Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!

24-10-2017 14:47 783 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! :sun:

.
. ]
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend/
Geboren
Afspraken Geslacht :heart: / :duckie: Bijzonderheden
M10e
(27)
eerste29 juniVerrassing :heart:
003liesje
(27/31)
tweede30 juni Jongen :heart:
Kellster
(26)
Tweede 1 juli Jongen :heart: / :duckie:
Nikkie1984
(?)
tweede2 juli Jongen :heart: / :duckie: mk jul '17
Fl4urtje29
(?)
eerste2 juliVerrassing :heart: NIPT was goed!
suusjee
(27/28)
eerste3 juli ? :heart:
Morgenstond
(28/29)
tweede 3 juli 13-mrt: controle Jongen :heart: / :duckie:
Mayajama
(29/33)
eerste6 juli Jongen :heart: / :duckie:
winterbaby
(23/26)
tweede7 juli Meisje :heart: / :duckie:
snowgirl1
(32/30)
tweede & derde7 juli/
21 februari
Jongens :heart: :heart:Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens :hug:
LaTimo
(33/35)
tweede 8 juli 20 weken echo datum nog niet bekend Meisje :heart: zwanger via IUI na 1 jaar mmm
engeltje86
(31)
derde8 juli Meisje :heart: / :duckie:
Energy08
(30/38)
tweede4 juli Meisje :heart: / :duckie:
Konijntje999
(29/34)
eerste9 juli 25-feb: 20 weken echoJongen :heart: / :duckie: vmk aug '17
Ineedyourlove
(29/37)
tweede11 juli Jongen :heart:
Blue_Yoshi
(32)
tweede11 juli ? :heart:
_butter_fly
(30)
tweede11 juli28-feb: 20-wkn echo? :heart: NIPT was goed!
Mieremuis eerste16 juli/
10 februari
Jongen :heart: Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 :hug:
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

:redrose: -- :hug: grapjasje, :hug: flipje2, :hug: konijnhangoor -- :redrose:

ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!

J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik kom ook meekletsen als jullie dat goed vinden?
Ik ben 38 en heb afgelopen woensdag 01-nov positief getest, volgens mijn berekeningen ben ik rond 8 juli uitgerekend.
Dit is mijn 2e zwangerschap, begin februari dit jaar een miskraam gehad (na k.i.) met 6 weken dus het is nog spannend, al voelt het nu veel anders dan toen.
Mijn leven is dit jaar compleet veranderd, begin van dit jaar dus aan de gang geweest met donorzaad omdat mijn kinderwens zooooo sterk was maar ik al een tijd alleen was. Dat is helaas zoals ik al zei uitgelopen op een miskraam, toen heb ik het even rustig aan gedaan, heb in maart mijn huidige vriend (39) ontmoet en begin oktober hebben we besloten er voor te gaan en gelijk de eerste ronde raak, wie had dat ooit gedacht, het heeft zo moeten zijn denk ik.

Ik vind het heel leuk om hier mee te lezen, ben zelf niet zo actief in het reageren, maar ga mijn best doen.
Ik heb overigens nog geen kwaaltjes naast een drukkend gevoel in mijn onderbuik en wat gerommel. Komende week ga ik de verloskundige bellen voor een afspraak.

En oja, iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap :-D
Hi nieuwe dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Hier nog niet heel veel last van kwaaltjes, wel telkens wat misselijk. Ben benieuwd of dit nog erger wordt, bij vorige zwangerschap was het toilet de eerste weken m’n grote vriend;-)

Ik kan pas volgende week bellen voor afspraak vk en dan intake rond 8 weken. Hopelijk dan ook direct echo! Wel heel goed gevoel over maar blijft toch spannend!

Ik was trouwens vanavond met groep vriendinnen uit eten en werd erg argwanend aangekeken met m’n frisje. Ik kon toch wel gezellig glaasje prosecco mee drinken ;-) Zou blij zijn als ik het weer gewoon kan vertellen!

Ik geef ook nog borstvoeding. Leuk meer bv moeders in de groep. Ben wel bijna helemaal opgedroogd. Ben van twee voedingen naar één ovhtendvoeding gegaan. Ze doet er extra lang over, even mammatanken. Ben benieuwd hoe lang we dit nog vol gaan houden. Hopelijk nog wel even, al zie ik tandemvoeden dan ook weer niet zitten..

Fijn weekend alvast!!
Hallo meiden!
Ik hoop dat ik hier mee mag schrijven?
Ik ben nog niet zo lang op dit forum dus moet soms ook even kijken hoe alles werkt haha.

Ik ben 29, vriend is bijna 37.
We hebben al een zoon van 3.
Ik ben uitgerekend op 9 juli 2018 en hebben een intakegesprek + echo op 2 december.

Vind het toch allemaal weer enorm spannend allemaal :yes:
Oké schat
Ik ga volgende week denk ik de verloskundige bellen en me inschrijven ik twijfel nog een beetje of ik bij dezelfde praktijk wil als bij de eerste. Het nadeel van die praktijk vond ik dat er 9 verloskundigen zijn en tijdens de zwangerschap zie je wel veel dezelfde gezichten echter tijdens diensturen en in de kraamweek kwamen er 3 mensen bij mij thuis die ik nog nooit had gezien. Het voordeel zou ik vinden dat ze mijn voorgeschiedenis kennen. Wat zouden jullie doen?

Wat een bijzonder verhaal mojo! Heel mooi dat je dit nu met partner mag meemaken!
_butter_fly schreef:
04-11-2017 11:44
Wat een bijzonder verhaal mojo! Heel mooi dat je dit nu met partner mag meemaken!
Dank je, ja ben er ook zoooo blij mee, dat het me toch nog gegund is, maar tegelijkertijd ook nog zoooo bang dat het alsnog mis gaat. Maar we blijven positief denken. Dit gaat gewoon lukken 😉
Heb je al op de site gekeken butterfly? Of ze nog steeds 9 verloskundige hebben?
Bij mijn verloskundige was inmiddels al wel wat veranderd.
Toch heb ik voor dezelfde gekozen, inderdaad vanwege dat mijn gegevens daar bekend zijn maar ook omdat ik heel prettig begeleid ben.

Denk als je er minder prettige ervaringen mee hebt ik zou kiezen voor een ander.
Als het enkel om de gegevens Gaat, dat is zo besproken en bekend!
Oké schat
Voor degene die het leuk vinden om mee te schrijven in een besloten Facebook groep, stuur even een privé berichtje met je email adres dan kan ik je toevoegen.
@winterbaby Zien anderen echt helemaal niets daarvan? Ook niet zeg maar dat je het leuk hebt gevonden? Of dat je vrienden bent geworden?
Zo we zijn weer een paar dagen verder. Ik begin nu toch wel van alles te merken. Van de week was ik 2 dagen van huis voor m’n werk en ik was gebroken vandaag. Ook merk ik tijdens lang staan/lopen dat m’n onderrug zeurderig aanvoelt. M’n borsten zijn ook weer megagevoelig.

Het zijn wel slopende dagen zo tot de eerste echo, nog meer dan 2 weken :(.

Ik vond vanochtend ook dat m’n broek strak zat. M’n darmen zijn echt all over the place.

Langzaamaan merk ik dat ik al wel aan het fantaseren ben. Zou het een jongen of meisje zijn? Hoe gaan we het vertellen? Kamertjes verbouwen. Superleuk.
konijnhangoor schreef:
04-11-2017 16:41
@winterbaby Zien anderen echt helemaal niets daarvan? Ook niet zeg maar dat je het leuk hebt gevonden? Of dat je vrienden bent geworden?
Nee er is echt helemaal niks te zien, alleen de mensen die in de groep zitten kunnen bij de groep of de groep überhaupt vinden op fb. Alleen leden van de groep kunnen berichten in de groep zien. Vind ik leuks en andere dingen zijn ook niet te zien.

@vermoeidheid dit herken ik zo erg. ik ben zo niet vooruit te branden. Ik heb nu gelukkig 2 weken vakantie, dus ik kan nu echt even lekker tot rust komen en alles laten bezinken haha
Winterbaby ik heb je een berichtje gestuurd.

Ik heb op de site gekeken, ze hebben nog dezelfde werkwijze. Ik kwam vandaag ook op een site terecht met 3 verloskundigen die ieder een beperkte caseload aannemen en van begin tot eind je begeleiden, dat spreekt me ook heel erg aan. Ik ga het met man overleggen. 1 van hun heeft ook een psychologie achtergrond en dat spreekt me wel aan aangezien ik wel graag wat extra begeleiding/coaching heb ivm complicaties en traumatische bevalling bij de eerste.

@vermoeidheid ik heb vanmiddag ook heerlijk even geslapen 👍
Flip.. Goed idee van je om een nieuw topic te maken vanaf 11 juli. Maakt het hier wat overzichtelijk.

Winterbaby.. Leuk fb! Is alleen voor het groepje van hier neem ik aan?
Ik heb ook nog vaak contact via zo'n geheime pagina van mn vorige zwangerschappen. Zal een bericht sturen. :)

Butterfly.. ik heb zelf een vk praktijk met 2 verloskundigen. Echt fijn om echt persoonlijk contact te hebben. Bij mn 1e zwangerschap was de praktijk groter en ze zijn later opgesplitst in 2 praktijken. Bij mn 1e bevalling had ik een vk aan mn bed die ik daarvoor pas 1x gezien had. Al kon me dat op dat moment niet zoveel schelen hoor.. heb keihard in d'r hand geknepen :proud:
Bij m'n 2e zwangerschap vond ik dus het persoonlijkere contact een stuk fijner.

Ik was gister zo beroerd dat mn schoonmoeder zo lief was om de kids op te halen en ze gelijk bleven logeren. (Onder t mom van buikgriepje :P) Heb de hele middag in bed gelegen. Gelukkig ging t vandaag wel beter.
Hoi dames,
Ik kom een beetje spontaan binnen vallen. Heb wel wat meegelezen afgelopen weken.
Ik had op 23/10 een erg positieve test id avond. Dit was 2 dgn voor nod. Daarna nog een paar x extra getest de dagen erna en constant een erg donkere streep op de kruitvat test.
De enige klachten waren wat vermoeid einde dag en erg pijnlijke borsten. Kon niet meer op mijn buik slapen. Nu sinds gisteren is dat ineens weg, hier maak ik me erg ongerust over. Hebben jullie ervaringen of ideeen?
Liefs
@fl4urtje: vervelend hê die onzekerheid! Ik zou zolang je geen bloedverlies hebt je nog niet te druk maken. Mijn ervaring is dat klachten soms wat op en af gaab.. hopelijk komt het aankomende dagen weer wat terug (eigenlijk gek hè dat je hoopt dat je weer kwaaltjes krijgt!). Sterkte ermee en houd moed :)

@winterbaby ik stuur je een pb!
@energy08 dankje voor je berichtje. Klopt het is eigenlijk raar, van de ene kant willen we kwaaltjes maar van de andere kant ook weer niet🤗
Ik wacht nog tot eind volgende week dan is de afspraak met de vk.
Verder geen buikpijn, kramp of bloedverlies gehad. Wel wellicht vermindering van de klachten doordat ik vandaag een toernooi had. Ik doe vechtsport. Misschien door de adrenaline en zenuwen.
Iig bedankt en fijn weekend
Ah fijn, ik zie dat ik ook in de lijst sta, dankjewel. Alleen in de laatste kolom klopt '18 niet 😉. Hopelijk gaat dat niet gebeuren 😜
wat een bijzonder verhaal Mojo!

verloskundige Ik heb gekozen voor de verloskundige waar ik mijn eerste zwangerschap ook ben geweest. Er is hier ook niet echt veel keus eigenlijk ( woon in een dorp) en het is gewoon een hele fijne praktijk.

symptomen ik begin nu echt wel wat meer te merken, ik heb vooral last van een verstopte stoelgang waardoor het al lijkt alsof ik 16 weken zwanger ben o_o en verder ben ik gewoon echt heel moe. oooh en ik heb ineens een voorliefde ontwikkeld voor drinkbouillon :hyper:
winterbaby schreef:
05-11-2017 15:27
wat een bijzonder verhaal Mojo!
Dank je, kan het zelf af en toe nog niet bevatten, dat het echt is. Komt denk ik deels ook omdat ik tot op heden op een wat "vol gevoel" na, ook totaal geen kwaaltjes heb.... word ik dan wel weer onzeker van.
Maar ga morgen de verloskundige maar eens bellen voor een afspraak.
Hi! Zou ik ook mee mogen schrijven met dit clubje?

Ik heb donderdag positief getest en waarschijnlijk uitgerekend op 8 juli.

Het wordt ons 1e kindje en naast dat we heel blij zijn vind ik het ook enorm spannend!

Ik heb voor donderdag een afspraak bij de huisarts en moet nog een afspraak maken bij een verloskundige.
Ik heb nu een weekje eerder mijn eerste echo bij de verloskundige. Eigenlijk zou ik maandag 20 november mijn eerste echo in het ziekenhuis hebben. Nu heb ik hem dus volgende week maandag bij de verloskundige. Spannend!!
LaTimo schreef:
06-11-2017 08:47
Ik heb nu een weekje eerder mijn eerste echo bij de verloskundige. Eigenlijk zou ik maandag 20 november mijn eerste echo in het ziekenhuis hebben. Nu heb ik hem dus volgende week maandag bij de verloskundige. Spannend!!
zoooo dat is fijn!! dan ben je rond de 7 weken? spannend zeg!!
Spannend LaTimo! De eerste echo's beginnen eraan te komen, super leuk!

Dank trouwens voor de vermelding in de tabel, heb onze eerste afspraken erin gezet.

Zijn jullie trouwens ook zo ontzettend moe? En heeft bij jullie de omgeving al iets door? Wij hadden vorige week verjaardagen en het viel helaas erg op dat ik niet dronk. Maar mijn ouders waren heel lief en zeiden er niets over, denk dat ze wel begrijpen dat we na de mk even wat meer tijd nodig hebben.

Hebben jullie al nagedacht wat jullie blijven/gaan doen aan sport en beweging tijdens jullie zwangerschap? Ik ga naar de sportschool en rijd paard, maar ik vraag me af hoe lang dat laatste comfortabel blijft. Misschien dat zwemmen wel lekker is?

Hoop dat iedereen een goede start van de week heeft!
Hier ook nog niet zoveel klachten Fl4urtje29! Soms beetje moe, en pijnlijke borsten, maar ook vaak niets. Wordt hier ook onzeker van, maar volgens mij had ik dat precies zo bij mijn eerste kindje.
Welkom suusje!

Latimo.. oh dat is al snel zeg. Over een week al! Echt aftellen nu tot de 1e echo.. ookal is t mijn 3e vind het echt spannend weer. :)

Sporten stond hier toch al op een laag pitje haha.. denk niet dat ik er veel zin in heb tijdens de zwangerschap. Totaal geen energie op t moment. Ik haal mn beweging voorlopig wel uit het fietsen van en naar de school van mijn oudste. :proud:

Kon het niet laten om vanmorgen bij de action nog een test te kopen. Toen ik testte vorige week vrijdag had ik een heel licht streepje.. wilde toch ook graag nog een knalstreep zien haha. En idd 2 dikke strepen
:cheer: voelt toch goed!.
Haha heel herkenbaar engeltje! Ik had ook een pakketje van 2 action testen. Vrijdag een lichte streep en die was gisteren al een stuk donkerder. Vandaag nog een clearblue gedaan 2-3 weken zwanger 😁

Ik ben ook echt heel moe en best prikkelbaar dus ben wel een beetje minder meegaand met mn team de laatste week 😊

Als het goed is wordt ik morgen gebeld door de verloskundige. Ik heb me toch maar aangemeld bij een case loadpraktijk. Ben benieuwd wanneer ik een echo krijg maar dat zal nog wel een week of 5 duren denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven