UD juli 2020

13-11-2019 09:37 568 berichten
Wie is er uitgerekend in juli 2020 en wil gezellig meeschrijven?
Tabel kan worden bijgewerkt via:

NaamLftdKindUDJ/MBijzonderhedenAfspraken
LindeV2311e18 juliJongen3 miskramen
aankleefsjaan342e21 juliJongen
loes23 26 3e* 21 juli Meisje 2 miskramen, zoontje* overleden door genetische afwijking
irish 35 1e half juli :heart: 1 miskraam juni 2019 (na 8 iui) nu 11e iui
Snowy313e25 juliMeisje.
kiekeboee11 29 1e 24 juli :duckie:
Waffles ? 1e 24 juli?
DA-PH-NE301e22 juli? 2 eerdere miskramen ..
?
Chan85 :redrose:
anoniem_63ada6c2100f0 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 12:13
82.39% gewijzigd
Loes23 schreef:
03-12-2019 22:45
Ja... dat denk ik wel. Vind t echt lastig. Er is nog vervolgonderzoek gestart maar er is niet bekend of daar ooit iets uit gaat komen en op welke termijn. Maar dat bepaalt naar mijn idee wel een beetje of het zin zou hebben om een punctie te doen. Dus echt wel moeilijk.

Ben benieuwd naar de echo morgen
Heel lastig, verwacht je dat de verloskundige nog nuttige info heeft? Of is het vooral de gynaecoloog. Nu eerst een hopelijk mooie echo voor jullie! *fingers crossed*

Vanochtend hier de wc-pot primeur. Douchen zonder eerst te eten is geen optie meer :mrgreen:
Nee, de verloskundige kan hier sowieso niks zinnigs over zeggen. En waarschijnlijk de gynaecoloog ook niet superveel. Denk dat het eigenlijk een beetje tussen gynaecoloog en klinisch geneticus in zit.
De echo vandaag was goed. Mooi sterk kloppend hartje. Nu gemeten op 6 +5, dus dan zou m’n UD 22 juli worden. We gaan door naar level 2 zal ik maar zeggen ;-) 31 december de termijnecho. Hopelijk nu met beter nieuws dan onze vorige termijnecho (die ik de avond voor m’n verjaardag had, dat werd geen leuke verjaardag...)
Alle reacties Link kopieren
Loes23 schreef:
04-12-2019 16:38
De echo vandaag was goed. Mooi sterk kloppend hartje. Nu gemeten op 6 +5, dus dan zou m’n UD 22 juli worden. We gaan door naar level 2 zal ik maar zeggen ;-) 31 december de termijnecho. Hopelijk nu met beter nieuws dan onze vorige termijnecho (die ik de avond voor m’n verjaardag had, dat werd geen leuke verjaardag...)
Fijn Loes!! :heart:
Loes23 schreef:
04-12-2019 16:38
De echo vandaag was goed. Mooi sterk kloppend hartje. Nu gemeten op 6 +5, dus dan zou m’n UD 22 juli worden. We gaan door naar level 2 zal ik maar zeggen ;-) 31 december de termijnecho. Hopelijk nu met beter nieuws dan onze vorige termijnecho (die ik de avond voor m’n verjaardag had, dat werd geen leuke verjaardag...)
Super goed nieuws!
@ loes fijn dat de echo goed was! Op naar een goede termijnecho!
Alle reacties Link kopieren
Loes23 schreef:
04-12-2019 16:38
De echo vandaag was goed. Mooi sterk kloppend hartje. Nu gemeten op 6 +5, dus dan zou m’n UD 22 juli worden. We gaan door naar level 2 zal ik maar zeggen ;-) 31 december de termijnecho. Hopelijk nu met beter nieuws dan onze vorige termijnecho (die ik de avond voor m’n verjaardag had, dat werd geen leuke verjaardag...)
Wat fijn! Op naar de volgende goede echo!
Alle reacties Link kopieren
LindeV2 schreef:
04-12-2019 08:54
Vanochtend hier de wc-pot primeur. Douchen zonder eerst te eten is geen optie meer :mrgreen:
Feestje :-[
Ik ben vandaag naar huis gegaan vanwege 'buikgriep'. Ik ben al bijna een week de hele dag door misselijk, wordt lastig om het zo verborgen te houden voor collega's :-?
@waffles
Ah, herkenbaar. Vorige zwangerschap heb ik niks aan collega’s verteld, maar het was natuurlijk toch niemand ontgaan ;-) Allemaal vrouwen die mij al eens eerder ziek en zwanger mee hadden gemaakt. Het is niet anders, denk ik maar. Ik heb het nu 2 collega waar ik nauw mee samenwerk verteld en die covert een beetje voor me waardoor het hopelijk iets minder opvalt dit keer. Maar goed: nog een paar weken volhouden en dan kan het allemaal opengegooid worden!
@daphne, succes bij je echo!
@waffles, heel irritant! De buikgriep is maar 1 keer in te zetten natuurlijk

@werken, ik ga mezelf vandaag weer een schop onder m’n kont geven, gister dagje thuis gewerkt maar er kwam niet zoveel uit m’n handen (normaal super productief thuis) dus op naar t werk :-( ben vooral moe na een paar uur en smiddags kan k niet stoppen met gapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me vandaag ook niet al te jovel..... Het "scheelt" wel dat ik eind oktober flink ziek ben geweest, en sindsdien rommelt het sowieso in m'n buik, dus die kaart heb ik al een paar keer gespeeld.
Vervelend dat een aantal zich niet zo lekker voelen of erg moe zijn! Lijkt me ook zo lastig om steeds maar weer smoesjes te moeten verzinnen!
Hier gaat het tot op heden wel vrij goed. In de ochtend soms wat misselijk en verder wel wat moe loop vd dag dat ik soms savonds in slaap val op de bank. Maar slaap snachts ook niet zo geweldig laatste tijd.
Hier vandaag een mooi hartje zien kloppen en termijn klopte ook precies! Nieuwe echo over 2 weken i.v.m. Onze miskraam geschiedenis. Dan horen we 9 weken te zijn. Voor nu zijn we blij en gerustgesteld!
Alle reacties Link kopieren
DA-PH-NE schreef:
05-12-2019 15:32
Hier vandaag een mooi hartje zien kloppen en termijn klopte ook precies! Nieuwe echo over 2 weken i.v.m. Onze miskraam geschiedenis. Dan horen we 9 weken te zijn. Voor nu zijn we blij en gerustgesteld!
Fijn Daphne!!!

Ik ben morgen aan de beurt..... :-|
Alle reacties Link kopieren
Waffles schreef:
04-12-2019 21:49
Feestje :-[
Ik ben vandaag naar huis gegaan vanwege 'buikgriep'. Ik ben al bijna een week de hele dag door misselijk, wordt lastig om het zo verborgen te houden voor collega's :-?
Joh, de nasleep van een "buikgriep" kan best lang duren! :lol: Zeker een week of twee, drie. Dan is het kerst/oudjaar, en daarna zit je nog zó vol van december, dat je daar weer last van hebt :mrgreen:
DA-PH-NE schreef:
05-12-2019 15:32
Hier vandaag een mooi hartje zien kloppen en termijn klopte ook precies! Nieuwe echo over 2 weken i.v.m. Onze miskraam geschiedenis. Dan horen we 9 weken te zijn. Voor nu zijn we blij en gerustgesteld!
Mooi nieuws!! :cheer:
DA-PH-NE schreef:
05-12-2019 15:32
Hier vandaag een mooi hartje zien kloppen en termijn klopte ook precies! Nieuwe echo over 2 weken i.v.m. Onze miskraam geschiedenis. Dan horen we 9 weken te zijn. Voor nu zijn we blij en gerustgesteld!
Wat fijn!
Irish_Wasser_Woman schreef:
05-12-2019 15:34
Ik ben morgen aan de beurt..... :-|
Succes voor morgen!
Irish_Wasser_Woman schreef:
05-12-2019 15:34
Fijn Daphne!!!

Ik ben morgen aan de beurt..... :-|
Succes morgen Irish!!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! Wordt een lange dag morgen; pas eind van de middag de afspraak....
Veel succes morgen Irish! Kan me voorstellen dat het een lange dag wordt inderdaad. Heb je wel wat afleiding?

Wij moeten om 16:00 naar de gynaecoloog, weet nu al dat ik de halve dag afgeleid ga zijn met welke vragen ik allemaal moet/wil stellen, maar ja, niks aan te doen.
Alle reacties Link kopieren
Loes23 schreef:
05-12-2019 21:25
Veel succes morgen Irish! Kan me voorstellen dat het een lange dag wordt inderdaad. Heb je wel wat afleiding?

Wij moeten om 16:00 naar de gynaecoloog, weet nu al dat ik de halve dag afgeleid ga zijn met welke vragen ik allemaal moet/wil stellen, maar ja, niks aan te doen.
Spannend Loes!!! Tip (als je daar niet zelf al aan had gedacht hoor....); schrijf alles op waar je gedurende de dag aan denkt! Dan is het uit je systeem (in ieder geval die vraag, haha) en kun je het ook niet vergeten!! (wat ik dus altijd wel vergeet....)
DA-PH-NE schreef:
05-12-2019 15:32
Hier vandaag een mooi hartje zien kloppen en termijn klopte ook precies! Nieuwe echo over 2 weken i.v.m. Onze miskraam geschiedenis. Dan horen we 9 weken te zijn. Voor nu zijn we blij en gerustgesteld!
Fijn Daphne! Vind je het fijn om extra echo's te krijgen? Wat zijn voor jou de overwegingen?

Ik twijfel nog een beetje. Wij mogen ook nog wel extra ivm eerdere miskramen, maar ben ook een beetje bang voor een vals gevoel van geruststelling. Hebben voor nu alleen de termijnecho al afgesproken, maar ik mag me op elk tussenliggend moment nog bedenken :p
Hier dezelfde twijfel Loes, ook ik mocht tussendoor (voor de termijnecho) nog langs komen voor een extra echo maar ik neig ook naar het niet te doen. De dag na de echo overigens wel, het terugzetten in termijn heeft me best onzeker gemaakt want het kan gewoon niet, dan had k met 3 weken al positief getest.
Maar ik denk nu laten we maar wachten dan hebben we in elk geval nog rustige kerstdagen🙈
Nou linde en loes, ik ben er juist heel blij mee. Vorige keer had ik eerst een kloppend hartje en de echo daarna niet meer. Gelukkig zat daar weinig tijd tussen maar ik moet er niet aan denken om nu pas en 11 weken te gaan en dan misschien 4 weken met een dode baby in de buik rond te lopen. Dus as het mis is, hoor ik het liever zo snel mogelijk. Ik ben dus blij met de extra echo’s. Maar als jullie dat niet fijn vinden dan gewoon lekker niet doen hoor. Wat het minste stress oplevert!

Succes morgen met de echo voor alle dames die morgen de echo hebben. Laat het even weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven