stekende rugpijn
dinsdag 22 september 2015 om 12:31
Zijn er hier nog die stekende lage rugpijn hadden en daarna zwanger bleken?
Eerste dag laatste menstruatie: 1 september
Eergisteren en gisteren stekende pijn in rug.
Voor de rest ook moe, misselijk, hoofdpijn, ....
Moet nog een week wachten voor te testen. Leuk om andere ervaringen hiervan te horen.
Eerste dag laatste menstruatie: 1 september
Eergisteren en gisteren stekende pijn in rug.
Voor de rest ook moe, misselijk, hoofdpijn, ....
Moet nog een week wachten voor te testen. Leuk om andere ervaringen hiervan te horen.
dinsdag 22 september 2015 om 12:44
Lastig. Er heerst ook van alles dus daar kan de moe, misselijk en hoofdpijn ook weg komen.
Of gewoon omdat je ongesteld moet worden.
Ik had wel eens lage rugpijn als ik ongesteld moest worden/was.
Spannend hoor, een week duurt lang als je moet wachten.
Spannend hoor, een week duurt lang als je moet wachten.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
dinsdag 22 september 2015 om 14:29
dinsdag 22 september 2015 om 15:26
quote:MadameQetesh schreef op 22 september 2015 @ 12:44:
Lastig. Er heerst ook van alles dus daar kan de moe, misselijk en hoofdpijn ook weg komen.
Spannend hoor, een week duurt lang als je moet wachten.Ik heb eigenlijk nooit ergens last van als ik ongesteld moet worden
Spannend hoor, een week duurt lang als je moet wachten.Ik heb eigenlijk nooit ergens last van als ik ongesteld moet worden
dinsdag 22 september 2015 om 15:32
quote:Marloes85 schreef op 22 september 2015 @ 14:29:
Hier hetzelfde, had er eigenlijk niet bij nagedacht dat dat mogelijk zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn... Mijn periodes zijn erg wisselend maar ik zou rond volgende week woensdag ongesteld moeten worden. Denk dat het te vroeg is om iets te kunnen voelen maar wie weet!
Succes!Grappig. Ik ook. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook lage rugpijn in het begin
Hier hetzelfde, had er eigenlijk niet bij nagedacht dat dat mogelijk zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn... Mijn periodes zijn erg wisselend maar ik zou rond volgende week woensdag ongesteld moeten worden. Denk dat het te vroeg is om iets te kunnen voelen maar wie weet!
Succes!Grappig. Ik ook. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook lage rugpijn in het begin