UD juni 2020
zondag 29 september 2019 om 12:47
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Babyboom31
Shoezzi
Galleta
_melon
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Naam | Leeftijd | Kindje | UD | J/M | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
livingontheedge | 32/36 | 2e | 3 juni | ||
groenecomputermuis | 26/29 | 1e | 3 juni | ||
Kikikip | 25/26 | 1e | 3 juni | ||
Minimousee | 24/29 | 1e | 3 juni | ||
kaartje1 | 28/28 | 2e | 3 juni | ||
Wollenbol | 30/36 | 1e | 5 juni | Buitenland | |
Hardloopstudentje | 26/28 | 1e | 6 juni | ? | |
Mihoen62 | 28/28 | 2e | 6 juni | ||
Sneeuwwitje | 26/27 | 1e | 7 juni | ||
whattodo97 | 22/33 | 1+2e | 7 juni | Tweeling | |
hollandaise | 37/32 | 3e | 8 juni | Buitenland | |
Sunflower23 | 28/29 | 1e | 11 juni | ? | |
Popj | 34/? | 2e | 12 juni | ? | |
Grrrlstar | 31/32 | 2e | 13 juni | ||
Rome90 | 29/28 | 1e | 16 juni | ? | |
Springmommy | 35/41 | 3e | 19 juni | ||
Poezels | 34/42 | 2e | 18 juni | Buitenland | |
Lamaa | 31/36 | 2e | 19 juni | ||
Toekanneria | 26/31 | 1e | 19 juni | ? | |
m-april | 26/28 | 3e | 27 juni |
Babyboom31

Shoezzi

Galleta

_melon

anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
donderdag 31 oktober 2019 om 22:04
eerste kindje wel, tweede niet. we hadden het de echocopiste toen wel op laten schrijven, maar zijn dat kwijtgeraakt tijdens de verhuizing en vonden het eigenlijk wel een leuke verrassing. het was echt een grote verrassing, mijn gevoel zat er helemaal naast. moest echt ff wennen aan het idee
ik dacht echt dat die arts niet goed gekeken had toen baby eruit kwam

donderdag 31 oktober 2019 om 22:15
Haha ik dacht bij mijn tweede ook echt dat het een jongetje zou zijn. Ik voelde me zo ontzettend anders en mijn buik was ook echt totaal anders. Bij de eerste was ik totaal niet misselijk of iets en was ik heel breed. Bij de tweede was ik juist enorm misselijk en droeg ik echt naar voren, je kon van de achterkant niet zien dat ik zwanger was zeg maar.. maar toch allebei meisjes..hollandaisesaus schreef: ↑31-10-2019 22:04eerste kindje wel, tweede niet. we hadden het de echocopiste toen wel op laten schrijven, maar zijn dat kwijtgeraakt tijdens de verhuizing en vonden het eigenlijk wel een leuke verrassing. het was echt een grote verrassing, mijn gevoel zat er helemaal naast. moest echt ff wennen aan het ideeik dacht echt dat die arts niet goed gekeken had toen baby eruit kwam
![]()
donderdag 31 oktober 2019 om 23:27
Oeh na het briefje kwijtraken toch niet terug gaan vind ik wel discipline hoor! Ik ben Nu alweer veel te nieuwsgierig.
Grappig,ik vond mijn zwangerschap nu heel anders dan de vorige 2 omdat ik niet misselijk was. Maar de eerste was een jongen en de tweede een meisje dus het zegt nog niks.
Zo'n kentering groep lijkt mij voor de 1e wel heel leuk. Maar ik merk dat ik er nu met een derde iets anders in sta. Inderdaad omdat de echo's plannen al lastig is. Ik plan ze nu namelijk op een werkdag zodat ik geen kinderen heb maar wil ook mijn werk nog niet inlichten. Dus ik probeer t nu heel vroeg in te plannen zodat ik gewoon iets te laat op mijn werk aan kom haha.
Grappig,ik vond mijn zwangerschap nu heel anders dan de vorige 2 omdat ik niet misselijk was. Maar de eerste was een jongen en de tweede een meisje dus het zegt nog niks.
Zo'n kentering groep lijkt mij voor de 1e wel heel leuk. Maar ik merk dat ik er nu met een derde iets anders in sta. Inderdaad omdat de echo's plannen al lastig is. Ik plan ze nu namelijk op een werkdag zodat ik geen kinderen heb maar wil ook mijn werk nog niet inlichten. Dus ik probeer t nu heel vroeg in te plannen zodat ik gewoon iets te laat op mijn werk aan kom haha.
vrijdag 1 november 2019 om 07:08
Hollandaisesaus Allebei lijkt mij ook super leuk! En wij zijn inderdaad ook zo nieuwsgierig en hebben dus al een geslachtsbepalende echo gepland staan haha
Hier is gister iemand van moeders voor moeders langsgeweest, volgende week wordt de eerste lading opgehaald. Ik heb ook mensen in mijn omgeving die baat hebben bij dat project dus dat motiveert inderdaad wel.

Hier is gister iemand van moeders voor moeders langsgeweest, volgende week wordt de eerste lading opgehaald. Ik heb ook mensen in mijn omgeving die baat hebben bij dat project dus dat motiveert inderdaad wel.
vrijdag 1 november 2019 om 08:11
vrijdag 1 november 2019 om 11:05
Ik zou het ook niet kunnen hoor, het tot aan de bevalling niet weten. Ik vind het heel mooi, maar voor mezelf weet ik graag waar ik aan toe ben. (iets met controlfreak
)
Die centering pregnancy is 1 avond per week, geloof ik. Of per 2 weken, eigenlijk weet ik niet precies hoe vaak. Ze gaf aan dat het ook een mooi moment is om even stil te staan bij je zwangerschap en daar heeft ze denk ik wel gelijk in. Ik denk dus dat ik het wel ga doen, ook omdat ik het wel leuk vind om andere dames te leren kennen in de plaats waar ik woon. Het is een groep met maximaal 8 vrouwen en daarvan had minimaal de helft al 1 of meer kinderen. (ik wilde het namelijk niet als ik als enige met alleen maar nieuwe moeders daar zou zitten).
Wat trouwens ook nieuw is: Vorige zwangerschap heb ik de hele zwangerschap een te hoge bloeddruk gehad. Mijn bloeddruk was nu goed, maar ik heb wel een afspraak met de gynaecoloog. Deze afspraak heb ik, omdat je schijnbaar met aspirine de bloeddruk laag kunt houden en de kans op een te hoge bloeddruk verkleint. Daar ga ik het dus met de gynaecoloog over hebben, om het hoe en wat te bespreken. Heeft iemand van jullie daar ook ooit van gehoord?

Die centering pregnancy is 1 avond per week, geloof ik. Of per 2 weken, eigenlijk weet ik niet precies hoe vaak. Ze gaf aan dat het ook een mooi moment is om even stil te staan bij je zwangerschap en daar heeft ze denk ik wel gelijk in. Ik denk dus dat ik het wel ga doen, ook omdat ik het wel leuk vind om andere dames te leren kennen in de plaats waar ik woon. Het is een groep met maximaal 8 vrouwen en daarvan had minimaal de helft al 1 of meer kinderen. (ik wilde het namelijk niet als ik als enige met alleen maar nieuwe moeders daar zou zitten).
Wat trouwens ook nieuw is: Vorige zwangerschap heb ik de hele zwangerschap een te hoge bloeddruk gehad. Mijn bloeddruk was nu goed, maar ik heb wel een afspraak met de gynaecoloog. Deze afspraak heb ik, omdat je schijnbaar met aspirine de bloeddruk laag kunt houden en de kans op een te hoge bloeddruk verkleint. Daar ga ik het dus met de gynaecoloog over hebben, om het hoe en wat te bespreken. Heeft iemand van jullie daar ook ooit van gehoord?

vrijdag 1 november 2019 om 13:02
Ik weet het niet precies, het kan komen door harde ontlasting als ik het goed begreep van de verloskundige, of harde ontlasting kon het nog weer triggeren opnieuw heftig te bloeden. Er was zo veel wat op me af kwam dat ik niet meer weet of ze de oorzaak heefd gezegd. Volgens mij was het gewoon iets wat kan gebeuren of ontstaan.
En het kon weg gaan door nog langzaam wat bloedverlies, of als het stopte met bloeden ruimt je lichaam het zelf op, of het lost op.

vrijdag 1 november 2019 om 13:04
❤❤❤Babyboom31 schreef: ↑30-10-2019 10:09Ik las ergens dat iemand vroeg hoe het ging, zal even snel reageren.
Vrijdag inderdaad de echo gehad, en baarmoeder was leeg. Alleen nog wat slijm en wat bloed. Dus het is klaar afgesloten hoofdstuk. Hoop dat lichaam snel weer cyclus en eisprong oppakt, zodat we weer verder kunnen kijken naar nieuwe pogingen...
Nogmaals heel heel succes met jullie zwangerschap, op naar een hele boel gezonde kindjes in 2020 !!

vrijdag 1 november 2019 om 13:14
Nu had ik een vraagje voor de moeders hier die zwanger van hun 2e of 3e kindje zijn, ik ben 22 en zie dat ik in deze groep de jongste ben, en de jongste "aanstaande moeder" van alle vrouwen die in verwachting zijn van hun eerste kindje.
Nu was mijn vraag. Wat was jullie leeftijd, toen jullie zwanger waren van jullie éérste kindje?
ben gewoon erg benieuwd, vraag me af of ik er nou zo vroeg bij ben of dat het wel normaal is. (Geen van beide maakt me uit, maar ben gewoon benieuwd)
Nu was mijn vraag. Wat was jullie leeftijd, toen jullie zwanger waren van jullie éérste kindje?
vrijdag 1 november 2019 om 13:28
@whattodo: zelf ben ik nu 26 en zwanger van de eerste, maar een vriendin van mij is nu 25 en heeft net haar tweede kindje gekregen.
Ik merk wel dat ik nog best een uitzondering ben qua leeftijd (jong) in mijn omgeving, zij was dat al helemaal en heeft veel vreemde reacties gekregen.
Aanvulling: helaas trouwens hoor, die vreemde reacties. Ik vond het super vervelend voor haar en hoop dat jij er niet veel mee te maken krijgt!
Vraag aan iedereen: ik merk dat de laatste dagen de misselijkheid wat minder lijkt te worden. Wel ben ik nu de hele dag aan het kokhalzen (heb hier ook een topic over geopend). Het komt zomaar, plotseling, en wel zo'n tien keer per uur de hele dag door. Ik hoef er niet vaak van over te geven, maar het is wel heel vervelend en naar.
Herkennen jullie dit? Eventueel van eerdere zwangerschappen of van anderen van wie je erover hebt gehoord? Wat hielp eventueel?
Ik merk wel dat ik nog best een uitzondering ben qua leeftijd (jong) in mijn omgeving, zij was dat al helemaal en heeft veel vreemde reacties gekregen.
Aanvulling: helaas trouwens hoor, die vreemde reacties. Ik vond het super vervelend voor haar en hoop dat jij er niet veel mee te maken krijgt!
Vraag aan iedereen: ik merk dat de laatste dagen de misselijkheid wat minder lijkt te worden. Wel ben ik nu de hele dag aan het kokhalzen (heb hier ook een topic over geopend). Het komt zomaar, plotseling, en wel zo'n tien keer per uur de hele dag door. Ik hoef er niet vaak van over te geven, maar het is wel heel vervelend en naar.
Herkennen jullie dit? Eventueel van eerdere zwangerschappen of van anderen van wie je erover hebt gehoord? Wat hielp eventueel?
groenecomputermuis wijzigde dit bericht op 01-11-2019 13:33
Reden: Toevoegen aanvulling
Reden: Toevoegen aanvulling
8.91% gewijzigd

vrijdag 1 november 2019 om 13:57
Het valt nu nog wel mee qua vreemde reacties maar dat komt ook omdat "bijna" niemand er nog van weet natuurlijk.Groenecomputermuis schreef: ↑01-11-2019 13:28@whattodo: zelf ben ik nu 26 en zwanger van de eerste, maar een vriendin van mij is nu 25 en heeft net haar tweede kindje gekregen.
Hoop het inderdaad ook niet te krijgen, maar het kan me in principe niet schelen, ookal hoop ik wel op positieve reacties van mijn familie.
Mijn misselijkheid lijkt ook ietsje minder te worden, al moet ik nogsteeds elke dag ongeveer 1 keer overgeven... alleen ik krijg mijn eetlust wel wat meer terug alleen is deze heel anders dan voor de zwangerschap, wil alleen nog maar zoet, terwijl ik eigenlijk alleen van hartig hield.
vrijdag 1 november 2019 om 14:02
@Whattodo97
Ik denk dat je over het algemeen genomen wel jong bent, maar dat is ook maar weer zo vaag. Iemand van 22 kan volwassener zijn dan iemand van 35 en andersom ook. Het zegt allemaal niks.
Ik was 26 toen ik onverwachts zwanger was. Dat ging mis. 3 maanden later was ik weer zwanger (toen wel geplant) en toen was ik 27 bij de geboorte van dochter.
Ik ben 30 als de baby geboren wordt.
Ik denk dat je over het algemeen genomen wel jong bent, maar dat is ook maar weer zo vaag. Iemand van 22 kan volwassener zijn dan iemand van 35 en andersom ook. Het zegt allemaal niks.
Ik was 26 toen ik onverwachts zwanger was. Dat ging mis. 3 maanden later was ik weer zwanger (toen wel geplant) en toen was ik 27 bij de geboorte van dochter.
vrijdag 1 november 2019 om 14:33
Welkom Paardenbloem
Gefeliciteerd met de goede echo's Springmommy, Popj, Sneeuwwitje <3
Living on the edge wat toevallig! Superleuk!
Lastig van je werk Springmommy, weet je leidinggevende het al? Kan je in overleg met diegene over wat handig is?
Ik heb geen voorkeur voor een geslacht. Man ook niet. Toch heeft hij het idee dat het een jongen is en ik dat het een meisje is. Nog een tijdje geduld hebben.
Woensdag komt iemand van Moeder voor Moeders voor de intake. Heb veel mensen in mijn omgeving die in trajecten zitten, dus voelt toch wel als iets 'wat je dan gewoon doet'.
Whattodo, je bent inderdaad relatief jong. In mijn omgeving speelde dat nog helemaal niet op die leeftijd, iedereen was nog druk aan de studie etc. Het begint hier pas de afgelopen 2 jaar.. dus vanaf 27 o.i.d. Verder wat Melon zegt, leeftijd zegt niks! Ik hoop dat je alleen maar fijne en leuke reacties krijgt op jullie mooie nieuws
Gefeliciteerd met de goede echo's Springmommy, Popj, Sneeuwwitje <3
Living on the edge wat toevallig! Superleuk!
Lastig van je werk Springmommy, weet je leidinggevende het al? Kan je in overleg met diegene over wat handig is?
Ik heb geen voorkeur voor een geslacht. Man ook niet. Toch heeft hij het idee dat het een jongen is en ik dat het een meisje is. Nog een tijdje geduld hebben.
Woensdag komt iemand van Moeder voor Moeders voor de intake. Heb veel mensen in mijn omgeving die in trajecten zitten, dus voelt toch wel als iets 'wat je dan gewoon doet'.
Whattodo, je bent inderdaad relatief jong. In mijn omgeving speelde dat nog helemaal niet op die leeftijd, iedereen was nog druk aan de studie etc. Het begint hier pas de afgelopen 2 jaar.. dus vanaf 27 o.i.d. Verder wat Melon zegt, leeftijd zegt niks! Ik hoop dat je alleen maar fijne en leuke reacties krijgt op jullie mooie nieuws

vrijdag 1 november 2019 om 14:44
Whattodo ik was 29 toen mijn eerste dochter werd geboren. Persoonlijk wilde ik niet op een jongere leeftijd kinderen. Als alles goed mag gaan dan ben ik 31 als nummer 2 komt. En zo’n idee heb ik altijd gehad.. voor mij zijn dit mooie leeftijden om mijn kinderen te krijgen.
vriendin van mij is 29 en heeft net nummer 4 gekregen. Ieder zijn ding, er is geen goed of fout toch?!
Ik moet zo weer een avond dienst gaan werken. Zie er tegen op. De misselijkheid die met vlagen komt opzetten en mijn humeur is ook niet echt helemaal top. Ik kan echt zeggen dat ik “last” heb van m’n hormonen. Moet soms echt mijn best doen om vrolijk te zijn...
wat dat betreft zie ik wel uit naar de tijd dat mijn collega’s het weten want dan word je toch een beetje gespaard op de werkvloer. Haha...
Ik moet zo weer een avond dienst gaan werken. Zie er tegen op. De misselijkheid die met vlagen komt opzetten en mijn humeur is ook niet echt helemaal top. Ik kan echt zeggen dat ik “last” heb van m’n hormonen. Moet soms echt mijn best doen om vrolijk te zijn...
wat dat betreft zie ik wel uit naar de tijd dat mijn collega’s het weten want dan word je toch een beetje gespaard op de werkvloer. Haha...
vrijdag 1 november 2019 om 16:08
Ik was 20 toen ik zwanger werd van mijn eerste en 21 toen ze geboren werd. Bij de tweede was ik 23 toen ik zwanger werd en 24 toen ze geboren werd. En nu ben ik 27 en zal ik 28 zijn als de derde geboren wordt.whattodo97 schreef: ↑01-11-2019 13:14Nu had ik een vraagje voor de moeders hier die zwanger van hun 2e of 3e kindje zijn, ik ben 22 en zie dat ik in deze groep de jongste ben, en de jongste "aanstaande moeder" van alle vrouwen die in verwachting zijn van hun eerste kindje.
Nu was mijn vraag. Wat was jullie leeftijd, toen jullie zwanger waren van jullie éérste kindje?ben gewoon erg benieuwd, vraag me af of ik er nou zo vroeg bij ben of dat het wel normaal is. (Geen van beide maakt me uit, maar ben gewoon benieuwd)
vrijdag 1 november 2019 om 21:19
Ik was 30 en de oudste werd geboren en 32 en de tweede kwam. Ga nu nog net 35 zijn.
Wij hebben twee meisjes nu. Ben heel benieuwd wat deze wordt! Mijn gevoel zegt een meisje...
Nou, het overgeven is hier ook begonnen. In de avond vooral. Ik ben weer super gevoelig voor geuren, de koelkast, bah. Terwijl daar niks geks in zit en hij gewoon schoon is. En knoflook. Vreselijk.
Wij hebben twee meisjes nu. Ben heel benieuwd wat deze wordt! Mijn gevoel zegt een meisje...
Nou, het overgeven is hier ook begonnen. In de avond vooral. Ik ben weer super gevoelig voor geuren, de koelkast, bah. Terwijl daar niks geks in zit en hij gewoon schoon is. En knoflook. Vreselijk.
vrijdag 1 november 2019 om 22:54
zaterdag 2 november 2019 om 09:19
Hoi hoi!
Ook ik wil me graag aansluiten.
Ik ben bijna 31 jaar.
Ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger. Onze uitgerekende datum is 9 juni.
Het is onze eerste zwangerschap. Helaas is het niet vanzelf gegaan en hebben wij hulp gekregen vanuit het ziekenhuis. Dmv IVF kunnen wij ons geluk niet op.
De eerste IVF terugplaatsing is in augustus mis gegaan. De cryo terugplaatsing in september is wel een succes.
De eerste weken was het ontzettend spannend. 2 keer bloedverlies gehad en een spoedecho bij 5.4. Daar konden we alleen op zien dat het goed ingenesteld was. Bij 6.2 hebben we voor het eerst het hartje gezien. Afgelopen donderdag bij 8.2 hebben we gewoon al een mini mensje mogen zien.
Nu mag ik aanstaande woensdag bij 9.1 voor het eerst naar de VK. Ik hoef ook niet terug naar het ziekenhuis.
Spannende tijd is het hoor!
Groetjes An
Ook ik wil me graag aansluiten.
Ik ben bijna 31 jaar.
Ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger. Onze uitgerekende datum is 9 juni.
Het is onze eerste zwangerschap. Helaas is het niet vanzelf gegaan en hebben wij hulp gekregen vanuit het ziekenhuis. Dmv IVF kunnen wij ons geluk niet op.
De eerste IVF terugplaatsing is in augustus mis gegaan. De cryo terugplaatsing in september is wel een succes.
De eerste weken was het ontzettend spannend. 2 keer bloedverlies gehad en een spoedecho bij 5.4. Daar konden we alleen op zien dat het goed ingenesteld was. Bij 6.2 hebben we voor het eerst het hartje gezien. Afgelopen donderdag bij 8.2 hebben we gewoon al een mini mensje mogen zien.
Nu mag ik aanstaande woensdag bij 9.1 voor het eerst naar de VK. Ik hoef ook niet terug naar het ziekenhuis.
Spannende tijd is het hoor!
Groetjes An
zaterdag 2 november 2019 om 11:27
Welkom An! Spannend hoor.
Vind het altijd wel grappig, zulke jonge moeders, ik denk dan altijd: oh jee, als ik op die leeftijd een kind had gekregen, dan was dat nog met die-en-die flapdrol...
Ja, ik voelde me ook totaal anders bij die tweede zwangerschap. Maar ja, het blijkt gewoon een heel ander kind te zijn. Ook wat hoor, dan denk je dat je een beetje weet hoe het werkt...m-april schreef: ↑31-10-2019 22:15Haha ik dacht bij mijn tweede ook echt dat het een jongetje zou zijn. Ik voelde me zo ontzettend anders en mijn buik was ook echt totaal anders. Bij de eerste was ik totaal niet misselijk of iets en was ik heel breed. Bij de tweede was ik juist enorm misselijk en droeg ik echt naar voren, je kon van de achterkant niet zien dat ik zwanger was zeg maar.. maar toch allebei meisjes..
Ja, dat heb ik dus ook. Bij het eerste kindje hoge bloeddruk, bij het tweede kindje aspirine (geen last gehad van hoge bloeddruk en kindje was gelukkig ook een pond zwaarder en mocht een week langer blijven zitten). Vandaar dat ik er dit keer vroeg bij wilde zijn.Mihoen62 schreef: ↑01-11-2019 11:05Wat trouwens ook nieuw is: Vorige zwangerschap heb ik de hele zwangerschap een te hoge bloeddruk gehad. Mijn bloeddruk was nu goed, maar ik heb wel een afspraak met de gynaecoloog. Deze afspraak heb ik, omdat je schijnbaar met aspirine de bloeddruk laag kunt houden en de kans op een te hoge bloeddruk verkleint. Daar ga ik het dus met de gynaecoloog over hebben, om het hoe en wat te bespreken. Heeft iemand van jullie daar ook ooit van gehoord?
Toen mijn eerste werd geboren was ik ook 30+. Had van mij ook eerder gemogen, maar je hebt het niet altijd zelf in de hand. Het is goed zo.whattodo97 schreef: ↑01-11-2019 13:14Nu was mijn vraag. Wat was jullie leeftijd, toen jullie zwanger waren van jullie éérste kindje?ben gewoon erg benieuwd, vraag me af of ik er nou zo vroeg bij ben of dat het wel normaal is. (Geen van beide maakt me uit, maar ben gewoon benieuwd)
Vind het altijd wel grappig, zulke jonge moeders, ik denk dan altijd: oh jee, als ik op die leeftijd een kind had gekregen, dan was dat nog met die-en-die flapdrol...

zaterdag 2 november 2019 om 11:37
Ook dat is echt enorm herkenbaar. Die 2 meiden van mij lijken qua uiterlijk sprekend op elkaar maar qua innerlijk zijn ze echt compleet verschillend.hollandaisesaus schreef: ↑02-11-2019 11:27Welkom An! Spannend hoor.
Ja, ik voelde me ook totaal anders bij die tweede zwangerschap. Maar ja, het blijkt gewoon een heel ander kind te zijn. Ook wat hoor, dan denk je dat je een beetje weet hoe het werkt...

zaterdag 2 november 2019 om 22:14
Haha ja waarschijnlijk wel ja

maandag 4 november 2019 om 13:25
ja daar heb je gelijk in, ik zeg niet dat ik perfect ben maar sommige vrouwen zijn er nog niet klaar voor op deze leeftijd. (ik twijfel ook veel aan mij zelf) Maar ik weet zeker dat ik een goeie moeder zou zijn. En dat ik er al wel aan toe ben._melon schreef: ↑01-11-2019 14:02@Whattodo97
Ook een hele mooie leeftijd, die van jou.

maandag 4 november 2019 om 13:26
Oh wouw, ook vrij jong. Hoe is dat jou bevallen op die leeftijd? als ik vragen mag.

maandag 4 november 2019 om 13:27
dat is zeker waar. het is al een heel groot wonder op zichzelf om zwanger te mogen worden. <3Livingontheedge schreef: ↑01-11-2019 22:54Het is toch super persoonlijk en ook afhankelijk van je situatie hoe oud je aan kinderen begint... ik vind dat anderen daar niet over mogen oordelen.
Ik was 30+, maar had t liever al 3 jaar eerder gewenst. Je hebt t niet altijd voor t zeggen.