Ik zit op dag 34 van mijn cyclus (altijd onregelmatig en meestal langer dan gemiddeld) En ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan. (Ik wil zwanger worden) Toen ik het controlestreepje zag verschijnen en er nog geen streep in het testvenster stond heb ik de test in de prullenbak gegooid en ben ik gaan douchen. (Een beetje boos op mezelf, want zie je wel ik ben niet zwanger, je maakt jezelf gek, heb toch wat meer geduld, die ongesteldheid komt wel)
Toen ik na een half uur weer beneden kwam realiseerde ik me dat ik geen twee minuten gewacht heb bij de test. Hooguit 30 tot 60 seconden. Test weer uit de prullenbak gevist, en wat zie ik daar: twee streepjes. Maar ja, na een half uur dus...
Wat is de reden dat je niet meer na een half uur het testresultaat mag aflezen, wat kan een oorzaak zijn dat deze een vals positief resultaat geeft? Ik gebruik overigens geen medicijnen om zwanger te worden.
Gefeliciteerd! Ik had precies hetzelfde. Te kort gekeken en later uit de prullenbak gevist. Toch een streep, over een maand ga ik bevallen . Het is echt een knalstreep en geen indroogstreep.
quote:vivavogeltje schreef op 12 januari 2015 @ 10:03:
ben ik weer. Twee action-testen er tegenaan gegooid en idd zo positief als wat binnen twee minuten. nu het even laten bezinken. Bedankt allemaal!!Gefeliciteerd!!