Uitgerekend 16-30 april 2018
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:32
Dit topic is voor iedereen die in de tweede helft van april is uitgerekend en het leuk vind om mee te kletsen!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo
Skippybal10, Konijntje999, Selin26, Poeziemauw, Jufje-87 en Evda2016

Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Egeltje10 | 25 | Eerste | 20 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Oleander2017 | 38 | Eerste | 20 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Esther93 | 24 | Eerste | 15 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Richelle91 | 26 | Eerste | 22 april | Meisje! | ![]() ![]() |
XBarbabella | 29 | Derde | 18 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Marijeens25 | 31 | Eerste | 25 april | Jongen! | ![]() ![]() |
Squirrel8 | 24 april | Jongen! | ![]() ![]() |
||
Lievemas | 30 | Derde | 29 april | Meisje! | ![]() ![]() |
Waersmaedje1 | 28 | Tweede | 18 april | Meisje! | ![]() |
Moeder1980 | 36 | Zesde | 21 april | nnb | ![]() |
Annii87 | 30 | Eerste | 22 april | nnb | ![]() |
NinjaToby | 30 | Eerste | 24 april | Jongen! | ![]() |
Roosje-Mila1980 | 37 | Eerste | 30 april | Jongen! | ![]() |

moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:30
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.29% gewijzigd

maandag 28 augustus 2017 om 15:48
Ik ben even afwezig geweest van het forum maar wat een ongelofelijk verdrietig nieuws..
Skippybal10 en Konijntje999
Sterkte!
Richelle91 Hoe is het met jou? Hoop dat de verloskundige wil kijken voor duidelijkheid.
Ik ga zo de tabel aanpassen.
Welkom aan alle nieuwe, fijn dat jullie je ook aan kunnen sluiten! Selin26 wat een zwaar traject hebben jullie af moeten leggen. Hoe sta je er nu in? Kan me ook voorstellen dat je er daardoor nog niet helemaal zorgeloos in de zwangerschap staat, dat dit toch wat anders met zich mee brengt na alle zorgen stress en verdriet. Al kan het ook zijn dat ik nu teveel in vul hoor.
Een vriendin van mij is na bijna 3 jaar en MM nu ook zwanger, 2 maanden eerder uitgerekend.
Een zwangerschap is nooit zorgeloos, en de zorgen om je kind houden daarna ook nooit meer op. Maar denk dat dat wel een ander manier van zorgen zijn.
Skippybal10 en Konijntje999

Richelle91 Hoe is het met jou? Hoop dat de verloskundige wil kijken voor duidelijkheid.
Ik ga zo de tabel aanpassen.
Welkom aan alle nieuwe, fijn dat jullie je ook aan kunnen sluiten! Selin26 wat een zwaar traject hebben jullie af moeten leggen. Hoe sta je er nu in? Kan me ook voorstellen dat je er daardoor nog niet helemaal zorgeloos in de zwangerschap staat, dat dit toch wat anders met zich mee brengt na alle zorgen stress en verdriet. Al kan het ook zijn dat ik nu teveel in vul hoor.
Een vriendin van mij is na bijna 3 jaar en MM nu ook zwanger, 2 maanden eerder uitgerekend.
Een zwangerschap is nooit zorgeloos, en de zorgen om je kind houden daarna ook nooit meer op. Maar denk dat dat wel een ander manier van zorgen zijn.
maandag 28 augustus 2017 om 17:02
Hoi Barbabella, dank je wel voor je lieve berichtje.
Het voelt nog steeds heel erg onwerkelijk.. heb geen kwaaltjes en dat maakt me best (lees: HEEL) onzeker.. voel me niet zwanger en ben zo bang dat het misloopt... ben gewoon aan het aftellen tot 13 september en nu denk ik dat ik na de eerste goede echo dan wel gerustgesteld zal zijn, maar vermoedelijk blijft de angst wel.. ik probeer me zelf wel op te leggen om na de eerste echo wat meer te genieten, want nu ben ik nog geen moment erg blij of enthousiast geweest, uit zelfbescherming denk ik.
Je vult het dus zeker niet teveel in
het is werkelijk zo..
Voel jij al kwaaltjes? Of hoe gaat het met jou?
Het voelt nog steeds heel erg onwerkelijk.. heb geen kwaaltjes en dat maakt me best (lees: HEEL) onzeker.. voel me niet zwanger en ben zo bang dat het misloopt... ben gewoon aan het aftellen tot 13 september en nu denk ik dat ik na de eerste goede echo dan wel gerustgesteld zal zijn, maar vermoedelijk blijft de angst wel.. ik probeer me zelf wel op te leggen om na de eerste echo wat meer te genieten, want nu ben ik nog geen moment erg blij of enthousiast geweest, uit zelfbescherming denk ik.
Je vult het dus zeker niet teveel in

Voel jij al kwaaltjes? Of hoe gaat het met jou?

maandag 28 augustus 2017 om 17:25
Verdomme zeg, wat een slecht nieuws dames... En dat is nog zachtjes uitgedrukt. Ik gun het jullie allemaal zo van harte...
Selin26, we hebben op dezelfde dag onze eerste echo, spannend he? Ik vind het ook erg spannend maar probeer er gewoon positief in te staan. Ik heb wel wat kwaaltjes, maar zoals iedereen zegt, ieder lichaam is anders en kan niet vergeleken worden.
Selin26, we hebben op dezelfde dag onze eerste echo, spannend he? Ik vind het ook erg spannend maar probeer er gewoon positief in te staan. Ik heb wel wat kwaaltjes, maar zoals iedereen zegt, ieder lichaam is anders en kan niet vergeleken worden.
maandag 28 augustus 2017 om 17:59

maandag 28 augustus 2017 om 18:20
Skippybal, misschien klinkt dit wat raar, maar is het niet 'normaal' dat je op 4 à 5 weken nog niets ziet? Of zien ze normaal gezien wel sowieso al iets? Wat naar
had je een echo laten doen omdat je zelf al aanvoelde dat het verkeerd zat dan? Als je er niet over wil schrijven begrijp ik dat hoor! x Sterkte!

maandag 28 augustus 2017 om 18:50
Het gaat hier goed..
Alles is rustig geen bloed meer.. net voelde ik nog iets druppen maar was gewoon normaal wit slijm zoals hoort
Vandaag wel huisarta gebeld en ivm met mijn zwangerschapssymptomen wat erger en erger word zien we het positief in.
Verloskundige melde ook zolang je je voelt zoals voorheen moet je uit gaan van een innesteling... woensdag daar intake en ze willen kijken of ik volgendr week een echo kan krijgen
Alles is rustig geen bloed meer.. net voelde ik nog iets druppen maar was gewoon normaal wit slijm zoals hoort
Vandaag wel huisarta gebeld en ivm met mijn zwangerschapssymptomen wat erger en erger word zien we het positief in.
Verloskundige melde ook zolang je je voelt zoals voorheen moet je uit gaan van een innesteling... woensdag daar intake en ze willen kijken of ik volgendr week een echo kan krijgen
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
maandag 28 augustus 2017 om 19:03

maandag 28 augustus 2017 om 19:35
Ach Selin26 niet zo gek dat je je zo onzeker voelt. Kwaaltjes is voor iedereen anders. Sommige krijgen ook bijna nergens last van. Misschien wat meer moe in het eerste trimester of meer honger maar daarnaast weinig. Andere krijgen het later. Je bent nog erg pril zwanger. Kan zo maar zijn dat je als je over de 6 weken bent ineens wel misselijk etc word. Rond dat termijn krijgen de meeste last van dat soort kwaaltjes.
Ik ben zelf erg moe en moet regelmatig een hapje eten omdat ik anders misselijk word. Maar dat begint ook pas net op te spelen.
Skippybal ik vind het zo naar dat je dit nu nog een keer moet meemaken. Hoe gaat het met je?
Nog even in spanning afwachten Richelle91 hoe voel jij jezelf eronder?
Blooberrie jij vroeg hoe andere de zwangerschap ervaren die al een kind hebben. Ik kan me wel voorstellen dat je er minder mee bezig bent. Gek genoeg ben ik er nu juist best veel mee bezig. dat komt gedeeltelijk omdat het de derde en laatste is voor ons. Dus heel bewust probeer ik er enorm van te gaan genieten.
Maar het komt temeer denk ik omdat ik bij de tweede twee weken na de positieve test hoorde dat mijn lieve zus, en tegelijk was zij echt een hele goede vriendin, ongeneeslijk ziek was. Ik ben dus echt totaal niet bezig geweest met deze zwangerschap. Heb met 35 weken met harde buiken afscheid moeten nemen, 29jaar heeft ze maar mogen worden.
Hoop dus dat het dit keer anders verloopt.
Ik ben zelf erg moe en moet regelmatig een hapje eten omdat ik anders misselijk word. Maar dat begint ook pas net op te spelen.
Skippybal ik vind het zo naar dat je dit nu nog een keer moet meemaken. Hoe gaat het met je?
Nog even in spanning afwachten Richelle91 hoe voel jij jezelf eronder?
Blooberrie jij vroeg hoe andere de zwangerschap ervaren die al een kind hebben. Ik kan me wel voorstellen dat je er minder mee bezig bent. Gek genoeg ben ik er nu juist best veel mee bezig. dat komt gedeeltelijk omdat het de derde en laatste is voor ons. Dus heel bewust probeer ik er enorm van te gaan genieten.
Maar het komt temeer denk ik omdat ik bij de tweede twee weken na de positieve test hoorde dat mijn lieve zus, en tegelijk was zij echt een hele goede vriendin, ongeneeslijk ziek was. Ik ben dus echt totaal niet bezig geweest met deze zwangerschap. Heb met 35 weken met harde buiken afscheid moeten nemen, 29jaar heeft ze maar mogen worden.
Hoop dus dat het dit keer anders verloopt.
dinsdag 29 augustus 2017 om 11:04
Hier nog steeds alles lekker rustig... soms wat.krampjes maar vooral last van honger gevoel zere borsten en heel moe...
Alle bloed is compleet weg ook het oude van zondag.. wat er nu momenteel lekt is alleen witte afscheiding...
Daar heel blij mee... morgen naar de verloskundige
Alle bloed is compleet weg ook het oude van zondag.. wat er nu momenteel lekt is alleen witte afscheiding...
Daar heel blij mee... morgen naar de verloskundige
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
dinsdag 29 augustus 2017 om 20:11
Baraba wat erg .... verschrikkelijk
Richelieu fijn dat bloeden lijkt te zijn gestopt.
Ik heb vannavond voor eerst de kotst. Vannacht was al niet lekker. Kon me draai niet vinden. Maar naar logeer kamer gegaan. Omdat erg aan draaie was.. toen in slaap gevallen, vanmorge weer niet lekker, maar in buitenlucht met beschuit gegeten beviel goed. Rot gevoel verdween gelijk.
Rest dag ging eigelijk goed. Kom ik dus thuis 10min later koppijn en misslijk. .. nou dus gekost en moest gelijk eten.
me man had eten klaar nou paar happen gehad en bak vla dat blijft nu in. Zo maar brood eten iets meer vulling heb.
Geeft mij goed gevoel dat goed zit. Had namelijk vorig miskramen niet misselijk zijn enzo..
Oja mijn broek past nu al niet meer .. ik nu wel aan maar knoop niet dicht vast gemaakt met elestiekje. :0
Richelieu fijn dat bloeden lijkt te zijn gestopt.
Ik heb vannavond voor eerst de kotst. Vannacht was al niet lekker. Kon me draai niet vinden. Maar naar logeer kamer gegaan. Omdat erg aan draaie was.. toen in slaap gevallen, vanmorge weer niet lekker, maar in buitenlucht met beschuit gegeten beviel goed. Rot gevoel verdween gelijk.
Rest dag ging eigelijk goed. Kom ik dus thuis 10min later koppijn en misslijk. .. nou dus gekost en moest gelijk eten.
me man had eten klaar nou paar happen gehad en bak vla dat blijft nu in. Zo maar brood eten iets meer vulling heb.
Geeft mij goed gevoel dat goed zit. Had namelijk vorig miskramen niet misselijk zijn enzo..
Oja mijn broek past nu al niet meer .. ik nu wel aan maar knoop niet dicht vast gemaakt met elestiekje. :0
dinsdag 29 augustus 2017 om 21:06
Konijntje 
Richelle, fijn dat het nu beter lijkt te gaan. Hopelijk is de echo morgen goed.
Marijeens haha nu al je broek niet meer dicht!
Hier ook wel wat meer opgeblazen hoor
verder wel wat moe, maar t valt me (nog) mee, ook (nog) niet misselijk. Wel erg gevoelige borsten.
Anni en selin, ik knor ook wat even, honger op zich valt wel mee.

Richelle, fijn dat het nu beter lijkt te gaan. Hopelijk is de echo morgen goed.
Marijeens haha nu al je broek niet meer dicht!

Hier ook wel wat meer opgeblazen hoor

Anni en selin, ik knor ook wat even, honger op zich valt wel mee.

dinsdag 29 augustus 2017 om 22:23
Dank allemaal voor jullie lieve woorden.
Hier gaat het bloeden vrolijk door en kan ik pas vrijdag naar de vlos voor een echo. Eerder willen ze niet omdat de kans toch klein is dat er een hartje te zien zou zijn en na vrijdag gaan we 2 weken op vakantie en zou ik toch graag wel wat meer willen weten.
Fijn om te horen dat alles bij jullie goed gaat!
Hier gaat het bloeden vrolijk door en kan ik pas vrijdag naar de vlos voor een echo. Eerder willen ze niet omdat de kans toch klein is dat er een hartje te zien zou zijn en na vrijdag gaan we 2 weken op vakantie en zou ik toch graag wel wat meer willen weten.
Fijn om te horen dat alles bij jullie goed gaat!