Twijfels

20-12-2019 19:58 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers van dit forum,

Ik heb zo mijn twijfels, ik heb een maand geleden mijn anticonceptie staafje er uitlaten halen omdat ik voor die tijd een miskraam had gehad heel onverwachts. En omdat ik al 4 jaar lang totaal niet ongesteld was geworden wou ik zekerheid voor mijzelf.

Dus ik ging naar de huisarts om mijn staafje er uit te laten halen en aan de pil te gaan, mijn vriend en ik waren er namelijk nog niet aan toe om onze kinderwens in vervulling te laten gaan.
Nu heb ik mijn eerste stop week en ik word dus niet ongesteld.. Ik moet over 3 dagen weer beginnen en mijn huisarts had mij gezegd dat ik sowieso ongesteld zou worden, uit eerdere ervaringen weet ik dat mijn lichaam heel erg reageert op het feit dat ik ongesteld word.

Nu begin ik echter heel erg te twijfelen, en vroeg ik me af of iemand in deze zelfde soort situatie heeft gezeten, of misschien weet waardoor dit komt...
Zwangerschapstest doen voor de zekerheid. Is die positief, dan weet je voldoende. Is die negatief, bel je even je huisarts voor de zekerheid.
Minik schreef:
20-12-2019 21:23
Zwangerschapstest doen voor de zekerheid. Is die positief, dan weet je voldoende. Is die negatief, bel je even je huisarts voor de zekerheid.
Ja ik wil dat dus echt proberen, maar weet niet of die al positief zou zijn ivm het vroege achterkomen.
Maar vraag me ook af of het wel nut heeft omdat we het maar 2x zonder hebben gedaan en dat was precies deze week.
Nu heb ik mijn eerste stop week en ik word dus niet ongesteld.. Ik moet over 3 dagen weer beginnen
Ja ik wil dat dus echt proberen, maar weet niet of die al positief zou zijn ivm het vroege achterkomen.
Maar vraag me ook af of het wel nut heeft omdat we het maar 2x zonder hebben gedaan en dat was precies deze week.

In je stopweek dus? En jij denkt dat je nu zwanger bent en daarom geen onttrekkingsbloeding hebt?
S-Groot schreef:
21-12-2019 07:30
In je stopweek dus? En jij denkt dat je nu zwanger bent en daarom geen onttrekkingsbloeding hebt?
Naja, als ik m'n gevoel moet volgen wel, maar ik weet dus niet als dat haalbaar is.
En daarom vroeg ik me af of iemand misschien iets soort gelijks mee had gemaakt.
Als je de pil netjes slikt is de kans dat je zwanger bent erg klein. Het lijkt me waarschijnlijker dat jouw hormoonhuishouding nog wat in de war is.
Zwangerschapstest een paar dagen nadat je seks hebt gehad is nutteloos. Nu kan je voor een paar euro meerder zwangerschapstesten krijgen, dus je zou die kunnen doen om uit te sluiten dat je zwanger bent van eerdere seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven