UD okt. 2020

10-02-2020 10:42 442 berichten
Wie is er ook uitgerekend in oktober 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

Inlog: UDokt2020
Wachtwoord: okto2020

NaamLeeftijdKindjeUDJ/MBijzonderheden
Babyboom35Tweede30 septembergeheim :heart: 20 weken echo goed, 26-05 controle
ActualNoodle30Eerste4 OktoberJongen :heart: NIPT goed, vergrote niertjes
Vajore201731Tweede4 Oktober
WishfulThinking36Eerste5 Oktober :heart:
Zot-8336Vijfde10 Oktoberjongen :heart: Goede NIPT. kindje verloren bij 24 weken
Energy0832Derde11 Oktoberjongen :heart:
Dizzy030eerste14 oktoberjongen
anoniem_636bd206a82f3 wijzigde dit bericht op 30-09-2020 08:29
63.24% gewijzigd
Dat heb ik ook een beetje Leolux
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is natuurlijk niet de bedoeling. Jullie zijn al lekker opgestart met elkaar. Ik kan me ook weer afmelden hoor, no problem! Sta ook nog niet in de tabel, dus dat scheelt :)
Zo bedoelde ik het niet hoor Molly! Wees welkom.

Ik loop hier al een week tegen aan. Misschien dit groepje opsplitsen?
zwanger/uitgerekend-in-oktober-20/list_messages/458309

Ik heb een nieuw groepje gemaakt met de inlog van deze tabel. Ik houd van overzicht en op elkaar kunnen reageren en merk dat ik het hier moeilijk vind. Vandaar een 2e en kleiner groepje. Voel je welkom. :)
Anders schrijft 1-15 oktober hier en 16-31 oktober in het andere topic?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
@ Leolux: Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Ik kan ook het overzicht niet houden. Hersenen werken op dit moment ook niet mee.

@ Lux: Dat lijkt me een prima idee. Ik kom dan ook af en toe in het andere topic spieken!
lux- schreef:
28-02-2020 12:25
Dat lijkt me een goed plan!
De ervaring leert dat er gaandeweg wel wat schrijfsters afvallen, maar misschien helpt het splitsen juist wel om dat niet te laten gebeuren. Ik kom af en toe wel in tweede helft oktober spieken hoor, veel schrijfplezier en goede zwangerschappen gewenst dames.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Gatochpoetsen schreef:
28-02-2020 12:43
De ervaring leert dat er gaandeweg wel wat schrijfsters afvallen, maar misschien helpt het splitsen juist wel om dat niet te laten gebeuren. Ik kom af en toe wel in tweede helft oktober spieken hoor, veel schrijfplezier en goede zwangerschappen gewenst dames.
Heb jou nog niet gezien in de tabel?
Wil je er niet in?
:bye: :bye: kom ook vast hier nog wel eens spieken dames :bigkiss:
lux- schreef:
28-02-2020 12:25
Dat lijkt mij beter idd!
Had ik met de vorige zwangerschap ook, beviel goed!
Merk ook dat ik als eind-oktoberzwangere nog helemaal niet bezig ben met 10-weken echo’s enzo bijvoorbeeld. :)
Babyboom31 schreef:
28-02-2020 12:47
Heb jou nog niet gezien in de tabel?
Wil je er niet in?
Beetje persoonlijk bijgeloof, maar ik wacht graag nog één echo af :-$
Lasvegas-84 schreef:
28-02-2020 13:28
Dat lijkt mij beter idd!
Had ik met de vorige zwangerschap ook, beviel goed!
Merk ook dat ik als eind-oktoberzwangere nog helemaal niet bezig ben met 10-weken echo’s enzo bijvoorbeeld. :)
Daarom. In de zwangerschap is 3-4 weken best een groot verschil.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Gatochpoetsen schreef:
28-02-2020 13:32
Beetje persoonlijk bijgeloof, maar ik wacht graag nog één echo af :-$
Prima toch ! Snap ik wel
Wat een goed idee om te splitsen! Ik kom af en toe nog even meelezen hoor :hello:
Maisnon3 schreef:
28-02-2020 16:31
Wat een goed idee om te splitsen! Ik kom af en toe nog even meelezen hoor :hello:
Ik zet je alvast in de andere tabel.
Ik stap ook over :hello:
Kom af en toe nog even hier kijken hoor!
Goed idee!
Ik ben 4 okt uitgerekend, hoe kan ik dit in de tabel zetten?
31 jaar, zwanger van de tweede.
Klopt, te druk is lastig om overzicht te houden..
Over een week een extra echo om te zien of de uitgerekende datum nog klopt. De eerste echo was met 6 weken, dus nog lastig om goed te meten.
Ik zie trouwens inlog en wachtwoord staan, hoe werkt dit en wat wordt hier mee bedoelt? Want ik sta ingelogd op mijn naam en zoek dit forum dan op. Sorry ben volgens mij nog heel onervaren op een forum, kan me dit niet herinneren van de vorige zwangerschap :bonk:
@Vajore: welkom en gefeliciteerd! Ik heb je vast toegevoegd in de tabel. Je kunt rechtsboven op het poppetje drukken, dan uitloggen en opnieuw inloggen met de gegevens in de eerste post als je de tabel wil aanpassen. (Daarna weer als jezelf inloggen, anders weten we niet wie je bent). Als het niet lukt, post het dan gewoon in een berichtje. Er zijn genoeg mensen die het even voor je kunnen doen!

@Gatochpoetsen: we zien je graag in de tabel verschijnen, zodra jij dat wilt :)
Slim dat opsplitsen! Ik ga verder in het andere forum, succes dames!
Blueitis schreef:
28-02-2020 19:14
@Vajore: welkom en gefeliciteerd! Ik heb je vast toegevoegd in de tabel. Je kunt rechtsboven op het poppetje drukken, dan uitloggen en opnieuw inloggen met de gegevens in de eerste post als je de tabel wil aanpassen. (Daarna weer als jezelf inloggen, anders weten we niet wie je bent). Als het niet lukt, post het dan gewoon in een berichtje. Er zijn genoeg mensen die het even voor je kunnen doen!

@Gatochpoetsen: we zien je graag in de tabel verschijnen, zodra jij dat wilt :)
Ahhh thanks top! Duidelijke uitleg!
Weekje wachten en dan weer een echo. Dan zou ik bijna 10 weken zijn..

Ik heb echt de heeeele dag honger en ben misselijk tegelijk. Pff zo een vreselijk gevoel. Herkent iemand dit?
Hallo dames,

Goed idee om de groep te splitsen al ga ik zeker spieken in de andere groep. Fijne zwangerschap allemaal voor degenen die naar de tweede groep gaan.

Ik vroeg me af of er dames hier zijn die er al over nadenken om positiekleding te kopen. Ik heb nieuwe broeken want m’n oude broeken zijn echt op maar de maar is goed. Ik twijfel tussen zwangerschapsbroeken of toch normale jeans. Iemand tips?

@Vajore: ik herken dit zeker. Ik merk dat ik ook misselijker word na heel vet eten. De cravings beginnen nu ook te komen.
Afgelopen vrijdagnacht voelde ik ineens veel vocht waar ik wakker van werd. Wat een nachtmerrie, alles zat onder. Ik was niet echt in paniek. Volgende dag gebeld voor overleg. Mocht voor een echo komen, waar een mini van ruim 9 weken rond spartelde (zo gaaf!)
Toch heb weer een enorme slag om de arm hieraan over gehouden... Ik heb natuurlijk ook gedacht dat het weer klaar was/ of een voorbode. Blijft spannend.
Gatochpoetsen schreef:
01-03-2020 07:46
Afgelopen vrijdagnacht voelde ik ineens veel vocht waar ik wakker van werd. Wat een nachtmerrie, alles zat onder. Ik was niet echt in paniek. Volgende dag gebeld voor overleg. Mocht voor een echo komen, waar een mini van ruim 9 weken rond spartelde (zo gaaf!)
Toch heb weer een enorme slag om de arm hieraan over gehouden... Ik heb natuurlijk ook gedacht dat het weer klaar was/ of een voorbode. Blijft spannend.
Ohh jeetje, snap dat je daar van schrikt! Gelukkig was alles goed en fijn nog even je mini kunnen zien. Wat was de verklaring voor al dat vocht?

In mijn vorige zwangerschap had ik met 17 weken royaal bloedverlies. Helemaal in paniek naar de vk, bleek een adertje te zijn gesprongen. Wat was ik geschrokken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven