Uitgerekend 16-30 april 2018

15-08-2017 20:32 697 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is voor iedereen die in de tweede helft van april is uitgerekend en het leuk vind om mee te kletsen!

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Egeltje10 25 Eerste 20 april Meisje! :love: Bevallen op 29 maart :heart:
Oleander2017 38 Eerste 20 april Jongen! :love: Bevallen op 13 april :heart:
Esther93 24 Eerste 15 april Meisje! :love: Bevallen op 20 april :heart:
Richelle91 26 Eerste 22 april Meisje! :love: Bevallen op 24 april :heart:
XBarbabella 29 Derde 18 april Jongen! :love: Bevallen op 24 april :heart:
Marijeens25 31 Eerste 25 april Jongen! :love: Bevallen op 27 april :heart:
Squirrel8 24 april Jongen! :love: Bevallen op 30 april :heart:
Lievemas 30 Derde 29 april Meisje! :love: Bevallen op 7 mei :heart:
Waersmaedje1 28 Tweede 18 april Meisje! :duckie:
Moeder1980 36 Zesde 21 april nnb :heart:
Annii87 30 Eerste 22 april nnb :heart:
NinjaToby 30 Eerste 24 april Jongen! :duckie:
Roosje-Mila1980 37 Eerste 30 april Jongen! :duckie:
:hug: Skippybal10, Konijntje999, Selin26, Poeziemauw, Jufje-87 en Evda2016
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:30
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.29% gewijzigd
-
anoniem_64fadf0e01a24 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 15:27
0.00% gewijzigd
Skippybal10 schreef:
19-08-2017 18:20
Dames ik schrok me net rot. Tijdens het plassen zag ik een beetje bloed op de wc papier en een druppel in de pot. Help! :cry:
Ow Neej meid. Dat gevoel ken ik hoop,zodat goed af loopt sterkte succes knuffel
Dat wil niet altijd iets zeggen he. Als je je echt zorgen maakt gewoon even de verloskundige bellen.
-
0.00% gewijzigd
Skippybal :hug: Hoe gaat het nu?
Hoi mag ik meeschrijven?
Ik heb afgelopen dinsdag positief getest.. toen nog een heel licht streepje maar vanmorgen weer getest en nu een duidelijke streep!
Het is ons derde kindje! We hebben een zoon van 5 (juli 2012) en een dochter van 16 maanden (april 2016).
Ik vind het erg leuk, dat mocht alles goed gaan, er 2 jaar tussen de jongste en nieuwe baby zal gaan zitten.
Heb een onregelmatige cyclus maar ik gok erop dat ik rond 27 april ben uitgerekend.
Mag ik ook in de tabel?
Leeftijd: 34 jaar
3e kindje

Allemaal fijne Zwangerschap gewenst :heart:
-
0.00% gewijzigd
Bel anders morgenvroeg toch een verloskundige. Zij kan jou het beste hiermee helpen. Een bloeding hoeft niet altijd iets ergs te betekenen. :hug:
Hoi allemaal,

Mag ik er ook nog bij? Vind het supervreemd dat ik positief getest heb vandaag! Maar natuurlijk ontzettend leuk!
Ben 30 jaar, 1e kindje, rond 28-4 uitgerekend
Ga morgen bellen naar een verloskundige voor een afspraak.
Ben misschien niet altijd even actief met posten, maar lees sowieso graag mee :)

Skippybal, wat lastig! Wat Esther zegt, het hoeft zeker niet altijd wat ergs te betekenen :hug:
Ik schrijf graag mee, zaterdag positief getest! Het was de 3e ronde geloof ik en sinds het stoppen met de pil was mn cyclus best onregelmatig. Ik doe niet aan ovulatietesten maar deze maand was het superduidelijk toen ik mn ovulatie had met alle standaard symptomen. Nog nooit zo duidelijk gemerkt als nu. Meteen werk van gemaakt natuurlijk :-D

Kan iemand dit voor me in de tabel zetten?
leeftijd 30
Tweede kindje
Uitgerekende datum 23 april
Geen bijzonderheden

Willen jullie het geslacht weten? We wisten het bij mn dochter wel maar willen het nu een verrassing laten zijn denk ik...
-
anoniem_64fadf0e01a24 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 15:28
0.00% gewijzigd
Hoe gaat het nu Skippyball10?
-
0.00% gewijzigd
-
0.00% gewijzigd
-
0.00% gewijzigd
Een week is dan erg lang wachten! Hoop met je mee dat alles goed is.
Ik heb wel een dikke week steken in mijn buik. Vooral met niezen en zonet toen ik me te snel bewoog. Het lijkt, als ik de steken niet heb, meer een soort spierpijn. Ook last van met fietsen. Verder geen bloedverlies gehad of echt krampen.
Ik vind een week ook erg lang. Hoe voel je je er zelf bij?

Ik begin nu de symptonen te merken.. misselijk, rommelende darmen, snel vettig haar (echt belachelijk) en vaak plassen.

Olé :)
Wat zenuwslopend moet dat zijn voor je Skippybal... Hopelijk gaat alles goed...

Ik vind het zo spannend.. En ben ook best wel bang dat het mis gaat. Maar daar moet ik niet te veel aan denken..

Tot nu toe ben ik wat emotioneler dan normaal, heb pijnlijke borsten en lichte krampjes in buik.

Oh en ik had mij verrekend. Maar ik ben 28 april uitgerekend.. Kan iemand dat voor mij aanpassen?? :)
Skippybal.. dan is een week erg lang wachten. Hopelijk gaat het goed. 😗

Ik heb ook met niezen een soort van spierpijn. En rommelende darmen. Verder vorige week best misselijk. Nu niet meer. Nu lijken mijn borsten te groeien😂

Ninjatoby ik vind het ook onwijs spannend. Die gedachten komen ook bij mij voorbij. Probeer ze idd om te zetten in positieve gedachten.

Ik heb over 2 weken afspraak bij de verloskundige.
Skippybal, wat lastig nog een week wachten! Maar wel goed dat je bruin bloedverlies minder is geworden. Ik duim voor je dat het goed gaat.

Ninjatoby en Kipster, hier ook die gedachten met vlagen. Gelukkig vind ik het vooral leuk spannend. Hier (nog) niet misselijk, wel ook rommelende darmen zeg! Echt bizar. En af en toe nog daarbij opgeblazen / steken gevoel zoals ik dat ken van de aanloop naar menstruatie. Borsten beginnen hier ook :proud: . Kortom, tot op heden valt het me mee.... *even afkloppen*

Heb over 3 weken een afspraak bij de verloskundige en heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders. Jullie ook? :high5:
Zo de tabel is weer bijgewerkt.

Welkom aan alle nieuwe! Op naar de eerste echo's.

Skippybal10 wat naar die onzekerheid. Ik hoop dat het niks betekend maar met jouw eerdere MK zal het voor jullie heel onzeker zijn. Ik snap wel dat ze eerder geen echo doen omdat deze ook geen duidelijkheid zal geven op zo'n pril termijn maar kan me voorstellen dat dit nog erg lang wachten is voor jullie. Ik heb geen ervaring met bruinverlies.
Wel met krampen. Bij de eerste zoveel en zo erge krampen gehad dat ik snachts wakker en dubbel van de pijn lag.
Ik duim voor jullie dat alles goed zit.

Evda2016 leuk om jouw hier tegen te komen! Gezellig dat je meeschrijft. Onze jongste zijn even oud.
XBarbella: zeker leuk .. mijn jongste is van 1 april en die van jou?

Skippybal: hopelijk zie het gewoon goed, kan gerust hoor!

Afspraak gemaakt voor echo, pas over 4 weken..lang wachten dus..maar wilde ik zelf, graag een echo die de moeite waard is..zou dan ongeveer 8,5 week zijn .
Evda2016 3 april! Haha toevallig scheelt echt niet veel.

Hier zaterdag mijn zusje verteld ze vond het echt heel leuk maar geloofde het eerst niet. Zag dit echt niet aankomen, de meeste denken dat wij het bij twee kinderen houden. Dus zullen nog veel verbaasde reacties komen en vragen of het ongepland is.
Wat leuk Barbabella!!

Ik begin het goed te metken nu. Pohh misselijk :purple:.

Nog even terugkomend om een vraag van iemand of we het geslacht willen weten. Wij kiezen ervoor om te kijken wat het wordt en dit dan ook te delen met onze vrienden en familie.
XBarbabella, ha nou lekker dan als ze dat gaan vragen! :P wel grappig als je eerst niet gelooft wordt, denk dat dat hier ook nog wel gaat gebeuren. Is de eerste maar veel mensen verwachten het nu nog niet denk ik met name omdat we toch in een drukke periode zitten denk ik.
Hebben anderen hebben ook al verteld en hoe? Wij moeten nog, gaan het denk ik 'gewoon' zeggen.

Qua geslacht, we hebben nog niet besloten, maar denk dat we het wel willen weten en dan delen we dat ook, want zou het niet al die tijd voor me willen of kunnen houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven