Tweeling op komst

19-09-2018 11:37 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog vrouwen hier zwanger van een tweeling op dit moment? Wij hadden gisteren met 9 en halve week echo en toen bleken er ineens twee kindjes te zijn. Had geen seconde aan deze mogelijkheid gedacht en ben nog een beetje in shock. We hebben al een zoontje en ik doe ook veel van de tijd alleen (ook nachten). Best spannend allemaal dus. Al heb ik wel vertrouwen in de zwangerschap en alles daarna. Ik vind het ook super bijzonder en leuk! Maar het is wel even schakelen. Lijkt me fijn om te delen als er meer mensen zwanger zijn van twee (of meer?).
Oh, ik ben er zelf een van een tweeling en het is FANTASTISCH om tweeling te zijn. Ik hoop later ook een tweeling te krijgen. Mijn moeder en vader vonden het trouwens allebei geweldig om een tweeling te hebben, samen, maar ook los van elkaar (uit elkaar gegaan toen we 2 waren).
Alle reacties Link kopieren
Aaaaah Lotus, wat een fijne berichtjes! Zo fijn om te horen dat je het zo geweldig vindt en dat je ouders het ook heel positief hebben ervaren.

En als je meer interesse hebt in ons verhaal, mag je me altijd een PM sturen en kan je er wat meer over vertellen of duursturen.
Alle reacties Link kopieren
Stjerna83 schreef:
19-09-2018 13:42
Aaah fijn om te horen - hoe kwam het dat het bijtrok? Hoe kijk je er tegenaan?

Ik voel het echt als mixed feelings. Enerzijds super leuk, een groot gezin en de gezelligheid. Anderszijds, hoe gaan we het doen? Ik ben ook wel op m'n rust gesteld zegmaar. En financieel...
Tja hoe kwam dat.. Ik denk gewoon gewenning aan het idee? Heb nu nog steeds wel eens dat ik denk 'goh, een baby zou wel makkelijker zijn'. Maar wij krijgen er twee, en zo is 't nou eenmaal. Je gaat je natuurlijk ook hechten aan beide babies, dus zou 't nu niet meer willen veranderen. Persoonlijk denk ik dat een tweeling ook voordelen heeft en voor de kinderen is het hartstikke leuk natuurlijk!

Heb zelf ook wel veel praktische bezwaren gehad, en nog steeds wel hoor.. Maar ik probeer er in te geloven dat we er wel een weg in vinden en dat 't op z'n pootjes terecht komt.

Hebben je babies een eigen vruchtzak? (dik tussenschot). Dat maakt de risico's weer wat minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven