Uitgerekend 16-30 september

15-01-2018 14:08 987 berichten
Voor iedereen die uitgerekend is half-eind september en mee wil schrijven!


:heart: = kloppend hartje!
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Schaapje199126Tweede14 september:heart:
Nusa30Eerste14 september27-02 2e echo:heart:
Vlammetje-132Tweede16 september:heart:
Jentelente28Tweede17 september23-02 eerste echo
Eftelingmeisje35Eerste19 september:heart: 3x miskraam
Juffie626Eerste19 september:heart:
Muppet364036Eerste22 september19-02 eerste echo:heart:
Luca201728Eerste22 september:heart:
Elle_8631Tweede23 september23-02 tweede echo:heart:
Poezels32Eerste23 september02-03 2e echo:heart:
Milov26Eerste23 september:heart:
Vievie_abc32Tweede23 september12-02 eerste echo:heart:
Nicole12337Derde23 september:heart:
MKM9225Eerste26 september:heart:
Bretnay28Derde27 september:heart: 4x miskraam
Maeeo25Eerste23 september05-03 tweede echo:heart:
Millca????29 september:heart:
Fala_198927Eerste30 september28-02 tweede echo:heart:
deanarys30Tweede30 september8-03 tweede echo:heart:
Nelle89????3 oktober:heart:
Nora_r :redrose:
Roffa38 :redrose: :redrose:
donski88 :redrose:




MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:35
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte Roffa! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn! :hug:
Alle reacties Link kopieren
@Roffa Ik moest aan je denken vandaag, had op goed nieuws voor je gehoopt, echt heel verdrietig dat jullie dit moeten meemaken. Heel veel sterkte en ik wens je, wanneer je daar aan toe bent, een hele mooie en gezonde zwangerschap toe!
Alle reacties Link kopieren
@Mupper gefeliciteerd met je mooie echo!
Alle reacties Link kopieren
@roffa veel sterkte! Hoop dat je heel snel weer mag meeschrijven met een zwanger in topic. Maar eerst nu dit even over je heen laten komen en verwerken!!

@nicole wat leuk de reactie van je oudste vooral haha! Voor die kinderen duren die maanden volgens mij een eeuwigheid.

@deanarys wat vervelend dat ook jij bloed verlies gehad hebt maar de echo gelukkig wel goed was!

Hier op moment heel zenuwachtig voor de 1e controle bij de gynaecoloog, terwijl we 2 weken geleden in de fertiliteitskliniek toch echt mooi kloppend hartje gezien hebben en ik ook mijn kwaaltjes wel heb..
Alle reacties Link kopieren
@donski, op deze termijn zijn alle controle afspraken spannend omdat het nog zo pril in de zwangerschap is. Dus ik snap je heel goed. Heel veel succes en plezier vandaag!

Ik voel me de laatste dagen steeds vaker misselijk (vooral als mijn maag leeg is) en mijn darmen doen raar. Volgens mij allemaal door zenuwen voor donderdag. We zitten al zolang te wachten maar nu het dichtbij komt knijp ik hem best een beetje. Ineens het besef dat het hele sprookje ook voorbij kan zijn donderdag.

Vannacht gedroomd dat ze op de echo zagen dat ik een jongen kreeg en ik later zelf door mijn buik heen zag dat het een meisje was. Bizar. Zo benieuwd! Heb een klein voorgevoel voor een jongen maar dat voelt denk ik ook als de grootste kans omdat we al een dochter hebben.

Weer een drukke werkdag met veel afspraken voor de boeg. Gaat de dag vast snel. Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@roffa sterkte wat een kl*tenieuws zeg. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat alles goed mag verlopen :redrose:

Voor de anderen die gister een echo hebben gehad; geweldig :heart:

Ik ben vandaag aan de beurt voor mijn 1e echo. Ben mega zenuwachtig.. mag pas om acht uur vanavond :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Spannend MKM! Ik begrijp je gevoel, zo eng omdat we nog helemaal niet binnen hebben gekeken. Ik duim voor je dat je een mooie en goede echo hebt vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Pfff helaas was de echo hier niet goed meer. Het kindje was heel goed gegroeid tot termijn van vandaag maar er was geen hartje te zien..
Vrijdag nog een echo als ze dan nog geen hartje zien moet ik medicatie voor miskraam innemen.
En dan weer opnieuw het traject in. Ik hoop op een wonder vrijdag maar ben er bang voor
@donski: o nee zeg, wat klote! En vorige x wel een.kloppend hartje? Zo zie je maar dat dat dus niks wil zeggen! Heel veel sterkte, hopen dat er nog een wonder gebeurd en ze vrijdag toch hartactiviteit zien!
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijk nieuws donski! Die zag ik niet aankomen. Hopen op een wonder vrijdag.. die bestaan gelukkig nog wel..
Donski, wat heftig! Jullie hadden een paar weken geleden al wel een kloppend hartje gezien op de echo toch? Zo verdrietig.
Veel sterkte 😘
Alle reacties Link kopieren
Ja 2 weken geleden hadden we een heel sterk hard kloppend hartje volgens de arts op dat moment.
Eerste toen hij echo er op zette was mijn reactie ik zie geen hartje... toen nog inwendig gekeken maar ook niet. En wel gewoon netjes op 8weken 4 dagen. Waarschijnlijk als gestopt is dus ook pas net gebeurd:(
Ik ga maar uit van het meest negatieve en dan kan vrijdag alleen maar meevallen als het wel goed mocht zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat enorm heftig Donski! Dat het dan toch nog mis lijkt te zijn terwijl je vorige keer al een kloppend hartje hadden gezien. Dat komt dan extra hard aan. En na het traject wat jullie al doorgemaakt hebben al helemaal! Sterkte en ik duim voor een wonder voor je komende vrijdag!
Alle reacties Link kopieren
Tjee Donski, wat ongelofelijk verdrietig!
Ik hoop voor jou vrijdag dat toch alles in orde is!
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ooh donksi wat verschrikkelijk. Hoop echt op wonder vrijdag voor jullie! Ooh wat verschrikkelijk..
Alle reacties Link kopieren
wat verschrikkelijk donski duimen op toch goed nieuws vrijdag

@roffa heel veel sterkte
Donski wat ontzettend naar en verdrietig. Ik leef enorm met je mee! Veel sterkte komende dagen!
Alle reacties Link kopieren
@Donski Wat vreselijk zeg. Ik hoop zo dat je vrijdag beter nieuws krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Roffa en donski.. wat een rotnieuws! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Roffa en Donski: wat erg voor jullie beiden :( sterkte, ik leef heel erg met jullie mee. Donski: hoop dat je vrijdag beter nieuws krijgt. Wat en klap moet het zijn voor je als je al via zo'n traject zwanger bent geworden. Roffa: hoop voor jou dat je snel opnieuw zwanger mag raken.

Voor de meiden met een goede echo: gefeliciteerd. (toch een beetje gek om dit zo achter elkaar te plaatsen, maar ik wil jullie evengoed feliciteren!)

Eigen update: Eten is nog steeds een drama. Score van vandaag: 2 kommetjes vanilleyoghurt en 3 minikrieltjes. Ik drink gelukkig wel goed, ga morgen maar kijken voor iets van nutridrink om toch maar wat aan voeding binnen te krijgen. Als het niet lukt met 'vast' eten, dan maar vloeibaar. Maar ik ben niet misselijk, daar ben ik heel blij mee. Vooral als ik jullie verhalen zo hoor over hele dagen misselijk zijn en veel moeten spugen. Verder ben ik echt snot snot snotverkouden. Mega onhandig want we gaan vrijdag op vakantie, heb eerst een vlucht van 9 uur en daarna nog een vlucht van 3.5 uur. Ik ga morgen de huisarts maar bellen om te vragen wat ze me aanraden om te doen.
MKM, ik hoop goed nieuws voor jou :heart:

Ik ben aangedaan door donski’s nieuws, maakt het nog onzekerder. Er zijn geen garanties helaas en dat maakt me verdrietig. Iedereen hier wil graag goed nieuws en ik gun het jullie allemaal zo!
Alle reacties Link kopieren
Donski ik duim voor vrijdag voor je!

Beetje stom om dit hieronder te zetten maar ik heb net een hartje mogen zien kloppen. Ben dolgelukkig!

Vlammetje nog even en dan ben jij ook :heart:!
Alle reacties Link kopieren
@MKM, super nieuws! Wat fijn voor je, geniet er lekker van.. Was vast fantastisch om te zien! Ja hier nog 1 dag te gaan, gelukkig mogen we donderdag ochtend vroeg al. Erg nerveus inmiddels, hoop zo dat het goed is!

Geluk en verdriet liggen hier dichtbij elkaar.. zo is het helaas maar mooi dat we met elkaar kunnen meeleven.
Fijn MKM, geniet ervan! :)
Alle reacties Link kopieren
@MKM Wat een mooi nieuws!

@Vlam Morgen!!! :)

Het is ook allemaal heel dubbel, verdriet en geluk, het komt hier allemaal voorbij en je gunt iedereen geluk natuurlijk. Ik merk dat het ook echt binnenkomt als ik iets verdrietigs lees van jullie. Niet alleen het besef dat het niet zo maakbaar is en het vaak een kwestie van geluk is als het goed zit, maar ook omdat ik het gevoel heb jullie een beetje te ‘kennen’ omdat we zo veel met elkaar schrijven. Ik ben erg blij met dit clubje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven