaar waarvan 2 mmm na de eerste IVF poging. De tweede 2 mnd na het aanmelden bij de mm na de weer de eerst poging ivf
quote:nieuwsbrief schreef op 24 november 2014 @ 21:36:

Ik was meteen na het stoppen met de pil zwanger... Erg snel gegaan dus.

Ik weet dat m'n moeder en m'n tante allebei 4x in de eerste maand na het stoppen met de pil zwanger is geworden dus misschien zit het hier ook wel een beetje in de genen.Dit hoeft echt niets te zeggen. Hier ook heel de familie van mijn moeder binnen een maand zwanger. Ik heb er meer dan 3 jaar over gedaan. Nu blijk ik wel makkelijk zwanger te worden dmv IVF.
1e meteen, 2de na 5 maanden, en bij de 3de was ik al 4 maanden zwanger toen ik het ontdekte. Gaf nr 2 nog volop borstvoeding..... En ook dit kind was meer dan welkom!!!
Vier keer meteen raak.

Helaas werden de eerste drie een miskraam.

Zwanger raken bleek dus makkelijker dan zwanger blijven...
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
de eerste keer na 1 cyclus zwanger, dit werd een miskraam.

daarna door complicaties miskraam, na lang oefenen uiteindelijk ook in de mmm terecht gekomen...

na 1 ivf behandeling direct zwanger, helaas weer een miskraam.

Dus na bijna 3 jaar nog steeds met legen handen.....

Ik zou het zoveel mogelijk loslaten en gewoon niet mee bezig zijn. De natuur zijn werk laten doen....
Nomi dat meen je niet dat je weer een miskraam heb gehad. De kans was na het zien van 2 kloppend hartjes best klein. Ach meid ik weet niet goed wat ik moet zeggen. In ieder geval een dikke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven