Test na pregnyl
woensdag 17 februari 2016 om 13:58
Hey
Wij zijn een lesbisch koppel en we hebben net onze eerste inseminatie achter de rug. We moeten 3/3 bloed laten trekken door de gyn om te kijken of we zwanger zijn of niet. Nu is dit 17 dagen na het inspuiten v 5000 pregnyl. En 16 dagen na de inseminatie.
Weten jullie of we op dag 14 een zwangerschapstest mogen uitvoeren? Of is er nog een kans dat deze vals positief is?
Andere ervaringen mogen natuurlijk ook worden gedeeld!
Alvast bedankt!
Wij zijn een lesbisch koppel en we hebben net onze eerste inseminatie achter de rug. We moeten 3/3 bloed laten trekken door de gyn om te kijken of we zwanger zijn of niet. Nu is dit 17 dagen na het inspuiten v 5000 pregnyl. En 16 dagen na de inseminatie.
Weten jullie of we op dag 14 een zwangerschapstest mogen uitvoeren? Of is er nog een kans dat deze vals positief is?
Andere ervaringen mogen natuurlijk ook worden gedeeld!
Alvast bedankt!
woensdag 17 februari 2016 om 14:05
woensdag 17 februari 2016 om 14:09
woensdag 17 februari 2016 om 14:14
Was laatst een topic over: http://forum.viva.nl/forum/zwanger/preg ... ges/312013
Success!
Success!
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
woensdag 17 februari 2016 om 14:15
Ik heb 15 dagen geleden 5000 pregnyl gehad. Afgelopen maandag een early test gedaan, deze was positief. Maar ik twijfelde dus ook of het niet vals positief was. Nu vandaag (dus exact 2 weken na de IUI) een cb digital gedaan en deze was ook positief!!
Ik heb er maandag zelf een topic over geopend omdat ik ook niet zeker wist of alle pregnyl al was verdwenen. Maar volgens de meeste mensen is dit na 10 dagen wel uit je lichaam, dus na 14 zeker..
Het halveert per 28 uur ongeveer.
Ik heb er maandag zelf een topic over geopend omdat ik ook niet zeker wist of alle pregnyl al was verdwenen. Maar volgens de meeste mensen is dit na 10 dagen wel uit je lichaam, dus na 14 zeker..
Het halveert per 28 uur ongeveer.
woensdag 17 februari 2016 om 14:24
Hey
Bedankt voor de antwoorden.
Ik moet iets fout gedaan hebben, want ik had in de zoekfunctie pregnyl getypt maar het gaf geen hits.
Nu heb ik dat opnieuw gedaan en krijg ik er zeer veel. Mijn excuses hiervoor.
Amai wat fijn voor jou! Dat moet echt zalig nieuws zijn om te horen.
Hopelijk hebben we op 1/3 ook een positieve test vast!
Wel wat schrik voor de tegenslagen maar nu gaan we even dromen...
Bedankt voor de antwoorden.
Ik moet iets fout gedaan hebben, want ik had in de zoekfunctie pregnyl getypt maar het gaf geen hits.
Nu heb ik dat opnieuw gedaan en krijg ik er zeer veel. Mijn excuses hiervoor.
Amai wat fijn voor jou! Dat moet echt zalig nieuws zijn om te horen.
Hopelijk hebben we op 1/3 ook een positieve test vast!
Wel wat schrik voor de tegenslagen maar nu gaan we even dromen...