Tweeling op komst

19-09-2018 11:37 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog vrouwen hier zwanger van een tweeling op dit moment? Wij hadden gisteren met 9 en halve week echo en toen bleken er ineens twee kindjes te zijn. Had geen seconde aan deze mogelijkheid gedacht en ben nog een beetje in shock. We hebben al een zoontje en ik doe ook veel van de tijd alleen (ook nachten). Best spannend allemaal dus. Al heb ik wel vertrouwen in de zwangerschap en alles daarna. Ik vind het ook super bijzonder en leuk! Maar het is wel even schakelen. Lijkt me fijn om te delen als er meer mensen zwanger zijn van twee (of meer?).
Alle reacties Link kopieren
Nog geen kinderen hier, maar wel van harte gefeliciteerd! Wat leuk zeg!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd hoor!
Ik heb zelf geen ervaring, maar natuurlijk weleens pasgeboren tweelingen gezien en ik vind het heel indrukwekkend: niet één, maar twee van die prachtige baby's. :flirting:
Ik wens je een goede zwangerschap en twee gezonde baby's! :couple:
Alleen kalmte kan ons redden.
Gefeliciteerd !

Ga vooral een goed gesprek met partner aan dat je wat meer hulp (s nachts) nodig hebt tzt.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk!
Ja, ik ben ook zwanger van een tweeling. Wel wat verder al (33 weken) en het is ook mijn eerste zwangerschap.
Wij hoorden het ook tijdens de eerste echo (8weken) en was er in het begin wat minder blij mee als jij zo te lezen. Maar dat is inmiddels helemaal bijgetrokken hoor:).
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, wat leuk!
Gaat helemaal goedkomen hoor, die van mij zijn inmiddels 14 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Was altijd mijn wens😀
Mag ik vragen waarom je er vaak alleen voor staat?, Vooral met een tweeling lijkt me dat erg zwaar.
Waarom doe je zoveel alleen? Ben je een bam?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook zwanger geweest van een tweeling. Helaas is het bij ons mis gegaan en werden onze mannetjes met 21 weken geboren.
Nu weer 17+2 zwanger van 1 wondertje