Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018

12-05-2017 11:23 1429 berichten
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo :cheer2:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Awina 29/33 Eerste 6 januari Meisje! :love: 16 december bevallen! :heart:
Wolkje85 32/32 Eerste 10 januari Jongen!
Jongen!
:love: .. december bevallen! :heart:
Nx3 33 Vierde 3 januari Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
GettingEven 30/40 Eerste 30 december Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
UkkePuckje2017 31/33 Tweede* 7 januari Meisje! :love: 29 december bevallen! :heart:
happyapple Tweede 2 januari nnb :love: .. december bevallen! :heart:
Mamarjan 31/34 Tweede 3 januari Meisje! :love: 31 december bevallen! :heart:
xkussie 25/28 Eerste 10 januari Meisje! :love: 8 januari bevallen! :heart:
Anais_ 31/31 - .. januari Meisje! :love: 17 januari bevallen! :heart:
Lotte_joy 31/39 Tweede 30 december Jongen! :heart: :duckie:
ASP 28/27 Eerste 30 december Jongen! :heart: :duckie:
Floor789 25/27 Eerste 31 december Jongen! :heart: :duckie:
Lissjay 32/32 Tweede 2 januari Meisje! :heart: :duckie:
Blauwe_Stoel 33/34 Eerste 3 januari Jongen! :heart: :duckie:
SuperPannenkoek 31/39 Tweede 11 januari Jongen! :heart: :duckie:
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hè meiden! Sorry voor mijn radiostilte, ik lees alles wel mee maar merk dat ik niet vaak de behoefte heb om te reageren op dit stomme, niet-altijd werkende forum.

Bijna aan het eind alweer, vind het zo snel gegaan! Veel meiden met klachten helaas lees ik, nog even doorbikkelen! Hier helaas ook veel klachten en weinig slaap, daardoor zal ik vanaf 37w een homeopathisch middel krijgen zodat de baarmoedermond weker wordt en ze me met 39w kunnen strippen. Dat belooft niks, maar over de 40 weken zal ik in ieder geval niet gaan. Fijn idee!

De laatste weekjes dus in, vol positiviteit want dat wondertje in m’n buik ga ik enorm missen, ondanks de nare dingen! Hoop dat jullie ook nog even kunnen genieten van de laatste weken, dat gun ik jullie allemaal!
vandaag bij de vk geweest, ik mag gewoon onder hun blijven lopen en bevallen.
ik heb 2 soorten homeopathische pilletjes gekregen, die moet ik een week lang slikken en die zijn er om mijn baarmoedermond week te maken. volgden week donderdag hoop ik dat ik gestript kan worden en anders die week erna.
dus waarschijnlijk krijg ik de baby dit jaar nog, ik hoop het wel in ieder geval.
toch best weer een beetje spannend da haha ook al weet ik heel goed wat er zal gebeuren etc maar toch het blijft elke keer weer een ding en vooral iets bijzonders.. en dit is mijn laatste zs, laatste bevalling etc
mijn man heeft het al over een 5de baby en nr 4 is er nog niet eens, maar mij niet gezien haha
.
anoniem_345221 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 00:56
99.70% gewijzigd
@ nx3: spannend, wanneer hoor je wanneer je gestript wordt? Hoop voor je dat de baby snel komt, met jouw klachten wordt je niet echt vrolijk natuurlijk.

@ Wolkje: is er al nieuws bij jou? Heb in mijn hoofd dat je de eerste bent, met je twee kleintjes zou dat ook niet zo gek zijn...

@ bv/fv: de intentie is bv, maar als het echt niet lukt stap ik over. Heb daar ook speciaal de kraamzorg op uitgezocht, deze doen daar niet moeilijk over. Heb in mijn omgeving eens gezien hoe de mama ongelukkig werd doorgepusht bv te geven, het was voor haar echt een opluchting over te stappen toen kraamzorg weg was.

Inmiddels ben ik onder toezicht van een gyn vanwege mijn hoge bloeddruk. Moet ook sowieso 24 uur in het zh blijven na het bevallen. Vanwege de hoge bloeddruk en vanwege het feit dat ze redelijk groot is laten ze me ook niet verder rondlopen dan 39/40 weken, daarna gaan ze inleiden. Baby wordt tussen de 7 a 8 pond vij geboorte geschat nu.
Maagzuur is wat gedaald inmiddels, maar merk dat ik lomper wordt en de baby zwaarder. Ze vonden dat ze vrij hoog tegen mijn middenrif lag, maar dat voel ik ook wel. Inmiddels heeft ze er ook echt een sport van gemaakt om elke keer op hetzelfde plekje op mijn rib te trappen, die is onderhand echt beurs denk ik :-(

Ach ja nog maar heel even dames, we kunnen het! :high5:
Hoi meiden, jeetje, voor vele is t wel zwaar inmiddels. Fijn nx3, dat ze je niet te lang meer door laten lopen...

Lastig om dan nog echt te genieten.... als t zo zwaar is.

Awina, voor jou dus ook al t einde in zicht. Wat lastig die hoge bloeddruk. En hoe groot is jullie kleine nu dan? Dat ze zeggen dat de baby op wel 4 pond wordt geschat?

Hier is t ook echt niet makkelijk, pfff. Heb veel hypos (ook midden in de nacht), heel naar. (Rot diabetes). De twee mannen in m’n buik zijn erg druk en bewegelijk. Zo bewegelijk zelfs dat zs deze week al 2x gedraaid zijn van hoofdligging naar stuitligging (bevestigd met echo’s, bijna onmogelijk voor een tweeling met 36 weken)... maar zs krijgen t voor elkaar. Verder kan ik niet heel veel meer, mega veel bekken pijn, giga buik.... maar, ben wel heel dankbaar dat ze nog jn mijn buik zitten, hoe zwaar ook. Voor die twee mannetjes gewoon beste dat ze de 37 weken halen. Overigens (misschien had ik t al gezegd) is her einde in zicht, ik word volgende week ingeleid. Dus dan kan ik eindelijk genieten van die twee mannetjes, ben zooooo benieuwd naar ze!!!!

Vind t ook wel heel spannend allemaal... maar zal vast goed komen ;-)
Wauw dus je datum is al bekend Wolkje, spannend! Lijkt me zo’n gek idee... maar voor jou zal het helemaal lichamelijk zwaar zijn nu, dus snap dat je ze nu inmiddels wel vast wil houden :) (denk stiekem wel dat je je handen nog vol gaat krijgen als ze zelfs nu de meest onmogelijke draaiingen nog kunnen presteren ;) )

De gyn gaf begin vorige week aan dat ze de baby toen rond de 3000 gr schatte. Dinsdag moet ik weer, ben benieuwd wat ze dan zegt.
Nou dames ook even hier een update: inmiddels ben ik 3 weken te vroeg bevallen n een prachtige dochter :heart: de bevalling ging redelijk vlot en begon met het breken van de vliezen. Ze doet het supergoed, wij zijn echt dolgelukkig met ons mooie meisje ❤️
Van harte gefeliciteerd Awina. Ik heb in de eerste maanden meegeschreven met de groep.
Ik wilde vandaag kijken en vond het al zo toevallig dat er tot nu niemand in de groep eerder is bevallen.

Maar dus toch wel. Geniet ervan :)
Wauw Awina! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Hopelijk gaat het goed met jullie beide, geniet ervan samen!

Spannend wolkje85! Voor jou is het einde ook écht in zicht! Heel veel succes, en sterkte met de bevalling. Zo bijzonder dat je bijna je twee mannetjes gaat ontmoeten!

Hier gaat het z’n gangetje. Helaas kan ik bijna niet meer lopen en van het weekend opnieuw in het ziekenhuis gelegen met hoge bloeddruk en duizelingen. Inmiddels gaat dat gelukkig beter en gaan we morgen een plan de campagne opstellen. Kom maar op met die homeopathische troep en gauw strippen die handel, hoewel ik m’n meisje in m’n buik enorm ga missen is het ook wel weer een lekker vooruitzicht om weer mezelf te kunnen zijn. Gelukkig zal t niet veel langer duren dan nog 3 weken, dus ik ga er nog maar even extra van genieten... voor we het weten is het alweer voorbij :heart:
Awina schreef:
18-12-2017 13:02
Nou dames ook even hier een update: inmiddels ben ik 3 weken te vroeg bevallen n een prachtige dochter :heart: de bevalling ging redelijk vlot en begon met het breken van de vliezen. Ze doet het supergoed, wij zijn echt dolgelukkig met ons mooie meisje ❤️
oh wauw gefeliciteerd met jullie dochter, fijn dat alles goed is gegaan. lekker genieten nu.
stiekem erg jaloers haha
Xkussie schreef:
18-12-2017 13:51
Wauw Awina! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Hopelijk gaat het goed met jullie beide, geniet ervan samen!

Spannend wolkje85! Voor jou is het einde ook écht in zicht! Heel veel succes, en sterkte met de bevalling. Zo bijzonder dat je bijna je twee mannetjes gaat ontmoeten!

Hier gaat het z’n gangetje. Helaas kan ik bijna niet meer lopen en van het weekend opnieuw in het ziekenhuis gelegen met hoge bloeddruk en duizelingen. Inmiddels gaat dat gelukkig beter en gaan we morgen een plan de campagne opstellen. Kom maar op met die homeopathische troep en gauw strippen die handel, hoewel ik m’n meisje in m’n buik enorm ga missen is het ook wel weer een lekker vooruitzicht om weer mezelf te kunnen zijn. Gelukkig zal t niet veel langer duren dan nog 3 weken, dus ik ga er nog maar even extra van genieten... voor we het weten is het alweer voorbij :heart:
ik slik die homeopathische pilletjes nu bijna een week,zonder resultaat haha. donderdag most ik naar de vk toe weer en ga vragen of ze even wil voelen of er iets aan de gang is daar beneden haha.
Dankjulliewel! Ze is zo lief :love: de slapeloze nachten meer dan waard. Dit gun ik iedereen. Hopelijk hebben jullie je baby’s ook snel in jullie armen dames!
Gefeliciteerd met je dochter Awina!
3 weken eerder dan verwacht, maar wel verder goed gegaan?

Wolkje, deze week ook jouw 2 mannetjes!

En Nx3, jij bent vast ook snel aan de beurt!

Ik heb niet zo veel te vertellen dan dat ik iedere dag last krijg van maagzuur, waardoor ik tot 5u s'nachts slecht slaap (soms kan ik spugen en dat lucht op) dan zakt het weg en na mijn ontbijt komt het weer terug.
Iemand nog goed resultaat met een bepaald tabletje of drankje?
De maagzuurtabletten van kruitvat doen erg weinig :(
Op zich zit de baby prima, en mag wel blijven tot 42 wkn.
Maar vandaag weer hele dag zo veel last, dat ik het beetje beu ben. (Maar mn verstand zegt dat ik de baby in mijn buik te veel ga missen en dat zolang die goed zit, maar moet blijven en ik me over het zuur moet heen zetten, maar zou fijn zijn als ook het zuur me niet dwars zou zitten.
Vorige week van woe-za de baby minder gevoeld, gelukkig vanaf zondag weer goed aanwezig
mamarjan schreef:
19-12-2017 20:30

Ik heb niet zo veel te vertellen dan dat ik iedere dag last krijg van maagzuur, waardoor ik tot 5u s'nachts slecht slaap (soms kan ik spugen en dat lucht op) dan zakt het weg en na mijn ontbijt komt het weer terug.
Maar vandaag weer hele dag zo veel last, dat ik het beetje beu ben. (Maar mn verstand zegt dat ik de baby in mijn buik te veel ga missen en dat zolang die goed zit, maar moet blijven en ik me over het zuur moet heen zetten, maar zou fijn zijn als ook het zuur me niet dwars zou zitten.
Vorige week van woe-za de baby minder gevoeld, gelukkig vanaf zondag weer goed aanwezig

nou ik vraag het me af haha , we zullen het zien, ik heb ook vreselijke last van maagzuur, maar dat heb ik al 38 weken lang. bij mij helpt niks et tegen, ik had antagel van de ha gekregen,misschien is dat een optie voor jou? bij mij werkt het niet maar volgens mij bij een hoop andere mensen wel.
lieve meiden,

bij deze wil ik jullie alvast fijne feestdagen en een gelukkig 2018 wensen. hoop dat onze baby's snel geboren zullen worden zodat we lekker kunnen gaan genieten van onze mooie gezinnen.
Nx3 goed punt!
Genieten dames van de feestdagen (met onze dikke buiken en weinig eetlust, de alcoholloze hapjes en drankjes ;( )
Ik heb toevallig vanmorgen antagel gehaald bij de apotheek. 2x genomen vandaag, en helpt weinig maar geloof wel iets, dus nu 5 dagen consequent innemen want alleen dan kan je het effect opmerken (heb jij dat wel vraag gedaan??)
mamarjan schreef:
19-12-2017 20:30

Dankjewel! Alles is goed gegaan gelukkig, heb enkel een knip gehad omdat haar hartslag op den duur daalde. Inmiddels is ze alweer 5 dagen oud, wat gaat dat hard! Merk ook dat haar gezichtje alweer iets fijner wordt dan in het begin. Inmiddels zijn de nachten alweer iets rustiger dan in het begin. De kleine heeft hier inmiddels al vele harten binnen de familie veroverd en over aandacht en liefde in ieder geval niets te klagen! ;-)

@ maagzuur: ik heb bij de apotheek zo’n bruin flesje gehad die ik in de koelkast moest bewaren. geen idee hoe het heette, maar werkte wel goed voor mij. Zwangeren mogen wel Rennies zei de assistente, maar ze gaven dit liever eerst, was beter voor de baby. Anders gewoon even informeren bij de apotheek.

Ook jullie fijne feestdagen alvast dames, hoop dat jullie baby’s ook snel mogen komen! Ik blijf tussendoor nog wel even nieuwsgierig checken hier, de volgende zal in ieder geval niet ver weg meer zijn!
heyy meiden

woensdag gaat de vk mij strippen begin de middag, dus ik hoop die dag er na dr baby in armen te hebben.. mocht het strippen niet werken dan word ik ingeleid. lichamelijk heb ik het echt te zwaar dus dit is gewoon de beste optie.
ik ben dan 39 weken zwanger dus prima tijd om de baby te laten komen..
nu word het wel spannend dan ineens,tenzij ik nog spontaan beval voor die tijd. zodra ik iets voel moet ik meteen vellen, omdat het wel snel kan gaan bij mij en ik eerst nog een half uur naar het zh moet rijden.
hier nog niet meer baby's geboren inmiddels??

@wolkje wanneer word je ingeleid ?
Wat goed nx3, wat zal dat een opluchting voor je zijn! Je bent er bijna dus, nog heel even voor je je kindje vast hebt!

@Wolkje, je werd deze week ingeleid dacht ik, hopelijk ben je inmiddels al bevallen van je mooie mannetjes en ben je nu lekker aan t genieten
Even snel een korte update. Na een hele lange heftige bevalling zijn vorige week onze gezonde jongens geboren. Jongens maken het goed, ik wat minder (ben met spoed op de ok beland, hoop mis gegaan) maar inmiddels zijn we thuis en gaan we genieten van ons gezinnetje. Ik blijf inchecken om jullie te volgen! Ben benieuwd....
en.
anoniem_345221 wijzigde dit bericht op 23-03-2018 10:43
99.10% gewijzigd
Gefeliciteerd Wolkje! Hopelijk herstel je zelf ook snel nu!
Wolkje gefeliciteerd met jullie jongens!!

Dat moet heftig zijn geweest, maar goed te lezen dat jullie nu lekker thuis zijn en kunnen genieten.

Veel geluk met elkaar! :cheer2:
Gefeliciteerd Wolkje!
Hopelijk herstel je snel.
Geniet van de kleine mannekes!
Gefeliciteerd Wolkje!! Hopelijk herstel je snel! Geniet van deze bijzondere tijd en laat je lekker verzorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven